Головна » 2015»Лютий»12 » ВІДБУЛАСЬ ПРЕЗЕНТАЦІЯ СИСТЕМИ "КЛІЄНТ КАЗНАЧЕЙСТВА - КАЗНАЧЕЙСТВО"
00:03
ВІДБУЛАСЬ ПРЕЗЕНТАЦІЯ СИСТЕМИ "КЛІЄНТ КАЗНАЧЕЙСТВА - КАЗНАЧЕЙСТВО"
11 лютого 2015 року у Державній казначейській службі України відбулася презентація системи дистанційного обслуговування клієнтів із застосуванням програмно-технологічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство» за участю Голови Казначейства України Тетяни Слюз та керівників самостійних структурних підрозділів Казначейства України. Також, у презентації взяли участь головні розпорядники бюджетних коштів, представники розробника зазначеної системи ТОВ «Уніті-Барс», та головні управління Казначейства України в областях та в м. Київ у режимі відеоконференцзв’язку. За результатами проведеної презентації були визначені етапи та часові проміжки впровадження системи «Клієнт Казначейства - Казначейство». Голова Казначейства України Тетяна Слюз наголосила про готовність тісної співпраці посадових осіб Казначейства України із розпорядниками бюджетних коштів для вирішення питань, що виникатимуть при впроваджені системи дистанційного обслуговування клієнтів та надання усіх необхідних матеріалів шляхом розміщення їх на Веб-порталі Державної казначейської служби України.
ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних. Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить вартість ні інформаційних ресурсів ДКСУ, ні програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. Зокрема, до переліку функцій АС «Є-КАЗНА», доступ до яких повинні отримати розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, належать: – функції ведення Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; – функції ведення мережі; – функції обміну плановими бюджетними документами (річний розпис призначень державного бюджету, розписи місцевих бюджетів, планові показники, розподіли, кошториси тощо); – функції створення та підписання меморіальних документів; – функції завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань; – функції отримання даних щодо руху коштів.
Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа. Завдяки такому рішенню, зменшиться навантаження на канали передачі даних між органами ДКСУ та розпорядниками державних коштів, спроститься процес обслуговування видаткової частини бюджетів усіх рівнів, та зменшиться ризик внесення помилок. Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, підвисить відмовостійкість інформаційного середовища ДКСУ, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо.
Рекомендую зайти у рубрику "Електронні сервіси" на сайті казначейства :)
Консультацію щодо процедури отримання послуг електронного цифрового підпису в рамках впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів можна одержати за телефонами розміщеними на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України в рубриці ″Контакти″
Все это хорошо... Но организации, которые используют, к примеру МЕДОК, уже имеют комплекты электронных ключей, которые соответствуют требования по защите информации. Из этого вполне логичен вопрос : зачем покупать новые ключи и еще с носителями ? Или информация, которая будет циркулировать в в этой гипотетической системе на порядок важнее, чем та, которая отправляется в налоговую, различные фонды и т.д. и т.п. подписана ключами, которые есть? Как по мне, то это все лишь способ заработать на этом частным фирмам.
Ключи бесплатные! Всё что нужно купить это токен! Защита которго на порядок выше ключей налоговой, их невозможно скопировать на другой носитель! Информация в системе казначейства относится к банковской информации а в налоговой просто отчётность!
Так нещодавно нас (тобто казначеїв) ознайомили з впровадженням цієї системи, але все це затягнеться на декілька років 2015-2017... про другий, третій квартал цього року не йдеться
Калінінська селищна рада. нас обслуговує УДКСУ у Великоолександрівському районі Херсонської області, сказали, що не пізніше як з другого кварталу перейдемо на електронний документообіг, паперовий буде виключено зовсім. я радий, до ройцентру 50 км. не наїздешся. а зприводу повернень док-тів, то думаю казначейства перестануть бути "Верховними радами", бо тепер перед поверненням до-тів добре подумають, чи справді є підстава, і не повертатимуть незнамо чого із особистої забаганки, а то в одному казначействі у кожного казначея свій закон і правила.
Документи можна буде подавати і в електронному і в паперовому вигляді. На електронний документообіг повністю разом із зобов’язаннями можна буде перейти не раніше ІІІ, або й ІV кварталу 2015 року. Тому що, на даний час є лише можливість роботи із платіжними дорученнями та виписками із рахунків.
Не пристрій, а програмне забезпечення яке буде надаватись безкоштовно. Взагалі ту все безкоштовно, окрім токенів, які розпорядники коштів повинні придбати за власні кошти.
Система на сколько я понимаю будет функционировать как бы на киевских серверах т.е. доступ к интернету управлениям ДКСУ не нужен, так же как и отчётность в ДПС вся идёт на центральные сервера а потом уже по управлениям спускается по внутренней системе, так же будет и здесь!
у нас в казначействе с трудом открываеться сайт ДКСУ, а если прийдеться загружать копии документов...поэтому на первом этапе вижу кобинировный вариант, с предоставлением документов на бумаге
зы. это при том что работаю с терминала, на своем компюторе с установленой вин 2000 работать вообще невозможно
і що, казначейська морально застаріла комп"ютерна техніка, зможе витримати таку нагрузку? Не знаю, як в кого а в нашому УДКСУ техніка ну дууууже застаріла і інтернету..... немає:(((
Мощные ПК нужны для работы с графикой и для игр, для работы в браузере достаточно обычного ПК, хотя соглашусь, что в УДКСУ техника старше чем сотрудники, морально устарела уже несколько раз, а интернет есть в каждом УДКСУ, о нем, просто, многие не знают
не согласен с Вами, У нас есть, правда сейчас не используем, но пока пользовались то ограничений не наблюдал, хотя в соцсети на заходил, дабы не накликать беду
Не знаю як Вам, а для мене це важливо, казначейство за 40 км, і взагалі всі нормальні установи вже давно працюють за системою клієнт-банк, а не возять платіжки на папері і на флешці... просто є сумніви-нам щось як покращать, так стає ще гірше ніж було...
Зверніться до свого казначейства. Але для входу в систему необхідно мати НКІ, який Ви маєте придбати за власні кошти. Мінімальний набір має бути - Директор+Бухгалтер+Операціоніст. Тобто потрібно мінімум 3 носія ключової інформації, а враховуючи відпустки працівників, то хоча би по два Директор+Бухгалтер+Операціоніст, тобто 6 НКІ.
як кажуть: і хочеться, і колеться... не зовсім зрозуміло як перевірятимуться підтвердні документи на правильність заповнення: постійно щось переробляємо під вимоги казначейства, чи не буде це кожного разу порушенням і ще цікавить, якщо перейти на використання електронних документів, звичайне обслуговування буде недоступне? бувають нечасто, але бувають збої інтернет-зв"язку або виходить з ладу оргтехніка і т.д. Якщо пишеться, що спеціалізоване програмне забезпечення не потрібне, тільки виготовлення ключів, то куди звертатися за їх виготовленням і яка їх вартість?
ключі безкоштовні, але носії ключової інформації(щось подібне до флешки) потрібно купувати розпорядникам коштів. Підтвердні документи будуть скануватися, візуватися підписом ЕЦП і надсилатися в казначейство.
Исходя из норм приказов 938 п 2.6 У процесі казначейського обслуговування місцевихбюджетів може застосовуватися система дистанційного обслуговування "Клієнтказначейства - Казначейство" з використанням засобів криптографічного захисту інформації Державної казначейської служби України", т. е. може використовуватись, а може й не використовуватись, скорее всего что можно будет документі обрабатывать и на бумажных носителях. Ох, чувтвую грядут перемены. Бедные бухгалтера, некоторые с офисными программами на Вы а тут такое
Очевидно, що Ваші казначеї ще не проінформовані. 20 лютого 2015 року відбудеться відеоконференція ВСІХ керівників територіальних органів ДКСУ. На якій гадаю Голова ДКСУ Т.Я.Слюз дасть пряму вказівку щодо запровадження цієї системи
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]