Дата: Вівторок, 04.02.2014, 22:33 | Повідомлення # 3
Група: Видалені
nechivan, вибачте, виправив посилання
1.3. Під корпоративною культурою державного органу у цих Методичних рекомендаціях розуміється унікальна система цінностей та переконань у державному органі, що безумовно підтримується всіма працівниками цього органу і пов’язана з кінцевою метою його діяльності, обумовлює поведінку всіх його працівників, способи прийняття рішень, шляхи об’єднання колективу та окремих працівників для досягнення поставлених перед ним цілей і завдань. 1.4. До основних складових корпоративної культури, які властиві будь-якому державному органу, можна віднести: - цінності державної служби; - правила етичної поведінки, дрес-код; - прийняту систему лідерства; - стиль управління; - методи запобігання виникненню та вирішення конфліктів; - систему комунікації та взаємовідносини у колективі; - усвідомлення себе і свого місця у державному органі; - вимоги до рівня професійної компетентності, визначені у профілях професійної компетентності посад державної служби; - особисті якості персоналу (звички та схильності, потреби, інтереси, моральні цінності, темперамент тощо); - форми поведінки персоналу, що постійно відтворюються (ритуали, традиції, звичаї тощо); - систему мотивації; - розвиток і самореалізацію працівників державного органу. 1.5. Метою корпоративної культури є забезпечення високої результативності діяльності державного органу за рахунок підвищення ефективності управління та якісного поліпшення діяльності державного органу. 1.6. Корпоративна культура у державному органі спрямована на вирішення таких основних завдань: - забезпечення організаційної єдності державного органу; - забезпечення адаптації державного органу до політичних, соціально-економічних та інших умов зовнішнього середовища; - формування позитивного іміджу державного органу; - регулювання партнерських взаємовідносин; - регулювання взаємодії з громадськістю.
Повідомлення відредагував yaoleg - Вівторок, 04.02.2014, 23:14