Понеділок, 29.04.2024, 00:43
Сайт 
Головна | Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Туманский, Natty  
Форум » Бухгалтерський облік » Документи, бланки, форми » Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт
Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт
Ole444kaДата: П`ятниця, 27.12.2013, 19:32 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Шановні фахівці! Поділіться думками і досвідом стосовно того, чи потрібно в Звіті про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт у колонці "Кому, за що і на підставі якого документа заплачено " детально (по найменуваннях) розписувати придбані завгоспом  товари, наприклад канцелярські?  Рахунок і прибуткова накладна до звіту додається, там є повний перелік найменувань, ціни, кількості, загальної суми і підпис керівника.
Також цікавить ці 2 документи нумеруються окремо чи в одному рядку (кому і за що сплачено, а також проводки по Дт у них одні й ті ж)?


Повідомлення відредагував Ole444ka - П`ятниця, 27.12.2013, 19:34
 
AnimoneДата: Субота, 28.12.2013, 10:13 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Цитата Ole444ka ()
чи потрібно... детально (по найменуваннях) розписувати придбані завгоспом  товари

Нет. В колонке указывается наименование продавца и документы (каждый в отдельности), по которым можно идентифицировать расходы. А к документам (товарный чек, накладная и т.д) следует приложить приемный акт передачи ТМЦ на склад.

Цитата Ole444ka ()
проводки по Дт у них одні й ті ж)?

Необязательно. В корреспонденции по Д-ту субсчета указываются в соответствии с приобретенными/поступившими активами. 

 
Ole444kaДата: Субота, 28.12.2013, 13:47 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Animone, дякую за відповідь!
 
Форум » Бухгалтерський облік » Документи, бланки, форми » Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: