Субота, 11.05.2024, 06:27
Сайт 
Головна | оренда приміщення - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Модератор форуму: Natty  
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » оренда приміщення
оренда приміщення
mulberryДата: П`ятниця, 05.04.2013, 15:38 | Повідомлення # 31
Група: Видалені





Тётка, ви-Орендар, чи Орендодавець? Якщо Орендодавець, то орендуєте для бюджетника чи іншого суб"єкта господарювання. Якої власності і т.д. ? Це все важливо для укладання договору та правильного нарахування орендної плвти. Можливо, потрібна експертна оцінка майна.Дуже багато нюансів. А взагалі, є типові договори оренди майна. Їх повнісінько в Інтернеті.
 
ТёткаДата: П`ятниця, 05.04.2013, 15:54 | Повідомлення # 32
Група: Видалені





Я-бюджетна установа - Орендар. Мені запропонували договір на орендну плату + відшкодування комунальних витрат + капітальний та поточний ремонт приміщення + охорона приміщення + забезпечення засобами пожежогасіння. Я почала задумуватись, а незабато вони хочуть, як в більшості випадках це відбувається, підскажіть будь-ласка, бо мені договір треба реєструвати в казначействі.
 
mulberryДата: П`ятниця, 05.04.2013, 16:24 | Повідомлення # 33
Група: Видалені





Орендна плата яка? Бо якщо ви орендуєте в державної форми власності і самі-теж державна форма власності, то мала б бути 1 гривня. Все решта-наче в рамках закону. Є набір типових вимог до оренди державного майна. Почитайте нормативку, її багато в Інтернеті. Можете поторгуватись відносно капремонту, я точно не впевнена, чи це обов"язково, та й зрештою і відносно поточного, але краще з цих нюансів вдайтесь до нормативної бази. Капремонт як правило має узгоджуватись із Орендодавцем. іще мало б бути обов"язкове страхування майна, якщо не помиляюсь
 
ТёткаДата: Понеділок, 08.04.2013, 10:17 | Повідомлення # 34
Група: Видалені





Договір оренду у нас планується з ТОВ, ми бюджетники, хотілося, як найдешевше
 
alkДата: П`ятниця, 26.04.2013, 00:04 | Повідомлення # 35
Група: Видалені





Подскажите, как правильно поступить?!.С арендаторами работаю,первый раз и вот возникла такая ситуация, мы им выставили счета на возмещение
услуг за использование эл. энергии  Д364К801 20000, месяц заканчивается, но оплатить наши счета они пока отказываются из-за
финансовых затруднений. Получается, что я в Ф7бюджет я должна показать дебиторскую
задолженность по расходам КЕКВ 2273, правильно ли это, к чему приведет
отображение Д-ки, примет ли казна такой отчет и не накличу ли я беды со стороны
проверяющих органов
 
ЦССДМДата: Вівторок, 30.04.2013, 12:28 | Повідомлення # 36
Група: Видалені





Специалисты по социальной работе идут в отпуск выплачивать ли материальную помощь и сколько
 
Радистка_КэтДата: Четвер, 02.05.2013, 21:31 | Повідомлення # 37
Група: Видалені





В зависимости от вашего ФОП. Специалисты - это те, которые получают з/п по приказу № 104 или 308/519?
 
Ирина)Дата: Вівторок, 17.06.2014, 15:16 | Повідомлення # 38
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста! Бюджетное учреждение заключило договор аренды гос. имущества с ФОП на 1 год и последующие два года продевали еще на год дополнительным соглашением. В итоге по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду? Нужно заключить дополнительное соглашение или оформить новый договор аренды? Как долго можно продлевать договора аренды дополнительными соглашениями?
 
AnimoneДата: Середа, 18.06.2014, 16:17 | Повідомлення # 39
Група: Видалені





Цитата Ирина) ()
по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду?

Согласно ч.2 ст.793 ГКУ

 Договор найма здания или другого капитального сооружения (их отдельной части) сроком на три года и более подлежит нотариальному удостоверению.

Сомневаюсь, что нотариус будет заверять доп.соглашения.
 
yuriy79Дата: Понеділок, 23.06.2014, 17:45 | Повідомлення # 40
Група: Видалені





Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка. Ми, бюджетна організація будем надавати нежитлове приміщення в оренду. Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.  Дякую!
 
alla-drejkoДата: Середа, 25.06.2014, 09:36 | Повідомлення # 41
Група: Видалені





Цитата yuriy79 ()
Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.
Якщо Ви маєте наувазі бух. проведення ,то це і  є нарахування  орендної плати (експлуатаційні витрати -як одна із складових)  .Дт 364 Кт711
 
Olga8479Дата: Субота, 21.03.2015, 12:31 | Повідомлення # 42
Група: Видалені





Доброго дня! Підскажість будь-ласка...укладено договір між двома сторонами, орендарь (оператор моб.зв"язку) та орендодавець (фонд державного майна) про надання в оренду покрівлі. Чи повинна бюджетна установа сплачувати земельний податок якщо з 01.01.2015 року надано пільгу зігдно рішення сесії міськради і по даному договору являється балансоутримувачем?

Добавлено (21.03.2015, 11:23)
---------------------------------------------
по договору оренди орендарь щомісяця сплачує орендну плату 50% орендодавцю (фонд держмайна) та 50% балансоутримувачу (нашій бюджетній установі)

Добавлено (21.03.2015, 11:30)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі

Добавлено (21.03.2015, 11:31)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі

 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » оренда приміщення
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук: