Середа, 24.04.2024, 01:11
Сайт 
Головна | ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ - Сторінка 5 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ (В этой теме обсуждаем все, связанное с инвентаризацией)
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
ЛисицяДата: Середа, 26.11.2014, 22:56 | Повідомлення # 121
Група: Видалені





ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу
.  Наприклад вартість стола =0,16
грн.  І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували  цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
.  Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?
 
AnimoneДата: Четвер, 27.11.2014, 10:33 | Повідомлення # 122
Група: Видалені





А что, кроме книги учета ОС еще имеется? Может быть есть карточки и информация на предмет того, у кого из работников эти ОС находятся в подотчете?
 
Tatian8387Дата: Четвер, 27.11.2014, 10:53 | Повідомлення # 123
Група: Видалені





Як правильно списати чорно-білий телевізор, який був введений в експлуатацію в 1982 році. Років 20 стоїть у коморі і не використовується.
 
AnimoneДата: Четвер, 27.11.2014, 11:52 | Повідомлення # 124
Група: Видалені





Цитата Tatian8387 ()
Як правильно списати

Порядок списания ОС и МНМА определен п.6 (см. пп 1-4) Постановы № 1314
 
Радистка_КэтДата: Четвер, 27.11.2014, 12:21 | Повідомлення # 125
Група: Видалені





Если бюджет местный - там может быть утвержден сессией свой порядок
 
Irinka-kartinkaДата: П`ятниця, 28.11.2014, 17:29 | Повідомлення # 126
Група: Видалені