П`ятниця, 26.04.2024, 04:20
Сайт 
Головна | тендер - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: alla-drejko, GalinaT  
Форум » Казначейське обслуговування » Закупівлі за рахунок бюджетних коштів » тендер (чи проводити тендер?)
тендер
МужеловськаДата: Середа, 15.05.2013, 22:09 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Як самостійний- комунальний заклад працює з кінця січня 2013р з введеням бухгалтерської служби. Розпорядник коштів- відділ освіти районної адміністрації .Бюджет затверджений 28.12.2012  при роботі централізованої бухгалтерії ,що працювала до 22.01.13. Бюджетні призначення по КЕКВ 2271 на 2013р 99000,00грн Внаслідок затяжної зими опалювальний період був до 20.04.2013р. Оплочено 73000,00грн. за послуги по теплопостачанню по звичайному договорі. В травні внесено зміни +19000,00.(залученоно кошти по КЕКВ 2273, які перевіркою фінуправління визначені як завищення асигнувань).Всього Сума  118000,00грн., залишок на друге півріччя  в загальній сумі 45000,00 грн.. Чи проводити процедуру закупівлі в одного учасника? Як вийти з цієї ситуації.

Будьте ласкаві - дайте поради.  Часу мало, зміни фінвідділом  внесені 14.05.2013. Як діяти???  Вибачте бо напевно не зовсім правильно добавила запитання(тему).


Повідомлення відредагував Мужеловська - Середа, 15.05.2013, 22:16
 
KsyushaДата: Четвер, 16.05.2013, 16:07 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





был похожий вопрос и дан ответ в теме ТЕНДЕР стр. 6 обратите внимание
 
МужеловськаДата: Четвер, 16.05.2013, 23:56 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Дякую, що відгукнулись. Перечитала ще разів 2 шосту сторіну та й інші, та в тендерних закупівлях ніколи не приймала участі тому також повний 0.  Не  знайшла  я відповіді конкретної та повної. подібна є звичайно., та там однозначно в кінці порада не переходити за 100 тис.грн. Ми вже перейшли.Часу немає довго щось шукати.Я вже й так в інтернеті стільки нашукала, що заплуталась взагалі.    ЩО Ж РОБИТИ КОНКРЕТНО в цій ситуації. наймати юриста, чи можливо все вирішується набагато простіше? А якщо ні?.... Допоможіть! Наперед дякую всім небайдужим.
 
alla-drejkoДата: П`ятниця, 17.05.2013, 10:28 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Закон України “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень.

Водночас відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.

Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.

Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель.

При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується комітетом з конкурсних торгів. Річний план, зміни до нього надсилаються Державному казначейству України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.

У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану.

Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.

Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.

Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”.

При цьому замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону).

Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

***************************************************************************************************************************
Тому тендер на додаткові кошти проводиться в разі перевищення "додаткових" коштів 100 тис.Тому якщо у Вас було 99 тис. і додали 19 тис ,а потім ще  можуть додати 70000,00 тендер не проводиться!
 
МужеловськаДата: П`ятниця, 17.05.2013, 17:26 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Сьогодні була в казначействі. казначей відповів, що якби було проведено початковий тендер (в разі перевищення 100 тис.) то на додаткові не потрібно. А так як додаткові + початкові = перевищення то потрібно. ?????
 
KsyushaДата: Субота, 18.05.2013, 11:06 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Цитата (Мужеловська)
перевищення то потрібно
Чем он это аргументирует ? У Вас есть разъяснение минэкономики, что есть у него ?
PS частенько сталкиваюсь с мягкоговоря не компетентными специалистами в этой области среди сотрудников казначейства.
Вы получили смету, по Вашему коду сумма не превышает 100т. - заключили прямой договор. Дальше внезапно на голову падает 19000,00, кот. так же не превышают порог, заседаете ККТ, прописываете в протоколе тщательно и принимаете решение ссылаясь на разъяснение.
 
yaolegДата: Субота, 18.05.2013, 12:23 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Ksyusha
Цитата (Ksyusha)
внезапно на голову падает 19000,00, кот. так же не превышают порог,
в бюджетных учреждениях деньги "внезапно" не падают на голову, есть смета в которой заложена предельная сумма финансирования!


Повідомлення відредагував yaoleg - Субота, 18.05.2013, 12:23
 
KsyushaДата: Субота, 18.05.2013, 14:18 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Цитата (yaoleg)
есть смета в которой заложена предельная сумма финансирования!
С моей стороны эти слова звучали как шутка, как работает бюджетное учреждение я знаю изнутри, если хотите что то посоветовать топикскайтеру, с удовольствием выслушаю ваше мнение
 
МужеловськаДата: Неділя, 19.05.2013, 10:03 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





Дякую всім. та з усього напевно таки будемо проводити тендер.думки бачу таки розділяються. і як тут прийняти однозначне рішення?

Повідомлення відредагував Мужеловська - Неділя, 19.05.2013, 10:38
 
alla-drejkoДата: Вівторок, 21.05.2013, 21:49 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Цитата (Мужеловська)
напевно таки будемо проводити тендер.
Щоб проводити процедуру закупівлі Вам необхідно затвердити річний план держ.закупівель який складається за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень саме цей план надсилається в Мін. економіки і Держ. казначейство.А якщо Вами на початку року було взято зобв"язання по КЕКВ 2271 - 99 тис.грн і відповідно  укладено з організацією прямий договір,та подано  у Ваше відділення казначейства додаток до річного плану по КЕКВ 2271 на суму 99 тис. і планується додатково ще 45 тис.,а отже це ще один додаток до річного плану ,тому на засіданні комітету з конкурсних торгів Вам нічого буде затверджувати!
 
KsyushaДата: Середа, 22.05.2013, 13:48 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Цитата (alla-drejko)
,тому на засіданні комітету з конкурсних торгів Вам нічого буде затверджувати!
Додаток то же подписывается головой ККТ, но я всё же делаю протокол ККТ
 
Nikita306974Дата: П`ятниця, 02.08.2013, 16:03 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





Закон України “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. 

Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень. 

Водночас відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. 

Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 

Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель. 

При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується комітетом з конкурсних торгів. Річний план, зміни до нього надсилаються Державному казначейству України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження. 

У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану. 

Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю. 

Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника. 

Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”. 

При цьому замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону). 

Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. 

*************************************************************************************************************************** 
Тому тендер на додаткові кошти проводиться в разі перевищення "додаткових" коштів 100 тис.Тому якщо у Вас було 99 тис. і додали 19 тис ,а потім ще  можуть додати 70000,00 тендер не проводиться!

*****************************************************************************************************************************
Будьте добры, скиньте данные по этому письму. Где его взять, каковы исходящий номер и кто давал подобный ответ?

Добавлено (02.08.2013, 15:03)
---------------------------------------------
Спочатку річний план нашого підприємства не перевищував суму предбачену законом "Про здійснення державних закупівель", але додатково нам було виділено кошти. Чи потрібно проводити тендер. Будь ласка, повідомьте "со ссылкой на нормативные акты".

 
alla-drejkoДата: П`ятниця, 02.08.2013, 23:01 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
09.12.2011 № 3302-25/14839-08

Органи державної влади, органи
влади АР Крим, органи місцевого
самоврядування, інші органи,
установи, організації, підприємства

РОЗ'ЯСНЕННЯ

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розглянуло листи суб'єктів сфери державних закупівель (за списком, що додається) щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель, зокрема здійснення закупівель за додаткові кошти та повідомляє.
Закон України "Про здійснення державних закупівель (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень (частина перша статті 2 Закону).
Водночас відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов'язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Згідно з пунктом третім частини другої статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.
У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об'єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт 300 тисяч гривень, оскільки додаткова закупівля с новим предметом договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника, Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі".
При цьому, замовник не мас права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону).
Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення О. В. Аніпко
 
ШАХДата: Четвер, 24.10.2013, 10:50 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Ми поставили товар у 2012 році згідно до Договору про держ.закупівлю.Казначейство ще досі не оплатило.Підскажіть що робити?
 
KsyushaДата: Четвер, 24.10.2013, 13:02 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





Цитата ШАХ ()
Ми поставили товар у 2012 році

торги проводились в 2012 году для нужд 2012 года ?
 
ШАХДата: Четвер, 24.10.2013, 13:36 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





Так, але ми зробили договір зберігання.Тому контейнери знаходяться ще в нас.
 
KsyushaДата: Четвер, 24.10.2013, 18:32 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





казна вообще отдельная история, с вами могут и расторгнуть договор
 
ШАХДата: Понеділок, 28.10.2013, 14:11 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





Підскажіть будь-ласка, як діяти
 якщо торги не відбулися тому що Ціна пропозиції перевищує очікувану суму закупівлі?
 
KsyushaДата: Понеділок, 28.10.2013, 15:44 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





Цитата ШАХ ()
Ціна пропозиції перевищує очікувану суму закупівлі

делаете протокол комитета, согласно ст. 30 закона 3. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.
 
kcbo5632Дата: Середа, 30.10.2013, 07:25 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





Така ситуація. На початок року по КЕКВ 2275 було виділено кошти в сумі 450 тис.грн., що значно меньше запланованої. Тому було вирішено 350 тис на закупівлю вугілля (тендер) та 100 тис на придбання пелет (прямий договір, але їх вистачило звісно тільки  до закінчення опалювального сезону. УФ пообіцяло на осінь добавити кошторис). Прийшов час проведення тендеру по закупівлі вугілля. Тендер відбувся на суму 300 тис., залишок коштів склав 50 тис.. Внесли відповідні зміни до річного плану. Зробили додаток на 50 тис придбання пелет (УФ кошти так і не виділив).
 В казначейство понесли весь пакет та прямий договір на 50 тис., але вони не хочуть його приймати. Мотивують що сума перевищує 100 тис.на придбання пелетів на рік (треба проводити тендер). Як бути, це всетаки новий додаток до річного плану закупівель (згідно роз яснення мін економіки). Що порадите?
 
алискаДата: Субота, 18.01.2014, 21:18 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Помогите советом. Мы в течении 2013 г. провели тендер тепло на 320 т., из них у забрали кредиторку 2012 г. в размере 107 тыс. т.е договор был уменьшен доп. угодой на эту сумму, летом нам дополнительно кидают 96 тыс. и мы заключаем прямой договор и мы вложились бы в эти деньги но тепловики выставляют нам вместо  17 Гкал которые мы используем на одном объекте 55 Гкал,хотя декабрь был такой же по температуре как и ноябрь. И мы не можем теперь оплатить этот счет и естественно сумма по прямому превысила 96 тыс. Может у кого была такая ситуация и есть какой то выход.Спасибо.
 
0lenaДата: Четвер, 06.03.2014, 18:33 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





Доброго времени суток! Подскажите, пожалуйста. yes В январе заключили договор на газ на сумму временной сметы (24070,00 грн). Пришла постоянная смета на сумму 209000,00 грн. По потреблению 2013 года (ниже расчетной потребности) и действующей цене нам достаточно 80000,00 грн. Однако в апреле 2014 года ожидается повышение тарифа на газ, и в связи с этим возникает вопрос: законно ли заключить договор по прошлогодним объемам (и избежать тендера до изменения тарифов), или правильнее провести тендер по расчетной потребности? sadwalk Так поняла, что цены тендерного договора не должны меняться... huh заранее благодарна!  bye
 
ira87Дата: Понеділок, 16.06.2014, 09:09 | Повідомлення # 23
Група: Видалені





Добрый день, нужно проводить тендер по углю если сума становить 149540 грн,говорят что нужно проводить с  300 тис.грн?

Повідомлення відредагував ira87 - Понеділок, 16.06.2014, 10:47
 
zajtzevalenaДата: Вівторок, 07.04.2015, 16:21 | Повідомлення # 24
Група: Видалені





Добрий день, підскажіть будь-ласка асвальтування доріг в одному селі , це послуга і 100000 можна використовувати на одну вулицю чи по 100000 на всі вулиці
 
Форум » Казначейське обслуговування » Закупівлі за рахунок бюджетних коштів » тендер (чи проводити тендер?)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: