Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Як оплачувати лікарняний, який був відкритий у 2014, а закритий у 2015 році, та лікарняні, що були закриті 2014, але оплачуються у 2015 році?
У зв’язку із набранням чинності з 01.01.2015 року Закону України № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати», Закон України N 1105-XIV від 23.09.1999 р. "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" викладений в іншій редакції, яка є фактично новим законом з назвою «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Цей Закон відповідно до Основ законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування визначає правові, фінансові та організаційні засади і гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту, охорони життя та здоров’я та загальнообов’язкового державного соціального страхування, як від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, так і у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, що раніше регламентувалося Законом № 2240-ІІІ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,зумовленими похованням», який з 01.01.2015 втратив чинність.
Статтею 24 нового Закону про «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачені дещо інші розміри допомоги по частковій втраті працездатності в залежності від страхового стажу ніж ті, що були передбачені ст. 37 ЗУ № 2240-ІІІ. Для порівняння:
Ст. 37 ЗУ № 2240-ІІІ (діяв до 31.12.2014р.)
Допомога по тимчасовій непрацездатності виплачується застрахованим особам залежно від страхового стажу в таких розмірах:
60 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж до п’яти років;
80 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж від п’яти до восьми років;
100 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж понад вісім років;
Ст. 24 ЗУ N 1105-XIV (діє з 01.01.2015р.)
Допомога по тимчасовій непрацездатності виплачується застрахованим особам залежно від страхового стажу в таких розмірах:
50 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж до трьох років;
60 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж від трьох до п’яти років;
70 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж від п’яти до восьми років;
100 відсотків середньої заробітної плати (доходу)-застрахованим особам, які мають страховий стаж понад вісім років;
Розмір допомоги по тимчасовій втраті праздатностізастрахованим особам, віднесеним до 1-4 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; одному з батьків або особі, що їх замінює та доглядає хвору дитину віком до 14 років, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи; ветеранам війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; особам, віднесеним до жертв нацистських переслідувань відповідно до Закону України "Про жертви нацистських переслідувань"; донорам, які мають право на пільгу, передбачену статтею 10 Закону України "Про донорство крові та її компонентів" залишився таким самим - 100 відсотків середньої заробітної плати (доходу).
На цей час до профкомів та комісій соцстраху звертаються з питанням:
як оплачувати лікарняний, який був відкритий у 2014, а закритий у 2015 роціта лікарняні, що були закриті 2014, але оплачуються у 2015 році?
...
Читати далі »
|
В конце прошлого года Верховная Рада приняла сразу несколько законов, которые являются основой для регламентирования бюджетного процесса в Украине. Одним из них стал комментируемый Закон (скачать). Им внесены масштабные изменения в Бюджетный кодекс Украины(далее — БКУ). Основная цель изменений — урегулировать бюджетные правоотношения, связанные с внедрением новой модели финансового обеспечения местных бюджетов и межбюджетных отношений, усовершенствовать казначейское обслуживание бюджетных средств. Закон вступил в силу с 01.01.2015 г.
Нельзя сказать, что его принятие совсем неожиданное*, однако некоторые изменения, внесенные этим Законом, имели эффект шоковой терапии. Такое «лечение» получили органы местного самоуправления и территориальные финансовые управления, которым придется в кратчайшие сроки провести расчеты доходов и расходов местных бюджетов на 2015 год уже с учетом изменений, внесенных Законом. Вряд ли повторная работа по составлению бюджета на 2015 год порадует органы местного самоуправления.
Ассоциация городов Украины (АГУ) на своем веб-сайте** выразила обеспокоенность по поводу неучитывания интересов местного самоуправления в принятом Законе. В связи с этим АГУ настаивает на необходимости немедленно внести изменения в БКУ, требуетот Минфина предоставить срочное разъяснение с соответствующими формульными расчетами по обязательному финансированию в 2015 году на уровне не меньше чем в 2014 году за счет трансфертов из районного бюджета делегированных полномочий в городах районного значения, поселках и селах без исключения из их коммунальной собственности соответствующих бюджетных учреждений.
Давайте рассмотрим самые существенные изменения, внесенные в БКУ.
Межбюджетные отношения Из ст. 2 БКУ исключены термины «дотация выравнивания», «коэффициент выравнивания», «корзина доходов местного бюджета» и другие термины, которые использовались раньше при расчете межбюджетных трансфертов. В то же время введен новый термин «временно свободные средства единого казначейского счета и валютных счетов бюджета».
ЦИТАТА: «48 1) временно свободные средства единого казначейского счета и валютных счетов бюджета — объем средств, учитываемых на счетах в центральном органе исполнительной власти, который реализует государственную политику в сфере казначейского обслуживания бюджетных средств, полученных как поступления бюджетов, отвлечение которых не приведет к потере платежеспособности бюджетов (возможность своевременно и в полном объеме осуществлять платежи и рассчитываться по всем обязательствам) и возникновению задолженности в течение периода, на который предусматривается размещение таких средств на депозитах или путем приобретения государственных ценных бумаг и направления на покрытие временных кассовых разрывов местных бюджетов и Пенсионного фонда Украины с дальнейшим их возвратом до конца текущего бюджетного периода;»
(извлечение из ст. 2 БКУ)
...
