Бухгалтерська служба бюджетних установ
|
|
amore101 | Дата: Четвер, 31.01.2013, 23:11 | Повідомлення # 121 |
Група: Видалені
| Кто подскажет как казначейство проводит собеседование с кандидатами в главбухи: устный опрос или тесты какие-то сдавать надо?
|
|
| |
EVGENIY | Дата: П`ятниця, 01.02.2013, 02:24 | Повідомлення # 122 |
Група: Видалені
| amore101, усный опрос, не переживайте если вы один кандидат и подходите по всем параметрам то возьмут!!!
|
|
| |
IraStruts | Дата: Понеділок, 04.02.2013, 02:37 | Повідомлення # 123 |
Група: Видалені
| Всім привіт!У мене така ситуація - маю вищу педагогічну освіту, викладач математики та економіки, закінчила бухгалтерські курси (приватний навчальний центр), вже 3 роки працюю рядовим бухгалтером в бюджетній установі (не держслужба) ніяких порушень в роботі не було, а зараз стало питання про те що в мене освіта не відповідає посаді.Хто підкаже де можна почитати вимоги до посади бухгалтера, точніше вимоги до освіти, чи маю право я працювати?
|
|
| |
user | Дата: Понеділок, 04.02.2013, 11:48 | Повідомлення # 124 |
Група: Видалені
| Всі вимоги викладені в Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників. Бухгалтер з вищою освітою відноситься до професіоналів, без до фахівців.Відповідно там прописані вимоги до освіти, стажу і посадові обов'язки. І десь в загальному розділі Довідника прописано що, якщо працівник не має відповідної освіти але має стаж роботи і практичні навички до він може бути залишений на посаді як виняток за рішенням атестаційної комісії.
|
|
| |
тина2892 | Дата: Понеділок, 04.02.2013, 21:08 | Повідомлення # 125 |
Група: Видалені
| підкажіть, будь ласка, чи має право головний бухгалтер бюджетної установи вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом?
|
|
| |
ТубКрам | Дата: Середа, 06.02.2013, 16:31 | Повідомлення # 126 |
Група: Видалені
| Кто заполнял уже анкету об исполнении гл.бухгалтером своих обязанностей? Подскажите как?
|
|
| |
yaoleg | Дата: Середа, 06.02.2013, 21:05 | Повідомлення # 127 |
Група: Видалені
| Цитата (тина2892) підкажіть, будь ласка, чи має право головний бухгалтер бюджетної установи вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом? Прочитайте тут і тут, можливо Вам допоможе.
|
|
| |
user | Дата: Середа, 06.02.2013, 22:42 | Повідомлення # 128 |
Група: Видалені
| Цитата (тина2892) вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом? ДФІ каже що вважається і буде порушенням. Але якщо грошей Ви там не отримаєте то й вирахувати буде нічого і тоді їм це не цікаво буде
|
|
| |
снежка | Дата: Четвер, 07.02.2013, 11:28 | Повідомлення # 129 |
Група: Видалені
| на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия.
|
|
| |
ANNAkolosha | Дата: Четвер, 07.02.2013, 16:08 | Повідомлення # 130 |
Група: Видалені
| beleckaya: у мене все так само, поки був лікарняний листок на період дородовий і посляродовий, покладали виконання г/б на секретаря сільської ради (а робила все я сама, вдома) йому нараховувала більшу премію (по своїй зарплаті), вона мені мої гроші віддавала. А вже коли лікарняний закінчився, вийшла на 0,75 ставки (щоб не втратити допомогу). Звісно це якщо воно і вам і їм потрібно. Важкувато звісно, але як нікого знайти не можна, тим більше додаткове джерело достатку. А от як воно колись вилізе не знаємо, заспокоює те, що так порадили і в казначействі і в фінансовому управлінні, бо вони теж розуміють що для сіл це ситуація важка. Добавлено (07.02.2013, 14:08) --------------------------------------------- кама: здається у стаж воно враховується і у ранг, а от у вислугу років ні.
|
|
| |
Klava | Дата: Четвер, 07.02.2013, 18:51 | Повідомлення # 131 |
Група: Видалені
| снежка, наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать
|
|
| |
Жаннна | Дата: Вівторок, 12.02.2013, 21:45 | Повідомлення # 132 |
Група: Видалені
| Скажіть будь-ласка чи може бути прийнята людина із технікумом на посаду бухгалтера в районний відділ міліції якщо там на цій посаді державна служба (стаж бухгалтером 20 років)
|
|
| |
GalinaT | Дата: Вівторок, 12.02.2013, 22:15 | Повідомлення # 133 |
Група: Видалені
| Жаннна, згідно змін до ПКМУ "Про погодження глдовних бухг...." ,якщо в установі не створена бухгалтрерська служба - вимоги до освіти пом"якшені - може бути освіта бакалавра або молодшого спеціаліста (за фахом) + стаж 5 років
|
|
| |
yaoleg | Дата: Вівторок, 12.02.2013, 23:28 | Повідомлення # 134 |
Група: Видалені
| Цитата (Klava) наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать в жодному нормативному документі не зазначено, що саме головний бухгалтер має писати в анкеті при оцінюванні своєї роботи! Тому я вважаю, що її потрібно заповнювати аналогічно щорічній оцінці держслужбовця - відмінно, добре, задовільно. Якщо ж Ви маєте бажання обгрунтувати ту чи іншу оцінку своєї роботи Ви можете написати кілька речень з яких буде видно чому Ви поставили ту чи іншу оцінку. Але не варто цим захоплюватись - анкета, це не твір на тему "Як я відмінно/добре/задовільно виконую свої обов'язки".
|
|
| |
Вікторія | Дата: П`ятниця, 15.02.2013, 13:05 | Повідомлення # 135 |
Група: Видалені
| на_та, дякую за приклад.
|
|
| |
на_та | Дата: Субота, 16.02.2013, 23:51 | Повідомлення # 136 |
Група: Видалені
| Цитата (снежка) на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия. простите за поздний ответ ,да,сказали оцениваем свою деятельность : "позитивно" або "незадовільно"
|
|
| |
Baby_2000 | Дата: Вівторок, 26.03.2013, 20:39 | Повідомлення # 137 |
Група: Видалені
| ПОМОГИТЕ!!!!!!! Сегодня мое казначейство меня ошарашило новыми требованиями: при создании (переименовании из бухгалтерии в бухгалтерскую службу) бухгалтерской службы оказывается должность гл.бухгалтера должна "ПОГОДЖУВАТИСЯ" с казначейством. Давят на то,что создано новое структурное подразделение и в связи с этим как вновь принятый гл.бух должен пройти процедуру "ПОГОДЖЕННЯ"... а иначе... "... оценка деятельности гл.бухгалтеров не за горами и мы еще посмотрим как вы знаете законодательство..." Перечитала постанови №59 и приказ №214 но не нашла такого новшества.... я же не вновь принятый гл.бух.... и еще требуют чтобы должность гл.буха называлась в общих чертах так : "главный бухгалтер сектора бухгалтерской службы" , но у нас по штатным нормативам не положена данная формулировка должности , только главный бухгалтер и точка.... Подскажите правомочны ли требования казначейства? где посмотреть? и как вообще выйти из данной ситуации???
|
|
| |
yaoleg | Дата: Вівторок, 26.03.2013, 21:51 | Повідомлення # 138 |
Група: Видалені
| Baby_2000, п.9 ПКМУ №59 від 26.01.2011 та п.6 наказу МФУ від 21.02.2011 №214 Оцінка ніяк не вплине на подальшу роботу! А от якщо бухгалтера не погодять - у зразках підпису не буде другого підпису!!! Краще все-таки погоджуватись із казначейством на погодження головного бухгалтера. А от, щодо штатного розпису - нічого міняти не потрібно! Казначейство не може встановлювати штатний розпис для клієнтів.
Повідомлення відредагував yaoleg - Вівторок, 26.03.2013, 22:09 |
|
| |
Baby_2000 | Дата: Середа, 27.03.2013, 10:13 | Повідомлення # 139 |
Група: Видалені
| а правомерны ли требования на погодження???? я у же 3 года работаю на этой должности и приняли меня еще далеко до принятия Постанови №59.
|
|
| |
ПАНТЕРКА | Дата: Середа, 27.03.2013, 17:45 | Повідомлення # 140 |
Група: Видалені
| підкажіть будь ласка!! Наша установа розробила Положення про бухгалтерську службу згідно постанови 59. Наша бухгалтерська служба складається з трьох чоловік - головного бухгалтера, бухгалтера, касира. Чи потрібно в даному положені описувати права та обовязки усіх трьох працівників служби чи тільки головного бухгалтера????
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Середа, 27.03.2013, 22:25 | Повідомлення # 141 |
Група: Видалені
| ПАНТЕРКА, есть же ТИПОВОЕ ПОЛОЖЕННЯ, вот по нему и делайет меняйте только под себя! В нём уже все права и обязанности описаны!
|
|
| |
ALISA-12 | Дата: Понеділок, 15.04.2013, 01:35 | Повідомлення # 142 |
Група: Видалені
| А управление образования не дает добро на создание в детсадах бух.служб. кто может объяснить - почему? Казна назначенных раньше гл.бухов достать уже не может, зато новых не согласовывает - подписывают просто на бухгалтера. Имеют ли они такие полномочия - кандидат соответствует всем требованиям, кроме создания службы
|
|
| |
Лjkj | Дата: Вівторок, 16.04.2013, 13:07 | Повідомлення # 143 |
Група: Видалені
| Дорогие бухгалтера, кто-то уже проходил оценку в казначействе? Как все проходило? Не пойму что будут спрашивать или не будут?
|
|
| |
GalinaT | Дата: Вівторок, 16.04.2013, 22:22 | Повідомлення # 144 |
Група: Видалені
| Лjkj, Оцінка проходить згідно чітко визначених Додатків.Бали знімаються лише,якщо у вас протягом року були Попередження чи складені Протоколи.Попередження - (- 5 балів),Протокол (-10 ).Із загальної кількості балів - це капля в морі. Приблизно 1 Попередження - це 0,5 %.Протокол - 1%. Незадовільна оцінка - це нижче 70 %,тобто близько 30 Протоколів ;-). Зниження балів за суб"єктивним опитуванням Постановою не передбачено.
|
|
| |
Nadiya002012 | Дата: П`ятниця, 19.04.2013, 10:54 | Повідомлення # 145 |
Група: Видалені
| Подскажите, пожалуйста, как перевести в бухгалтерской службе специалиста 2 категории на специалиста 1 категории, если на 2-ой категории уже отработано 4 года и получено в прошлом году высшее образование? В штатном расписании в отделе бухгалтерской службы есть только два специалиста 2-ой категории, если перевести работника, то функциональные обязанности особо не меняются. Какие документы для этого нужны документы и стоит ли для этого проходить стажировку? Как в связи с этим внести изменения в штатное расписание (на основании чего?)???????
|
|
| |
tatyana19 | Дата: П`ятниця, 19.04.2013, 12:03 | Повідомлення # 146 |
Група: Видалені
| Мене цікавить таке питання, які заходи можуть бути застосовані до керівника та головного бухгалтера бюджетної організації по результатам перевірки МДФІ якщо виявлено такі порушення ( з точки зору перевіряючих).Ситуація така : Провідний бухгалтер та інженер не мають вищої освіти. Кваліфікаційний розряд -9. Але є багаторічний практичний досвід роботи, успішне виконання своїх посадових обов"язків .За рекомендацією атестаційної комісії 2009 та 2013 року кваліфікаційний розряд залишився той же. Але по перевірці ми тепер повинні понизити людям розряд,та ще й вирахувати із їх зарплати кошти за 2 роки. Але ж люди отримували заробітну плату не за свою овіту, а за виконання установлених норм праці та сумлінного виконання трудових обов"язків. Чи є судова практика вирішення таких питань? Хто зможе -допоможіть.
|
|
| |
Ирис | Дата: Понеділок, 22.04.2013, 09:38 | Повідомлення # 147 |
Група: Видалені
| Nadiya002012.Перевод специалиста с одной категории на другую делела в конце года. Кто у вас утверждает штатное расписание? Если местное самоуправление - проще -Сесия.Внести изменения в штатное и все.Но перед тем написать Докладную руководителю о том, что специалист повысил свой уровень .. и есть предложение перевести его с одной категории в другую.
|
|
| |
Nadiya002012 | Дата: Понеділок, 22.04.2013, 15:13 | Повідомлення # 148 |
Група: Видалені
| Ирис, скажите, а вы обучение проходили (стажировку) на другую категорию?
|
|
| |
RADANEG | Дата: Вівторок, 23.04.2013, 11:15 | Повідомлення # 149 |
Група: Видалені
| Подскажите пожалуйста, может кто-то с таким сталкивался в работе, казначейство отказывается брать в работу "Картку із зразками підписів", потому что вторая подпись у начальника финансово-економического отдела, так как бухгалтерской службы в организации нет и данный отдел выполняет функции бухгалтерии.
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 23.04.2013, 21:33 | Повідомлення # 150 |
Група: Видалені
| RADANEG, Цитата (RADANEG) так как бухгалтерской службы в организации нет У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, вимоги до головного бухгалтера бюджетної установи, встановлені цим Типовим положенням, поширюються на спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби. Т.е. бухслужба полюбому должна быть!! И я думаю что обязанности бухслужбы у вас возложены на начальника финансово-економического отдела! Или вы как то не правильно описали ситуацию!!!
Про карточки с образцами подписей читаем в 758 наказе про открытие счетов: Право другого підпису належить головному бухгалтеру та його заступнику або спеціалісту, на якого покладено виконання обов'язків бухгалтерської служби
|
|
| |