|
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
| | |
natalisa | Дата: Середа, 04.12.2013, 11:32 | Повідомлення # 62 |
Група: Видалені
| Турбує питання про інвентаризацію скретч -карток на ПММ.У який додаток по інвентаризації тулити у 7 чи 8.Раніше ставила у 8,але в переліку бланків суворої звітності не виявила скретч -карток.Поділіться хто як робить.
|
|
| |
Ole444ka | Дата: П`ятниця, 06.12.2013, 22:56 | Повідомлення # 63 |
Група: Видалені
| Порадьте, будь-ласка, хто знає, як правильно оформити документи на списання непридатних цінностей, що було встановлено під час інвентаризації? Мова йде про декілька предметів із 113 і 221 рахунків. Вони в наявності, в інвентар. описи іх включили. Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так? Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті? Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті? Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 06.12.2013, 23:11 | Повідомлення # 64 |
Група: Видалені
| Тю, так сделайте по-другому. Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации
|
|
| |
Ole444ka | Дата: П`ятниця, 06.12.2013, 23:39 | Повідомлення # 65 |
Група: Видалені
| А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану? Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 06.12.2013, 23:50 | Повідомлення # 66 |
Група: Видалені
| А Что-то реально сломается после инвентаризации?
|
|
| |
Ole444ka | Дата: Субота, 07.12.2013, 00:12 | Повідомлення # 67 |
Група: Видалені
| Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації. Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються. Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.
|
|
| |
yaoleg | Дата: Субота, 07.12.2013, 10:47 | Повідомлення # 68 |
Група: Видалені
| Ole444ka, http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98 Цитата 6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.
6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.
6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5). + спецвипуск журналу
Повідомлення відредагував yaoleg - Субота, 07.12.2013, 11:29 |
|
| |
Ole444ka | Дата: Неділя, 08.12.2013, 22:27 | Повідомлення # 69 |
Група: Видалені
| yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано. В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис". В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Неділя, 08.12.2013, 22:50 | Повідомлення # 70 |
Група: Видалені
| Ole444ka, думаю, що можна й у грудні, хоча краще було б списати у листопаді
|
|
| |
Ole444ka | Дата: Неділя, 08.12.2013, 23:44 | Повідомлення # 71 |
Група: Видалені
| yaoleg, дякую!
|
|
| |
Goldfish | Дата: Середа, 11.12.2013, 01:15 | Повідомлення # 72 |
Група: Видалені
| Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно организации. Как правильно заполнить «додаток 11», а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
|
|
| |
RADANEG | Дата: Середа, 11.12.2013, 14:41 | Повідомлення # 73 |
Група: Видалені
| Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.
|
|
| |
natalkarom | Дата: Середа, 11.12.2013, 15:55 | Повідомлення # 74 |
Група: Видалені
| Згідно Положення про порядок списання майна,нашої місцевої ради потрібно : 1)акт інвентаризації майна ,що пропонується до списання , 2)акт на списання майна. На деяке майно -принтер ,вогнегасники, ваги ( до прикладу) ми робили іще заключення про непридатність до використання.
|
|
| |
verbal | Дата: Середа, 11.12.2013, 19:44 | Повідомлення # 75 |
Група: Видалені
| Подскажите, что делается в первую очередь: сначала договор о материальной ответственности,а потом приказ о назначении МОЛ или сначала приказ о назначении МОЛ,а потом заключается договор с этим МОЛ?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 11.12.2013, 22:39 | Повідомлення # 76 |
Група: Видалені
| Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ) Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.Добавлено (11.12.2013, 20:39) --------------------------------------------- verbal, сначала приказ - потом договор
|
|
| |
Ole444ka | Дата: Неділя, 15.12.2013, 22:30 | Повідомлення # 77 |
Група: Видалені
| Goldfish, я стосовно майна, яке передане на відповідальне зберігання (рах 02) заповнюю повністю 11 додаток до наказу 90: від кого передано майно (пишу організацію, яка передала мені), в цій же ячейці пишу найменування майна (наприклад, прилад обчислювальний такий-то, далі вказую рахунок - "02", потім номер номенклатурний, якщо є (в мене, наприклад на деяких переданих речах є такий номер, він же був зазначений і в накладній при передачі, а не деяких речах немає, тож у такому випадку нічого не пишу. По своїй організації чужим речам номер не присвоюється, ви повинні користуватись тим №, який присвоєний цій речі організацією-власником), далі- одиниця виміру, в мене "штуки", кількість, вартість, дата приймання цінностей (беру з акту прийому-передачі), є одна дрівня річ, по якій не змогла знайти дату, тож поставила просто рік (приблизний) і насамкінець - де зберігається (пишу в якому відділі, кабінеті). От і все.
|
|
| |
amore101 | Дата: Понеділок, 16.12.2013, 23:56 | Повідомлення # 78 |
Група: Видалені
| Подскажите, пожалуйста, какую стоимость основных средств указывать в инвентаризационных описях: первоначальную или балансовую?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Вівторок, 17.12.2013, 09:39 | Повідомлення # 79 |
Група: Видалені
| Первоначальную
|
|
| |
Афродита | Дата: Четвер, 16.01.2014, 17:36 | Повідомлення # 80 |
Група: Видалені
| Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию?
|
|
| |
student | Дата: Субота, 08.02.2014, 11:41 | Повідомлення # 81 |
Група: Видалені
| Добрий день. Підкажіть , будь ласка, при інвентаризації квартальної дебіторської та кредиторської заборгованості, заборгованість не підтверджена актом звірки( не повернув постачальник) як відображати в довідці інвентаризації в графі "документ який підтверджує заборгованість"
|
|
| |
user | Дата: Вівторок, 11.02.2014, 18:29 | Повідомлення # 82 |
Група: Видалені
| Цитата amore101 ( ) Подскажите, пожалуйста, какую стоимость основных средств указывать в инвентаризационных описях: первоначальную или балансовую? Відновлювальну - ту що в головній книзі.Добавлено (11.02.2014, 16:29) ---------------------------------------------
Цитата Афродита ( ) Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию? Вони оформляються звичайним інв.описом як і інші - тільки окремим.
|
|
| |
Genni | Дата: Четвер, 27.02.2014, 10:57 | Повідомлення # 83 |
Група: Видалені
| Добрый день. Подскажите, пожалуйста, в документе "Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих (зданих) на відповідальне зберігання "Додаток 11 (Наказ ДКУ N 90 від 30.10.98)" в столбце "Вартість" указывается цена за единицу или же стоимость за все количество?
|
|
| |
Nasad | Дата: Четвер, 27.02.2014, 19:50 | Повідомлення # 84 |
Група: Видалені
| Підкажіть будь-ласка, відповідно яких нормативних документів можна розцінити багаторічні насадження в бюджетній установі. Насадження виявлені під час перевірки, висаджені були приблизно в 1970-х роках (яблуня, береза, горіх, ялина).
|
|
| |
Aleksii | Дата: П`ятниця, 28.02.2014, 17:58 | Повідомлення # 85 |
Група: Видалені
| пункт 3.2 приказ МФУ № 611, почитайте Закон Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні, відповідно ПКМУ от 10.09.2003 р. N 1440 п3. Оцінка майна з метою відображення її результатів у бухгалтерському обліку в порядку, встановленому законодавством про бухгалтерський облік, проводиться з урахуванням того, що: справедлива вартість активу дорівнює його ринковій вартості у разі можливості її визначення у порядку, встановленому цим та іншими національними стандартами;
справедлива вартість активу, який може бути віднесено до спеціалізованого майна, майна спеціального призначення або спеціальної конструкції, дорівнює його залишковій вартості заміщення (відтворення). А лучше своей комиссией по результатам инвентаризации оцените и не запарривайтесь. Мотивируйте отсутствием денег
|
|
| |
verbal | Дата: Середа, 19.03.2014, 14:41 | Повідомлення # 86 |
Група: Видалені
| При инвентаризации КРУ выявлено недостачу сканэра стоимостью 4000,00 грн.(износ 2000,0 грн.). Как рассчитать размер возмещения?
|
|
| |
Animone | Дата: Середа, 19.03.2014, 15:17 | Повідомлення # 87 |
Група: Видалені
| Цитата verbal ( ) недостачу сканэра стоимостью 4000,00 грн.(износ 2000,0 грн.). Как рассчитать размер возмещения? Согласно ст.135_3 КЗоТ - исходя из балансовой стоимости за вычетом износа. Но при этом следует учесть, что согласно ст.136 КЗоТ размер возмещения ущерба по распоряжению собственника не должен превышать среднемесячного заработка, в противном случае возмещение может производиться только через суд.
|
|
| |
verbal | Дата: Середа, 19.03.2014, 15:33 | Повідомлення # 88 |
Група: Видалені
| А постановой 116 от 22.01.96 надо пользоваться?Там как-то по другому рассчитывается, с применением коефициента, не могу разобраться
|
|
| |
Animone | Дата: Середа, 19.03.2014, 18:35 | Повідомлення # 89 |
Група: Видалені
| В Порядке №116 уже давно отсутствуют коэффициенты.
|
|
| |
verbal | Дата: Середа, 19.03.2014, 18:47 | Повідомлення # 90 |
Група: Видалені
| т.е. возмещается только остаточная стоимость?
|
|
| |
|
| |