Дата: Середа, 19.03.2014, 11:16 | Повідомлення # 5
Група: Видалені
Цитата
тут наверно лучше конкретно указать в каких отчётах что дублируется, а так это просто слова
Наприклад, довідки. Для внесення змін до бюджету необхідно зробити: - довідки про зміни до розпису - довідки про зміни до кошторису (той самий зміст, але з іншими підписами) за необхідності: - річні довідки про зміни до розпису - річні довідки про зміни до кошторису
Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Я розумію всю глибинну сутність такої кількості бумажок, але по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в помісячний довідці, а три інші - звичайні папірці, які лише займають час, та підвищують вирогідність якоїсь помилки (можна банально поставити помилкову цифру або не в той рядок)
Що стосується звітності - тут одразу згадуються додатки 20 та 22 до річної звітності. Одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді. А взагалі, приблизно 50 % документів можна скоротити і це ніяк не вплине на якість роботи і обліку. Дуже багато документів, які на перший погляд, несуть якусь корись, а по факту - звичайні бюрократичні папірці.
Це як старі речі вдома якими забиті цілі шафи. Дивишся і здається, що ця ріц для чогось потрібна і колись може стати у нагоді, а в дійсності вони лише займають місце, збирають бруд та пил та не використовуються десятиліттями.
Цитата
Я конечно не против, но мы сейчас тут столько проблем опишем, что их никто читать не будет! Им щас там на верху не до нас!
Я вважаю, що в будь-якому випадку, обговорення проблем, змісту листа та алгоритму дій буде тривати не менше місяця. А надсилати листа необхідно, звичайно, після вирішення питань безпеки країни. Можливо, його дійсно ніхто читати не буде, і всі зусилля будуть марними. Але для того щоб наверху почули наші проблеми, про них необхідно хоча б говорити і намагатись донести свої вимоги до влади.
Дата: Середа, 19.03.2014, 16:06 | Повідомлення # 6
Група: Видалені
Barabashka, обома руками "за"!!! Очевидно, ті, хто "роздуває" кількість папірців (читать "звітів") - це виробники паперовиробничих фабрик і їм вигідно множити кількість звітів.
І, головне питання сьогодення: "Якщо не ми, то хто???" Досить сидіти на мізерну зарплату і втрачати зір, заповнюючи кучу дублюючих звітів.
А ще дублювання в різні інстанції, наприклад в РФУ, казначейство. Щоб здати якусь довідку в УДКСУ - необхідно спочатку "завірити" в РФУ, то можливо до міністерства подавати грандіозніші пропозиції по скороченню контролюючих і дублюючих один одного органів???
Дата: Середа, 19.03.2014, 18:56 | Повідомлення # 8
Група: Видалені
Від себе додам "5 копійок". Нехай Головдержслужба нарешті внесе зміни в Довідник типових професійних характеристик посад державних службовців, або , навпаки, прирівняє посаду головного спеціаліста (бухгалтера) без створення бухгалтерської служби до посади головного бухгалтера. За професію образливо.
Дата: Середа, 19.03.2014, 21:00 | Повідомлення # 10
Група: Видалені
Радистка_Кэт, нам, в первую очередь и надо! Тем, кто непосредственно все это исполняет и видит, что много чего "тупо" никому не надо - вот у нас на форуме за день уже много рациональных предложений поступило . Сидит наверху куча дармоедов и от нечего делать пишут "умные " инструкции. Но сейчас же идет тенденция к сокращению министерских аппаратов, то под "шумок" надо шерстить и все инструкции и их адекватность.
Дата: Середа, 19.03.2014, 21:40 | Повідомлення # 11
Група: Видалені
Давайте всё сформулируем, я сделаю страницу в главном меню сайта, сайт посещает много народу и возможно среди них есть и верхушка наша, может хоть что то удастся изменить и достучаться!!
Дата: Середа, 19.03.2014, 22:25 | Повідомлення # 13
Група: Видалені
EVGENIY, я за!!! давайте эту идею распространим среди наших коллег: казначеев, финансистов, бухгалтеров, мне кажется много специалистов в нашей сфере должны подключиться, чтобы избавиться от бюрократических пережитков. Надо определить формат, может просто "накидать" идеи, а потом сформулировать запрос к министерству финансов. А вообще, Евгений, кто-то из верхушки выходил когда-то на контакт ? Кстати, через периодические издания можно обратится, как вариант.
Дата: Середа, 19.03.2014, 23:24 | Повідомлення # 14
Група: Видалені
Наталекс, из верхушки вроде никого! А вот периодические издания все Может мы их потом попросим подписаться, вобщем будет видно! Я сделал шапку в этой теме, формулируйте текст ну только нормально как будто бы вы письмо писали, я вечером буду подымать в шапку темы основные и нормально сформулированные проблемы, таким образом в шапке вырисуется текст, у кого есть желание можно прям весь текст шапки редактировать и под спойлером писать в сообщении, у меня к сожалению времени совсем мало! Но я обязательно приму участие
Дата: Четвер, 20.03.2014, 00:37 | Повідомлення # 15
Група: Видалені
А как вам чудесное постановление № 65?
Это же ужас и кошмар! У меня закончилась процедура продажи автомобиля, я уже подготовила довидку по спецфонду в соответствии со статьей 13 БКУ.... И тут - на тебе - в доход общего фонда надо отправлять.... И никаких пояснений - по процедурам, уже начатым, по процедуре продажи авто, не связанной с инвентаризацией госдач и прочих ништяков....
И была какая-никакая возможность хоть немного обновить технику - все... Как можно принимать в Постановлении КМУ норму, противоречащую Бюджетному кодексу? Сижу вот и не знаю, что делать - так жалко их отправлять, но, похоже, ничего я не добьюсь...
А по вакансиям? Не сказано, какие вакансии нельзя занимать, на какой момент... В Постановлении 2008 года было хотя бы написано, что вакансии по состоянию на 01.12.2008... А тут - ни слова! Если человек ушел в декрет, если уволился... Перевод между разными бюджетными организациями... Ничего не отображено. В тексте, к тому же, полно незаконченных предложений. И вообще, что за бред - если вы хотите сэкономить ФОП - нужно не запрещать вакансии заполнять (ФОП от этого в сумме не меняется), а сокращать штаты вместе с ФОП.
Повідомлення відредагував Радистка_Кэт - Четвер, 20.03.2014, 00:38
Дата: Четвер, 20.03.2014, 18:33 | Повідомлення # 17
Група: Видалені
Проба пера ))))
Відкритий лист
Шановний Арсеніє Петровичу, звертається до Вас громада працівників бюджетних та фінансово-господарських відділів бюджетних установ, працівники органів казначейства, фінансових органів та інші спеціалісти, чия робота пов'язана з бюджетом та бюджетним процесом.
На жаль, в останні роки, ми зіштовхнулись у своїй роботі з величезною кількістю бюрократичних та законодавчих проблем. В результаті недосконалої бюджетної політики, що проводилась керівництвом країни в останні роки, при виконанні своїх посадових обов'язків ми зіштовхуємось з проблемами які призводять до марного витрачання часу, матеріальних ресурсів та збільшує вирогідність появи невимушених механічних та математичних помилок.
На наш погляд, найбільш ефективні механізми державного регулювання у будь-якій сфері суспільного життя виникають лише у випадку, коли існує тісний та постійний зв'язок між працівниками всіх рівнів, від виконавців на місцях до верховної влади, а світовий досвід свідчить, що виконання побажань та порад фахівців місцевого рівня (як людей, які на практиці виконують вимоги законодавства) завжди призводить до позитивних змін у будь якій сфері.
Ми сподіваємось, що наша думка людей які щодня вимушені вирішувати проблеми спричинені недосконалим законодавством та надмірним бюрократизмом допоможуть Державній владі подолати проблеми у бюджетній сфері та спільними зусиллями побудувати сильну, демократичну, європейську Україну та остаточно позбавитись від тоталітарної бюрократичної спадщини, яка на жаль, донині займає вагому частину у нашому суспільстві.
Тому ми вирішили звернутись до Вас із переліком першочергових проблем які заважають нормальній роботі безпосередніх виконавців у бюджетній сфері. Вирішення цих проблем дозволить зберегти час, матеріальні ресурси (зокрема папір, тонер, штемпельну фарбу та ін.) та підвищить якість роботи та інформативність звітів.
Серед першочергових проблем, після тривалого та всебічного обговорення, наша громада виділила наступні.
1. Для внесення змін до бюджету необхіднозробити: - довідки про зміни до розпису - довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами) за необхідності: - річні довідки про зміни до розпису - річні довідки про зміни до кошторису
Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Єбагато нормативних та теоретичних обґрунтувань такої кількості документів, але по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в помісячний довідці про зміни до розпису, а три інші лише дублюють інформацію і не несуть в собі ніякого практичного змісту. Скорочення зайвих документів ніяк не вплине на якість роботи і в той же час збереже час та матеріальні ресурси.
2. При поданні звітності в установи Державноїказначейської служби можна відзначити такі недоліки:
а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише дублюють цю інформацію;
б) інформаціяз додатків 29 ….(ТУТ ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ) до річної звітності в повному обсязі та з коментарями містяться в пояснювальній записці;
в) при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без подання пустих звітів.
г)… … n) …
3. Взагалінедоцільними та такими які не несуть ніякої практичної користі, а є лише проявом суцільного бюрократизму є:
а)необхідність щорічного подання анкети про виконання головним бухгалтером бюджетноїустанови своїх повноважень уоргани державного казначейства;
б) необхідність узгоджувати прийняття на роботуголовних бухгалтерів та їх звільнення з органами державного казначейства;
в) … … n) …
4. Численнакількість звітів, які зберіглись як анахронізми з минулих часів і на даний час не несуть в собі ніякої користі та інформативності. Вся інформація продубльована в інших звітах, більш повних, інформативних та зручних для використання:
а) "Звітпо мережі, штатах та контингентах";
б) "Зведення планів по мережі штатах іконтингентах";
в) … … n) …
5…… …….. N) …
Для привернення уваги наших колег з метою більш широкого та грунтовного висвітлення цих проблем та виявлення нових цей листпоширено у соціальних мережах (ПЕРЕЛІК МЕРЕЖ), профільних інтернет сайтах (ПЕРЕЛІК САЙТІВ) та надіслано у ЗМІ (ПЕРЕЛІК). Ми сподіваємось, що коментарі користувачів цих джерел принесуть багато користі для подолання цих проблем, і в разі необхідності ми сформулюємо та надішлемо додатковий перелік проблем для більш тісної та плідної співпраці по розбудові нової заможньої України.
З повагою,громада користувачів інтернет-сайту ukrbudget.ru.
Підписано NNNN осіб (підписи у вигляді згоди з цим листом зберігаються на сайті ukrbudget.ru)
На мій погляд після остаточного узгодження змісту листа, буде доцільно зібрати підтвердження про згоду з ним від користувачів сайту у вигляді комментаря "згоден", що буде прирівнюватись до підпису, і таким чином визначити кількість людей, що підписали лист.
Тепер необхідно зібрати перелік проблем та чітко їх зформулювати: сутність проблеми, наша пропозиція та при можливості - користь від вирішення проблеми.
Повідомлення відредагував Barabashka - Четвер, 20.03.2014, 18:36
Дата: Четвер, 20.03.2014, 21:36 | Повідомлення # 20
Група: Видалені
в мене тут взагалі виникла ідея із області фантастики: якщо мінять, так докорінно мінять, може є якась модель закордонного ведення обліку і подання звітності, але це треба мати серйозних експертів в цій галузі. Взагалі мінімізувати подання звітів на паперових носіях - ми ж у 21 столітті живемо!!!
Ну як Вам такий удару по бюрократії:))) (тільки не бийте сильно)
Дата: Четвер, 20.03.2014, 22:53 | Повідомлення # 21
Група: Видалені
Я бы не замахивалась на такие глобальные проекты, такие вещи должны делать профессионалы, теоретики, и не бесплатно.
Давайте конкретизируем. Я могу написать текст по статье 57 БКУ, даже на выходных, меня уже есть наработки. Еще у меня масса претензий к 65 постанове, это вообще аут, такого безграмотого документа давно не видела, кто его только писал Могу тезисно описать проблематику. Также есть претензии к порядку списания ОС - не согласна с тем, что хлам надо приходовать, тоже могу расписать.
Единственное, я категорически против полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.
Дата: Четвер, 20.03.2014, 23:39 | Повідомлення # 23
Група: Видалені
У наших бюджетников скоро годовщина будет как за интернет не платим, но пока не отключают, гарантийные письма вместо денег носють не знаю как долго протянем... Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности, пока не решится вопос финансирования страны в целом. Сейчас будет только экономия и "обрезания" соцвыплат, льгот, ставок и других вкусностей.
Дата: П`ятниця, 21.03.2014, 00:34 | Повідомлення # 25
Група: Видалені
ЦитатаРадистка_Кэт ()
Единственное, я категорически против полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.
а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.
Повідомлення відредагував Наталекс - П`ятниця, 21.03.2014, 00:43
Дата: П`ятниця, 21.03.2014, 01:39 | Повідомлення # 26
Група: Видалені
ЦитатаeMelya ()
Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности
Тут вопрос не столько в упорядочивании отчётности сколько в гонение бухгалтеров! Я на віходніх попробую набросать текст, по поводу инспекции по труду которая штрафует всех кто віплатил зпл 25 декабря (как того просило казначейство) а аванс 15 января, и типа нарушили срок в 16 дней, все бухгалтера заплатили штрафы за такое 512 грн. хотя даже министр соцполитики получил в декабре зпл 25-го!! И на счёт командировочных тоже почему это они незащищённые? опять казна не пропускает а бухгалтер получай штраф 512 грн. ЗА ЧТО???????????
ЦитатаBarabashka ()
- довідки про зміни до розпису - довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами) за необхідності: - річні довідки про зміни до розпису - річні довідки про зміни до кошторису
Это проблема только советов! Росписи кроме них никто не делает! И проблема не в бумаге а в принципах планирования! Главбух совета должен вести учёт совета как установы! А по бюджету должен быть отдельный человек! И от росписов и кошторисов никуда не уйти таков принцип бюджетной политики, планируется бюджет в росписе, а в кошторисе планируется расходы установы! Вобщем тут нужно сменить формулировочку и есть в этом другая проблема, в том что кошториси и росписи все носят в финотдел и в казну, зачем??? Дать ФУ доступ к е-казне пусть они вносят росписи, а в казне согласно росписам ФУ вносят кошториси! А так двойная работа, ФУ внесло у сбея казна внесла у себя а в конце месяца сверка и вычисляем, если нашли расхождение то вычисляем кто же сделал ошибку ФУ или казна!
ЦитатаBarabashka ()
а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише дублюють цю інформацію;
Тут тоже не согласен, если обратите внимание то и в 20 и в 21 это единственные додатки с печатями, и только в них клиент пишет "ВСЕ ВЫПИСКИ СВЕРЕНЫ И РАСХОЖДЕНИЙ С КАЗНОЙ НЕТ", такое в каждом банке присутсвует!
ЦитатаBarabashka ()
при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без подання пустих звітів.
Это походу тоже проблема только вашего казначейства, у меня принимают свободно только лист в котором указывается что нет задолженности!
Дата: П`ятниця, 21.03.2014, 02:24 | Повідомлення # 27
Група: Видалені
ЦитатаНаталекс ()
а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.
Политика там есть, но конкретизировать не буду, мы здесь не для этого собрались.
По поводу постановы. Да что вы говорите? Упрощает? Почитайте ее внимательно. И кстати, куда сейчас идут все деньги в государстве? Вы аванс получили? Это мы так экономим?
И, скажите мне, как можно сэкономить деньги на зарплате, не заполняя вакансии? Если фонд зарплаты остается тот же, просто распределяется между другим количеством людей? А если берут новых людей, не меняя размер фонда, просто меньше начинает получать каждый сотрудник? Зачем этот пункт вообще нужен? Тем более, если увеличивать штаты запрещено? Почему указано, что перемещать сотрудников можно в пределах "структурного пидроздилу"? Как это понимать? Что это за термин? Отдел, управление, вся организация? А если сейчас сотрудник увольняется, уходит в отпуск по уходу за ребенком? Что за бредовая формулировка в таком важном для всех вопросе, когда увольнения идут волной?
И неужели вы думаете, что мы сейчас утонем в деньгах, продав госдачи и отказавшись от чартерных рейсов? Это популизм, не более. Капля в море.
Запрет на покупку ноутбуков - это мой любимый маразм, плавно кочующий из предыдущих постанов. Сейчас ноутбук уже не является роскошью - это способ сэкономить на громоздком компьютере, оптимизировать размер рабочего места... Бред.
Добавлено (21.03.2014, 00:24) --------------------------------------------- И как соотносится пункт о том, что доход от продажи автомобиля должен поступать в общий фонд? А как же Бюджетный кодекс?
Дата: П`ятниця, 21.03.2014, 11:10 | Повідомлення # 30
Група: Видалені
ЦитатаEVGENIY ()
На сколько я понял, то это только тех установ которые госбюджетные, про местный речь не идёт!
Ну вот у меня госбюджет, продавали машину, в связи с постановлением 1399, то есть, совершенно по другому поводу. 21.02 был аукцион, 17.03 заплатили мне на спецсчет. довидка лежит в вышетоящей уже. И тут на тебе. Обидно, слов нет. Мы уже и технику подобрали - С какого перепугу эти деньги в общий фонд? Держу пока, но страшно - надо до конца квартала отправить. Но вряд ли кто-то родит разъяснения так быстро