Дата: Понеділок, 07.11.2011, 13:02 | Повідомлення # 2
Група: Видалені
Етапи проведення ліквідації в бюджетній установі з "Бюджетної бухгалтерії" ,може стане у пригоді.
1 Прийняття рішення щодо ліквідації установи Рішення приймає засновник суб’єкта господарювання, до сфери управління якого належить бюджетна установа 2 Повідомлення про рішення щодо ліквідації установи органу, що здійснює державну реєстрацію, який уносить до Єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення Здійснюється негайно після прийняття рішення про ліквідацію (ч. 1 ст. 105 ЦКУ) 3 Створення ліквідаційної комісії Створюється власником майна суб’єкта господарювання чи його представниками (органами), або іншим органом, визначеним законодавством. Ліквідацію може бути також покладено на орган управління суб’єкта, що ліквідується (п. 1 ст. 60 ГКУ) 4 Публікація оголошення про ліквідацію установи та про порядок і строки заявлення кредиторами претензій Хоча конкретний строк подачі оголошення не встановлено, вважаємо, що ліквідаційна комісія повинна його подати одразу після її створення 5 Подача документів державному реєстратору Подається нотаріально засвідчена копія рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, а також документ, який підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації (ст. 34 Закону № 755) 6 Складання проміжного ліквідаційного балансу Проміжний ліквідаційний баланс містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред’явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду (п. 1 ст. 111 ЦКУ) 7 Проведення інвен
таризації та передача товарно-матеріальних цінностей Проведення інвентаризації є обов’язковим (п. 1.9 Інструкції № 90). Після проведення інвентаризації здійснюється передача майна установи, що ліквідується 8 Задоволення вимог кредиторів Задоволення вимог кредиторів здійснюється за черговістю, визначеною ст. 112 ЦКУ 9 Стягнення заборгованості з дебіторів Здійснюються заходи щодо стягнення заборгованості 10 Здійснення розрахунків з працівниками та їх звільнення Див. статтю на с. 21 цього номера газети «Бюджетна бухгалтерія» 11 Зняття з обліку в Пенсійному фонді України Остаточний розрахунок з органом Пенсійного фонду України проводиться на основі акта документальної перевірки, яка проводиться в 10-денний строк після отримання органом Пенсійного фонду України документів, зазначених у п.п. 3.4.1 Інструкції № 21-1 (п.п. 3.4.2 Інструкції № 21-1) 12 Зняття з обліку у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ФСС з ТВП) Остаточний розрахунок з ФСС з ТВП проводиться на основі акта документальної перевірки, яка проводиться органом ФСС з ТВП у 15-денний строк після одержання документів про ліквідацію страхувальника, зазначених у п. 2.15 Інструкції № 16 (п. 4.8 Інструкції № 16)
Добавлено (07.11.2011, 11:54) --------------------------------------------- 13 Зняття з обліку у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (ФСС НВВПЗ) Остаточний розрахунок з ФСС НВВПЗ проводиться на підставі акта перевірки повноти нарахування та сплати страхових внесків (п. 3.13 Інструкції № 36) 14 Зняття з обліку у Фонді соціального страхування на випадок безробіття (ФСС ВБ) Остаточний розрахунок з ФСС ВБ проводиться на основі акта документальної перевірки, яка в 10-денний строк проводиться органом ФСС ВБ (п. 3.8 Інструкції № 339) 15 Закриття рахунків у Держказначействі Закриття рахунків здійснюється відповідно до розділу 7 Порядку № 221 16 Зняття з обліку як платника ПДВ (якщо установа, що ліквідується, є платником ПДВ) Рішення про анулювання реєстрації за заявою платника податку приймається податковим органом протягом 10 календарних днів після надання необхідних документів (п.п. 25.1 Положення № 79) 17 Зняття з обліку як платника податків Відповідно до п.п. 8.1 Порядку № 80 подачу до органу державної податкової служби документів для зняття установи як платника податків слід здійснити у триденний строк від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення 18 Здача печаток і штампів для знищення Подання письмового клопотання до органів внутрішніх справ відповідно до п.п. 3.4.2 Інструкції № 17 19 Здача документів до архіву Здача документів до архіву здійснюється відповідно до вимог, визначених Правилами № 16 20 Затвердження остаточного ліквідаційного балансу Остаточний баланс затверджується після проведення інвентаризації, передачі ТМЦ, стягнення дебіторської заборгованості та погашення кредиторської заборгованості 21 Унесення запису про ліквідацію юридичної особи до Єдиного державного реєстру Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації є датою державної реєстрації припинення юридичної особи (п. 9 ст. 36 Закону № 755)
Добавлено (07.11.2011, 11:57) --------------------------------------------- Зняття з обліку як платника податків в органах податкової служби У випадку прийняття рішення щодо ліквідації юридичні особи, крім військових частин, зобов’язані відповідно до п. 8 Порядку № 80 у триденний термін від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення, подати до органу державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, такі документи: — заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП; — оригінал довідки за формою № 4-ОПП; — копію розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те засновницькими документами про ліквідацію; — копію розпорядчого документа про створення ліквідаційної комісії. У зв’язку з проведенням реорганізації чи ліквідації юридичної особи органом державної податкової служби приймається рішення про проведення позапланової виїзної перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): — заяви за формою № 8-ОПП від платника податків; — відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи; — відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу. Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим. Якщо після проведеної перевірки платника податків установлено факт наявності податкового боргу, несплати податку з доходу фізичних осіб із сум доходів, нарахованих (виплачених) найманим працівникам, підрозділ обліку та звітності та відповідні підрозділи, які здійснювали перевірку, складають повідомлення про податкові зобов’язання та несплачені податки за формою № 10-ОПП, після чого передають його підрозділу погашення прострочених податкових зобов’язань для надсилання комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або особі, відповідальній за погашення податкових зобов’язань або податкового боргу, що є такою згідно із законодавством у разі ліквідації платника податків. Особою, відповідальною за погашення податкових зобов’язань або податкового боргу в разі ліквідації платника податків стосовно платника податків, який ліквідується, є ліквідаційна комісія або інший орган, що проводить ліквідацію згідно із законодавством (п.п. 8.5 Порядку № 80). Відповідно до п.п. 8.7.3 Порядку № 80 у разі реорганізації платника податків шляхом злиття, приєднання, перетворення до облікових справ правонаступників додаються облікові справи реорганізованих платників податків. Якщо правонаступник перебуває на обліку в іншому органі державної податкової служби, ніж реорганізований платник податків, після завершення реорганізації та зняття його з обліку облікова справа реорганізованого платника податків передається до органу державної податкової служби, де перебуває на обліку правонаступник.
Добавлено (07.11.2011, 11:58) --------------------------------------------- Зняття з обліку в Пенсійному фонді України Відповідно до п.п. 3.4.1 Інструкції № 21-1 у разі прийняття рішення відповідними органами про скасування реєстрації страхувальників, страхувальник зобов’язаний у 10-денний строк з дня прийняття відповідного рішення подати до органу Пенсійного фонду України такі документи: — заяву про зняття з обліку, дата якої фіксується у журналі обліку як «підстава зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України»; — копію розпорядчого документа про створення ліквідаційної комісії (для військових частин); — копію розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те засновницькими документами про ліквідацію; — копію розпорядчого документа про створення ліквідаційної комісії. Отримавши зазначені документи, орган Пенсійного фонду України у 10-денний строк проводить документальну перевірку правильності обчислення та сплати страхових внесків. На основі акта перевірки страхувальник розраховується з органом Пенсійного фонду України. У разі встановлення заборгованості страхувальника, який знімається з обліку, орган Пенсійного фонду України складає у трьох примірниках довідку про борг за платежами до Пенсійного фонду України, один з яких надсилає ліквідаційній комісії, другий — правонаступнику, якщо він є (п.п. 3.4.3 Інструкції № 21-1). Згідно з п.п. 3.4.5 Інструкції № 21-1 після проведення остаточного розрахунку страхувальником орган Пенсійного фонду України знімає його з обліку, справу страхувальника закриває. Реєстраційний номер ліквідованого страхувальника надалі не використовується, його платежі враховуються в базі даних до кінця поточного року.
Добавлено (07.11.2011, 11:58) --------------------------------------------- Хто затверджує ліквідаційний баланс?
Згідно з п. 1 ст. 111 ЦКУ ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред’явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується органом, який прийняв рішення про ліквідацію бюджетної установи. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс, який також затверджується органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи (п. 3 ст. 111 ЦКУ). При реорганізації бюджетної установи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення відповідно до п. 2 ст. 107 ЦКУ після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов’язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов’язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи. Нотаріально посвідчені копії передавального акта та розподільчого балансу передаються до органу, який здійснює державну реєстрацію, за місцем державної реєстрації юридичної особи, що припиняється, а також до органу, який здійснює державну реєстрацію, за місцем державної реєстрації юридичної особи — правонаступника.
Добавлено (07.11.2011, 11:59) --------------------------------------------- Куди подіти матеріальні цінності?
Під час ліквідації установи обов’язковим є проведення інвентаризації всіх активів і зобов’язань, що передбачено п. 1.9 Інструкції № 90. Конкретну дату, на яку необхідно проводити інвентаризацію, цим документом не визначено, але логічно припустити, що інвентаризацію слід провести на дату прийняття рішення про ліквідацію. Крім того, відповідно до п. 5 ст. 60 ГКУ ліквідаційній комісії необхідно оцінити наявне майно суб’єкта господарювання, який ліквідується. Оцінка майна повинна бути проведена відповідно до вимог, визначених Законом № 2658. Згідно зі ст. 7 Закону № 2658 оцінка майна при ліквідації, реорганізації є обов’язковою. Як визначено в п.п. 7.11.11 ст. 7 Закону № 334/94, у разі ліквідації неприбуткової установи (усі бюджетні установи є неприбутковими) її активи повинні бути передані іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховані до доходу бюджету. Нагадаємо, що відповідно до п. 21 Інструкції № 142/181 безоплатна передача дозволяється: — з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету — у межах одного центрального органу виконавчої влади (головного розпорядника бюджетних коштів); — з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів — у межах одного місцевого бюджету. Тобто безоплатна передача ТМЦ з балансу на баланс дозволяється тільки на одному бюджетному рівні. Підставою для передачі матеріальних цінностей з балансу на баланс установ, які належать до сфери управління одного й того самого центрального органу виконавчої влади або іншого головного розпорядника бюджетних коштів, є рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Тобто установи, до яких будуть передані матеріальні цінності установи, що ліквідується, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів.
Добавлено (07.11.2011, 11:59) --------------------------------------------- Як здати документи до архіву?
Кожна установа в процесі своєї діяльності має великий обсяг різноманітних документів: бухгалтерських, кадрових, розпорядчих тощо. Порядок знищення та передачі документів на зберігання до архіву обумовлюється в наказі по установі або рішенні про ліквідацію та залежить від строків зберігання документів, які визначені в Переліку № 41. При передачі документів до архіву слід керуватися Правилами № 16. Виходячи з цих Правил документи поділяються за строками зберігання на документи: — постійного, тривалого зберігання (понад 10 років); — тимчасового зберігання (менш ніж 10 років). Згідно з Переліком № 41 для більшості первинної бухгалтерської документації встановлено строк зберігання 3 роки за умови проведення ревізії. Строки зберігання, вказані в Переліку № 41, є мінімальними та скорочувати їх заборонено. Зверніть увагу на те, що згідно з Переліком № 41 окремі види документів на державне зберігання не передаються. Визначення строків зберігання документів проводиться з 1 січня року, який настає за роком завершення їх діловодства. Ліквідаційна комісія проводить експертизу цінності документів, складає акти про виділення справ до знищення, а також описи справ постійного, тривалого зберігання та справ по особовому складу для подальшої передачі їх до архіву. До таких справ в основному належать накази керівника по особовому складу, особові рахунки або розрахунково-платіжні відомості за їх відсутності. Перед передачею до архіву документи слід оформити належним чином. Залежно від строків зберігання проводиться повне або часткове оформлення справ. Справи по особовому складу підлягають повному оформленню, яке передбачає: — підшивку та оправляння справи; — нумерацію аркушів; — складання засвідчувального напису справи; — унесення необхідних уточнень. Частковому оформленню підлягають справи тимчасового зберігання (до 10 років включно). Такі справи зберігаються у швидкозшивачах, систематизація документів у справі не проводиться, аркуші не нумеруються, засвідчувальні написи не здійснюються. Справи тимчасового зберігання (до 10 років включно) можуть передаватися до архіву установи за рішенням її керівника (п. 5 Правил № 16). Приймання архівних справ установи, що ліквідується, здійснюється спеціальним працівником державного архіву в присутності відповідального працівника установи, визначеного ліквідаційною комісією. Особі, яка передала документи до архіву, надається довідка з архіву про прийняття документів. У випадку реорганізації всі документи передаються установі-правоприємнику. Документи тимчасового зберігання, які не передаються до архівної установи, підлягають знищенню. Знищення документів проводиться за актами, які мають бути узгоджені з експертно-перевірочною комісією відповідної архівної установи. Підготовлені до знищення документи передаються організаціям, які займаються заготівлею вторинної сировини. Як визначено в листі Державного комітету архівів України від 12.01.2001 р. № 05-26, віднесення організації до категорії, що займається заготівлею вторинної сировини, підтверджується її статутом, затвердженим та зареєстрованим у встановленому порядку. При незначному обсязі документів, виділених до знищення, вони можуть бути спалені, про що в акті робиться відповідна відмітка.
Хто здійснює ліквідацію та як правильно дати оголошення про ліквідацію?
Відповідно до п. 1 ст. 60 ГКУ процедура ліквідації здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється власником майна суб’єкта господарювання чи його представниками (органами), або іншим органом, визначеним законодавством. Ліквідацію може бути також покладено на орган управління суб’єкта, що ліквідується. Орган, який прийняв рішення про ліквідацію суб’єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації. Слід зазначити, що від дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять права управління установою. Нормативними документами склад ліквідаційної комісії не регламентований, але зазвичай до її складу входять керівник, головний бухгалтер та інші спеціалісти. Перше, що повинна зробити ліквідаційна комісія, — опублікувати оголошення про ліквідацію суб’єкта господарювання. Ліквідаційна комісія відповідно до п. 3 ст. 60 ГКУ вміщує в друкованих органах повідомлення про ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально в письмовій формі. Строк заяви кредиторами претензій згідно з п. 4 ст. 105 ЦКУ не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи. Крім того, реєструючим органом публікується оголошення відповідно до п. 8 ст. 59 ГКУ в спеціальному додатку до газети «Урядовий кур’єр»* та/або офіційному друкованому виданні органу державної влади або місцевого самоврядування за місцезнаходженням суб’єкта господарювання протягом 10 днів з дня припинення його діяльності. * Відповідно до Указу № 503/97, крім газети «Урядовий кур’єр», офіційним друкованим виданням є також «Офіційний вісник України». Суб’єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності (п. 7 ст. 59 ГКУ). Слід звернути увагу, що згідно з п. 7 ст. 22 Закону № 755 повідомлення про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи повинно містити відомості про: — найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код юридичної особи; — місцезнаходження юридичної особи; — підставу для прийняття рішення щодо припинення юридичної особи; — місце та дату внесення запису про прийняття рішення засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи; — дату призначення та відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо); — порядок і строк заявлення кредиторами вимог до юридичної особи, що припиняється.
Добавлено (07.11.2011, 12:01) --------------------------------------------- Як скласти в установі, що ліквідується, наказ про ліквідацію?
На підставі рішень щодо ліквідації органів, уповноважених на їх прийняття, безпосередньо бюджетна установа, яка ліквідується, складає свій наказ про ліквідацію. Наведемо умовний приклад такого наказу.
________________________________________ Наказ від 06.08.2009 р. № 53 про ліквідацію дитячого садка № 2 с. Павлівка Коцюбинського району Метрофанівської області
Відповідно до ст. 110 — 112 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV, ст. 59 — 61 Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. № 436-IV та на виконання рішення Коцюбинської районної ради від 05.08.2009 р. № 854/25 і наказу Метрофанівського обласного відділу освіти від 05.08.2009 р. № 137 наказую:
1. Припинити діяльність дитячого садка № 2 с. Павлівка Коцюбинського району Метрофанівської області (далі — садок). 2. Урахувати, що ліквідаційна комісія утворена наказом Метрофанівського обласного відділу освіти від 05.08.2009 р. № 34/р у складі: Галаган Петро Іванович — начальник Коцюбинського районного відділу освіти — голова комісії; Барихіна Ольга Петрівна — заступник начальника Коцюбинського районного відділу освіти — заступник голови комісії.
Члени комісії: Ґудзь Олена Миколаївна — головний бухгалтер Коцюбинського районного відділу освіти; Потаєва Ніна Андріївна — бухгалтер Коцюбинського районного відділу освіти; Кобиляцький Олег Ігоревич — завідувач дитячого садка № 2 с. Павлівка Коцюбинського району Метрофанівської області.
3. Установити, що з моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами садка. 4. Установити: 4.1. Строк проведення ліквідації садка — до 01.11.2009 р. 4.2. Строк для пред’явлення (заявлення) кредиторами вимог (претензій) до садка — два місяці. 5. Сприяти роботі комісії щодо розміщення оголошення про ліквідацію у відповідних друкованих засобах масової інформації, письмового повідомлення кредиторів, стягнення дебіторської заборгованості та задоволення вимог кредиторів, проведення розрахунків кредиторів, проведення інвентаризації, складання ліквідаційного балансу тощо. 6. Здійснити інші необхідні дії, що випливають з цього наказу. 7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Завідувач дитячого садка № 2 с. Павлівка Коцюбинського району Метрофанівської області О. І. Кобиляцький
Добавлено (07.11.2011, 12:02) --------------------------------------------- Яка черговість погашення кредиторської заборгованості?
Як уже зазначалося, ліквідаційна комісія під час проведення ліквідації інформує кредиторів прямо — шляхом надіслання кожному з них персонального письмового повідомлення щодо ліквідації із зазначенням порядку та строків для пред’явлення претензій (п. 4 ст. 105 ЦКУ та п. 3 ст. 60 ГКУ) та шляхом публікації оголошення про ліквідацію із зазначенням строків та порядку заявлення кредиторами претензій (п. 4 ст. 105 ЦКУ та п. 3 ст. 60 ГКУ). Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними. Черговість задоволення вимог кредиторів установлена ст. 112 ЦКУ. Так, у випадку ліквідації вимоги кредиторів задовольняються у такій черговості: 1) у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом; 2) у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов’язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності; 3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов’язкових платежів); 4) у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги. Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
Дата: Вівторок, 08.11.2011, 01:49 | Повідомлення # 3
Група: Видалені
Большое спасибо !!! Есть отличие если это воинская часть? (військові частини не реєструються у державних реєстраторів за місцем дислокації)!
Сегодня столкнулся с такой проблемой: в налоговой взяты на учет счета с 2002 года(в налоговой не было подтверждения о закрытии этих счетов ) но в казначействе все счета закрыты. Что делать какой выход из этого положения?
Дата: Вівторок, 08.11.2011, 01:53 | Повідомлення # 4
Група: Видалені
LFG, в каком году закрыты в казначействе счета? Вроде с 2008 или с 2009 года закрытые счета автоматом шлются в налоговую, если закрывали недавно значит их казна забыла закрыть, а если давно то вы корешок должны были в налоговую носить о закрытии и не отнесли!
Дата: Вівторок, 08.11.2011, 15:54 | Повідомлення # 5
Група: Видалені
За 2002 и 2003 год этих документов не сохранилось. Пришлось делать официальный запрос на казначейство, чтобы они сделали справку в налоговую о закрытии этих счетов(с того времени и наименование в\части поменялось).
Дата: Четвер, 10.11.2011, 10:10 | Повідомлення # 8
Група: Видалені
Я бы тоже написала ,как Вы, запрос в казначейство,но наверное они справку Вам не выдадут ,а скорее это будет письмо на Ваше имя,что счета закрыты тогда-то и тогда-то и это может быть подтверждением для налоговой о закрытии счетов.... А вообще-то вопрос очень интересный: как вообще такое могло произойти,человеческий фактор сыграл свою роль,а у Вас теперь проблемы.....
Повідомлення відредагував на_та - Четвер, 10.11.2011, 10:10
Дата: Четвер, 10.11.2011, 12:57 | Повідомлення # 9
Група: Видалені
На данный момент у меня все фонды провели проверки и видали справки про отсутствие задолженности, но мне нужны еще справки о снятии меня с регистрации этих фондов. на основании кого го документа они должны мне их выдать ( в\ части не регистрироваться у государственного регистратора по мету дислокации ) ?
Дата: Субота, 12.11.2011, 23:50 | Повідомлення # 11
Група: Видалені
Спасибо уже сделал !!! Вот задача, что делать все фонды согласились выдать справки но потом куда их,государственному регистратору по месту дислокации войсковой части они не нужны, т.к они нас не регистрировали?
Дата: Субота, 18.02.2012, 02:25 | Повідомлення # 14
Група: Видалені
lolita_1980, Опишите подробней ситуацию! Когда ликвидируется бюджетная установа то комисия функционирует за счёт кошториса установи, это как правило, опишите ваш случай подробней!
Дата: Вівторок, 06.03.2012, 13:46 | Повідомлення # 15
Група: Видалені
Добрий день. Підкажіть будь-ласка чи можливо перевести працівників ліквідуємої бюджетної організації до новоствореної без виплати компенсації за невикористані відпустки та з можливим автоматичним перенесенням періодів відпусток до нової структури. Новоутворена структура правонаступник всих прав та бовязків ліквідуємої. КПКВ одинаковий для обох установ, кошторис також. Можливо існують розяснення? Дуже прошу допомоги!!
Дата: Середа, 07.03.2012, 00:15 | Повідомлення # 16
Група: Видалені
Доброй ночи!Я всем уже надоела со своими проблемами)))))Опять прошу помощи по тем же вопросам....Помогите!!!!!!! Реорганизация "шляхом перетворення"-код тот же,в названии добавляется три лишних слова.Работников предупредили 23.01.12(милицию,которая у нас в штате,но кадры в вышке,предупредили 26.01.12).23.03.12 надо увольнять тех,кого не взяли в новую установу(милицию-соответственно 26).Можно ли зарегистрировать новую установу 22 марта?????????Вышка настаивает на регистрации 27 марта Стучимся во все двери!Ото всюду нас красиво......Может кто-то сталкивался с таким приколом?????Действительно,не знаем как поступить.....Таких в области,как мы,28.Но,увы,толку....Буду благодарна за любой совет!!!!
