Як зазначає Держказначейство в Рекомендаціях щодо єдиних підходів до придбання та відображення в бухгалтерському обліку бюджетних установ програмного забезпечення, викладених у додатку до листа від 17.09.2007 р. N 3.4-04/2055-10882, при проведенні інвентаризації програмного забезпечення необхідно звернути увагу на такі моменти:
- інвентаризаційна комісія повинна перевірити наявність документів, згідно з якими оформлене придбане програмне забезпечення, і документів, що описують сам об'єкт, які були підставою для оприбуткування;
- до Інвентаризаційного опису вносяться такі дані: назва із зазначенням документації на придбання (ліцензійний договір, авторський договір, патент), характеристика, призначення, дата введення в господарський оборот, строк корисного використання, кількість та вартість програмного забезпечення.
При виявленні програмного забезпечення, яке не взято на облік, а також щодо якого в облікових регістрах відсутні або вказані неправильні дані, інвентаризаційна комісія повинна включити до Інвентаризаційного опису відсутні або правильні відомості та показники.
Разом із тим у цьому листі Держказначейство звертає увагу на те, що управлінському обліку та інвентаризації підлягають:
- програмне забезпечення, на яке майнові права не передаються користувачу (майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на таке програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його використання третім особам);
смотри
полный текст