Дата: Неділя, 22.02.2015, 12:52 | Повідомлення # 1
Група: Видалені
ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних. Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить вартість ні інформаційних ресурсів ДКСУ, ні програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. Зокрема, до переліку функцій АС «Є-КАЗНА», доступ до яких повинні отримати розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, належать: – функції ведення Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; – функції ведення мережі; – функції обміну плановими бюджетними документами (річний розпис призначень державного бюджету, розписи місцевих бюджетів, планові показники, розподіли, кошториси тощо); – функції створення та підписання меморіальних документів; – функції завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань; – функції отримання даних щодо руху коштів.
Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа. Завдяки такому рішенню, зменшиться навантаження на канали передачі даних між органами ДКСУ та розпорядниками державних коштів, спроститься процес обслуговування видаткової частини бюджетів усіх рівнів, та зменшиться ризик внесення помилок.
Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, підвисить відмовостійкість інформаційного середовища ДКСУ, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо.
1. Протягом І-ІІ кварталу 2015 року в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" можна користуватися лише функцією подачі платіжних доручень та формування виписок по власним рахункам, які відкриті в системі казанчейства.
2. З ІІІ кварталу 2015 року в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" планується запровадження електронної реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань.
3. Для допомоги та технічної підтримки ДКСУ планує впровадження контактного центру із безкоштовним номером телефону типу 0 (800).
4. Мінімальні вимоги до ПК клієнта не встановлені, але головне щоб даний ПК мав вихід в Інтернет та сканер для сканування підтвердних документів, які будуть надсиластись в казначейство для реєстрації зобов’язань.
5. Для входу в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" будуть використовуватись пристрої типу eToken, просто за допомогою паролю в систему не можливо увійти. Тому бюджетним установам потрібно придбати за власні кошти ці пристрої. Для входу та формування виписок по власним рахункам достатньо лише одного пристрою. А для підписання платіжних доручень мінімум 3 eToken.
6. Орієнтовна вартість одного пристрою eToken близько 30 у.о.
7. Документи можна буде подавати і в електронному і в паперовому вигляді. На електронний документообіг повністю разом із зобов’язаннями можна буде перейти не раніше ІІІ, або й ІV кварталу 2015 року. Тому що, на даний час є лише можливість роботи із платіжними дорученнями та виписками із рахунків.
8. Для надійного захисту каналу передачі інформації між бюджетною установою і ДКСУ, бюджетній установі будуть надаватися CD диски із програмним забезпеченням, яке потрібно встановити на кожному ПК для надійної роботи із ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство".
Консультацію щодо процедури отримання послуг електронного цифрового підпису в рамках впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів можна одержати за телефонами розміщеними на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України в рубриці ″Контакти″