Понеділок, 23.12.2024, 08:22
Сайт 
Головна | НОВОСТВОРЕНЕ ПІДПРИЄМСТВО - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Natty  
НОВОСТВОРЕНЕ ПІДПРИЄМСТВО
DudarДата: П`ятниця, 09.11.2012, 19:19 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





ДОБРИЙ ДЕНЬ! Я головний бухгалтер нового державного підприємства на госпрозрахунку. Підкажіть будь-ласка, що мені потрібно знати? Раніше я не була на державному підприємстві.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 12.11.2012, 01:47 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Dudar, На сайте есть раздел НОРМАТИВНЫЕ ДОКУМЕНТЫ, вот вам их все нужно знать biggrin
Или уточните конкретней, что именно интересует по вашему вопросу чтоб ответить нужно книгу написать!
 
DudarДата: Понеділок, 12.11.2012, 11:33 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Я маю на увазі : ЯК СТВОРИТИ ОСНОВУ БУХГАЛТЕРІЇ, ДО ВИПИСКИ РАХУНКІВ-ФАКТУР, НАКЛАДНИХ, ПРОВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТІВ......СДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ З ПРИБУТКУ. Наприклад, на ТОВ чи ПП я не друкувала наказ на придбання канцтоварів чи відповідальне збереження печатки
 
EVGENIYДата: Вівторок, 13.11.2012, 22:42 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Dudar, Изначально нужен приказ об учётной политике! Затем график документооборота вот в нём все эти нюансы учитваете кто и когда выписывает накладные, кто проводит в учёте полученые накладные сроки проведения и так далее!
Quote (Dudar)
наказ на придбання канцтоварів
ну такого и в бюджете ненужно smile
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: