Понеділок, 23.12.2024, 08:17
Сайт 
Головна | Мобільний зв"язок - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Natty  
Мобільний зв"язок
alla-drejkoДата: Понеділок, 03.10.2011, 22:04 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Отримали в подарунок мобільний телефон surprised Шановні колеги прошу допомоги в правильній організації його використання!!!
 
QWERTYДата: Вівторок, 04.10.2011, 23:38 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Подаріть його мені, і питання саме собою відпаде biggrin

Добавлено (04.10.2011, 22:38)
---------------------------------------------

Quote (alla-drejko)
Отримали в подарунок мобільний телефон

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3206-17
 
alla-drejkoДата: Середа, 05.10.2011, 19:45 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Дякую QWERTY!!!!!!!!!!!!!
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP020659.html
 
EVGENIYДата: Середа, 05.10.2011, 21:08 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





alla-drejko, Постанова втратила чинність
(згідно з постановою Кабінету Міністрів України
від 9 березня 2011 року N 208)

Щас они прописаны в бюджетном кодексе
 
alla-drejkoДата: Четвер, 06.10.2011, 23:26 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





ДА!ДА!Відповідно до п.4 ст.13 Бюджетного кодексу України : власні надходження бюджених установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду. В цьому ж пункті детально розписані власні надходження по групах надходжень, а також використання по групах та підгрупах, що вважаю подано більш розширено, ніж у пост.КМУ №659.Отже, питання щодо корупції врегульвано? wink Але я запитувала про організацію обліку....
 
EVGENIYДата: П`ятниця, 07.10.2011, 00:00 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Ну вот по связи статья, я конечно понимаю что это по стационарному но может нужно применять и к мобильному:

ОПЛАТА ПОСЛУГ ТЕЛЕФОННОГО ЗВ’ЯЗКУ

Одним з обов’язків споживачів (абонентів) є виконання умов договору про надання телекомунікаційних послуг, у тому числі і своєчасна оплата отриманих ними телекомунікаційних послуг і виконання інших обов’язків згідно із законодавством.

Як передбачено Правилами № 720, споживачі здійснюють оплату за отримані телекомунікаційні послуги після отримання рахунку не пізніше 20 числа місяця, наступного після повного розрахункового періоду, і до 20 числа поточного місяця в разі застосування попередньої оплати, якщо інше не передбачено договором. При цьому оператор не може включати до обов’язкових умов договору вимоги про попереднє внесення абонентської плати чи авансового платежу за послуги на строк більший ніж один розрахунковий період. Розрахунковим періодом, як правило, вважається календарний місяць, у межах якого надавалися послуги.

Слід урахувати, що працівники КРУ при перевірці стану розрахунків за послуги зв’язку особливу увагу звертають на виявлення фактів використання службового телефону працівниками в особистих цілях і розцінюють оплату особистих розмов працівників бюджетними коштами як порушення порядку використання таких коштів.

Тому з метою недопущення випадків оплати послуг підприємств зв’язку за міжміські розмови та дзвінки на мобільні телефони, які здійснювалися працівниками установи в особистих цілях, необхідно ретельно перевіряти розшифровки телефонних розмов.

Крім того, у кожній бюджетній установі має бути організовано контроль за використанням службових телефонів. Для цього, зокрема, необхідно:

1. Розробити Правила користування телефонним зв’язком, які має затвердити керівник бюджетної установи.

2. Розпорядженням керівника обмежити перелік телефонних номерів, що мають вихід на міжміський зв’язок.

3. Визначити перелік посадових осіб установи, дзвінки на мобільні номери яких можна здійснювати.

4. Установити перелік номерів, дзвінки на яких можна вважати господарською діяльністю та відносити до службових розмов.

5. Для телефонних номерів, що мають вихід на міжміський зв’язок, і дзвінків на мобільні номери вести журнал обліку телефонних дзвінків. У цьому журналі доцільно зазначати дату, час дзвінка, ім’я абонента, з яким велися переговори, а також мету таких переговорів. Незважаючи на те що обов’язковість ведення такого журналу не передбачена жодним нормативно-правовим актом, наявність такого документа значно спрощує контроль за відшкодуванням видатків за міжміські телефонні переговори.

Із зазначеними документами в обов’язковому порядку необхідно ознайомити під підпис усіх працівників установи, що мають доступ до телефонів.

Детальніше про порядок відшкодування працівниками видатків на міжміські розмови, а також про порядок відображення таких операцій у бухгалтерському обліку можна дізнатися з матеріалу фахівця контрольно-ревізійної служби «Відшкодування видатків на особисті міжміські розмови працівників» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 22, с. 23).

Оплату видатків на послуги телефонного зв’язку бюджетні установи здійснюють за КЕКВ 1134 «Оплата послуг (крім комунальних)». За цим кодом також здійснюють видатки, пов’язані з оплатою послуг із надання роздруківки телефонних розмов (див. лист Держказначейства від 18.07.2005 р. № 07-06/1390-6029). Споживач має право на безоплатне отримання роздруківок за надані міжміські та міжнародні телефонні переговори лише за той розрахунковий період, до якого він має претензії (п. 31 Правил № 720). Така роздруківка видається за особистим зверненням споживача з урахуванням технічних можливостей обладнання телекомунікаційної мережі.

Приклад. Установа від підприємства зв’язку отримала рахунок на оплату послуг телекомунікаційного зв’язку за липень 2010 року на суму 1500 грн. (у тому числі ПДВ — 250 грн.), до якого включено абонплату за користування телефоном і вартість міжміських телефонних розмов.
 
alla-drejkoДата: П`ятниця, 07.10.2011, 22:21 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Дякую Gorg 1310!!!!!!!!!!!!!!!!! Отже :наказ написали, правила розробляємо,перелік формуємо!ОК! smile
 
FolmДата: Понеділок, 10.09.2012, 10:35 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





smile
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: