Дата: Понеділок, 20.02.2012, 13:45 | Повідомлення # 1
Група: Видалені
Внесено значні зміни до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомо6ільному транспорті, затвердхених наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. 43. Відповідно до змін, зокрема: - удосконалюється система нормування витрат колісними транспортними засобами (далі КТЗ); наводяться норми для нових моделей КТЗ (додаток А доповнено новими та6лицями): - у новій редакції викладено додаток А (заявка на розробку тимчасових індивідуальних базових лінійних норм витрат палива на конкретні моделі КТЗ), додаток Е (акт встановлення тимчасової індивідуальної норми витрати палива на роботу спецобладнання автомобілів), додаток Ж (акт проведення замірів витрат палива спеціальними автомобілями певних моделей), необхідних для розробки ДП «ДержавтотрансНДІпроект» індивідуальних норм за заявкою. Наказ Мінінфраструктури від 24.0112 р.№36 «Про затвердження Змін до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» набуває чинності з 01.03.12 р., а додатки із дня опу- блікування.
Дата: Понеділок, 20.02.2012, 13:45 | Повідомлення # 2
Група: Видалені
Внесено значні зміни до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомо6ільному транспорті, затвердхених наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. 43. Відповідно до змін, зокрема: - удосконалюється система нормування витрат колісними транспортними засобами (далі КТЗ); наводяться норми для нових моделей КТЗ (додаток А доповнено новими та6лицями): - у новій редакції викладено додаток А (заявка на розробку тимчасових індивідуальних базових лінійних норм витрат палива на конкретні моделі КТЗ), додаток Е (акт встановлення тимчасової індивідуальної норми витрати палива на роботу спецобладнання автомобілів), додаток Ж (акт проведення замірів витрат палива спеціальними автомобілями певних моделей), необхідних для розробки ДП «ДержавтотрансНДІпроект» індивідуальних норм за заявкою. Наказ Мінінфраструктури від 24.0112 р.№36 «Про затвердження Змін до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» набуває чинності з 01.03.12 р., а додатки із дня опу- блікування.
Дата: П`ятниця, 16.03.2012, 13:05 | Повідомлення # 3
Група: Видалені
Внесено значні зміни до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомо6ільному транспорті, затверджених наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. 43. Наказ Мінінфраструктури від 24.0112 р. набув чинност! з 01.03.12 р., а додатки-- із дня опу- блікування. Я готую новий наказ по установі. http://abc.mudrij.com/2012/03/normy_vytrat_palyva.html - тут знайшла онлайн-калькулятор . Але одним із змінених пунктів є: Коригуючі коефіцієнти, ... п. 3.1.10 Для автомобілів, що експлуатуються: більше 5 років із загальним пробігом понад 100 тис. км - до 3 %; більше 8 років або із загальним пробігом понад 150 тис. км - до 5 %; більше 11 років або із загальним пробігом понад 250 тис. км - до 7 %; більше 14 років або із загальним пробігом понад 400 тис. км - до 9 %. У мене питання щодо його застосування: у мене є авто які пройшли по 20-30 тис.км але експлуатуються більше 25 років(мало були в роботі) , на який коефіцієнт мені корегувати базову лінійну норму :на "більше 14 років" 9% або не коригувати взагалі ?
Дата: Понеділок, 19.03.2012, 11:55 | Повідомлення # 4
Група: Видалені
Відповідаю сама собі :D на_та, читати треба уважно норми - більше 5 років із загальним пробігом понад 100 тис. км - до 3 %; більше 8 років або із загальним пробігом понад 150 тис. км - до 5 %; більше 11 років або із загальним пробігом понад 250 тис. км - до 7 %; більше 14 років абоіз загальним пробігом понад 400 тис. км - до 9 %. От і все
Повідомлення відредагував на_та - Понеділок, 19.03.2012, 11:56
Дата: Вівторок, 15.05.2012, 14:25 | Повідомлення # 5
Група: Видалені
Добрий день. На балансі підприємства стоїть автомобіль "Таврія" (ЗАЗ 1102) 1993 року виписку і загальним пробігом менше 60 тис. км. Підкажіть, яка норма витрат пального для даної моделі, згідного внесення змін до Норм витрат палива і мастильних матеріалів.
Дата: Середа, 13.06.2012, 22:07 | Повідомлення # 10
Група: Видалені
Я роблю так:
1. Перерахування коштів за бланки дозволу на ПММ Дб 675 Кр 321 (2000 грн.) – МО № 2, 3 2. Списання ПДВ Дб 802, 811 Кр 675 (333,33 грн.) – МО № 6 3. Оприбуткування бланків дозволу на ПММ (1666,67 грн., 20 шт. по 10 л) Дб 331 Кр 675 - МО №6 4. Видача під звіт бланків дозволу Дб 362 Кр 331 (1416,67 грн. 17 шт. по 10 л) згідно відомості видачі бланків дозволу – М.О. №8 5. Заправлено автомобіль та надано звіт про використання коштів Дб 235 Кр 331 (170 л на місяць, надаються звіти за кожну заправку) – 1416,67 – М.О. №8 6. Використано ПММ – 168 л Дб 802, 811 Кр 235 (1400,00 грн.) МО №13, до ордеру додається картка обліку витрачання палива, подорожні листи)
Картка, звіти, відомість видачі додаються. Відомість видачі складається від руки.
Дата: Вівторок, 26.06.2012, 20:22 | Повідомлення # 14
Група: Видалені
Quote (maritime)
Я роблю так:
1. Перерахування коштів за бланки дозволу на ПММ Дб 675 Кр 321 (2000 грн.) – МО № 2, 3 2. Списання ПДВ Дб 802, 811 Кр 675 (333,33 грн.) – МО № 6 3. Оприбуткування бланків дозволу на ПММ (1666,67 грн., 20 шт. по 10 л) Дб 331 Кр 675 - МО №6 4. Видача під звіт бланків дозволу Дб 362 Кр 331 (1416,67 грн. 17 шт. по 10 л) згідно відомості видачі бланків дозволу – М.О. №8 5. Заправлено автомобіль та надано звіт про використання коштів Дб 235 Кр 331 (170 л на місяць, надаються звіти за кожну заправку) – 1416,67 – М.О. №8 6. Використано ПММ – 168 л Дб 802, 811 Кр 235 (1400,00 грн.) МО №13, до ордеру додається картка обліку витрачання палива, подорожні листи)
Картка, звіти, відомість видачі додаються. Відомість видачі складається від руки.
КРУ було у 2008, 2009 роках. Зауважень не було. Прикрепления: 1341794.xls(1060Kb)
Дата: Четвер, 19.07.2012, 23:54 | Повідомлення # 15
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста, как водителю округлять фактический расход топлива, что указыыветься на обратной стороне путевого листа: до целых, десятых, сотых? Если по норме на 100 км 7,35 расход, и если водителей много и каждый это будет делать по-разному? Будет ли это нарушением, ревизоры придераються?
Дата: Субота, 21.07.2012, 22:20 | Повідомлення # 16
Група: Видалені
Колись працював в автогосподарстві, списували в літрах. Під час ревізії за 3 роки нарахували майже 300 літрів незаконно списаного. Мотивація була що норми до сотих(два знаки після коми в літрах). Після цьго так і списую, а законодавчо це ніяк не врегульовано - чиста арифметика
Дата: П`ятниця, 03.08.2012, 19:34 | Повідомлення # 18
Група: Видалені
Підкажіть як списати ПММ. Сільський бюджет. Ситуація така: одержана субвенція на ремонт доріг. За рахунок неї куплено щебінь, дизпаливо. Установа на балансі трансп.засобів немає. Сторонній трансп. їздив за щебенем, а заправляла його установа. Як правильно все оформити: документально і проводки. Допоможіть бюдь-ласка! Буду дуже вдячна
Дата: П`ятниця, 03.08.2012, 23:37 | Повідомлення # 19
Група: Видалені
Quote
Підкажіть як списати ПММ. Сільський бюджет. Ситуація така: одержана субвенція на ремонт доріг. За рахунок неї куплено щебінь, дизпаливо. Установа на балансі трансп.засобів немає. Сторонній трансп. їздив за щебенем, а заправляла його установа. Як правильно все оформити: документально і проводки. Допоможіть бюдь-ласка! Буду дуже вдячна
Пускай предоставят акт выполненных работ услуги (1134) к которому приложат калькуляцию-расчет затрат на ремонт дорог
подскажите пожалуйста в путевке есть пункт "подпись врача" который разрешает выезд водителю, ежели такавого не предусмотрено по штату, кто там должен ставить штамп и расписываться?
Повідомлення відредагував lol777 - П`ятниця, 03.08.2012, 23:44
Дата: Субота, 04.08.2012, 01:22 | Повідомлення # 20
Група: Видалені
Quote (lol777)
подскажите пожалуйста в путевке есть пункт "подпись врача" который разрешает выезд водителю, ежели такавого не предусмотрено по штату, кто там должен ставить штамп и расписываться?
может с больницей нужно договариваться? Вроде если перевозит людей то медосмотр перед выездом обязателен! Хотя я в этих вопросах не очень разбираюсь, это так мнение!
Дата: Субота, 04.08.2012, 14:07 | Повідомлення # 22
Група: Видалені
На безкоштовні транспортні послуги необхідно оформляти акт як на безкоштовну допомогу і проводити по ф.4-2. Пальне передавати по накладній,довіреності, договору.
Добавлено (04.08.2012, 13:03) --------------------------------------------- Щодо підписів лікаря і механіка. Зараз у них номерні штампи і вони навчаються на курсах і отримують відповідний дозвіл чи ліцензію, тому огляд водія і транспорту може проводити тільки сертифікований спеціаліст. Необхідно заключати договір з відповідними організаціями чи спецалістами на надання таких послуг. ДАІ зараз не контролює подорожні листи, але у випадку аварії , хоче це вже будуть не проблеми бухгалтерії
Добавлено (04.08.2012, 13:07) --------------------------------------------- prombezpeka.com.ua/Zapitannya_Vidpovid?id=27 тут
Повідомлення відредагував user - Субота, 04.08.2012, 14:08
Дата: Середа, 08.08.2012, 17:59 | Повідомлення # 23
Група: Видалені
Здравствуйте, подскажите пожалуйста. С нормами расхода бензина на 100 км понятно, а вот есть ли какие-то предельные нормы расхода за месяц в бюджетных организациях. Как на этот факт смотрит КРУ?
Дата: Понеділок, 12.11.2012, 23:46 | Повідомлення # 25
Група: Видалені
Добрый вечер!Требуется помощь-не мне,а моей "вышке".Я с таким не сталкивалась(к счастью).Водитель получил талон.Заправился и тупо потерял чек о заправке(с его слов).Лично я бы договорилась с заправкой и мне бы дали другой чек(не все берут при отоваривании).Но,тут ,почему-то, ни водитель ни бух-рия этого делать не хотят.Не знаю каким методом,но у них появился К-т на 235 сч.На мой взляд,факт на лицо-недостача талона в подотчёте водителя.Подскажите,как им правильно провести у себя недостачу по бухучёту.Сейчас идёт у них годовая инвентаризация ,плюс "прикольная" проверка.....Обзавидуешься...Буду благодарна за любую помощь,жаль девчёнок!Сума-250,72грн
Дата: Вівторок, 13.11.2012, 23:17 | Повідомлення # 26
Група: Видалені
Оксана@, вот на такую статью только что налетел, она не для бюджетников но как рас почти ваш случай
Підзвітною особою було втрачено чек на придбання ТМЦ, постачальник видав копію чека з контрольної стрічки, засвідчену його печаткою. Як в цьому випадку компенсувати витрачені кошти та відобразити податковий кредит і витрати у податковому обліку (податкова накладна наявна в оригіналі)?
Структура форми звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі – звіт), затвердженої наказом ДПАУ від 23.12.2010 р. № 996, зобов’язує надавати разом зі звітом підтвердні документи.
По-перше, відповідно до п. 7.39 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637, під час перевірки звітів про використання коштів для вирішення господарських питань особлива увага приділяється дотриманню підзвітними особами встановлених термінів складання та подання до бухгалтерії відповідних звітів, своєчасність повернення до каси підприємств залишку невикористаних коштів (одночасно з відповідним звітом), наявність оригіналів підтвердних документів, їх погашення тощо.
По-друге, відповідно до п. 138.2 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПКУ.
По-третє, відповідно до п. 198.2 ПКУ датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: або дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг, або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Таким чином, за відсутності оригіналу чека у підприємства відсутні права:
– на відшкодування витрат підзвітній особі згідно з поданим звітом;
– на віднесення зазначених сум до витрат у податковому обліку;
– на включення зазначених сум ПДВ до складу податкового кредиту на підставі податкової накладної (оскільки відсутнє документальне підтвердження факту отримання товару чи його оплати).
Шляхи вирішення. Оскільки фіскальний чек з касового апарата відновити неможливо, то для підтвердження факту отримання товару та його оплати у такому випадку слід зробити наступне:
1) або отримати від контрагента документ «Видаткова накладна» з переліком ТМЦ, підписом та печаткою постачальника та штампом «ОПЛАЧЕНО»;
2) або вважати, що оригінал зазначеного документа (чека) був на момент складання звіту про використання підзвітних коштів (авансового звіту), та з якихось причин зник після його здачі до бухгалтерії підприємства.
У першому випадку чек з касового апарата повністю замінюється на видаткову накладну, з переліком ТМЦ, яка разом зі штампом «ОПЛАЧЕНО», повністю відповідає ознакам підтвердного документа (можна відобразити витрати та погасити аванс/відшкодувати витрати працівнику). А податкова накладна, що підтверджується видатковою накладною, дає право на податковий кредит.
У другому варіанті слід вважати, що були підстави для включення сум за таким звітом до складу витрат у податковому обліку та для правомірного відшкодування витрат/погашення авансу працівнику. А в подальшому, скажімо, через місяць зазначений чек було за якихось причин втрачено.
При цьому слід керуватися пп. 139.1.9 ПКУ: у разі втрати, знищення або зіпсуття документів платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов’язань за звітний податковий період. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені, знищені або зіпсовані документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження такої заяви до органу державної податкової служби, митного органу. Якщо платник податку поновить зазначені документи в наступних податкових періодах, підтверджені витрати включаються до витрат за податковий період, на який припадає таке поновлення.
Алгоритм дій у цьому випадку такий.
1. Оформити наказ по підприємству про втрату документів та вжиття заходів про відновлення втрачених документів (бажано, щоб було втрачено декілька документів, відновити які є можливість).
2. Подати до податкової служби заяву про втрату документів разом із податковою декларацією за звітний період.
3. Отримати від контрагента копію контрольної стрічки з підписом та печаткою постачальника (у цьому випадку бажано надіслати офіційний лист-запит).
Зазначені дії будуть підтвердженням виконання необхідних дій по відновленню документів та відображенню витрат за такими документами в податковому обліку.
У разі якщо подання заяви до податкової та відновлення документів відбудеться в межах одного кварталу (що теж бажано), то такі операції не призведуть до коригувань у податковому обліку.
Максим Торопов податковий консультант, ревізор ТОВ «Аутсорсинговий центр «БУХГАЛТЕР»
Дата: Вівторок, 05.02.2013, 17:31 | Повідомлення # 28
Група: Видалені
Подскажите, пожалуйста, очень нужна помощь!!!!! через арифметичну помилку: передано та списано бензин в грудні минулого року на 100 літрів більше, ніж підтверджують чеки на придбання палива. якими проводками відновити в обліку бензин (враховуючи, що якщо рік вже закрився)? :(
Повідомлення відредагував Диванова - Вівторок, 05.02.2013, 17:32