поточний ремонт приміщення
|
|
verbal | Дата: Середа, 11.04.2012, 13:24 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Бюджетна організація орендує приміщення - чи можна проводити поточний ремонт цього приміщення?
|
|
| |
nechivan | Дата: Середа, 11.04.2012, 13:38 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| verbal, если у Вас в договоре про оренду помещения написано про ремонт оного, то обязаны.
|
|
| |
verbal | Дата: Середа, 11.04.2012, 16:15 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| в договоре аренды не написано,а обязательно должно быть написано?
|
|
| |
nechivan | Дата: Середа, 11.04.2012, 17:13 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| verbal, "Поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Якщо орендодавець або інший балансоутримувач майна, переданого в оренду, не здійснив капітального ремонту майна і це перешкоджає його використанню відповідно до призначення та умов договору, орендар має право: відремонтувати майно, зарахувавши вартість ремонту в рахунок орендної плати, або вимагати відшкодування вартості ремонту; вимагати розірвання договору та відшкодування збитків. Орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності." Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ, Н А К А З від 14.11.2011 N 1028/016-11. Считаю что это касается всех бюджетников.
|
|
| |
GalinaT | Дата: Середа, 11.04.2012, 21:23 | Повідомлення # 5 |
Група: Видалені
| verbal, Якщо бюджетна організація має кошти на проведення такого ремонту - то чому ні ? Напишіть лист орендодавцю з проханням дозволити проведення такого ремонту - отримайте позитивну відповідь - і ремонтуйте
|
|
| |
Инна1990 | Дата: П`ятниця, 19.04.2013, 14:15 | Повідомлення # 6 |
Група: Видалені
| Добрий день поділіться хто-небудь кошторисом витрат на поточний ремонт приміщення. З чого потрібно починати при докум. оформленні. Бюдж.організація закупила буд. матеріали для проведення покраски зовнішнього фасаду приміщення - ВЛАСНИМИ СИЛАМИ!!! Які ще потрібно складати документи?
|
|
| |
user | Дата: П`ятниця, 19.04.2013, 21:25 | Повідомлення # 7 |
Група: Видалені
| ДФІ каже що в цьому випадку кошторис не потрібен. Потрібен дефектний акт і акт на списання фарби довільної форми. В актах необхідно вказати площу фарбування, кількість шарів фарби(2 на приміщення і 2 в себе вдома=4 ) і дотриматися норми витрати фарби на 1 метр кв.
|
|
| |
Ikar | Дата: Неділя, 21.04.2013, 11:15 | Повідомлення # 8 |
Група: Видалені
| Так если не ошибаюсь дефектный акт надаётся только при капитальном ремонте и реконструкции
|
|
| |
Инна1990 | Дата: Вівторок, 23.04.2013, 14:54 | Повідомлення # 9 |
Група: Видалені
| Дякую, шановні колеги
|
|
| |
HNA | Дата: Вівторок, 28.05.2013, 17:55 | Повідомлення # 10 |
Група: Видалені
| Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
|
|
| |
economist102 | Дата: Вівторок, 28.05.2013, 19:43 | Повідомлення # 11 |
Група: Видалені
| Цитата (HNA) Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути??? 943 Постанова забороняє проводити ремонт кабінетів. У вас два варіанти: або довести, що кабінети перебувають у аварійному стані, або чекати до 1 січня 2014 року, доки цей пункт постанови перестане діяти. Хоча на другий варіант не варто надіятись, оскільки Кабмін швидше за все продовжить термін даного мораторію. Є ще третій варіант, а саме провести ремонт власними силами, закупивши тільки матеріали для ремонту. Проте для цього потрібно мати в установі власну господарську службу (або хоча б одного працівника, в посадових обов'язках якого записані дані види робіт)
|
|
| |
orif | Дата: Вівторок, 28.05.2013, 21:01 | Повідомлення # 12 |
Група: Видалені
| economist102, а если деньги есть только на работы, а на материалы - нет?
|
|
| |
economist102 | Дата: Вівторок, 28.05.2013, 22:18 | Повідомлення # 13 |
Група: Видалені
| orif, Тоді потрібно вносити зміни до плану використання бюджетних коштів. Причому з розрахунків до кошторису обов'язково забрати поточний ремонт приміщень, бо це вже само по собі є порушенням законодавства і причиною для Фінінспекції "покарати винного".
|
|
| |
Лена | Дата: Четвер, 18.09.2014, 15:32 | Повідомлення # 14 |
Група: Видалені
| Добрий день,у нас проводиться поточний ремонт приміщення, згідно постави Кабміна від 23.04.2014 р. №117 ми зробили попередню оплату на матеріали 30% від загальної суми договору, таке питання нам потрібно напротязі одного місяця закрити актом виконаних робіт на всю суму договору чи лише на суму авансу?
|
|
| |
lenchik2812 | Дата: Четвер, 18.09.2014, 18:39 | Повідомлення # 15 |
Група: Видалені
| Лена, актами закривають лише суму авансу, і до тих пір поки ви не закриєте аванс, оплату згідно наступних актів здійснити неможливо.
|
|
| |
contact8383 | Дата: П`ятниця, 27.03.2015, 10:38 | Повідомлення # 16 |
Група: Видалені
| Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться?
|
|
| |