|
Реорганізація бюджетної установи
| |
Ludmila37 | Дата: Четвер, 27.09.2012, 15:45 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Вышестоящая организация прислала приказ о своей реорганизации и реорганизации территориальных управлений путем их переименования в отделения. Кто прошел через подобное преобразование - напишите, пожалуйста, что надо делать , куда что подавать и в какие сроки?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:30 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| Ну начнём! Прежде всего вам нужно к державному реєстратору
Стаття 19. Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі
1. У разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповненуреєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. ........... Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною місцезнаходження та/або найменування юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін. ......... 9. Державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зобов'язаний внести не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.
10. Водночас із внесенням до Єдиного державного реєстру запису про зміну відомостей про юридичну особу, які відповідно до цього Закону зазначаються у виписці з Єдиного державного реєстру, державний реєстратор повинен видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписку з Єдиного державного реєстру.
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:31 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| Дальше в статистику на следующий день Государственный регистратор самостоятельно присваивает идентификационный код и вносит в Единый государственный реестр предприятий и организаций Украины (далее – ЕГРПОУ) запись о проведении госрегистрации (ч. 3 ст. 25 Закона о госрегистрации, п. 5 Положения № 118).
В то же время формирование и ведение баз данных ЕГРПОУ осуществляется органами государственной статистики (ч. 3 ст. 10 Закона № 2614, п. 9 Положения № 118).
Поэтому в день государственной регистрации юридического лица госрегистратор передает органу государственной статистики сведения из регистрационной карточки на проведение государственной регистрации юридического лица. Поступление от госрегистратора указанных сведений является основанием для взятия юридического лица на учет в органах статистики (ст. 26 Закона о госрегистрации, п. 12 Положения № 118).
В соответствии с п. 16 Положения № 118 для получения Справки из ЕГРПОУ по форме, утвержденной приказом Госкомстата от 12.06.2007 г. № 164, предприятию необходимо обратиться в орган статистики. Для этого необходимо подать запрос на выдачу Справки, а также документы, подтверждающие оплату услуги по выдаче Справки (пп. 5.2 Стандарта № 194).
Справка выдается уполномоченному представителю юридического лица (при условии документального подтверждения его полномочий) в течение 5 рабочих дней после внесения оплаты. По требованию получателя срок выдачи справки может быть сокращен и составлять не более двух рабочих дней. В таком случае услуга по выдаче справки оплачивается в повышенном размере (пп. 5.4 Стандарта № 194).
Таким образом, плата за выдачу справки зависит от срока ее предоставления и составляет (п. 6.1 Стандарта № 194):
– 13 гривен – в течение 5 рабочих дней;
– 17 гривен – в течение 2 рабочих дней;
– 26 гривен – в течение 1 рабочего дня.
Орган статистики выдает Справку из ЕГРПОУ в течение 5 дней по запросу предприятия или филиала (п. 16 Положения № 118).
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:33 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| Дальше налоговая В день государственной регистрации юридического лица госрегистратор передает органу ГНС сведения из регистрационной карточки, что является основанием для взятия юридического лица на учет в органах налоговой службы (ст. 26 Закона о госрегистрации, п. 3.2 Порядка № 1588).
Перечень документов, которые подаются в орган ГНС для взятия на учет, определен в п. 4.1–4.2 Порядка № 1588:
• заявление по ф. № 1-ОПП;
• выписка или извлечение из единого государственного реестра (далее – ЕГР) – в том случае, если заявителем является юрлицо, сведения о регистрации которого включаются в ЕГР;
• копия свидетельства о госрегистрации – в том случае, если заявителем является юрлицо, для которого законом установлены особые правила госрегистрации и сведения о госрегистрации такого лица не включаются в ЕГР;
• копия документа, подтверждающего присвоение идентификационного кода по ЕГРПОУ.
Оригиналы вышеперечисленных документов подаются одновременно с заявлением.
Данные о взятии на учет плательщика налогов – юридического лица в день его взятия на учет направляются госрегистратору для внесения их в Единый государственный реестр (п. 3.8 Порядка № 1588).
После взятия на учет орган ГНС формирует справку по ф. № 4-ОПП, которая направляется плательщику на следующий рабочий день. При желании такую справку можно получить лично (п. 3.10 Порядка № 1588).
П.С. Не забудте взять копию 4 ОПП так как её нужно подавать в казначейство!
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:35 | Повідомлення # 5 |
Група: Видалені
| Дальше пенсионный Основанием для постановки юридического лица на учет в Пенсионном фонде является поступление от госрегистратора сведений из регистрационной карточки, которые передаются последним в день проведения государственной регистрации такого юридического лица (ст. 26 Закона о госрегистрации).
В день получения сведений от госрегистратора Пенсионный фонд направляет их в соответствующий орган исполнительной дирекции Фонда социального страхования от несчастного случая для определения класса профессионального риска.
Не позднее следующего рабочего дня с момента поступления сведений от госрегистратора орган Пенсионного фонда по местонахождению юридического лица должен взять такое юрлицо на учет как плательщика ЕСВ (ч. 4 ст. 15 Закона № 1058, пп. 2.2 Порядка № 21-6).
Извещение о взятии на учет в органе Пенсионного фонда на следующий рабочий день со дня постановки на учет направляется страхователю по почте с уведомлением о вручении (ч. 5 ст. 15 Закона № 1058, пп. 2.4 Порядка № 21-6).
В случае несогласия с установленным размером ЕСВ предприятие имеет право подать в орган Пенсионного фонда соответствующее заявление. Если же такое несогласие связано с отнесением к классу профессионального риска, то предприятие самостоятельно согласовывает данный вопрос с органом исполнительной дирекции Фонда социального страхования от несчастных случаев (п. 2.4 Порядка № 21-6).
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:42 | Повідомлення # 6 |
Група: Видалені
| Сроки считаем: - госрегестратор - 1 день - статистика - 5 дней (можно договорится они и за день сделают без всяких доплат) - пенсионный и налоговая - 1 день
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:45 | Повідомлення # 7 |
Група: Видалені
| Ну и согласно новому Порядоку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України (Наказ МФУ №758 від 22.06.2012р.)
Все счета в казначействе вы должны закрыть и открыть новые!! Хотя раньше такого ненужно было делать! Думаю ещё что нибудь разьяснят так как нет смысла закрывать и открывать при реорганизации!
Ну и перечень документов в казначество найдёте в Порядке открытия счетов он есть в разделе Нормативные документы
И сроки там тоже указаны! Всё нужно делать быстренько!
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:46 | Повідомлення # 8 |
Група: Видалені
| Да ещё забыл про фонд инвалидов, там тоже нужно зарегестрироваться!
Роботодавець, у якого змінилося найменування чи місцезнаходження юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові чи місце реєстрації проживання фізичної особи - підприємця, подає заяву, виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і копію довідки протягом десяти робочих днів після державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи чи зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця.
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 01:50 | Повідомлення # 9 |
Група: Видалені
| Вобщем придётся конечно побегать! Лучше всё побыстрому делать чтоб нигде не нарушить срок!
|
|
| |
Ludmila37 | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 10:16 | Повідомлення # 10 |
Група: Видалені
| EVGENIY, Спасибо за подробное разъяснение, но есть еще несколько вопросов. Насколько я помню, для регистрации(переригистрации) нужны утвержденные оригиналы документов наших и вышестоящей (положення и статдовидка), наше, по-крайней мере, положення. Их еще нет. Проэкт Положення подать в вышестоящую организацию до 15 ноября, а в газете есть только публикация приказа Министерства о реорганизации нашего Комитета и территориальных структур. Еще нам сказали - 5 месяцев спокойно работайте, а потом... Так в какие сроки обращаться к реестратору?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 11:33 | Повідомлення # 11 |
Група: Видалені
| Ludmila37, Когда ваша вышестоящая реорганизуется тогда и вы следом! Думаю они вам сообщат
|
|
| |
Ludmila37 | Дата: П`ятниця, 28.09.2012, 12:20 | Повідомлення # 12 |
Група: Видалені
| EVGENIY, спасибо, будем ждать и делать квартальные отчеты
|
|
| |
UPR | Дата: Середа, 23.01.2013, 16:42 | Повідомлення # 13 |
Група: Видалені
| Чим відрізняється реорганізація установи від перетворення?
|
|
| |
dov902 | Дата: Середа, 23.01.2013, 21:21 | Повідомлення # 14 |
Група: Видалені
| Цитата (UPR) Чим відрізняється реорганізація установи від перетворення? Не можно порівнювати реорганізацію із перетворенням, оскільки перетворення є способом реорганізації. (Реорганізація – перебудова, перетворення будь-якої установи, підприємства, організації, структури управління тощо.)
Існує п’ять форм реорганізації:
Злиття – об`єднання двохабо більше юридичних осіб в одну нову юридичну особу, при цьому ці юридичні особи припиняють своє існування і передають свої права та обов’язки новоствореній юридичній особі. Приєднання –це приєднання однієї або декількох юридичних осіб до іншої юридичної особи. При цьому ці особи припиняють своє існування, а їх права та обов’язки переходять до юридичної особи, до якої вони приєдналися. Поділ –виникнення двох або більше юридичних осіб шляхом поділу існуючої юридичної особи, яка припиняє своє існування, при цьому новостворені юридичні особи є правонаступниками у частині, обумовленої їх статутними фондами. У разі поділу товариства до нових товариств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права та обов’язки реорганізованого товариства. Виділення –відокремлення однієї або більше юридичних осіб від однієї існуючої юридичної особи; до новоствореної юридичної особи переходить частина майнових прав та обов’язків, що має існуюче підприємство. Перетворення –це спосіб реорганізації, який передбачає зміну форми власності або реорганізаційно-правової форми юридичної особи без припинення її існування. При перетворенні одного товариства в інше до товариства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права та обов’язки колишнього товариства.
Повідомлення відредагував dov902 - Середа, 23.01.2013, 21:25 |
|
| |
zema | Дата: П`ятниця, 22.03.2013, 00:29 | Повідомлення # 15 |
Група: Видалені
| EVGENIY.вам попутно вопрос:у нас реорганизация ,казначейство требует сново пакет документов по Наказу№214,по моему п.6.Меняется только 1 слово в названии,КОД ЕДРПОУ-действительно надо опять утверждать главбуха в казне?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 22.03.2013, 01:05 | Повідомлення # 16 |
Група: Видалені
| zema, 6. У разі коли внаслідок зміни структури здійснюється погодження призначення особи, щодо якої відповідним органом Державної казначейської служби України вже надавався висновок про погодження призначення, то разом з поданням про призначення головного бухгалтера надсилається біографічна довідка та засвідчені копії документів, які підтверджують зміни даних порівняно з попередніми.
Я читаю этот пункт как просто нужно подать документы новые в казну и они без собеседования сделают погодження так как уже человек погодження проходил!!
|
|
| |
Кукуся2704 | Дата: Середа, 08.05.2013, 12:39 | Повідомлення # 17 |
Група: Видалені
| Доброго дня, наш заклад реорганізується з дитячого будинку в реабілітаційний центр (бюджетна установа). Питання: 1) в який термін потрібно опоблікувати оголошення про зміну назви закладу?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Середа, 08.05.2013, 23:28 | Повідомлення # 18 |
Група: Видалені
| Кукуся2704, 10 робочих днів після реєстрації. Цитата Зміна найменування юридичної особи потребує внесення змін до її установчих документів та реєстрації таких змін відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців». Що стосується оголошення про зміну найменування юридичної особи в друкованих засобах масової інформації, то з цього приводу ч. 4, 17 — 20 ст. 22 названого Закону встановлюють такі спеціальні правила:
1) підставою для публікації повідомлень у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації є внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру;
2) повідомлення підлягають опублікуванню спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації протягом десяти робочих днів з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
На юридичну особу покладається також обов'язок сповістити про зміну найменування всіх осіб, з якими вона перебуває в договірних відносинах. Це положення відповідно до його букви не слід поширювати на всі правовідносини, які не можуть кваліфікуватись як договірні, тобто такі, що виникли на підставі договору. Порушення цієї вимоги може тягти за собою обов'язок відшкодування завданих збитків.
Повідомлення відредагував yaoleg - Середа, 08.05.2013, 23:40 |
|
| |
Ludmila37 | Дата: Четвер, 22.08.2013, 13:27 | Повідомлення # 19 |
Група: Видалені
| EVGENIY, подскажите, пожалуйста, ліквідація юридичної особи шляхом приєднання (створення філії) - какие органы (фонды) надо письменно уведомлять о нашей реорганизации, кроме податковой и пенсионного?
|
|
| |
mulberry | Дата: Четвер, 22.08.2013, 15:57 | Повідомлення # 20 |
Група: Видалені
| Ludmila37, ми крім цього повідомляли (письмово) в нещасні випадки та на біржу. Хоча їм і по лінії держреєстратора дані приходили. А пенсійний захотів ще окремого листа із просьбою провести перевірку. Біржа , податкова та нещасні випадки таких листів не вимагали.
|
|
| |
Ludmila37 | Дата: П`ятниця, 23.08.2013, 13:23 | Повідомлення # 21 |
Група: Видалені
| mulberry, дякую за інформацію. Ви теж реорганізовувалися в філію? Як було з передавальним актом?
|
|
| |
mulberry | Дата: П`ятниця, 23.08.2013, 14:00 | Повідомлення # 22 |
Група: Видалені
| Ludmila37, ми реорганізовувались із однієї установи в іншу (мінялась назва + код ЄДРПОУ). Передавалні акти робили від старої установи-новій. Я там десь вище писала про це.
|
|
| |
alfa025 | Дата: Вівторок, 27.08.2013, 13:38 | Повідомлення # 23 |
Група: Видалені
| Допоможіть знайти бланк додаткової угоди до договору про реорганізацію(зміну назви) підприємства. Дякую.
|
|
| |
на_та | Дата: Вівторок, 03.12.2013, 00:58 | Повідомлення # 24 |
Група: Видалені
| Доброго дня! Реорганізація шляхом виділу! Хто вже "виділявся",будь ласка, скиньте бланки передавального акту,балансу, тощо.... Добавлено (02.12.2013, 22:58) --------------------------------------------- По результатам реорганизации с нашей организации (местный бюджет)все кассовые и факт , кредиторскую задолженность по загалке за 9 месяцев перекинули на розпорядника средств(держбюджет), осталась кредиторка по спецам и 3 оставшихся месяца загалки и спецов .Теперь они платят за наш товар, который у нас есть ещё в остатках и услуги .... У них будет касса и оплачена кредиторка(я погарячилась )))),а у нас только фактические? как в годовом будет? В своде должно всё сойтись? как вы думаете? Или в передаточном балансе передать все ценности, что по кредиторке? А на каком основании ? У них нет на балансе, например, транспорта,он у нас ....и кто будет бензин дальше списывать? я думаю мы должны....также и канцтовары, заправки картриджей,услуги интернет,текущий ремонт, бюджет розвития- компьютеры(они уже получены библиотекой,интернет-центр уже открыт)...Как сдать годовооооооооооой...МЕНЯ ВОЛНУЕТ УЧЁЁЁЁЁТ ,А НЕ ИХ РЕОРГАНИЗАЦИЯ. ОТЗОВИТЕСЬ У КОГО ТАКОЕ БЫЛО. МОЖЕТ МЫ ЧЕГО НЕДОПОНИМАЕМ...
|
|
| |
ksen | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 12:20 | Повідомлення # 25 |
Група: Видалені
| Скажите пожалуйста! Как быть с людьми при реорганизации? Наша организация ликвидируется как юридична особа и шляхом приєднання до вышестоящей становится филией....людей надо уволнять и снова брать в новою организацию или не надо? Кто прошел через это, подскажите....плииииииииииз!!
|
|
| |
Paradeigma | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 14:57 | Повідомлення # 26 |
Група: Видалені
| Цитата ksen ( ) Наша организация ликвидируется как юридична особа и шляхом приєднання до вышестоящей становится филией....людей надо уволнять и снова брать в новою организацию или не надо? Брать или не брать в новую организацию - это зависит от потребности этой новой организации. Но вот увольнение работников вы должны соблюсти в соответствии с нормами КЗоТ. См.ст.32, 40 и 44.
Повідомлення відредагував Paradeigma - Вівторок, 24.12.2013, 14:58 |
|
| |
Tatjana | Дата: Неділя, 12.01.2014, 20:05 | Повідомлення # 27 |
Група: Видалені
| Доброго вечора, реорганізація Централізованої бухгалтерії та створення нової структурної одиниці, хто зустрічався з даною ситуацією, підкажіть будь-ласка як правильно зробити.
Повідомлення відредагував Tatjana - Неділя, 12.01.2014, 20:05 |
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Неділя, 12.01.2014, 21:25 | Повідомлення # 28 |
Група: Видалені
| Что конкретно интересует?
|
|
| |
Марушка | Дата: П`ятниця, 24.01.2014, 13:01 | Повідомлення # 29 |
Група: Видалені
| здравствуйте! Я принимаю присоединённую организацию они идут ко мне с кредиторской и основными. В передаточном акте, в балансе указан и финансовый результат равный размеру этой кредиторской. В казначействе мне говорят что его я с собой не беру, а просто сажаю кредиторскую. А с чем я ее буду корреспондировать? Там только услуги списанные в прошлом году. я так понимаю проводка должна быть такая - Дт 431 Кт 675. ?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 24.01.2014, 14:35 | Повідомлення # 30 |
Група: Видалені
| Класс
Конечно, принимаете с финрезультатом, что за бред
|
|
| |
|
| |