natalya0606 | Дата: Середа, 26.02.2014, 20:19 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Добрий день. Рішенням сесії районної ради прийнято внести зміни до назви комунальної установи. Сьогодні 26 лютого видано витяг з державного реєстру з новою назвою, код за ЄДРПОУ залишився без змін. Установа є розпорядником коштів 3 рівня. Які дії повинен вчинити керівник установи для правильної організації роботи. У Держказначействі відповіли, що перш за все необхідно зробити довідки про зняття кошторисних призначень, це портібно було зробити ще 25 лютого, але ж 25-го ми не знали яким числом буде виданий реєстр (Держреєстратор не називав конкретної дати), крім того на розрахункових рахунках відкритих в органах Держказначейства знаходяться кошти (фінансування), також зареєстрована кредиторська заборгованість. Допоможіть, будьласка з чого починати?
|
|
| |