Оренда приміщення бюджетної установи - Страница 2 - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Вторник, 06.12.2016, 05:55
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 2 из 4«1234»
Модератор форума: Natty 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Оренда приміщення бюджетної установи (Документи,які надаються для укладення договору оренди)
Оренда приміщення бюджетної установи
RADANEGДата: Вторник, 04.06.2013, 17:43 | Сообщение # 31
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 57
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть, будь-ласка, чим цю відповідь можна підкріпити законодавчо, бо це дуже зацікавило моє керівництво, в звязку з тим, що не проходять проплати по спецрахунку в казначействі.  Бюджетний кодекс ми вже опрацювали. завчасно дякую за допомогу.

Добавлено (04.06.2013, 16:43)
---------------------------------------------
Підкажіть, будь-ласка, чим цю відповідь можна підкріпити законодавчо, бо це дуже зацікавило моє керівництво, в звязку з тим, що не проходять проплати по спецрахунку в казначействі.  Бюджетний кодекс ми вже опрацювали. завчасно дякую за допомогу.

 
EVGENIYДата: Вторник, 04.06.2013, 22:44 | Сообщение # 32
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2282
Награды: 61
Репутация: 32767
Статус: Offline
Стаття 43. Казначейське обслуговування бюджетних коштів

1. При виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.

Казначейське обслуговування бюджетних коштів передбачає:

1) розрахунково-касове обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства;

2) контроль за здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень бюджету, взятті бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів та здійсненні платежів за цими зобов'язаннями;

3) ведення бухгалтерського обліку і складання звітності про виконання бюджетів з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку;

4) здійснення інших операцій з бюджетними коштами.

В органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, бюджетним установам відкриваються рахунки у встановленому законодавством порядку.
Стаття 116. Порушення бюджетного законодавства

1. Порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме:
11) зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів;
 
alla-drejkoДата: Четверг, 06.06.2013, 11:42 | Сообщение # 33
Полковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Награды: 6
Репутация: 1
Статус: Offline
Чи зобов"язана бюджетна установа(комунальна власність) проводити експерту оцінку нежитлового приміщення один раз на три роки,якщо  це  приміщення було здано в оренду в 2008 році на конкурсній основі? Зміни щодо перегляду умов договору протягом відповідного періоду не вносились!
 
tusyДата: Пятница, 07.06.2013, 14:55 | Сообщение # 34
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Подскажите, договор аренды закончился, акт приемки помещения подписали, а само здание не освободили. По условиям договора установа балансодержатель начислила неустойку в размере двойной оплаты, орендаторы упорно перечисляют плату за оренду. Оренда плата зачисляется на 4-1. можно ли эти платежи  расценивать как погашение выставленных счетов по неустойке? По какому фонду зачисляется неустойка? Заранее спасибо!
 
ZikaДата: Среда, 12.06.2013, 15:53 | Сообщение # 35
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата (tusy)
По условиям договора установа балансодержатель начислила неустойку в размере двойной оплаты


tusy

, а можно поинтересоваться - что это за условие у Вас в договоре? как оно прописано?

 
tusyДата: Среда, 12.06.2013, 16:43 | Сообщение # 36
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
пункт 2.9 Якщо орендар не виконує обовязки щодо повернення майна, Орендодавець має право вимагати від орендаря сплати неустойки у розмірі подвійної плати за користування майном за час прострочення. Орендар який затримав повернення майна, несе ризик його випадкового знищення або випадкового пошкодження.
 
123qweДата: Пятница, 26.07.2013, 19:21 | Сообщение # 37
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 16
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть, будь-ласка, де можна знайти форму 1НФ нежитловий фонд, і чи потрібно її здавати до комунального майна?

Добавлено (26.07.2013, 18:21)
---------------------------------------------
Підкажіть, будь-ласка, де можна знайти форму 1НФ нежитловий фонд, і чи потрібно її здавати до комунального майна?

