ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
|
|
Marishka | Дата: Середа, 21.05.2014, 15:38 | Повідомлення # 91 |
Група: Видалені
| Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее.
|
|
| |
Ирина8722 | Дата: Вівторок, 27.05.2014, 17:13 | Повідомлення # 92 |
Група: Видалені
| Подскажите, пожалуйста, если в организации 4 отдела, инвентаризация и опись основніх, малоценки и т.д. делается по отделам или одна сводная по видам активов? Спасибо.
|
|
| |
Genni | Дата: Вівторок, 27.05.2014, 20:45 | Повідомлення # 93 |
Група: Видалені
| Инвентаризационные описи оформляются в разрезе материально-ответственных лиц, а не в разрезе отделов. Добавлено (27.05.2014, 19:45) ---------------------------------------------
Цитата Marishka ( ) Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее. Бланк инвентаризационной описи (все додатки) предусматривает подписи комиссии только в конце, после всех товарно-материальных ценностей, входящих в конкретную опись. Подпись на каждой странице - индивидуальная прихоть.
|
|
| |
Ирина8722 | Дата: Середа, 28.05.2014, 14:48 | Повідомлення # 94 |
Група: Видалені
| Если в приказе «Про організацію бухгалтерського обліку» прописано: «Призначити матеріально – відповідальних осіб: - за бланки сувої звітності – марки та конверти з марками - спеціаліст Іванова І.І. - за бланки суворої звітності – талони та бензин – головний бухгалтер Петрова А.А. - за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №1 –начальник управління … Сидова АА. - за матеріальні цінності, що знаходяться в в кабінеті №2 –начальник відділу…головний бухгалтер Петрова А.А. - за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №3 –начальник відділу… Егорова АА. - за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №4 –начальник відділу… Васильева АА.»»
Как тогда правильно проводить и оформлять результаты инвентаризации? Спасибо.
Повідомлення відредагував Ирина8722 - Середа, 28.05.2014, 14:50 |
|
| |
zmses | Дата: Середа, 28.05.2014, 15:15 | Повідомлення # 95 |
Група: Видалені
| По каждому материально-ответственному лицу отдельно
|
|
| |
amore101 | Дата: Вівторок, 17.06.2014, 21:56 | Повідомлення # 96 |
Група: Видалені
| Поделитесь, пожалуйста, приказом о проведении инвентаризации денежных средств, бланков строгой отчетности и расчетов с дебиторами и кредиторами?
|
|
| |
1234567890 | Дата: Вівторок, 14.10.2014, 17:19 | Повідомлення # 97 |
Група: Видалені
| Доброго дня ! Підкажіть будь ласка Державна фінансова інспекція в червнімісяці 2014 року робили суцільну інвентаризацію , так як була планова перевірка. В нашому наказі по установі прооблікову політику написано робить один раз в рік. Чи потрібно робить в листопаді місяці інвентаризацію ще раз?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Вівторок, 14.10.2014, 19:55 | Повідомлення # 98 |
Група: Видалені
| 1234567890, так у Вас була планова перевірка органом дерфінінспекції, а в наказі про облікову політику передбачено ЩОРІЧНУ інвентаризацію. Тобто Ви мусите робити інвентаризацію у IV кварталі, так як і попередні роки.
|
|
| |
Юляша2038 | Дата: Неділя, 19.10.2014, 13:58 | Повідомлення # 99 |
Група: Видалені
| Підскажіть будь-ласка, не провели інвентаризацію продуктів харчування в першому кварталі, чим це загрожує?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Неділя, 19.10.2014, 15:13 | Повідомлення # 100 |
Група: Видалені
| Юляша2038, можливо дана стаття допоможе?
|
|
| |
Ксю | Дата: Вівторок, 21.10.2014, 11:12 | Повідомлення # 101 |
Група: Видалені
| Добрый день!Подскажите,как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
|
|
| |
Animone | Дата: Середа, 22.10.2014, 10:52 | Повідомлення # 102 |
Група: Видалені
| Цитата Ксю ( ) как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
Ну, если изъят, оформляйте недостачу, а вообще-то передачу авто вы должны были оформить актом-приема передачи и приказом/распоряжением по предприятию. В этом случае оформляется инвентаризационная опись и направляется для подписания тому, на кого был оформлен акт приема-передачи.
|
|
| |
Ксю | Дата: Четвер, 23.10.2014, 11:13 | Повідомлення # 103 |
Група: Видалені
| Дякукую! Акт прийому-передачі ми оформили,тоді що необхідно оформити інвентаризаційну опись і підписати у воєнкоматі? А як її оформляти?
|
|
| |
Animone | Дата: Четвер, 23.10.2014, 11:21 | Повідомлення # 104 |
Група: Видалені
| Цитата Ксю ( ) А як її оформляти?
Как и на остальные основные средства (Додаток 1 к Инструкции № 90 от 30.10.1998).
|
|
| |
student | Дата: Середа, 29.10.2014, 11:25 | Повідомлення # 105 |
Група: Видалені
| Добрий день. У мене запитання по особистим речам. При інвентаризації особистих речей , якщо працівниця знаходиться у відпустці до 3-х років, яким чином її проінвентаризувати?Чи може вона надати ,як приклад, якесь доручення перед відпусткою іншому працівнику, чи це має якось бути прописане в договорі зберігання.Дякую.
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 29.10.2014, 13:04 | Повідомлення # 106 |
Група: Видалені
| Для таких вещей есть отдельная форма ведомости. Подписывает ее тоже инвентаризационная комиссия. Сотрудница вам для этого не нужна
|
|
| |
student | Дата: Четвер, 06.11.2014, 17:00 | Повідомлення # 107 |
Група: Видалені
| Добрий день. Я знов по особистим речам. Для інвентаризації особистих речей використовується додаток 11 інструкції 90. В ньому теж є "розписка" та внизу розписується матеріально відповідальна особа.
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 07.11.2014, 12:08 | Повідомлення # 108 |
Група: Видалені
| Ну да. У вас в организации должен быть материально ответственный. Это не то лицо, которое вам их отдало, это ваш сотрудник, как правило, тот же, что отвечает за остальные ценности
|
|
| |
student | Дата: П`ятниця, 07.11.2014, 12:24 | Повідомлення # 109 |
Група: Видалені
| У нас маленькая организация, завхоза нету. если я принесла себе стол и стул,компьютер из дома, я за ним и сижу, и естественно несу за него ответственность, потому что это прописано в договоре.Так и декретчицы. Может лучше передать по акту кому-то , хотя некоторые бухгалтера делают обычную инвентаризацию, типа декретчицы придут на работу в день инвентаризации.
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 07.11.2014, 12:33 | Повідомлення # 110 |
Група: Видалені
| Никакого акта быть не может - если только вы не хотите приходовать. А завхоза много где нету - это просто процедура.
|
|
| |
student | Дата: П`ятниця, 07.11.2014, 14:45 | Повідомлення # 111 |
Група: Видалені
| Спасибо, за ответ, дам подписать начальнику отдела
|
|
| |
Pariz | Дата: Понеділок, 10.11.2014, 11:01 | Повідомлення # 112 |
Група: Видалені
| Добрий день. На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?
|
|
| |
Animone | Дата: Понеділок, 10.11.2014, 11:44 | Повідомлення # 113 |
Група: Видалені
| Цитата Pariz ( ) На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів? Согласно п.1.5.3 Приказа ГКУ № 90 от 30.10.1998, учреждения обязаны проводить инвентаризацию библиотечных фондов один раз в пять лет.
|
|
| |
Ксю | Дата: Середа, 19.11.2014, 11:39 | Повідомлення # 114 |
Група: Видалені
| Допоможіть як правильно оформляти результати інвентаризації?Чи потрібно завіряти описи керівникові чи лише комісія підписує?
|
|
| |
Animone | Дата: Середа, 19.11.2014, 12:13 | Повідомлення # 115 |
Група: Видалені
| См. Приказ № 90 от 30.10.1998. В нем есть додатки, которые именуются "Порівняльна відомість результатів інвентаризації". В них вы и отражаете результаты (излишки/недостачи). А еще эти результаты отражаются в протоколе (Дод.12) инвентаризационной комиссии. Вот этот протокол и утверждает руководитель, ибо в нем комиссия должна вынести свои предложения в отношении дальнейшей судьбы результатов (излишков/недостачи) ТМЦ.
|
|
| |
Центр-дети | Дата: Вівторок, 25.11.2014, 15:19 | Повідомлення # 116 |
Група: Видалені
| Доброго дня! Підкажіть будь ласка по-поводу "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" якщо немає (излишков/недостачи) Основних засобів потрибно ії заповнювати та роздруковувати?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Середа, 26.11.2014, 08:40 | Повідомлення # 117 |
Група: Видалені
| Центр-дети, потрібно, для того відомість і складається щоб добре було видно що є в обліку і що фактично на момент інвентаризації
|
|
| |
Вікуля | Дата: Середа, 26.11.2014, 09:42 | Повідомлення # 118 |
Група: Видалені
| Як присвоїти інвентарні номера 104 і 113, порядок присвоєння .
Повідомлення відредагував Вікуля - Середа, 26.11.2014, 09:56 |
|
| |
yaoleg | Дата: Середа, 26.11.2014, 14:45 | Повідомлення # 119 |
Група: Видалені
| Вікуля, дивіться тут і тут
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 26.11.2014, 16:21 | Повідомлення # 120 |
Група: Видалені
| 1.10. Для організації обліку та забезпечення контролю об’єктам обліку присвоюється індивідуальний інвентарний номер (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення). Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об’єкті. Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери. При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється один номенклатурний номер. Перші три знаки інвентарного (номенклатурного) номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем. Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли протягом трьох років. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1214-13/paran614#n614
|
|
| |