Читати далі »
|
З 1 січня 2015 року призначення та звільнення головного бухгалтера бюджетної установи здійснюються відповідно до законодавства про працю.
Так, норму щодо призначення та звільнення головбуха бюджетної установи за погодженням з Казначейством з урахуванням типових професійно-кваліфікаційних характеристик, затверджених КМУ, вилучено з Бюджетного кодексу України.
Відтепер для призначення і звільнення головбуха бюджетної організації не потрібно погодження з Казначейством.
Крім того, з 1 січня 2015 року Кабмін визначає тільки завдання та функціональні обов'язки бухгалтерських служб, повноваження головбуха бюджетної установи. Таким чином вимоги щодо його професійно-кваліфікаційного рівня Кабмін більше не визначає.
Такі зміни передбачені Законом від 28.12.2014 р. № 79-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин», який набрав чинності 01.01.2015 р.
...
Читати далі »
|
Довідка щодо прийнятих змін до Бюджетного та Податкового кодексів в частині децентралізації фінансів за пропозицією Мінрегіону:
передбачено норми щодо стимулювання територіальних громад до об'єднання та формування спроможних громад через механізм переходу бюджетів об’єднаних громад на прямі міжбюджетні відносини з державними бюджетом та отримання обсягу видаткових повноважень з відповідним ресурсним забезпеченням на рівні міст обласного значення;
встановлено нову систему вирівнювання місцевих бюджетів за закріпленими загальнодержавними податками (податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб) – залежно від розрахункового середнього рівня надходжень на одного жителя, що сприятиме забезпеченню місцевих бюджетів достатніми надходженнями, а також стимулюватиме місцеві органи влади до активізації розвитку - залучення додаткових надходжень та розширення бази оподаткування;
закріплено за обласними бюджетами частину податку на прибуток підприємств (10%), що мотивуватиме відповідні органи місцевого самоврядування та місцеві державні адміністрації займатися питаннями підтримки розвитку підприємництва та економіки в регіонах;
надано органам місцевого самоврядування право на самостійний вибір установи (в органах Казначейства чи установах банків) з обслуговування коштів бюджету розвитку місцевих бюджетів та власних надходжень бюджетних установ;
...
Читати далі »
|
В розділі сайту Отчётность в ДКСУ (в екселе)
виклав файл річного звіту розроблений по проекту змін до Наказу 44
Попередній файл не видаляв
На моє глибоке переконання доки зміни не вступили в силу здавати звіт по ним не можна
|
Змiни вiд 06.01.2015 - в оновлення внесено довiдники на 2015 рiк, наданi Мiнiстерством фiнансiв України згiдно "Формату та регламенту обмiну iнформацiєю мiж Мiнiстерством фiнансiв України та Державним казначейством України" вiд 29.06.2005 №490 (зi змiнами). Для оновлення програмного забезпечення потрiбно скористатися пакетом оновлення OnovPaym_2015.1_1251.rar + альтернативне посилання + При
...
Читати далі »
|
Змiни вiд 29.12.2014
- в меню "Кошториси" додано новий пункт "Змiни плану використання бюджетних коштiв".
- в форму платiжного доручення (за видатками, за виплатою готiвки, за рахунками iнших клiєнiв)
додано реквiзит "попередня оплата". Зазначеному реквiзиту в файлi PM.dbf вiдповiдає поле PRM2
( проставляється значення 1, якщо платiжне доручення - попередня оплата, в iншому випадку
проставляється значення 0 ).
- виправлена помилка в друкованiй формi змiн кошторису: задвоювалися суми по КЕКВ 2800, 9000.
Для оновлення програмного забезпечення потрiбн
...
Читати далі »
|
Верховная Рада восьмого созыва приняла государственный бюджет на 2015 год (регис. №1000). Отметим, что текст конечного документа пока не обнародован на сайте ВР. Итак, ранее Кабмин предлагал Раде утвердить госбюджет-2015 с доходами 475,2 млрд грн и расходами 527,2 млрд грн. А также Кабмин в проекте бюджета-2015 прогнозирует падение ВВП на 4,3%, уровень инфляции — 13,1%. Сегодня премьер Арсений Яценюк заявил, что цифры будут лавироваться согласно принятому вчера-сегодня «бюджетному пакету». Также, в госбюджете-2015, внесенном правительством в парламент, Кабинет Министров Украины предлагает в 2015 году повысить прожиточный минимум до 1330 грн., минимальную зарплату — до 1378 грн. Кроме того, Кабинет министров предлагает Верховной Раде определить на конец 2015 года предельный государственный долг в размере 1,2 млрд грн. «Определить на 31 декабря 2015 года предельный объем государственного долга в сумме 1,176,060,356,4 тыс. гривен»
...
Читати далі »
|
« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 47 48 »
|
Календар |
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|