 
BarabashkaДата: Пятница, 02.08.2013, 19:48 | Сообщение # 38
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Награды: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть будь-ласка методику розрахунку на такому прикладі.
Договір оренди вступив в дію в грудні 2012 р. Сума орендної плати 1000 грн. Індекси інфляції (реальні): Січень - 100,2 %, лютий - 99,9 %, березень та квітень - 100%, травень - 100,1 %, червень - 100 %
Таким чином, сума орендної плати буде складати:
січень - 1002,00 грн (1000,00 х 100,2 wacko
лютий, березень та квітень - 1002,00 грн.
травень - 1003,00 (1002,00 х 100,1 wacko
червень - 1003,00 грн.

Чи вірно зроблений розрахунок? І ще одне питання. Чи не слід в лютому провести зменшення орендної плати (1002,00 х 99,9 % = 1001,00) , враховуючи те, що індекс інфляції менше 100%?
 
ZikaДата: Понедельник, 19.08.2013, 16:20 | Сообщение # 39
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Да, нужно уменьшить, "Розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць"
Январь - 1002,00, февраль - 1002*0,999 = 1001,00 (можно округлить), март, апрель - 1001,00, май - 1002,00, июнь - 1002,00.
 
Культура-zvДата: Четверг, 29.08.2013, 18:11 | Сообщение # 40
Лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 49
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
бюджетнаустанова надає приміщення громадській організації. окремо орендар не хоче
заключати договір з постачальною організацією (електроенергія). чи можемо ми
 надавати рахунки орендарю на покриття спожитою нею електроенергією.
 
viktoriyДата: Пятница, 30.08.2013, 12:10 | Сообщение # 41
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 24
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
На мою думку можете, але заключіть договір на відшкодування витрат по ел.енергії
 
katinoДата: Пятница, 30.08.2013, 12:31 | Сообщение # 42
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 94
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
вы обязаны выстявлять им счета  если нет то у вас незаконные расходы, но я согласна необходимо заключить договор на возмещение комунальных
 
Ирина-11Дата: Пятница, 30.08.2013, 13:42 | Сообщение # 43
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 16
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Вопрос:сменился главный бухгалтер, в переданной главной книге стоимость здания 400000, после запроса балансодержателю получили ответ,что стоимость здания 270000,на вопрос в чем разница ответ не знаем у них тоже сменилось руководство.Вопрос состоит в том как изменить стоимость здания оно хоть и на забалансовом как арендуемое но цифра то не та и уменьшить согласно их справке я тоже не могу т.к. почему такая разница.Все что придумала сделать акт сверок и на основании его уменьшить стоимость здания
 
katinoДата: Пятница, 30.08.2013, 18:01 | Сообщение # 44
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 94
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Ирина-11, если в договоре аренды прописана стоимость здания, то на мой взгляд нужно доп. соглашение где прописать  новую стоимость, а если в договоре этого нет то на основании официальной справки с печатью, бух. справкой откорректируйте сумму
 
ZikaДата: Вторник, 03.09.2013, 11:55 | Сообщение # 45
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Культура-zv,  орендодавець оплачує усю вартість послуг комунальних, а потім розраховує частину,спожиту орендарем. Після цього складається акт приймання-передачі комунальних послуг і до нього рахунок. У нас в договорі оренди просто окремим пунктом прописана оплата за комунальні.
Але з приводу виписки актів я знаю, що існують різні думки. В одних джерелах пишуть,что необіхдно їх виписувати, в інших, що не треба,оскільки послуги надають інші підприємства,а  балансоутримувач тільки компенсує понесені витрати.

На цю тему є стаття в Баланс-Бюджет №44(403), 29 жовтня 2012р.


