Субота, 27.04.2024, 00:55
Сайт 
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Оплата праці [80]
Роз'ясненя, листи щодо оплати праці!
Бухгатерський облік [50]
Роз'яснення з бухгалтерського обліку, листи, Накази і т.д.
Відрядження [4]
Казначейське обслуговування [36]
Застосування КЕКВ [7]
Застосування КЕКВ
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

21:05
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЛИСТ від 20.07.2011 р. N 17-04/1730-10233
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.07.2011 р. N 17-04/1730-10233

Державне казначейство України розглянуло лист редакції газети "Все про бухгалтерський облік" <...> та повідомляє наступне.

1. Щодо питання, чи треба сторнувати суми нарахованого зносу, якщо будівлю віднесено до пам'ятки культури та внесено до Держреєстру пам'яток нерухомості у 2008 році. Водночас, починаючи з 2001 року, на будівлю нарахували знос, який зараз становить 100 %. Однак відколи будівля набула статусу пам'ятки культури, відповідно до змін знос на неї нараховувати не потрібно

Відповідно до статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Нарахування зносу на необоротні активи здійснюється відповідно до вимог розділу 7 Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 р. N 64, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 31.07.2000 р. за N 459/4680 (у редакції наказу Державного казначейства України від 21.02.2005 р. N 30).

Крім того, слід зазначити, що згідно із статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

2. Щодо права керівника бюджетної установи затверджувати акти на списання запасів та інших необоротних активів. Та щодо права приймати рішення й затверджувати (погоджувати) при списанні майна, що знаходиться на балансі сільських та селищних рад

Згідно з пунктом 9 Типової інструкції про порядок списання майна бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 29.11.2010 р. N 447, зареєстрована в Міністерстві юстиції України від 04.01.2011 р. за N 3/18741, складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження (погодження) посадовою особою (керівним органом), уповноваженою згідно із законодавством приймати рішення щодо розпорядження майном.

Тобто, складені комісією акти про списання майна затверджуються (погоджуються) посадовою особою, уповноваженою згідно із законодавством приймати рішення щодо управління об'єктами державної (комунальної) власності безпосередньо та залежно від вартості за одиницю (комплект) матеріальних цінностей і причин списання, через керівників підпорядкованих бюджетних установ шляхом надання їм відповідних повноважень. Затверджені акти про списання майна є підставою для відображення на субрахунках бухгалтерського обліку відповідних господарських операцій бюджетними установами, на балансі яких це майно перебуває.

Щодо прийняття рішення про затвердження (погодження) актів про списання майна, що знаходиться на балансі сільських та селищних рад, то слід зазначити наступне.

Відповідно до статей 26, 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон), прийняття рішень про наділення органів самоорганізації населення окремими власними повноваженнями органів місцевого самоврядування, а також про передачу коштів, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення; щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення, здійснюється виключно на пленарних засіданнях відповідної ради.

У пункті 1 статті 60 Закону зазначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно.

Таким чином, складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження керівником бюджетної установи, яка утримується за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету та погодження згідно із законодавством на пленарних засіданнях відповідної ради, уповноважених приймати рішення щодо управління цими об'єктами комунальної власності безпосередньо або шляхом передачі керівникам бюджетних установ відповідних повноважень в залежності від вартості за одиницю (комплект) матеріальних цінностей та причин списання.

 

Голова ліквідаційної комісії -
перший заступник Голови
О. Даневич
Переглядів: 1864 | Додав: EVGENIY | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Вересень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту