San4o | Дата: П`ятниця, 09.11.2012, 13:02 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Підкажіть, Наказ на відповідальне зберігання печатки у закладі має бути чи ні?
|
|
| |
yaoleg | Дата: П`ятниця, 09.11.2012, 15:23 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| Так, обов'язково!
|
|
| |
nechivan | Дата: П`ятниця, 09.11.2012, 21:33 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| San4o, із наказу МВС України від 11.01.99 N17: "3.4.1. Відповідальність і контроль за дотриманням порядку зберігання печаток і штампів, а також законністю користування ними покладається на керівників підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів господарської діяльності. Контроль за виготовленням, зберіганням та використанням печаток і штампів покладається на канцелярії та осіб, відповідальних за діловодство (у разі наявності таких). При зміні керівника печатки і штампи передаються новопризначеному керівнику за актом. Керівники підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємницької діяльності, інших організаційних форм підприємництва, діяльність яких передбачена чинним законодавством України, у разі потреби можуть своїм наказом покласти відповідальність за зберігання і користування печатками і штампами на одного з безпосередньо підлеглих їм працівників. Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням організацій. Порядок обліку, зберігання і використання інших видів печаток, штампів визначається відповідними відомчими інструкціями. Облік печаток і штампів ведеться в журналі обліку та видачі печаток і штампів (додаток 12). Журнал обліку печаток і штампів включається до номенклатури справ, його аркуші нумеруються, прошиваються і опечатуються. Печатки і штампи повинні зберігатися в сейфах або металевих шафах. Перевірка наявності печаток і штампів здійснюється щорічно комісією, призначеною наказом керівника організації. Про перевірки наявності печаток і штампів робляться відмітки в журналі обліку та видачі печаток і штампів після останнього запису. У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів комісія проводить службове розслідування, результати якого оформлюються актом довільної форми та доводяться до відома керівника організації".
По ссылке (http://ua-info.biz/legal/basent/ua-smwbxr.htm) можно ознакомиться с изменениями к этому Наказу, да и сам Додаток 12 - "Журнал обліку печаток і штампів" - там же.
Повідомлення відредагував nechivan - П`ятниця, 09.11.2012, 21:38 |
|
| |
myzschool | Дата: Середа, 14.05.2014, 16:04 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| Сьогодні була на семінарі і в мене виникло запитання: керівник казначейської служби, що вів лекцію зауважив, що якщо у установі немає діловода, то печатка та штампи обов'язково повинні зберігатися в бухгалтерії. Де можна ще прочитати про печатки????
|
|
| |