"Бюджетна
бухгалтерія” відповідає на запитання:
-
ДОГОВІР НА ПЕРЕДАЧУ СУБВЕНЦІЇ
-
ЧИ ОБОВ’ЯЗКОВО РОЗДРУКОВУВАТИ
ОБЛІКОВІ РЕГІСТРИ, СТВОРЕНІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ
Шановні
бухгалтери бюджетних установ!
До
редакції газети "Бюджетна бухгалтерія” надходить багато актуальних запитань та
ми завжди оперативно надаємо відповіді на сторінках нашого видання або
особисто.
Сьогодні
ми ділимося консультаціями на сайті Ukrbudget.ru
Нагадуємо, що координати та реквізити нашої газети
на змінилися, передплату можна здійснити:
-
на
сайті
http://id.factor.ua/budgetnaya-buhgalteriya/
-
у
редакції за телефоном (057) 717-52-72;
-
у
будь-якому відділенні "Укрпошти” за індексами: 95995 — українською мовою, 95994
— російською мовою;
-
з
кур'єрською доставкою за тел.
(057) 758-52-36.
З
повагою, колектив редакції газети "Бюджетна бухгалтерія”
ДОГОВІР НА ПЕРЕДАЧУ СУБВЕНЦІЇ
Наталія
КАПЛУНОВСЬКА, заступник директора Департаменту фінансів Харківської обласної
державної адміністрації
Субвенцію з міського до
районного бюджету планується надавати за рахунок коштів вільного залишку. При
цьому вільний залишок ми можемо визначити тільки в поточному році, а договори
на субвенцію повинні бути підписані в попередньому році. Районна рада пропонує
підписати договори про передачу коштів без зазначення мети та суми, а саме
"Договір між районною радою та сільською радою про передачу та прийняття
коштів між місцевими бюджетами на здійснення видатків, що враховуються (не
враховуються) при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів на 2014 рік".
Чи буде правомірним підписання
такого договору? Як бути у цій ситуації, адже субвенція як міжбюджетний
трансферт повинна виділятись на виконання певної програми і до неї повинні бути
розрахунки?
...
Читати далі »