Продаж квитків
|
|
Ivanka | Дата: Середа, 30.10.2013, 22:28 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Я новий бухгалтер, директор клубу приніс мені виручку від проведення дискотеки і все ). Підкажіть будь-ласка, які документи вимагати від директора клубу, чим мені керуватись для обліку, які проводки. Знаю що спецфонд платні послуги. Буду вдячна за допомогу.
конкретно: які мають бути затверджені положення чи інструкції, облік квитків, порядок їх списання, на основі чого і в якому МО нарахування доходів і т.д.
Повідомлення відредагував Ivanka - Середа, 30.10.2013, 23:24 |
|
| |
katino | Дата: Четвер, 31.10.2013, 13:07 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| доходы начисляются в 14
|
|
| |
Швец | Дата: Четвер, 31.10.2013, 13:26 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| Очень обширный вопрос. Для нас (районный ДК) самым сложным моментом стало билетное хозяйство. Почитайте - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0483-99
|
|
| |
Ivanka | Дата: Четвер, 31.10.2013, 16:57 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| katino, а на основі якого первинного документу?
Швец, я бухгалтер сільської ради і хотіла би знати що іменно я в себе повинна вести. Як я зрозуміла директор сільського клубу звітується в район. Відомості про квитки, їхній облік я в себе в бухгалтерії ніде не знайшла, виручка здавалась в банк і в МО 3 проводка дт323 кт711.
Також звертаюсь до сільських рад і прошу поділитись, як в них ведеться облік.
katino, Швец, дякую.
|
|
| |