|
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
| |
Лисиця | Дата: Середа, 26.11.2014, 22:56 | Повідомлення # 121 |
Група: Видалені
| ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу . Наприклад вартість стола =0,16 грн. І ось уже понад 10 років попередні бухгалтери переписували цю вартість з року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості . Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано . Підскажіть будь ласка Як мені правильно провести інвентаризацію ?
|
|
| |
Animone | Дата: Четвер, 27.11.2014, 10:33 | Повідомлення # 122 |
Група: Видалені
| А что, кроме книги учета ОС еще имеется? Может быть есть карточки и информация на предмет того, у кого из работников эти ОС находятся в подотчете?
|
|
| |
Tatian8387 | Дата: Четвер, 27.11.2014, 10:53 | Повідомлення # 123 |
Група: Видалені
| Як правильно списати чорно-білий телевізор, який був введений в експлуатацію в 1982 році. Років 20 стоїть у коморі і не використовується.
|
|
| |
Animone | Дата: Четвер, 27.11.2014, 11:52 | Повідомлення # 124 |
Група: Видалені
| Цитата Tatian8387 ( ) Як правильно списати Порядок списания ОС и МНМА определен п.6 (см. пп 1-4) Постановы № 1314
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Четвер, 27.11.2014, 12:21 | Повідомлення # 125 |
Група: Видалені
| Если бюджет местный - там может быть утвержден сессией свой порядок
|
|
| |
Irinka-kartinka | Дата: П`ятниця, 28.11.2014, 17:29 | Повідомлення # 126 |
Група: Видалені
| Добрый вечер.У меня следующий вопрос: "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" делается только на ОЗ или НМА и малоценку тоже,у нас нет излишков или недостач? Протокол тоже должен составляться даже если нет нарушений?
|
|
| |
tinamar | Дата: Четвер, 25.12.2014, 21:03 | Повідомлення # 127 |
Група: Видалені
| Цитата Радистка_Кэт ( ) Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ) Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии. Радистка_Кэт, Ви минулий рік писали, що проводили інвентаризацію станом на 31.12.13: хотіла запитати у Вас, коли Ви оформляли результати від інвентаризації, чи у Вас не було лишків та недостач? І ще: яким числом Ви робили розпорядження про проведення інвентаризації?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Понеділок, 29.12.2014, 16:54 | Повідомлення # 128 |
Група: Видалені
| Излишков и недостач не было)
Сейчас делаю приказ со старой нормативкой, так как на сегодняшний день она действует. Поставлю провести в срок до 31.12.2014 - и отпадет вопрос с формами. Но у меня небольшая организация, правда
|
|
| |
tinamar | Дата: Понеділок, 29.12.2014, 17:55 | Повідомлення # 129 |
Група: Видалені
| Радистка_Кэт, дякую, що відповіли, в мене теж невелика, тижня досить на проведення ?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Вівторок, 30.12.2014, 11:44 | Повідомлення # 130 |
Група: Видалені
| Исходите их того, за сколько времени реально обойти все кабинеты и проверить все имущество. Неделя - это на большую школу, я считаю, и то можно быстрее
|
|
| |
buhg | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 09:52 | Повідомлення # 131 |
Група: Видалені
| что кто понял про инвентаризацию по новому,что значит периодичность проведения -3 месяца для необоротных,запасов и дебиторской,те 4 раза в году 1 раз в квартал или я неправильно поняла ,подскажите
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 10:32 | Повідомлення # 132 |
Група: Видалені
| buhg, вы не туда смотрите и не правильно понимаете 7. Проведення інвентаризації є обов'язковим: перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;
а вы смотрите вот на это: 10. Інвентаризація активів та зобов'язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу в період: трьох місяців для необоротних активі
Тут имеется ввиду что за три месяца до годового отчёта, т.е. инвентаризацию нужно провести в любой момент времени до начала годового отчёт с октября по декабрь!!!
|
|
| |
buhg | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 12:57 | Повідомлення # 133 |
Група: Видалені
| EVGENIY, спасибо большое ,еще раз перечитала ,те теперь обязателно раз в году перед ричною фин отчетностью или по решению руководителя
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 13:07 | Повідомлення # 134 |
Група: Видалені
| buhg, решение руководителя должно вписаться в рамки октябрь - декабрь когда именно в этом периоде проводить вот это решает руководитель, ну и не завбываем про случаи когда проведение обязательно и не разщ в год они описаны в порядке (после пожара, кражи и т.п)
|
|
| |
buhg | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 13:18 | Повідомлення # 135 |
Група: Видалені
| EVGENIY, да понятно у нас кража, поэтому и кинулась, бланков новых нет, все на старых,еще не знаю как в протоколе показать недостачу, ведь там сравнивают Фактична наявність и по инв описи, а у меня ни там ни там нет украденых осн.средств, я изменила в протоколе за инв.описом на за даними бух облику, как думаете ,ничего
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 13:45 | Повідомлення # 136 |
Група: Видалені
| buhg, должно быть за даними бухоблику та фактично наявнисть! Форми все такие же как и были в бланках они есть!
|
|
| |
buhg | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 14:39 | Повідомлення # 137 |
Група: Видалені
| EVGENIY, спасибо
|
|
| |
swetlana1977 | Дата: Середа, 18.03.2015, 16:39 | Повідомлення # 138 |
Група: Видалені
| Добрый день, подскажите, пожалуйста, при смене руководителя нужно проводить инвентаризацию? Прочитала п.7 Положения об инвентаризации и думаю, что обязательно нужно проводить только когда есть коллективная ответственность, а как кто думает. Просто намечается скоро смена руководителя, хочется быть готовой.
|
|
| |
ІринаАнатолівна | Дата: Середа, 25.03.2015, 15:39 | Повідомлення # 139 |
Група: Видалені
| Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
|
|
| |
Olga1518 | Дата: П`ятниця, 27.03.2015, 16:27 | Повідомлення # 140 |
Група: Видалені
| Підскажить будьласка, в старій інструкції з інвентаризації було чітко прописано, що інвентаризацію грошових коштів слід проволити щоквартально, а інвентаризацію розрахунків 2 рази на рік, в новій інструкції уе не прописано, тобто не потрібно проводити інвентаризацію грошових коштів станом на 01.04.15?
|
|
| |
tora | Дата: Неділя, 29.03.2015, 15:45 | Повідомлення # 141 |
Група: Видалені
| подскажите, проводили инвентаризацию на 01.12.14. Было все чисто формально, теперь 30.03.15 будет уже не формальная проверка. Уже известно, что есть холодильник не поставленный на приход. Ему, как объяснили, около 5 лет. Как мне теперь быть, ведь должны были выявить это на 01.12.14? Или это не очень страшно?
|
|
| |
odpi_galina | Дата: Понеділок, 30.03.2015, 11:49 | Повідомлення # 142 |
Група: Видалені
| Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
|
|
| |
ІринаАнатолівна | Дата: Вівторок, 31.03.2015, 11:19 | Повідомлення # 143 |
Група: Видалені
| Цитата ІринаАнатолівна ( ) Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити? чи потрібна інвентарізація на 1 квітня?????
|
|
| |
Koko | Дата: Середа, 01.04.2015, 13:48 | Повідомлення # 144 |
Група: Видалені
| Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність!
|
|
| |
tora | Дата: Четвер, 02.04.2015, 10:27 | Повідомлення # 145 |
Група: Видалені
| Цитата odpi_galina ( ) Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку. Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить
|
|
| |
tatkakon | Дата: Вівторок, 07.04.2015, 14:53 | Повідомлення # 146 |
Група: Видалені
| Добрий день. мене також хвилює питання чи потрібно робити інвентаризацію бланків суворої звітності на 1 квітня?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Вівторок, 07.04.2015, 16:16 | Повідомлення # 147 |
Група: Видалені
| Цитата Koko ( ) Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність! ПервиснуДобавлено (07.04.2015, 16:16) ---------------------------------------------
Цитата tora ( ) Цитата odpi_galina ()Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить Ничего страшного, заключите с кем-то из сотрудников договор, например, с начальником.
Либо приходуйте через поступления в натуральной форме по полной программе
|
|
| |
mamochka | Дата: Середа, 29.04.2015, 10:27 | Повідомлення # 148 |
Група: Видалені
| поділіться наказом на проведення квартальної інвентаризації 2015 р., будь ласка
|
|
| |
Masik | Дата: Середа, 29.04.2015, 12:05 | Повідомлення # 149 |
Група: Видалені
| Добрий день! В нас був викрадений ноутбук з кабінету, більше нічого не вкрали. Зразу була написана заява в міліцію і через пару днів видана довідка про кражу.Скажіть, що необхідно робити в цьому випадку (інвентаризацію тільки щодо матеріальної особи в якої вкрали ноутбук чи загальну по установі, інвентаризацію тільки основних засобів чи також і необоротних активів, яким числом робити інвентаризацію (числом кражі чи видачі довідки), як правильно списати, які ще потрібні документи)? Дякую!
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 29.04.2015, 12:23 | Повідомлення # 150 |
Група: Видалені
| Виновные не найдены, да, это написано в справке?
Вообще, при факте кражи инвентаризация проводится полная.
Если есть справка - списываете стоимость ноутбука на 05 забалансовый счет и храните там 5 лет.
|
|
| |
|
| |