У проекті змін до держбюджету передбачається: - скоротити видатки на 70 % порівняно з видатками, затвердженими станом на 1 липня 2014 року розписом асигнувань загального фонду державного бюджету на серпень-грудень поточного року (за виключенням видатків на опалення приміщень), на забезпечення діяльності окремих центральних органів виконавчої влади; - скоротити 90 % двомісячного обсягу видатків на забезпечення діяльності інших державних органів (крім органів, які забезпечують обороноздатність держави) порівняно з обсягом, затвердженим станом на 1 липня 2014 року у розписі асигнувань загального фонду державного бюджету (бюджеті Пенсійного фонду України) на серпень-грудень поточного року (за виключенням видатків на опалення приміщень);
Одночасно законопроектом передбачається перелік заходів, які мають вжити керівники бюджетних установ з метою забезпечення такого скорочення.
Крім того, планується скорочення дефіциту коштів Пенсійного фонду України по загальному фонду державного бюджету у сумі 2 342,7 млн. гривень. Так, загальний обсяг видатків на погашення дефіциту коштів Пенсійного фонду України становитиме 15 759,9 млн. гривень. Зазначене зменшення дефіциту коштів бюджету Пенсійного фонду не призведе до невиконання покладених на нього функцій та буде компенсоване за рахунок вилучення 2 000,0 млн. грн. із Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування на випадок безробіття, які будуть зараховані до Пенсійного фонду України. Окрім того, передбачено зменшення видатків, зокрема на: інформаційно-аналітичне та організаційне забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади – 2,4 млн. гривень.; компенсацію роботодавцю частини фактичних витрат, пов'язаних зі сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – 1,4 млн. грн. (у даний час готується проект Закону України щодо перекладання функцій по компенсації роботодавцю частини фактичних витрат, пов'язаних зі сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на Фонд соціального страхування на випадок безробіття); забезпечення діяльності Фонду соціального захисту інвалідів – 1,7 млн. грн.; підтримку у безпечному стані енергоблоків та об'єкта "Укриття" та заходи щодо підготовки до зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС – 1,0 млн. грн. (у поточному році планується зменшення обсягу робіт по остаточному припиненню роботи систем і обладнання енергоблоків); розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України – 5,1 млн. грн.; надання роботодавцям компенсації для забезпечення молоді першим робочим місцем – 9,0 млн. грн.; утримання органів прокуратури (у тому числі у зв'язку з оптимізацією їх чисельності) – 351,3 млн. грн.; забезпечення перевезень вищих посадових осіб держави авіаційним транспортом – 3,1 млн. грн. (з квітня 2014 року фінансування видатків на вказану мету продовжується в межах бюджетної програми 0301010 "Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Президента України та Адміністрації Президента України").
-
Керівникам центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, а також керівникам інших бюджетних установ та підприємств, установ і організацій, які отримують підтримку з бюджету, з метою забезпечення скорочення видатків, передбаченого цим Законом, здійснити заходи щодо оптимізації штатної чисельності працівників, надання працівникам відпусток без збереження заробітної плати, встановлення для працівників режиму роботи на умовах неповного робочого часу, зменшення або скасування стимулюючих виплат, підвищень посадових окладів, зменшення надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах, переглянути укладені договори на придбання товарів, робіт, послуг.
Надати право керівникам бюджетних установ у межах бюджетних призначень без згоди та попередження працівників встановлювати для них режим роботи на умовах неповного робочого часу та надавати відпустки без збереження заробітної плати на визначений цими керівниками термін.
- "Зупинити дію: абзацу четвертого підпункту 1 пункту 51 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України; частини сьомої статті 7 Закону України "Про утилізацію транспортних засобів" (Відомості Верховної Ради України, 2014, № 20-21, ст. 719); Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" (Відомості Верховної Ради України, 1999, № 551)", передбачивши особливий порядок індексації грошових доходів населення, що визначається Кабінетом Міністрів України у межах бюджетних видатків";
Так это не для всех дали право отправлять в отпуск за свой счёт (статья 32) применяется для госслужщих? Только для них чтоли? Бегло просмотрел Там есть про введение 1,5 % налога с зарплаты, так сказать "военного" ? И что-то я не понял, останавливается ли действие закона про индексацию или нет?
УРЕЗАЮТ З/П БЮДЖЕТИКАМ НА 12%. ИДТИ В ОТПУСК ЗА СВОЙ СЧЕТ МОЖНО ТОЛЬКО НА 15 ДНЕЙ -ДОБРОВОЛЬНО -ПРИНУДИТЕЛЬНО( СТ.56КЗоТ),ИЛИ НА НЕПОЛНЫЙ РАБОЧИЙ ДЕНЬ(СТ.84 КЗоТ И 69 ХКУ)
Шановні, ну не прийняття парламентом секвестру, не означає, що його не буде, буде, але не офіційно, не будуть фінансувати, все одно знімуть видатки, краще це б було офіційно, тоді колективи можуть знати нащо розраховувати, а так це буде вирішувати Мінфін та Казначейство
Внесуть зміни до ПКМУ №268 і не потрібно ніякої згоди ВРУ Та ще хочуть ввести для всіх хто "офіційно" працює 1,5% податок на "війну"(хоча у нас лише АТО).
Конечно, финансирование армииочень важная задача, жизненно важная. Врагу не пожелаешь оказаться на поле военных действий без самого необходимого. Но данные изменения отбирают у многих бюджетников минимум, который они получают (так, к примеру, снятие «зарплатных» ассигнований осуществляется непродуманно, а именно снимают с 2120 сумму больше, чем следовало в процентном отношении к 2110, я, думаю, что бюджетники понимают, что это значит). А другие изменения: бессрочный отпуск за свой счет, неполный рабочий день (а вернее будет сказать неполная рабочая зарплата) как с этим быть, ведь не секрет, что у многих бюджетников нет особенных накоплений. Да в нынешней экономической ситуации лишних денег нет нигде, но, может, стоило сделать граничный «потолок» в зарплате, например, что зарплата любого бюджетника не может превышать 5 или 10 минималок. Ведь есть разница, если стимулирующие выплаты снимают с бюджетника с окладом в размере минимальной и отсутствием значительной выслуги и бюджетником с окладом повыше.
Найбільше ображає, що на більшості сайтів ця новина викладена з якимось прихованим злорадством, звичайно, всі ж думають, що на державній службі лише корупціонери... А що мені робити і таким як я, за що плати за квартиру, за що купувати продукти, ЗА ЩО??? Пане Яценюк, я що недолюдина якась....чи мені влаштовувати свій майдан!?Що нам робити ?
В отставку подал Арсений Петрович..."«Это не лучшее правительство, которое было, но оно сделало все, что смогло...Доволен ли я лично работой – конечно нет. Хотелось бы сделать больше, лучше, быстрее..."Читая эти высказывания Яценюка вспоминается старый анекдот: На собрании секретарь обкома сообщает: “За истекший период всвязи с внезапным падежом крупного рогатого скота потребление сливочного масла на душу населения снизилось на 100 процентов”. Вопрос из зала: “Ну, и как народ?” Докладчик: “Нормально. Отнеслись с пониманием. (Продолжает.) В связи с ремонтом ТЭЦ вода поступает к населению раз в квартал”. Голос из зала: “И как народ?” Докладчик: “С пониманием. В связи с пожаром на элеваторе хлебобулочные изделия в магазины не завозились”. И далее, предвидя очередной вопрос: “Но люди наши сознательные. И на этот раз поняли все правильно”. Голос из зала (участливо): “Иван Иваныч! А вы их дустом не пробовали?
Касаемо источников финансирования я уже высказался раньше. Ясогласен остаться без зарплаты при условии, если сначала все накопления депутатов, министров и прочей «элиты» уйдут на оборонку. И их переведут на такие же оклады, как у обычных бюджетников.
Вчера в раде Шлапаку задали вопрос о судьбе предыдущих 8миллиардов. На что он ответил: «Я не хочу говорить о том, что деньги распределяются эффективно, но у нас есть все инструменты, чтобы отследить, как тратятся эти деньги.» Хорошо сказано. Пусть воруют дальше. И я вот никак не пойму – почему вместо того, чтобы рубить руки тем, кто наживается на войне, в очередной раз лезут ко мне в карман.
здійснити заходи щодо оптимізації штатної чисельності працівників,надання працівникам відпусток без збереження заробітної плати, встановлення для працівників режиму роботи на умовах неповного робочого часу, зменшення або скасування стимулюючих виплат, підвищень посадових окладів, зменшення надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах, переглянути укладені договори на придбання товарів, робіт, послуг.
але це текст змін до ЗУ про ДБ, а в листі нібито написано про мат.доп. на оздоровленням, відпускні і ще щось, інформація не точна, тому хотілось почитати саме доручення.
Ну для некоторых отечественных акул бизнеса эта сумма - пара процентов от их состояния, пусть тоже примут участие. А если б еще сформировали батальон не срочников, а министерско - депутатских сынков - я думаю АТО закончилась бы намного скорее...