Сообщение отредактировал Zika - Вторник, 03.09.2013, 11:58
 
tinamarДата: Вторник, 03.09.2013, 12:07 | Сообщение # 46
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 371
Награды: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
Підкажіть, будь-ласка, якщо орендар помилково перераховував оплату за спожитий газ  на р/рахунок, той що він платить оренду. Чи можна ці кошти якось перекинути на правильний рахунок, на якому на цю суму потрібно буде відновити касові видатки? І ще одне запитання: договір оренди був розірваний, а орендар помилково перераховував орендну плату ще три місяці, як повернути ці кошти?
 
anastasiya2212Дата: Вторник, 03.09.2013, 19:56 | Сообщение # 47
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Подскажите как правильно расчитать возмещение по электроэнергии, сейчас к договору подложен расчет по мощности, и можно ли расчитывать расход  пропорционально занимаемой площади?
 
yaolegДата: Вторник, 03.09.2013, 20:21 | Сообщение # 48
Генерал-полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 948
Награды: 29
Репутация: 37
Статус: Offline
anastasiya2212, краще окремий лічильник, а звідки Ви будете знати скільки споживає орендар, а скільки орендодавець? Навіть якщо порахувати всю техніку та засоби освітлення - підрахунок буде знадно неточний!!! wink

Кто хочет - ищет способ, кто не хочет - ищет причину. Сократ.
 
ZikaДата: Среда, 04.09.2013, 10:10 | Сообщение # 49
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
anastasiya2212, если счетчика нет,то можно, мы так считаем за отопление и эл.энергию.
 
Цитата
Навіть якщо порахувати всю техніку та засоби освітлення - підрахунок буде знадно неточний!!!


да,это не точно на 100%, но вариант такой тоже возможен.
особенно,если аренда почасовая.

Добавлено (04.09.2013, 09:10)
---------------------------------------------

Цитата
якщо орендар помилково перераховував оплату за спожитий газ  на р/рахунок, той що він платить оренду


tinamar,  думаю,что можно просто вернуть эти деньги плательщику на счет или ч\з кассу на основании письма, в котором указать причину, после чего последний отправит их на нужный счет; то же самое возможно сделать и с арендной платой, просто вернуть ее, возможно, составить акт сверки предварительно.
 
EVGENIYДата: Четверг, 05.09.2013, 22:26 | Сообщение # 50
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2282
Награды: 61
Репутация: 32767
Статус: Offline
tinamar
Цитата (tinamar)
Підкажіть, будь-ласка, якщо орендар помилково перераховував оплату за спожитий газ  на р/рахунок, той що він платить оренду. Чи можна ці кошти якось перекинути на правильний рахунок, на якому на цю суму потрібно буде відновити касові видатки? І ще одне запитання: договір оренди був розірваний, а орендар помилково перераховував орендну плату ще три місяці, як повернути ці кошти?
10.4. Кошти, що помилково зараховані на рахунок розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), повинні повертатися ним у строки, установлені законодавством. Повернення коштів здійснюється органом Казначейства на підставі платіжного доручення розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), у призначенні якого обов'язково зазначаються номер та дата документа, згідно з яким були зараховані такі кошти.

Кошти, що помилково зараховані на один із рахунків розпорядника бюджетних коштів, перераховуються за призначенням на інший рахунок на підставі письмового звернення та платіжного доручення розпорядника бюджетних коштів.
 
tinamarДата: Четверг, 05.09.2013, 22:33 | Сообщение # 51
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 371
Награды: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
EVGENIY, спасибі за відповідь, це з якого нормативки, там про строки установленні законодавством написано скільки це?, бо за газ помилково сплачено не туди ще в лютому, а виявили тільки зараз.
 
EVGENIYДата: Четверг, 05.09.2013, 22:53 | Сообщение # 52
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2282
Награды: 61
Репутация: 32767
Статус: Offline
tinamar, это из порядка обслуживания местных №938! По моему это 3 или 5 дней, устанавливает НБУ своими инструкциями!
 
Pyti4kaДата: Вторник, 10.09.2013, 17:10 | Сообщение # 53
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 22
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Чи повинна бюджетна установа, яка не є платником податку на прибуток, сплачувати його із плати за оренду майна бюджетних установ?
Саме питання ніби наштовхує на відповідь, але податкова стверджує, що повинні спачувати, так як оренда не є основною діяльністю бюджетної установи
 
ZikaДата: Четверг, 12.09.2013, 11:15 | Сообщение # 54
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
У договорі оренди прописано, що в літній період приміщення не орендується Орендарем, тобто останній раз орендна плата нараховувалась за травень 2013. Як тепер врахувати індекс інфляції при розрахунку оренди за вересень 2013?
Інд.інфл. за серпень розраховується по відношенню до липня, чи правильно його брати в розрахунок?
 
tinamarДата: Понедельник, 23.09.2013, 14:10 | Сообщение # 55
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 371
Награды: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
Допоможіть, будь-ласка, зрозуміти, коли бюджетна установа здає приміщення в оренду,  орендну плату вона отримує на спецфонд, чи загальний? Як розібратися коли плата за оренду надходить на 3542, а коли на доходній рахунок по коду 22080402? Ніде не знайшла, де прочитати...

Сообщение отредактировал tinamar - Понедельник, 23.09.2013, 14:15
 
IvankaДата: Понедельник, 23.09.2013, 16:37 | Сообщение # 56
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 44
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
tinamar, я сільрада виставляю два рахунки: орендна плата-дохідний рахунок ДКУ(2280402), а відшкодування комунальних 2273,2274 - реєстр.рах. установи(010116) 3542.
 
tinamarДата: Понедельник, 23.09.2013, 17:07 | Сообщение # 57
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 371
Награды: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
Ivanka, я теж сільська рада, але у нас одні платежі по оренді надходять на 3542, а інші на доходній рахунок по коду 22080402. Хочу зрозуміти в чому різниця?
 
KlavaДата: Понедельник, 23.09.2013, 17:48 | Сообщение # 58
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 80
Награды: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Це пов/язано з тим, что частина орендної плати зараховується як власні надходження бюджетних установ, а частина - як доходи бюджету (по відповідному коду бюджетної класифікації).
Додатково подивіться Порядок організації роботи органів Державної казначейської служби України у
процесі казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Державної казначейської служби України 06.12.2012 N 367

Так, у п.
7.6. цього Порядку зазначено, що власні надходження розпорядників бюджетних коштів зараховуються на відповідні аналітичні рахунки, відкриті в органах Казначейства (за місцем обслуговування розпорядника бюджетних коштів), за балансовим рахунком 3542 "Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами спеціального фонду місцевого бюджету", в розрізі груп власних надходжень.

Інформація щодо власних надходжень розпорядників бюджетних коштів, які зараховуються на відповідні аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3542 "Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами спеціального фонду місцевого бюджету", одночасно відображається на рахунках бюджетного обліку 6124 "Власні кошти розпорядників коштів місцевого бюджету".
 
tinamarДата: Понедельник, 23.09.2013, 18:06 | Сообщение # 59
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 371
Награды: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
Klava, спасибі за відповідь, але все рівно не зрозуміла у якому випадку
Цитата (Klava)
частина орендної плати зараховується як власні надходження бюджетних установ, а частина - як доходи бюджету (по відповідному коду бюджетної класифікації).
 
KlavaДата: Понедельник, 23.09.2013, 19:11 | Сообщение # 60
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 80
Награды: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Органи місцевого самоврядування затверждують місцеві методики розрахунку орендной плати та пропорції їх розподілу на підставі Методикирозрахунку орендної плати за державне
майно та пропорції її розподілу,
затвердженої постановою КМУ від 04.10.94
р. № 786.
Так осі у цих регіональних Методиках як раз і передбачено розмір орендної плати, яка  залишається у орендодавця як власні надходження, а яка - перераховується до бюджету.
 
 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Оренда приміщення бюджетної установи (Документи,які надаються для укладення договору оренди)
Страница 2 из 4«1234»
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |