Дата: Середа, 29.08.2012, 18:26 | Повідомлення # 151
Група: Видалені
Quote (Яся)
по закону ему положено ее заплатить
а по какому такому закону это положено? Премия согласно вашему же положению о премировании платиться согласно Приказа руководителя просто ненужно было в приказ включать, а то что премия за прошлый месяц так это у всех бюджетников так, я всё равно на своём остаюсь уволенным работникам лучше премию не начислять, так как согласно КЗоТу при увольнении нужно расчитаться полностью!!
Quote (Яся)
Зазначений порядок нарахування внеску поширюється також на осіб, яким після звільнення з роботи нараховано заробітну плату (дохід) за відпрацьований час ....
это я наверно пропустил что то лучше скорее всего позвонить вам в пенсионный!
Дата: Четвер, 30.08.2012, 10:37 | Повідомлення # 152
Група: Видалені
Яся, в Постанове КМУ №1170 от 22.12.2010 п.5 сказано что не начисляется ЕСВ на выплаты которые выплачуются с задержкой при увольнении. Почитайте, может что-то прояснится. А лучше в ПФ спросить, хотя не факт, что скажут одно, а при проверке будут говорить по другому.
Дата: Вівторок, 04.09.2012, 16:59 | Повідомлення # 153
Група: Видалені
Добрый вечер! Подскажите, пожалуйста!!!!!!! По акту финансовой инспекции ошибочно проведенные начисления и выплаты по заработной плате прошлых периодов нужно вернуть в бюджет государства. Сотрудники написали заявления об удержаниях из зарплаты. Каким образом правильно провести по бухгалтерскому учету?
Дата: Середа, 05.09.2012, 19:47 | Повідомлення # 156
Група: Видалені
Значить проблема полягає в тому що, якщо зробити перерахунок в минулих періодах(а так буде юридично правильно), то прийдеться змінювати форму 1ДФ і звіт до ПФ за ці періоди. Тому в мене бухгалтер по з/п зробила все цим роком(хоча воно не зовсім правильно, зате все в ажурі зі звітами і головною книгою, пенсійний і соцстрах уже перевіряли).Вона просто поставила в м/о 5 і розрахункових листах суми на які написані заяви з мінусом і на цю суму було нараховано менше зарплати. Потім проведення: Дт 432 Кт 642 - нарахована заборгованість перед бюджетом; Дт 642 Кт 321 - погашена заборгованість перед бюджетом. Таким чином змінився результат виконання кошторису. В казначейство віднесли п/д "перерахування до бюджету згідно акту ДФІ" і копію акту. Оце начебто і все. Було це в 2010 році.
Дата: Середа, 05.09.2012, 21:18 | Повідомлення # 157
Група: Видалені
user, где то ещё потерялась проводка с 801 счётом, ведь в конце года должен закрыться 431 счёт! Ну фактически во всех розьяснениях пенсионного указано что перерасчёты отражуються в том же месяце в котором их делают поэтому как бы правильно для подоходного помоему вобще не имеют значения начисления если не было льгот!
Дата: Четвер, 06.09.2012, 13:38 | Повідомлення # 160
Група: Видалені
801 чіпати не можна, інакше все потрапляє в картку обліку фактичних видатків і т.д. 801 в минулих періодах був списаний на 431. В нашому випадку в Дт 801 була списана з/п незаконно і в кінці року ми отримали "незаконний" 431. Тепер ми його виправляємо. Тут проблем немає, а от зі звітами і відрахуваннями можуть бути, якщо зробити все "чесно". Я не дуже орієнтуюся в звітах по з/п, в мене бухгалтер їх робить.
Добавлено (06.09.2012, 12:38) --------------------------------------------- Проводка більше ніяка не потрібна - 642 закривається, 431 закритися не повинен бо він змінюється.
Дата: П`ятниця, 07.09.2012, 14:37 | Повідомлення # 161
Група: Видалені
У меня такой вопрос! Как повысить розряд бухгалтера? Я главный бухгалтер, а у меня 7-й розряд ; у других моих коллег уже 9-й а меня финуправление почему то держит на 7-м. Буду благодарен за ответы.
Дата: П`ятниця, 07.09.2012, 16:23 | Повідомлення # 162
Група: Видалені
Яка галузь? Зазвичай оклад регулюється відомчими наказами по галузям. В загальному порядку оклад гол.бухгалтера на 10-30% менше керівника і розряд не визначається. 7 розряд аж ніяк не може бути(це розряд рядового бухгалтера без категорії). Може посада називається по-іншому?Якщо просто бухгалтер то треба проходити атестацію і тоді підвищиться оклад.(2кат -8. 1-9, провідний - 10, це за умови що є диплом спеціаліста, якщо немає тоді на 1 розряд нижче)
Добавлено (07.09.2012, 15:23) --------------------------------------------- Це за умови що просто бюджетна організація. Якщо державна служба там трохи по-іншому.
Дата: П`ятниця, 07.09.2012, 22:57 | Повідомлення # 163
Група: Видалені
велике спасибі user!Працюю гол. бухг в дит.садочку.У завідуючої як у педагога зі стажем з/п на 1000 грн більша. Зустрічне питання як проводиться аттестація бухгалтера, є якийсь порядок?Є нормативні акти на цю тему?
Дата: Субота, 08.09.2012, 19:47 | Повідомлення # 164
Група: Видалені
Я в освіті дуже давно працював, тому так швидко не скажу. Здається недавно було прийнято кучу документів по штатам в ДНЗ(в бюджетній бухгалтерії бачив, але не читав толком). Подивлюся на роботі в понеділок. Якщо посада називається "Головний бухгалтер" то атестація на оклад не впливає ніяк, вона просто підтверджує що відповідаєш займаній посаді. Взагалі атестація проводиться комісією в установі, але якщо вищестояща організація видала наказ що в них - то в них(оформляється кілька паперів+торба). Ще потрібне Положення про атестацію.Подивлюся десь все було.
Добавлено (08.09.2012, 09:56) --------------------------------------------- А взагалі бачу є в нас розділ "Освіта" - почитай поки що там.
Добавлено (08.09.2012, 18:47) --------------------------------------------- Трохи почитав, але поради не дам - там морок такий як і в нас. Треба когось практикуючого запитати. Накази МОН №102 від 15.04.93(п.15), №557 від 26.09.2005(додаток9), №1055 від 04.11.2010(п.7).
Дата: Понеділок, 10.09.2012, 11:37 | Повідомлення # 165
Група: Видалені
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, у нас по штатноро розпису є державні службовці, а також службовці! Працівника з службовця переводять на державну службу (керівна посада). Питання: "Як правильно нарахувати відпускні та матеріальну допомогу?". Чи потрібно виключати період до переведення на державну службу, оскільки змінилася структура оплати праці працівника? А також, якщо навпаки з державної служби переводять на службу? Дякую!
Дата: П`ятниця, 14.09.2012, 16:44 | Повідомлення # 166
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста, какую пед.нагрузку можно установить директору внешкольного учебного заведения - 9 часов в неделю или 12? И может ли директор по своему приказу производить замену не меняя своего графика работы?
Дата: Середа, 19.09.2012, 15:04 | Повідомлення # 167
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста, в училище, согласно типовых штатов произошло сокращение кол-ва ставок бухгалтеров по общему фонду бюджета, за счет вакансии других ставок, директор бухгалтера-расчетчика принемать не хочет. В училище есть спец фонд, т.е есть хоз.расчетные группы и производственная деятельность, по которым тоже идет начисление з/п сотрудникам. Вопрос: могу ли я принять на работу бухгалтера-расчетчика для расчета з/п по хоз.расчетным группам, и производить ему оплату за счет спец фонда, и одновременно вменить ему в обязанности начисление з/п и другим сотрудника, получающим зарплату за сче общего фонда. если да то как правильно составить должностную инструкцию
Дата: Середа, 03.10.2012, 23:55 | Повідомлення # 168
Група: Видалені
Допоможіть. Ми виплачуємо надбавку за інтенсивнісь 45% ЗГІДНО РОЗПОРЯДЖЕННЯ нашого головного розпорядника коштів , а ми можемо згідно наказу нашого керівника деяким працівникам нараховувати 50 %
Дата: Четвер, 04.10.2012, 21:23 | Повідомлення # 170
Група: Видалені
zmeika, это нужно читать ваш колдоговор или устав, там где то должно быть прописано кто устанавливает надбавки, поиддее главное управление устанавливает руководителю а он уже работникам своим приказом, но у всех может быть по разному, а почему не хотите просто премию ежемесячную больше платить кому нужно?
Дата: Четвер, 04.10.2012, 22:42 | Повідомлення # 172
Група: Видалені
zmeika, я бы не стал! Они же вас потом проверять будут и первое что напишут в акте "... в суперечь розпорядженню було встановлено вищу надбавку.."! Лучше уже к ним обратиться и пусть они новое распоряжение сделают!!
Дата: Неділя, 07.10.2012, 18:51 | Повідомлення # 174
Група: Видалені
Quote (alk)
Подскажите, пожалуйста, в училище, согласно типовых штатов произошло сокращение кол-ва ставок бухгалтеров по общему фонду бюджета, за счет вакансии других ставок, директор бухгалтера-расчетчика принемать не хочет. В училище есть спец фонд, т.е есть хоз.расчетные группы и производственная деятельность, по которым тоже идет начисление з/п сотрудникам. Вопрос: могу ли я принять на работу бухгалтера-расчетчика для расчета з/п по хоз.расчетным группам, и производить ему оплату за счет спец фонда, и одновременно вменить ему в обязанности начисление з/п и другим сотрудника, получающим зарплату за сче общего фонда. если да то как правильно составить должностную инструкцию
Якщо є відповідний об'єм роботи по СФ то щоб ввести ставку бухгалтера необхідно скласти окремий штатний розклад по СФ. А щодо скорочення - то моя Вам порада надалі - ніколи не тримайте вакансій в бухгалтерії, бо як правило всі скорочення починаються з неї.
Добавлено (07.10.2012, 17:51) --------------------------------------------- А щодо посадової інструкції - то можна написати що завгодно в межах розумного.
Дата: Неділя, 07.10.2012, 23:37 | Повідомлення # 175
Група: Видалені
user, Спасибо за ответ, но дело в том, что вакансии небыло.Произошло уменьшение среднегодовой численности студентов, которая потянула за собой и сокращение численности штатных единиц, в т.ч. и бухгалтеров, вот теперь думаю куда пристроить бухгалтера.
Дата: Вівторок, 09.10.2012, 12:59 | Повідомлення # 176
Група: Видалені
Підкажіть будь ласка. Я одинока матір,маю соціальну відпустку на дитину у кількості 10 днів,працюю головним бухгалтером.Проробивши один рік у сільраді на прикінці 2010 року по переводу перейшла, також головним бухгалтером, у Терцентр,компенсацію у сільраді за соціальну відпустку не отримала, директор тецентру не дозволила мені узяти цю відпустку у терцентрі, мотевує тим що бо я повинна була брати у сільраді.Я вважаю що соціальна відпустка за 2010 рік лишилась за мною і маю право узяти у 2012 році.Може хто підскаже який закон чи постанову.
Дата: Вівторок, 09.10.2012, 13:33 | Повідомлення # 177
Група: Видалені
найк, Дополнительный отпуск работникам, имеющим детей
Право на дополнительный отпуск работникам, имеющим детей, гарантировано ст. 1821 КЗоТ и ст. 19 Закона об отпусках. Предоставляется он следующим категориям работников:
1) женщине, им
еющей двух и более детей в возрасте до 15 лет;
2) женщине, имеющей ребенка-инвалида1;
3) женщине, усыновившей ребенка1;
4) одинокой матери1;
5) одинокому отцу1;
6) лицу, взявшему опеку над ребенком1;
7) одному из приемных родителей1.
1 Ребенок – это лицо до достижения им 18 лет, кроме случаев, когда такое лицо в силу закона приобретает права совершеннолетнего ранее указанного возраста (см. письмо Минтруда от 14.04.2008 г. № 235/0/15-08/13).
Продолжительность такого дополнительного отпуска составляет 10 календарных дней без учета праздничных и нерабочих дней. При наличии двух и более оснований для предоставления указанного отпуска его продолжительность суммируется, но не может превышать 17 календарных дней.
Данный вид отпуска подлежит переносу и продлению в соответствии с требованиями ст. 11 Закона об отпусках. Кроме того, дополнительный отпуск работникам, имеющим детей, предоставляется в любое время в течение календарного года независимо от количества отработанного времени за этот год.
В ситуации, когда ребенок в текущем году достигает совершеннолетия, отпуск за этот год все равно предоставляется в полном объеме, независимо от даты рождения ребенка (см. письмо Минтруда от 14.04.2008 г. № 235/0/15-08/13). В равной степени это касается и дополнительного отпуска матери двоих детей в возрасте до 15 лет.
Основанием для предоставления такого дополнительного отпуска является заявление работника, а также подтверждающие документы. В зависимости от категории работника, претендующего на отпуск, такими документами могут быть: копия свидетельства о рождении ребенка, копии документов, подтверждающих инвалидность ребенка, решение суда об усыновлении либо решение соответствующих органов опеки и т. д. Для подтверждения статуса одинокой матери представляются следующие документы (см. табл. 1).
Таблица 1
Документы, подтверждающие статус одинокой матери
Статус Подтверждающие документы Женщина, которая не состоит в браке и в свидетельстве о рождении ребенка которой отсутствует запись об отце или запись сделана со слов матери • копия свидетельства о рождении ребенка; • справка органов ЗАГСа об основаниях внесения в книгу записей рождений сведений об отце ребенка Вдова • копия свидетельства о рождении ребенка; • копия свидетельства о браке; • копия свидетельства о смерти мужа Женщина, воспитывающая ребенка без отца:
• разведенная, воспитывающая ребенка одна, если отец не проживает с ребенком • копия свидетельства о рождении ребенка; • копия свидетельства о расторжении брака; • документ, подтверждающий отсутствие участия отца в воспитании ребенка1
1 Документом, подтверждающим отсутствие участия отца в воспитании ребенка является: • справка из ЖЕКа о регистрации лица по месту жительства; • определение суда или постановление следователя о розыске ответчика по иску о взыскании алиментов; • решение суда о лишении ответчика родительских прав; • решение органов опеки и попечительства или суда об отсутствии участия отца в воспитании ребенка.
Расчет сумм отпускных за время нахождения в дополнительном отпуске работникам, имеющим детей, осуществляется аналогично расчету отпускных за ежегодные отпуска (ст. 21 Закона об отпусках).
В случае увольнения работника ему выплачивается компенсация за все дни такого неиспользованного отпуска за все отработанное время без учета срока давности.
Дата: Вівторок, 09.10.2012, 14:28 | Повідомлення # 178
Група: Видалені
найк, у нас була подібна ситуація, відпустку вам повинні виплатити за новим місцем роботи, якщо із старого місця нададуть довідку , що така соціальна відпустка(за який рік , в якій кількості та згідно якої статті Закону про відпустки) за попереднім місцем роботи не використана і компенсація за неї не одержана. Інше діло, що порушили законодавство відносно Вас двічі:а) ви повинні були написати заяву, що даний вид відпустки бажаєте використати пізніше, на новому місці роботи( вас же переводили!), а якщо при розрахунку ви такої заяви не писали, то вам повинні були нарахувати компенсацію за всі дні всіх(!) невикористаних відпусток; б)згідно КзПП сільрада суму відпускних , які належаться вам, мала переахувати на рахунок вашої нової організації. Оскільки цього не зроблено, то а) позивайтесь до суду б) (або) вимагайте в керівництва надати вам таку відпустку, оскільки ваші права порушено.
Повідомлення відредагував mulberry - Вівторок, 09.10.2012, 14:37
Дата: Середа, 10.10.2012, 21:37 | Повідомлення # 179
Група: Видалені
Підскажіть будь ласка як правильно надати бухгалтеру премію у розмірі 50% від суми посадового окладу нга постійній основі? Розпорядженням голови чи виносити питання на сесію сільської ради? Як оформити на основі яких законів?