Дата: Середа, 07.03.2012, 00:34 | Повідомлення # 18
Група: Видалені
Quote (ZVA)
чи можливо перевести працівників ліквідуємої бюджетної організації до новоствореної без виплати компенсації за невикористані відпустки та з можливим автоматичним перенесенням періодів відпусток до нової структури.
ни то что можно а нужно так сделать, компенсация должна выплачиваться только тем работникам которых не берут в новую! А так всё остаётся и периоды отпусков и отпуска, у меня просто нет щас времени найти розьяснения но нас именно так ликвидировали! Есть нюанс с кодом ЕДРПОУ если он меняется то при расчёте больничных вы старую установу не берёте а только ЗПЛ в новой! А так отпускные беруться за 12 месяцев в том числе и старой установы!!
Дата: Середа, 07.03.2012, 03:23 | Повідомлення # 19
Група: Видалені
EVGENIY,о ситуации в казначействе я знаю.Там нарушений полно.Да и у Вас не было сокращения.А нам светят суды.А дата предупреждения важна для постановки в центр зайнятости сокращённых работников.Кстати,на счёт расчёта отпускных я не согласна-ведь увольняют с одной установы и принимают уже в другую при любом раскладе))))Отпуска переносятся согласно приказов,чтоб хоть как-то сгладить ситуацию..(мы так делаем в конце каждого года).Кстати,если ликвидируют-по закону должны выплачиваться все компенсации.А то,что у нас это не делается ввиду отсутствия кошторысных назначений,то это другой вопрос)))))
Дата: Середа, 07.03.2012, 17:41 | Повідомлення # 20
Група: Видалені
Якщо можливо повідомте розяснення щодо переведення відпусток, або посилання у ваших наказах про переведення працівників. Вищестояча організація вимагає термінового переведення працівників а на компенсації коштів не виділено. Як завжди бухгалтер повинен зробити все сам.... але в рамках законодавства. Цей безлад уже не витримує ніякої критики, працюєш постійно як на мінному полі...
Дата: Четвер, 29.11.2012, 21:32 | Повідомлення # 21
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста, если после ликвидации госпредприятия имущество не передано, как быть с охраной имущества, кто несёт ответственность за имущество?????
Дата: Четвер, 09.01.2014, 16:33 | Повідомлення # 23
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста! Как сделать нулевой баланс? Как закрывать материалы... и вообще все бух.проводки по счетам?? Как закрывать финансовый результат, фонд необортных активов? Помогите, плииииз!!!
Дата: П`ятниця, 10.01.2014, 12:00 | Повідомлення # 25
Група: Видалені
ЦитатаРадистка_Кэт ()
Как правило, сначала делается передаточный баланс, потом уже нулевой. В нулевом - на начало периода есть цифры - на конец-нету.
Да, спасибо, это понятно....я имею ввиду. как закрыть в главной книги. И как делать баланс для казначейства, куда девать износ, финансовый результат?? или передавать вместе с финансовым результатом, если да, то как в додатках к балансу показывать эту передачу?
Дата: П`ятниця, 10.01.2014, 23:18 | Повідомлення # 26
Група: Видалені
В передаточном балансе вы передаете -ос, знос, финрезультат, мшп, что там еще... Соответственно в главной книге вы ставите дебеты/кредиты по этим счетам - то есть,обнуляете их. В форме №9 есть строчка "инши видатки", вроде туда ставите передачу, в пояснювальной все расписываете.
Дата: Понеділок, 13.01.2014, 12:55 | Повідомлення # 27
Група: Видалені
ЦитатаРадистка_Кэт ()
В передаточном балансе вы передаете -ос, знос, финрезультат, мшп, что там еще... Соответственно в главной книге вы ставите дебеты/кредиты по этим счетам - то есть,обнуляете их. В форме №9 есть строчка "инши видатки", вроде туда ставите передачу, в пояснювальной все расписываете.