Середа, 24.04.2024, 01:11
Сайт 
Головна | ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ - Сторінка 5 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ (В этой теме обсуждаем все, связанное с инвентаризацией)
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
ЛисицяДата: Середа, 26.11.2014, 22:56 | Повідомлення # 121
Група: Видалені





ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу
.  Наприклад вартість стола =0,16
грн.  І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували  цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
.  Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?
 
AnimoneДата: Четвер, 27.11.2014, 10:33 | Повідомлення # 122
Група: Видалені





А что, кроме книги учета ОС еще имеется? Может быть есть карточки и информация на предмет того, у кого из работников эти ОС находятся в подотчете?
 
Tatian8387Дата: Четвер, 27.11.2014, 10:53 | Повідомлення # 123
Група: Видалені





Як правильно списати чорно-білий телевізор, який був введений в експлуатацію в 1982 році. Років 20 стоїть у коморі і не використовується.
 
AnimoneДата: Четвер, 27.11.2014, 11:52 | Повідомлення # 124
Група: Видалені





Цитата Tatian8387 ()
Як правильно списати

Порядок списания ОС и МНМА определен п.6 (см. пп 1-4) Постановы № 1314
 
Радистка_КэтДата: Четвер, 27.11.2014, 12:21 | Повідомлення # 125
Група: Видалені





Если бюджет местный - там может быть утвержден сессией свой порядок
 
Irinka-kartinkaДата: П`ятниця, 28.11.2014, 17:29 | Повідомлення # 126
Група: Видалені





Добрый вечер.У меня следующий вопрос: "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" делается только на ОЗ или НМА и малоценку тоже,у нас нет излишков или недостач? Протокол тоже должен составляться даже если нет нарушений?
 
tinamarДата: Четвер, 25.12.2014, 21:03 | Повідомлення # 127
Група: Видалені





Цитата Радистка_Кэт ()
Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ) 
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Радистка_Кэт, Ви минулий рік писали, що проводили інвентаризацію станом на 31.12.13: хотіла запитати у Вас, коли Ви оформляли результати від інвентаризації, чи у Вас не було лишків та недостач? І ще: яким числом Ви робили розпорядження про проведення інвентаризації?
 
Радистка_КэтДата: Понеділок, 29.12.2014, 16:54 | Повідомлення # 128
Група: Видалені





Излишков и недостач не было)

Сейчас делаю приказ со старой нормативкой, так как на сегодняшний день она действует. Поставлю провести в срок до 31.12.2014 - и отпадет вопрос с формами. Но у меня небольшая организация, правда
 
tinamarДата: Понеділок, 29.12.2014, 17:55 | Повідомлення # 129
Група: Видалені





Радистка_Кэт, дякую, що відповіли, в мене теж невелика, тижня досить на проведення ?
 
Радистка_КэтДата: Вівторок, 30.12.2014, 11:44 | Повідомлення # 130
Група: Видалені





Исходите их того, за сколько времени реально обойти все кабинеты и проверить все имущество. Неделя - это на большую школу, я считаю, и то можно быстрее
 
buhgДата: Вівторок, 17.03.2015, 09:52 | Повідомлення # 131
Група: Видалені





что кто понял про инвентаризацию по новому,что значит периодичность проведения -3 месяца для необоротных,запасов и дебиторской,те 4 раза в году 1 раз в квартал или я неправильно поняла ,подскажите
 
EVGENIYДата: Вівторок, 17.03.2015, 10:32 | Повідомлення # 132
Група: Видалені





buhg, вы не туда смотрите и не правильно понимаете
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:
перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;

а вы смотрите вот на это:
10. Інвентаризація активів та зобов'язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу в період:
трьох місяців для необоротних активі

Тут имеется ввиду что за три месяца до годового отчёта, т.е. инвентаризацию нужно провести в любой момент времени до начала годового отчёт с октября по декабрь!!!
 
buhgДата: Вівторок, 17.03.2015, 12:57 | Повідомлення # 133
Група: Видалені





EVGENIY, спасибо большое ,еще раз перечитала ,те теперь обязателно раз в году  перед ричною фин отчетностью  или по решению руководителя
 
EVGENIYДата: Вівторок, 17.03.2015, 13:07 | Повідомлення # 134
Група: Видалені





buhg, решение руководителя должно вписаться в рамки октябрь - декабрь когда именно в этом периоде проводить вот это решает руководитель, ну и не завбываем про случаи когда проведение обязательно и не разщ в год они описаны в порядке (после пожара, кражи и т.п)
 
buhgДата: Вівторок, 17.03.2015, 13:18 | Повідомлення # 135
Група: Видалені





EVGENIY, да понятно у нас кража, поэтому и кинулась, бланков новых нет, все на старых,еще не знаю как в протоколе показать недостачу, ведь там сравнивают Фактична наявність и по инв описи, а у меня  ни там ни там нет украденых осн.средств, я изменила в протоколе за инв.описом на за даними бух облику, как думаете ,ничего
 
EVGENIYДата: Вівторок, 17.03.2015, 13:45 | Повідомлення # 136
Група: Видалені





buhg, должно быть за даними бухоблику та фактично наявнисть! Форми все такие же как и были в бланках они есть!
 
buhgДата: Вівторок, 17.03.2015, 14:39 | Повідомлення # 137
Група: Видалені





EVGENIY, спасибо
 
swetlana1977Дата: Середа, 18.03.2015, 16:39 | Повідомлення # 138
Група: Видалені





Добрый день, подскажите, пожалуйста, при смене руководителя нужно проводить инвентаризацию? Прочитала п.7 Положения об инвентаризации и думаю, что обязательно нужно проводить только когда есть коллективная ответственность, а как кто думает. Просто намечается скоро смена руководителя, хочется быть готовой.
 
ІринаАнатолівнаДата: Середа, 25.03.2015, 15:39 | Повідомлення # 139
Група: Видалені





Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
 
Olga1518Дата: П`ятниця, 27.03.2015, 16:27 | Повідомлення # 140
Група: Видалені





Підскажить будьласка, в старій інструкції з інвентаризації було чітко прописано, що інвентаризацію грошових коштів слід проволити щоквартально, а інвентаризацію розрахунків 2 рази на рік, в новій інструкції уе не прописано,  тобто не потрібно проводити інвентаризацію грошових коштів станом на 01.04.15?
 
toraДата: Неділя, 29.03.2015, 15:45 | Повідомлення # 141
Група: Видалені





подскажите, проводили инвентаризацию на 01.12.14. Было все чисто формально, теперь 30.03.15 будет уже не формальная проверка. Уже известно, что есть холодильник не поставленный на приход. Ему, как объяснили, около 5 лет. Как мне теперь быть, ведь должны были выявить это на 01.12.14? Или это не очень страшно?
 
odpi_galinaДата: Понеділок, 30.03.2015, 11:49 | Повідомлення # 142
Група: Видалені





Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
 
ІринаАнатолівнаДата: Вівторок, 31.03.2015, 11:19 | Повідомлення # 143
Група: Видалені





Цитата ІринаАнатолівна ()
Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
чи потрібна інвентарізація на 1 квітня?????
 
KokoДата: Середа, 01.04.2015, 13:48 | Повідомлення # 144
Група: Видалені





Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність! sad
 
toraДата: Четвер, 02.04.2015, 10:27 | Повідомлення # 145
Група: Видалені





Цитата odpi_galina ()
Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить
 
tatkakonДата: Вівторок, 07.04.2015, 14:53 | Повідомлення # 146
Група: Видалені





Добрий день. мене також хвилює питання чи потрібно робити інвентаризацію бланків суворої звітності на 1 квітня?
 
Радистка_КэтДата: Вівторок, 07.04.2015, 16:16 | Повідомлення # 147
Група: Видалені





Цитата Koko ()
Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність!
Первисну

Добавлено (07.04.2015, 16:16)
---------------------------------------------

Цитата tora ()
Цитата odpi_galina ()Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить

Ничего страшного, заключите с кем-то из сотрудников договор, например, с начальником.

Либо приходуйте через поступления в натуральной форме по полной программе
 
mamochkaДата: Середа, 29.04.2015, 10:27 | Повідомлення # 148
Група: Видалені





поділіться наказом на проведення квартальної інвентаризації 2015 р., будь ласка
 
MasikДата: Середа, 29.04.2015, 12:05 | Повідомлення # 149
Група: Видалені





Добрий день! В нас був викрадений ноутбук з кабінету, більше нічого не вкрали.
Зразу була написана заява в міліцію і через пару днів видана довідка
про кражу.Скажіть, що необхідно робити в цьому випадку (інвентаризацію
тільки щодо матеріальної особи в якої вкрали ноутбук чи загальну по
установі, інвентаризацію тільки основних засобів чи також і необоротних активів, яким числом робити інвентаризацію (числом кражі чи видачі
довідки), як правильно списати, які ще потрібні документи)? Дякую!
 
Радистка_КэтДата: Середа, 29.04.2015, 12:23 | Повідомлення # 150
Група: Видалені





Виновные не найдены, да, это написано в справке?

Вообще, при факте кражи инвентаризация проводится полная.

Если есть справка - списываете стоимость ноутбука на 05 забалансовый счет и храните там 5 лет.
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ (В этой теме обсуждаем все, связанное с инвентаризацией)
Пошук: