Понеділок, 23.12.2024, 13:14
Сайт 
Головна | погодження головного бухгалтера казначейством - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Natty  
погодження головного бухгалтера казначейством
lenok81Дата: Понеділок, 01.07.2013, 19:15 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Чи потрібно погоджувати на посаду головного бухгалтера на період тимчасової відпустки по догляду за дитиною до 3-х років?
 
ALISA-12Дата: Середа, 17.07.2013, 23:06 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





И еще вопрос - можно ли второго бухгалтера на период отпуска по уходу за реб. перевести на тво главного, а на второго взять временно другого человека? и согласовывать ли тво. с казной?
 
yaolegДата: Середа, 17.07.2013, 23:44 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





lenok81, ALISA-12, читайте тут

Типовим положення про бухслужбу передбачено, що бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, - департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби. Обов'язки бухгалтерської служби може виконувати централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи. 

У вас головбух єдиний чи має у підпорядкуванні ще бухгалтерів? 

По-друге, Назначение работника исполняющим обязанности по вакантной должности не допускается. Это возможно только по должности, назначение на которую производится вышестоящим органом управления. В этом случае руководитель предприятия, учреждения, организации обязан не позднее месячного срока со дня принятия трудящегося на работу представить в вышестоящий орган управления документы для его назначения на должность. Этот орган в месячный срок со дня получения документов должен рассмотреть вопрос и сообщить руководителю о результатах.  
(РАЗЪЯСНЕНИЕ от 29.12.65 г. N 30/39 О порядке оплаты временного заместительства) 

Тобто, якщо на вакантну посаду не призначає вищестояща установа а призначає керівник, то не можна призначити працівника в.о. за вакантною посадою. Навіть якщо й призначили, то виходить, що працівник може працювати в.о. 2 місяці, а не роками як практикують більшість органів влади. 

По-третє, без погодження Казни в.о. за вакантною посадою працювати не може. Адже звітність та документи, підписані особою, призначеною на посаду головного бухгалтера без дотримання вимог, встановлених пунктом 9 цього Типового положення, органами Казначейства не приймаються. 

У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи - на іншого працівника бухгалтерської служби. Тобто без погодження Ви могли призначити в.о. головбуха одного з працівників бухгалтерії, якщо головбух тимчасово відсутній а не посада стала вакантною. Да і звільнення головбуха погоджується із Казною.


Повідомлення відредагував yaoleg - Середа, 17.07.2013, 23:50
 
rada5328Дата: П`ятниця, 19.07.2013, 09:14 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Головний бухгалтер районної ради пішла у відпустку по догляду за дитиною до 3 років,настав час виходити на роботу. Чи потрібно погоджувати її через казначейство. та чи потрібно їй писати заяву про вихід на роботу.
 
yaolegДата: Субота, 20.07.2013, 07:26 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





rada5328, погоджувати не потрібно, а заява про вихід на роботу потрібна wink
 
zmeikaДата: Середа, 31.07.2013, 16:05 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Головний бугхалтер неприбуткової бюджетної устано звільняється заміни на даний час немає що потрібно робити і які документи готовити
 
yaolegДата: Середа, 31.07.2013, 23:51 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Виконання обов'язків головного бухгалтера тимчасово покласти на спеціаліста-бухгалтера. Потрібна завірена копія наказу на покладання обов'язків та картка із зразками підписів.
 
gen_sokolДата: Четвер, 19.09.2013, 15:46 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Подскажите, может кто-то знает,  может ли бюджетная организация принять на работу главным бухгалтером человека с образованием "Менеджер организации"?
 
yaolegДата: Четвер, 19.09.2013, 21:20 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





gen_sokol, НЕТ!
 
gen_sokolДата: Вівторок, 24.09.2013, 14:25 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





почему? скажите где написано, а то у нам человек не верит.
 
yaolegДата: Вівторок, 24.09.2013, 14:58 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





gen_sokol,  лист Мінфіну , а також перевіряється відповідність кандидата професійно-кваліфікаційним вимогам, установленим Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р. №59. Зокрема визначається рівень знань, якими володіє кандидат, щодо законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно правових актів Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів, наявність порушень фінансово-бюджетного законодавства на попередній роботі.

Менеджер — це керівник або керуючий, який займає постійну посаду й наділений повноваженнями в області прийняття рішень з конкретних видів діяльності фірми, що функціонує в ринкових умовах. Передбачається, що прийняті менеджером рішення є обґрунтованими й виробляються на базі використання новітніх методів керування.
Менеджмент нерозривно пов’язаний з людьми, зайнятими керуванням. У порівнянні з іншими видами праці в організації, їхня праця має ряд особливостей, що виражаються в характері самої праці, його предметі, результатах і застосовуваних коштах.
Специфіка розв’язуваних завдань визначає переважно розумовий, творчий характер управлінської праці, у якій постановка цілей, розробка способів і прийомів їхнього досягнення, а також організація спільної діяльності становлять головний сенс і зміст. У керівників особливий предмет праці — інформація, перетворюючи яку, вони приймають рішення, необхідні для зміни стану керованого об’єкта. Тому як знаряддя праці менеджерів виступають, насамперед, засоби роботи з інформацією. Результат же їхньої діяльності оцінюється за досягненням поставлених цілей.


Повідомлення відредагував yaoleg - Вівторок, 24.09.2013, 15:01
 
EVGENIYДата: Вівторок, 24.09.2013, 15:14 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





yaoleg, вы не правы, ну и вопрос конечно задан неверно и мало информации даёт!!
gen_sokol, Если человек окончил Экономический или Финансовый факультет (из письма "повинен мати, зокрема, повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів.")и получил высшее образование то он вполне может занимать должность главного бухгалтера, таким образом если "Менеджер организаций" это высшее экономическое образование, а это написано в дипломе, про что gen_sokol, не сказал  wink
 
yaolegДата: Вівторок, 24.09.2013, 21:04 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





gen_sokol, в любом случае посоветуйтесь с Вашим казначейством, как скажут так и будет. wink
 
ЗСВДата: Середа, 25.09.2013, 10:21 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста кто знает! Если в бюджетной организации один бухгалтер он же и главный уходит на больничный по беременности и родам на 126 дней на кого же руководителю можно оформить и.о.гл.бух. и подпись, а кому вести бух.учёт? ведь пока нет вакантной должности руководитель не может принять на работу и нового гл. бух. с правом подписи? что же делать??? sad
 
LalaДата: Середа, 25.09.2013, 10:42 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





У нас такая же ситуация была, приказом возлагали на сотрудника (не бухгалтера) выполнение обязанностей с доплатой и правом подписи, а бухгалтер делал все документы дома. Или берите по срочному трудовому договору на период отпуска, а потом продляйте на отпуск по уходу за ребенком нового с согласованием в казначействе.
 
katinoДата: Середа, 25.09.2013, 12:10 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





gen_sokol,  я тоже считаю что вопрос спорный если в дипломе написано специалист и закончил эконом. факультет то почему нет???
 
yaolegДата: Середа, 25.09.2013, 14:34 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





katino, если очень хочется, то можно wink

перевіряється відповідність кандидата професійно-кваліфікаційним вимогам, установленим Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р. №59. Зокрема визначається рівень знань, якими володіє кандидат, щодо законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно правових актів Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів, наявність порушень фінансово-бюджетного законодавства на попередній роботі.


Повідомлення відредагував yaoleg - Середа, 25.09.2013, 14:37
 
afalinaДата: Вівторок, 18.02.2014, 15:44 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





yaoleg, Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста. Нужно подать документы на согласование в Казну на должность гл.бухгалтера коммунального учреждения. Как эти документы должны выглядеть? Есть установленная форма, или это что-то произвольного вида? Спасибо.
 
yaolegДата: Вівторок, 18.02.2014, 22:15 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





afalinaНа виконання вимог п. 4,5 Наказу Міністерства фінансів України від 21.02.2011р. № 214 “Про затвердження Порядку погодження призначення на посаду та звільнення з посади головного бухгалтера бюджетної установи” для погодження кандидатури на посаду головного бухгалтера керівником бюджетної установи надсилається подання про призначення на посаду головного бухгалтера, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по-батькові, дата народження кандидата, громадянство, посада, на яку рекомендується, рівень фахової і професійної підготовки, відомості про перебування в кадровому резерві, ділові та моральні якості, судимість або перебування під слідством. Крім того, до подання про призначення головного бухгалтера додаються копії:
-  особової картки (форма П-2) та фотокарткою розміром 4х6 см.;
-  бібліографічної довідки, засвідченої кадровою службою;
-  документів про освіту, науковий ступінь, учене звання, підвищення кваліфікації, засвідчені в установленому законодавством порядку або кадровою службою;
-  погодження кандидатури на посаду головного бухгалтера керівника та головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету.
 
EVGENIYДата: Середа, 19.02.2014, 02:43 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





afalina, есть отдельная ветка форума в разделе БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА, вот ссылка на ветку там всё найдёте
 
КсендраДата: Вівторок, 11.03.2014, 18:15 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Добрый день!!!! Подскажите, пожалуйста. Если я устраиваюсь гл.бухгалтером коммунального учреждения нужно ли подавать документы на согласование в Казну? У меня нету полностью стажа бухгалтера и стажа на руководящих должностях, казначеи не дают согласия, второго претендента на эту должность нету. Как мне быть? Заранее спасибо за ответ!!!

Повідомлення відредагував Ксендра - Вівторок, 11.03.2014, 18:18
 
luda061498Дата: Вівторок, 18.03.2014, 12:28 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





Цитата Ксендра ()
Если я устраиваюсь гл.бухгалтером коммунального учреждения нужно ли подавать документы на согласование в Казну?
Якщо комунальний заклад є розпорядником бюджетних коштів - то в обов"язковому порядку необхідно проходии процедуру погодження!!!
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: