Оренда приміщення бюджетної установи - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Воскресенье, 11.12.2016, 12:52
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 41234»
Модератор форума: Natty 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Оренда приміщення бюджетної установи (Документи,які надаються для укладення договору оренди)
Оренда приміщення бюджетної установи
ZikaДата: Среда, 24.10.2012, 16:49 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть, будь ласка, які документи повинен надати орендатор бюджетній установі для укладення договору оренди?
Які з наданих документів мають бути в оригіналі,а які можна надати у вигляді копій документів?

p.s. Якщо це відділ освіти, підпорядкованйи міській раді, то куди необхідно надати ці документи: у міську раду,чи у відділ освіти?


Сообщение отредактировал Zika - Среда, 24.10.2012, 17:22
 
mulberryДата: Среда, 24.10.2012, 17:45 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
Документи надавати балансоутримувачу (орендодавцю) , це однозначно. Навряд чи це будуть оригінали, тому що всі оригінали правоустановчих документів знаходяться в орендаря. Це мають бути завірені мокрими печатками копії. Моя думка:
-свідоцтво про державну реєстрацію
-довідка із статистики
-статут(положення)
-довідка із ДПІ про неприбутковість або свідоцтво платника податку
-окремі довідки, які вимагає орендодавець відповідно до особливостей роботи
Відповідно до того, хто є балансоутримувачем, той і укладає договір оренди. Іще нюанс, яка форма власності приміщення, що здаватиметься в оренду. Якщо державна, то обов"язково за участю ФДМУ.


Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.
 
ZikaДата: Среда, 24.10.2012, 17:50 | Сообщение # 3
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
А як щодо звіту про оцінку об'єкту нерухомості - можна обмежтись тільки копією висновку?

А якщо орендар - ФОП, які документи вимагаються?
 
mulberryДата: Среда, 24.10.2012, 22:07 | Сообщение # 4
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
Ох, я зовсім забула про цей фундаментальний документ, він точно мав би бути в оригіналі. Якщо орендар -ФОП, то напевне ті ж , ну і плюс із розшифруванням із податкової КВЕДів. Це моя думка. В мене десь була дуже гарна стаття про оренду, як знайду, дам вам посилання.

Добавлено (24.10.2012, 21:07)
---------------------------------------------
Але наскільки я орієнтуюсь, експертна оцінка об"єкту оренди (нерухомості) мала б здійснюватись орендодавцем і за його кошт, а не потенційним орендарем . Ось, що знайшла щодо переліку документів для потенційного орендаря:
Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна

Ініціатива щодо оренди майна може виходити від потенційних орендарів.
Пропозиція щодо оренди майна може надходити від Орендодавців.
Потенційні орендарі направляють Орендодавцеві такі документи:
- заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності (додаток 1);
- проект договору оренди за типовою формою, затвердженою НАН України;
- копії установчих документів;
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копію паспорта (стор. 1-5, 11) для фізичної особи;
- копію довідки про взяття на облік платника податку;
- копія довідки органу статистики про включення орендаря – юридичної особи до ЄДРПОУ;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою № 2-р;
- копію ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності за наявності такого;
- копію рішення або листа податкової адміністрації про внесення до реєстру неприбуткових організацій та установ (для потенційних орендарів, які утримуються за рахунок державного бюджету та внесені до реєстру неприбуткових організацій та установ).

Орендодавець зобов’язаний зареєструвати заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності, у книзі реєстрації вхідної кореспонденції.
Тобто, все те ж, тільки більш деталізовано.


Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.

Сообщение отредактировал mulberry - Среда, 24.10.2012, 22:12
 
klimkseniaДата: Пятница, 09.11.2012, 00:43 | Сообщение # 5
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть, як правильно нараховувати інфляцію орендарям?
 
ZikaДата: Пятница, 09.11.2012, 10:40 | Сообщение # 6
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
klimksenia, розмір інфляції за поточний місяць помножується на встановлену орендну плату за перший місяць (яка вказана в договорі). І так далі кожен місяць...

Добавлено (09.11.2012, 09:40)
---------------------------------------------
Хто може надати зразок акту, який складається на предмет експлуатації еклектронагрівальних та електроосвітлювальних приладів?
Взагалі, наскільки обов'язковим є такий документ?)

 
LesaДата: Суббота, 10.11.2012, 01:43 | Сообщение # 7
Сержант
Группа: Друзья
Сообщений: 32
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Хто знає чи повинен орендар страхувати орендоване приміщення? чи це є одним з пунктів договору-оренди??
 
alla-drejkoДата: Суббота, 10.11.2012, 19:19 | Сообщение # 8
Полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Награды: 6
Репутация: 1
Статус: Offline
Щоб уникнути лишніх запитань від інспекторів державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки ,а по- простішому "пожарників"ми внесли ось такий пункт у договір онренди:

4. Обов'язки Орендаря

4.4.Забезпечити збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню.
4.5 Несе повну відповідальність за дотриманням технічної безпеки та охорони праці,безпечну експлуатацію обладнання,що передано в оренду.
4.6. Своєчасно здійснювати поточний та інші види ремонтів орендованого майна , з обов'язковим погодженням з Орендодавцем.
4.7. Орендар зобов”язаний протягом місяця з дати укладання Договору застрахувати орендоване майно за рахунок власних коштів .
 
ZikaДата: Понедельник, 12.11.2012, 18:22 | Сообщение # 9
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Lesa, істотні умови договору оренди державного та комунального майна визначені в ст.10 Закону №2269, до них належить і умова про страхування орендарем взятого ним в оренду майна
 
LesaДата: Суббота, 01.12.2012, 00:38 | Сообщение # 10
Сержант
Группа: Друзья
Сообщений: 32
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую alla-drejko та Zika
 
ZikaДата: Вторник, 04.12.2012, 21:39 | Сообщение # 11
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Велике прохання, розрахуйте орендну плату частини нежитлового приміщення (комунальна власність) за таким прикладом:
площа орендованого майна 220 м.кв,
вартість приміщення - 100 000 грн,
термін оренди - 1 рік,
коеф. залежний від мети оренди - 12%.
інфляція - 1,000
Розпишіть просто алгоритм, потрібно перевірити себе:)
 
alla-drejkoДата: Среда, 05.12.2012, 12:10 | Сообщение # 12
Полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Награды: 6
Репутация: 1
Статус: Offline
Відсутній ще один показник :загальна площа приміщення- нехай це буде(А)
Тоді:
100 000,00: (А) *220м.кв*1*12%= (В) це річна орендна плата):12 міс = С (орендна плата за 1 міс.)
 
ZikaДата: Вторник, 18.12.2012, 16:30 | Сообщение # 13
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
alla-drejko, дуже дякую (в моєму випадку об'єктом оцінки була саме площа орендована, тому я і не вказала загальнгу площу)
Правильно я розумію, що нараховується плата з ПДВ?
 
alla-drejkoДата: Среда, 19.12.2012, 22:05 | Сообщение # 14
Полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Награды: 6
Репутация: 1
Статус: Offline
Якщо Ваша бюджетна організація неприбуткова, то без ПДВ.
 
klimkseniaДата: Воскресенье, 03.03.2013, 17:18 | Сообщение # 15
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?
 
ZikaДата: Понедельник, 11.03.2013, 17:44 | Сообщение # 16
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
klimksenia, якщо змінилася площа, то були внесені і зміни до договору? або укладено новий договір на основі якогось рішення?
 
НаталексДата: Понедельник, 11.03.2013, 18:33 | Сообщение # 17
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 94
Награды: 0
Репутация: 21
Статус: Offline
Доброго дня! Поділіться зразком договору оренди приміщення, яке здає бюджетна установа небюджетній, де обов"язковим є пункт про врахування інфляції або підкажіть де можна подивитись. Дякую!
 
ZikaДата: Понедельник, 11.03.2013, 18:48 | Сообщение # 18
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
[/l]
[l]

[/l]

[l]
Наталекс, 

типовий договір -  
 

Добавлено (11.03.2013, 16:48)
---------------------------------------------
Наталекс, Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності

 
klimkseniaДата: Понедельник, 22.04.2013, 12:01 | Сообщение # 19
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Як правильно розрахувати інфляцію за І квартал (до нового року оренда складала - 8 кв. м. х 60 грн. = 480 грн.), якщо: 1) З 1 січня 2013 року була заключена додаткова угода на зміну площі оренди (10,5 кв.м. х 60 грн. = 630,00 грн.); 2) Сам договір діє з 2011 року; 3) В січні 2013 року оренду сплатили як і в грудні (480 грн.), а в лютому по-новому + доплата за сіень.
 
ZikaДата: Вторник, 21.05.2013, 17:02 | Сообщение # 20
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
На час літніх канікул орендар не використовуватиме приміщення за договором оренди, чи має він право на перерахунок орендної плати за цей період (тобто ненарахування останньої)? чи це стосуватиметься лише комунальних послуг?
 
mulberryДата: Среда, 22.05.2013, 11:20 | Сообщение # 21
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
Zika, на мою думку, якщо такий нюанс не обумовлений окремо в договорі оренди-ні. Тим більш, за таких обставин  орендоване приміщення мало б опломбовуватись або здаватись орендодавцеві згідно акту приймання -передавання. Якщо ці умови не виконані, то нараховуєте по повній програмі. Відносно ком.послуг. Якщо в приміщенні є власні прилади обліку-то не відшкодовує, якщо нараховуєте за іншою методикою, то  за наявності акту на опломбування (з такого-то числа по таке-то і т.д.)

Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.
 
NataumanДата: Четверг, 23.05.2013, 14:12 | Сообщение # 22
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як розрахувати оплату за площу спільного користування?
 
KlavaДата: Четверг, 23.05.2013, 17:01 | Сообщение # 23
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 80
Награды: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Пример расчета суммы, подлежащей уплате арендатором за уборку мест общего пользования, приводился в консультации «Возмещение расходов на уборку мест общего пользования» (см. «Бюджетная бухгалтерия», 2008, № 23, с. 22)
 
Оксана@Дата: Воскресенье, 26.05.2013, 22:30 | Сообщение # 24
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підскажіть,може я не права,але здавати в оренду бюджетна установа має право лише тоді,коли в неї є КВЕД 68-20 або 68-30???? Моя установа має КВЕД 84-11,а там дуже гарно написано,що управляти майном ми не маємо права))))) Хоча в положенні про установу такий пункт є.Одже,щоб надати приміщення в оренду необхідно звернутись до державного  реєстратора і ....добавляєм КВЕД 68.А то до пори до часу ніхто на ці тонкощі не звертає увагу....При відсутності в установчих документах можливості управляти майном ніхто  Вам КВЕДу не добавить і здавати в оренду немаєте права.Тягне за собою використання службового становища....та проведення діяльності без КВЕДу
 
миллерДата: Понедельник, 27.05.2013, 17:14 | Сообщение # 25
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Подскажите пожалуйста - райгосадминистрация арендует помещения у райсовета с 2010 года и не страховали орендованные помещения, хотя в договоре есть такой пункт что в течении месяца застраховать. Можно ли сослаться на какую-то норму закона чтобы не страховать? Если можно, то на какую??? Очень нужно, помогите пожалуйста!!!!!!
 
alla-drejkoДата: Вторник, 28.05.2013, 21:56 | Сообщение # 26
Полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Награды: 6
Репутация: 1
Статус: Offline
Виключити цей пункт із договору!А інакше Ви зобов"язані застрахувати майно,щоб виконати умови договору який узгоджений обома сторонами.
 
aleks4251Дата: Пятница, 31.05.2013, 15:29 | Сообщение # 27
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть будь ласка. Ми бюджетна установа, балансоутримувач.Надаємо в оренду частину нежитлового приміщення бюджетній установі. Орендар просить виключити з договору пунк стосовно страхування майна. Чи можна це зробити? Дякую

Сообщение отредактировал aleks4251 - Пятница, 31.05.2013, 15:30
 
ЛєнаДата: Суббота, 01.06.2013, 13:51 | Сообщение # 28
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Ми бюджетна установа, балансоутримувач.  Наша установа є неприбутковою організацією. Надаємо частину нежитлового приміщення в оренду. Як правильно відображати надходження коштів за здане в оренду майно в податковому звіті про використання коштів неприбуткових установ та організації та чи повинні ми платити податок на прибуток з цих коштів.  Дякую.
 
RADANEGДата: Вторник, 04.06.2013, 00:57 | Сообщение # 29
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 57
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Чи може бюджетна установа відкрити рахунок в ощадбанку для надходження коштів від оренди?
 
EVGENIYДата: Вторник, 04.06.2013, 01:16 | Сообщение # 30
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2282
Награды: 61
Репутация: 32767
Статус: Offline
RADANEG, нет
 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Оренда приміщення бюджетної установи (Документи,які надаються для укладення договору оренди)
Страница 1 из 41234»
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |