Субота, 20.04.2024, 12:19
Сайт 
Головна | Економія державних коштів - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Різне » Новое в законодательстве » Економія державних коштів (припинити заповнення вакантних місць)
Економія державних коштів
cerpenДата: Середа, 05.03.2014, 23:31 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





1.03.2014  Уряд прийняв нову Постанову "Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету" Хто знає яка її доля.????   Коли вона вступить в силу??
 
EVGENIYДата: Середа, 05.03.2014, 23:48 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





cerpen, я тоже читал эту новость, но почему то никакой постановы КМУ на сайте кабмина нету я только что у них всё пересмотрел начиная с 01.03.  wacko
 
cerpenДата: Четвер, 06.03.2014, 00:07 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





EVGENIY, може вона на реєстрації в мін*юсті! Я теж в електронному варіанті її ніде незнайшла. Для мане це актуальне питання я планую змінити роботу по переведенню.
 
AnnaDanilenkoДата: Четвер, 06.03.2014, 19:56 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





есть вот такой ПЛАН
 
GoldfishДата: П`ятниця, 21.03.2014, 15:50 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Питання щодо виконання постанови 65:
-використовувати один автомобіль, а якщо більше – то продавати, як наслідок, постає питання: що з посадами водіїв? Скорочувати у штатному розписі чисельність посад та попереджати водіїв про наступне звільнення і в який термін це потрібно зробити?
-Чи можнат збільшити ліміт пробігу автомобілю, що залишився, (потреба в використанні не зменшилася)?
-Чи потрібно при розгляді питання відчуження, отримати дозвіл відповідно до порядку відчуження державної власності.

Добавлено (21.03.2014, 13:50)
---------------------------------------------
Согласно постановлению 65:
"11. Державній казначейській службі:
2) здійснювати операції з погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками станом на 1 березня 2014 р.
виключно в обсягах, що відповідають обсягам, встановленим за
результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції.
12. Державній фінансовій інспекції:
1) провести протягом березня - травня 2014 р. контрольні заходи з перевірки достовірності обсягів кредиторської заборгованості
розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету з оплати товарів,
робіт і послуг, на закупівлю яких поширюється дія Закону України “Про здійснення державних закупівель”, станом на 1 березня 2014 р.;"
А если из-за отсутствия оплаты товар не поставлен полностью, сто делать? surprised Вариант договора хранения спорен. Хорошо, если товары, которые оговорены в договоре хранения, поставщик сможет показать при встречке, а если нет? И не напишет ли контролер, что
не соблюдена целесообразность расхода средств... раз храним и не
используем... значит не так уж и нужны были эти товары! Может нужно
расторгать и возвращать? А затем вновь покупать с условием предоплаты? cry
И не ясно, что имеют ввиду "на закупівлю яких поширюється дія Закону України “Про здійснення державних закупівель”", тендерные договора или все закупки независимо от стоимости? wacko
Может кто-то общался уже с проверяющими или с такими же "заложниками",
как вы "выходите" из ситуации??

Повідомлення відредагував Goldfish - Вівторок, 18.03.2014, 02:41
 
Радистка_КэтДата: П`ятниця, 21.03.2014, 17:35 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





///Чи потрібно при розгляді питання відчуження, отримати дозвіл відповідно до порядку відчуження державної власності/// Ну, видимо, да, а как же его продавать - только по процедуре, ее никто не отменял.
 
OkcanavДата: П`ятниця, 21.03.2014, 18:41 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Нам доручили затвердити заходи щодо економії бюджетних  коштів згідно постанови КМУ №65 може хтось має зразок такого розпорядження на рівні сільської ради , а то щось з "творчістю" не складається
 
bugalter1Дата: Неділя, 23.03.2014, 23:02 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів по сільській раді.
1. Недопущення придбання меблів, мобільних телефонів, ноутбуків побутової техніки та проведення ремонту (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані)
2. Установлення та здійснення нарахувань підвищень до посадових окладів (ставок) надбавок, доплат, допомог, винагород, премій інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці затвердженого по загальному фонду бюджету.
3. Розроблення та затвердження щороку планів заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних платежів та енергоносіїв.
4. Розроблення та затвердження щороку планів заходів з погашення кредиторської заборгованості за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету, а також зменшення обсягу дебіторської заборгованості.
5. Забезпечувати першочергове погашення кредиторської заборгованості.
6. Недопущення використання бюджетних коштів для проведення заходів з відзначення пам’ятних та історичних дат установ та сіл сільської ради.
7. Планування видатків , пов’язаних із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, та енергоносії всіх бюджетних установ сільської ради.
8. Здійснювати управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів та координації роботи одержувачів бюджетних коштів.
9. Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень і витрачанням бюджетних коштів установ сільської ради.
10. Упорядкувати структуру штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці, та не допускати збільшення такої чисельності.
11. Переглянути ставки плати за оренду землі.
12. Забезпечити дотримання суворої фінансово - бюджетної дисципліни, посилити роз’яснювальну роботу з одержувачами бюджетних коштів, та запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна.
Прикріплення: 4233205.jpg (93.0 Kb)
 
Bux6109Дата: Понеділок, 24.03.2014, 12:32 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





С возникновением постановы 65 возникает вопрос что делать с доплатами за временно отсутствующих работников..... бесплатно работать никто не хочет..... и что делать если на 12.03 (с этого момента вошло в действие постановление) уже такая доплата была
 
ДжулианнаДата: Вівторок, 01.04.2014, 19:49 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Згідно неї премії не виплачувати? Навіть ті, що вже закладені в бюджеті?
 
Радистка_КэтДата: Вівторок, 01.04.2014, 21:46 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Почему? В межах фонду
 
porporinaДата: Середа, 02.04.2014, 09:05 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





Подскажите, а как дело обстоит с ремонтами у вас? Каким образом проводить ремонт оборудования? Насколько я понимаю приобретение компьютера (по частям) не запрещено? Это ведь не ноут и не бытовая техника. В общем целая куча вопросов wacko
 
GoldfishДата: Середа, 02.04.2014, 10:46 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





Цитата porporina ()
Подскажите, а как дело обстоит с ремонтами у вас? Каким образом проводить ремонт оборудования? Насколько я понимаю приобретение компьютера (по частям) не запрещено? Это ведь не ноут и не бытовая техника. В общем целая куча вопросов
Что имеется ввиду под запретом ремонтов? Исходя из исключения и практики постановления 943 - это ремонты помещений (аналогично анализирует этот пункт и Баланс-Бюджет в номере 12 (476) от 24.03.2014). А ремонт и обслуживание принтеров, ББП и прочего оборудования, которое используем в работе, возможен... получается?
А вот вопрос бытовой техники очень интересен!!! Вот, например, замечательный документ: Наказ Міністерства машинобудування, військово-промислового комплексу іконверсії України від 30 вересня 1996 року N 306


Повідомлення відредагував Goldfish - Середа, 02.04.2014, 11:03
 
porporinaДата: Середа, 02.04.2014, 14:08 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Goldfish,  Огромное спасибо за Наказ Міністерства машинобудування, військово-промислового комплексу іконверсії України від 30 вересня 1996 року N 306. Теперь вообще все печально вырисовывается cry .
А вот с вопросом ремонтов, нутром вроде как понимаю что это касается только помещений, но грызут сомнения dry , в 65 постанове написано как то все очень расплывчато. А Баланс-Бюджет мне кажется только подтвердил возможность ремонта помещений находящихся в аварийном состоянии. Да и на 943 Постанову как то не сошлешься, так как в ней было четко написано:

"Припинити придбання мобільних телефонів, ноутбуків та проведення ремонтів кабінетів (крім ремонту приміщень, в яких розміщено
Укрдержреєстр, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і
кримінальних справ, ДСЗПД та Держінформнауки, а також приміщень, які
перебувають в аварійному стані).
 
klimkseniaДата: Четвер, 03.04.2014, 12:36 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





Добрий день. Чи можна згідно цієї постанови купувати будівельні матеріали (ремонт проводимо своїми силами)?

Повідомлення відредагував klimksenia - Четвер, 03.04.2014, 12:37
 
AnimoneДата: Четвер, 03.04.2014, 13:37 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





Прежде всего следует определиться под какой вид ремонтов подпадает то, чем вы собираетесь заниматься. Если это капитальные ремонт, то исполнитель обязан иметь лицензию на проведение этого вида деятельности.
 
GoldfishДата: Субота, 05.04.2014, 23:50 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





Цитата klimksenia ()
Добрий день. Чи можна згідно цієї постанови купувати будівельні матеріали (ремонт проводимо своїми силами)?
Я думаю, что нельзя. Ведь расходуем средства с целью ремонта! А в постановлении нет уточнения, что нельзя только услуги.
 
K$eniy@Дата: Вівторок, 15.04.2014, 01:03 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





И у меня вопрос по Постановлению 65:
Нужно/можно регистрировать кредиторскую задолженность 2013 года за уже предоставленные услуги мобильной связи, но только пока не оплачивать?
 
VedaДата: Середа, 16.04.2014, 12:52 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





У меня еще один вопрос по 65 постанове, может кто уже с таким разбирался.  Шесть окладов при выходе на пенсию научным сотрудникам положено выплачивать или нет?
 
ТимановаДата: Четвер, 24.04.2014, 10:34 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





З приводу незаповнення вакансій. Тих, що були на дату прийняття постанови чи взагалі? Якщо людина звільнилася після - як не заповнювати? Хто ж буде працювати?
 
GoldfishДата: Четвер, 24.04.2014, 23:24 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Цитата Тиманова ()
З приводу незаповнення вакансій. Тих, що були на дату прийняття постанови чи взагалі? Якщо людина звільнилася після - як не заповнювати? Хто ж буде працювати?
На мой взгляд, если не прописано конкретно дату, значит нельзя. Например, мне кажется, что прежде было какое-то постановление, которое четко прописывало, что нельзя заполнять вакансии, которые были на 01.12.
Мнения насчет заполнения вакансий расходятся. Например, есть мнение, что «берут» на декретные (декретная вакансия – не в полной мере вакансия), или переходят из одной организации в другую по переводу (например, в пределах общей вышестоящей структуры или организации). 

Кроме того, в пользу «нельзя», на мой взгляд,свидетельствует и недавнее постановление  № 85 от 05.04.2014:

«Деякі питання затвердження граничноїчисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів» № 85 от 05.04.2014:

4. Установити, що після скорочення чисельностіпрацівників державних органів у зв'язку з прийняттям цієї постанови вимога пункту 15 заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 р.N 65, до зазначених органів не застосовується."


Повідомлення відредагував Goldfish - Четвер, 24.04.2014, 23:28
 
Леся74Дата: Понеділок, 28.04.2014, 23:08 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





А яким документом підтвердити аварійний стан приміщення? Достатньо акту обстеження, складеного установою? Чи це повинен скласти будівельник з ліцензією? Хто як думає?
 
GoldfishДата: Вівторок, 29.04.2014, 01:25 | Повідомлення # 23
Група: Видалені





Цитата K$;eniy@;16481
И у меня вопрос по Постановлению 65: Нужно/можно регистрировать кредиторскую задолженность 2013 года за уже предоставленные услуги мобильной связи, но только пока не оплачивать?
Перерегистрировать кредиторку за 2013 год должны, но приналичии ассигнований в смете и средств на счете (если спецфонд). Ст. 48 БКУ не отменили, поэтому берем обязательства текущего периода с учетом необходимости погашения задолженности прошлых периодов. 

«Стаття48. Взяття бюджетнихзобов'язаньРозпорядникибюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність 
виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.»

До марта 2014 года действовало другое аналогичноеограничение. Нельзя было расходовать средства на мобильную связь при наличии просроченной кредиторской задолженности. Поэтому, в нашем случае, как только появилась в «ф.7» просроченная кредиторка, казначейство не пропускало платежи на пополнение мобильной связи еще в 2013 году.


Повідомлення відредагував Goldfish - Вівторок, 29.04.2014, 01:26
 
Форум » Різне » Новое в законодательстве » Економія державних коштів (припинити заповнення вакантних місць)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: