Зміни до кошторису
|
|
nechivan | Дата: Вівторок, 05.02.2013, 15:48 | Повідомлення # 31 |
Група: Видалені
| svetlana-1, Додаток 9 до Інструкції про складання і виконання розпису Державного бюджету України (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26.11.2012 N 1220) "ДОВІДКА про зміни до плану використання бюджетних коштів". Этот? Ищите по ссылке http://kazna.ucoz.ua/index/normativnye_dokumenty/0-9 документ "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету". Наказ 57.
|
|
| |
svetlana-1 | Дата: Вівторок, 05.02.2013, 17:54 | Повідомлення # 32 |
Група: Видалені
| nechivan,спасибо большое!
|
|
| |
Радькова | Дата: Вівторок, 12.02.2013, 15:26 | Повідомлення # 33 |
Група: Видалені
| svetlana-1, вот я соорудила из бланка змін до кошторису.Посмотрите может пригодится.
Повідомлення відредагував Радькова - Вівторок, 12.02.2013, 15:30 |
|
| |
msiac | Дата: Вівторок, 02.04.2013, 16:26 | Повідомлення # 34 |
Група: Видалені
| Підскажіть, у разі виникнення потреби бюджетної утанови на придбання товарів чи послуг не вказаних у розрахунках до кошторису, чи передбачено внесення змін до розрахунків кошторису?
|
|
| |
porporina | Дата: Вівторок, 02.04.2013, 17:51 | Повідомлення # 35 |
Група: Видалені
| msiac, конечно. Постанова КМУ від 28.02.2002 р № 228 (із змінами) пункт 47 и далее.
|
|
| |
msiac | Дата: Середа, 03.04.2013, 10:52 | Повідомлення # 36 |
Група: Видалені
| в Постанові КМУ від 28.02.2002р. №228 вказано про зміни до кошторису, а про розрахунки ні слова
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Середа, 03.04.2013, 22:43 | Повідомлення # 37 |
Група: Видалені
| msiac, 22. Показники видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, що включаються до проекту кошторису, повинні бути обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації видатків або класифікації кредитування бюджет і деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю.
............ не допускати прийняття в кошторисах сум, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями.
|
|
| |
Anna0623 | Дата: Вівторок, 23.04.2013, 12:22 | Повідомлення # 38 |
Група: Видалені
| Добрый день, подскажите пожайлуста, если в плане на месяц сума составляет 1100,00 грн., имею ли я право зарегистрировать финансовые обязательства на большую суму, остатков за прошлый период нету?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 23.04.2013, 21:11 | Повідомлення # 39 |
Група: Видалені
| Anna0623, 2.1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами!! (как видите про план на месяц ни слова) Имеете право брать хоть сразу на всю годовую сумму кошториса, просто до конца года будете гасить частями!!
|
|
| |
Татьяна2743 | Дата: Середа, 24.04.2013, 12:18 | Повідомлення # 40 |
Група: Видалені
| Добрий день. Допоможіть будь ласка. Заповнюю додаток 11 до наказу 57 Довідка про зміни до кошторису, Чи заповнюється строчка "видатки (розписати за кодами економічної класифікації видатків бюджету)" і в довідці передбачено "керівник" та "керівник бухгалтерської служби" а штатному у нас "начальник управління" та "головний бухгалтер" як правильно писати?
Повідомлення відредагував Татьяна2743 - Середа, 24.04.2013, 12:23 |
|
| |
EVGENIY | Дата: Середа, 24.04.2013, 23:14 | Повідомлення # 41 |
Група: Видалені
| Цитата (Татьяна2743) Чи заповнюється строчка "видатки (розписати за кодами економічної класифікації видатків бюджету)" Да заполняется, если у вас реально по видаткам змины а не по финансированию или к примеру бывает просто доходы меняют плюс и минус
Цитата (Татьяна2743) в довідці передбачено "керівник" та "керівник бухгалтерської служби" а штатному у нас "начальник управління" та "головний бухгалтер" як правильно писати? Разъяснений можно ли менять я не встречал, поэтому меняйте или предварительно узнайте в казне как их устроит!
|
|
| |
Pyti4ka | Дата: Середа, 03.07.2013, 11:27 | Повідомлення # 42 |
Група: Видалені
| А что опять бланки довидок про змины опять изменились? Уже не те, что в январе казна давала?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Середа, 03.07.2013, 13:02 | Повідомлення # 43 |
Група: Видалені
| Pyti4ka, да 20 аперля 2013 года были внесены изменения в 57 наказ, вот новость на сайте даже была!
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Субота, 06.07.2013, 21:55 | Повідомлення # 44 |
Група: Видалені
| Коллеги, подскажите, а поступления от аренды, сдачи металлолома (интересуют органы исполнительной власти, госбюджет) куда вы принимаете?
|
|
| |
KOTIK | Дата: Понеділок, 08.07.2013, 09:05 | Повідомлення # 45 |
Група: Видалені
| Радистка_Кэт, поступления от аренды, сдачи металлолома получаем на 02 фонд (спец.фонд) и по смете тратим (от аренды 50 % возвращаем в бюджет при получении денег от арендаторов)
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Понеділок, 08.07.2013, 21:26 | Повідомлення # 46 |
Група: Видалені
| Спасибо! Знасит, и поступления от продажи авто на аукционе туда же
|
|
| |
alena71 | Дата: Четвер, 18.07.2013, 16:37 | Повідомлення # 47 |
Група: Видалені
| Добрий день. Я працюю у фінансовому управлінні. Підкажіть, будьте ласкаві, 1) по спецфонду довідки на зміни власних надходжень (02,03 фонду) вносити у АС "Місцеві бюджети". 2) фінансовому органу на кошторисах та довідках на зміни загального фонду сільських рад треба ставити підпис та печатку фінансового органу (погоджено), а то казна без такого погодження довідки сільських рад не приймає?
|
|
| |
nechivan | Дата: Четвер, 18.07.2013, 20:48 | Повідомлення # 48 |
Група: Видалені
| alena71, ні нажаль, тількі коли вносимо річний план в АІС "Місцеві бюджети районного рівня", а потім власні надходження лише показуємо в звітах, ні довідок, ні розпоряджень по власних надходженнях вносити в АІС не маємо права. Про внесення змін до розпису дивиться п.3.2 та п.3.9 наказу МФУ №57від 28.01.2002 року.
|
|
| |
lena83 | Дата: П`ятниця, 26.07.2013, 11:58 | Повідомлення # 49 |
Група: Видалені
| Подскажите пожалуйста, как должны выглядеть изменения к расчетам к смете. как эти изменения надо правильно экономически обосновывать?
|
|
| |
Нат | Дата: П`ятниця, 26.07.2013, 16:07 | Повідомлення # 50 |
Група: Видалені
| Мипри внесенні змін обгрунтування здійснюємо у рішенні сесії , або розпорядженні голови, коротко описуючи ситуацію, мотивуючи потребу яка виникла, але ми сільська рада можливо нам простіше
|
|
| |
Pittrice13 | Дата: Середа, 31.07.2013, 12:07 | Повідомлення # 51 |
Група: Видалені
| Підкажіть будьласка, от по кошторису заплановано, по розрахунках КЕКВ 2240 в сумі 100 грн. на заправку катриджів, на катридж вони не підуть , можна ті ж 100 грн. використати на періодичні видання наприклад. І як його оформити якщо треба оформляти. Я от зробила Розрахунок (зміни), що на заправку мінусую, на періодичні плюсую. ЇЇ Розпорядженням Голови ради затверджувати потрібно чи ні. І взагалі правиль це чи ні. Дякую ))
|
|
| |
EEEE | Дата: Середа, 07.08.2013, 12:21 | Повідомлення # 52 |
Група: Видалені
| Подскажите пожалуйста не могу вспомнить в какой инструкции написано, что по итогам 10 месяцев розпорядник проводит перегляд кошторисних призначень и если выполнение составляет только 70 % то необходимо пересматривать кошторис
|
|
| |
никита2288 | Дата: Четвер, 08.08.2013, 18:21 | Повідомлення # 53 |
Група: Видалені
| Скажите пожалуйста, внесла изменения в бюджет, открыла новую КФК 160101 "Землеустрій". Планирую с этой функции произвести по КЕКВ 2240 выполнение работ по отводу земельных участков под зданиями социальной сферы находящиеся на балансе сельского совета, т.е. изготовление государственных актов на земельные участки. Кто-нибудь это делал? Если делали подскажите необходимые документы и какую сумму брать на баланс и на какой субсчет??? СПАСИБО.....
|
|
| |
Ксю | Дата: Середа, 04.12.2013, 10:41 | Повідомлення # 54 |
Група: Видалені
| Підкажіть будь ласка,коли я можу дозатверджувати залишок що склався на початок року.Наприклад залишок на початок року 46000,00,затверджено по кошторису надходжень 230000,00 надійшло-190000,00.
|
|
| |
Нат | Дата: Середа, 04.12.2013, 11:30 | Повідомлення # 55 |
Група: Видалені
| Наше фінансове управління дозволяє вносити зміни по залишках по потребі.
|
|
| |
Ксю | Дата: Середа, 04.12.2013, 14:34 | Повідомлення # 56 |
Група: Видалені
| Наше казначейство також дало добро.але фінуправління каже що неправильно
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 04.12.2013, 16:03 | Повідомлення # 57 |
Група: Видалені
| Разбиралась как-то с этим вопросом - можно, но до конца бюджетного периода надо уточнить. Нет требований и сроков, что именно в начале года нужно уточнить весь остаток. Но тогда нужно внимательно отслеживать, что у вас есть остаток на начало года, что - поступления текущего. Просто финуправлению и казначейству удобнее, чтобы все уточнялось одним махом.
|
|
| |
LMY | Дата: Четвер, 26.12.2013, 16:02 | Повідомлення # 58 |
Група: Видалені
| Финансовое управление требует написать письмо на снятие по КЭКР в связи с экономией за 12 месяцев 2014 г. остатки ассигнований в никуда.Казна утверждает, что мы распорядители 3-его уровня самостоятельно этого делать не имеем права. Финуправление орет, казна отвечает нет.Где про снятие ассигнований в конце года что-нибудь написано?
|
|
| |
Ikar | Дата: Четвер, 26.12.2013, 23:28 | Повідомлення # 59 |
Група: Видалені
| LMY, пусть главный подает реестр змин а вы уже с ним подете свои довидки
Повідомлення відредагував Ikar - Четвер, 26.12.2013, 23:47 |
|
| |
Barabashka | Дата: Неділя, 12.01.2014, 21:44 | Повідомлення # 60 |
Група: Видалені
| В зв'язку з тим, що бюджет досі не прийнятий і фінансування здійснюється відповідно до тимчасового розпису виникли проблеми із фінансуванням видатків по спецфонду. А саме, в тимчасовому розписі передбачені видатки лише по загальному фонду. Тобто по спецфонду необхідно вносити зміни довідками. Але зміни до чого? І хто затверджує ці довідки? Фінуправління відмовляється затверджувати зміни до розпису, тому що по спецфонду зміни вносяться лише до кошторису, а внести зміни по кошторису неможливо, тому що він ще не затверджений.
Як вийти з цієї ситуації? Адже по спецфонду по деяким установам фінансується електроенергія та частина зарплати.
Повідомлення відредагував Barabashka - Неділя, 12.01.2014, 21:45 |
|
| |