Понеділок, 23.12.2024, 12:06
Сайт 
Головна | Наказ на відповідальне зберігання печатки - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Natty  
Наказ на відповідальне зберігання печатки
San4oДата: П`ятниця, 09.11.2012, 13:02 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Підкажіть, Наказ на відповідальне зберігання печатки у закладі має бути чи ні?
 
yaolegДата: П`ятниця, 09.11.2012, 15:23 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Так, обов'язково!
 
nechivanДата: П`ятниця, 09.11.2012, 21:33 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





San4o, із наказу МВС України від 11.01.99 N17:
"3.4.1. Відповідальність і контроль за дотриманням порядку зберігання печаток і штампів, а також законністю користування ними покладається на керівників підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів господарської діяльності.
Контроль за виготовленням, зберіганням та використанням печаток і штампів покладається на канцелярії та осіб, відповідальних за діловодство (у разі наявності таких).
При зміні керівника печатки і штампи передаються новопризначеному керівнику за актом.
Керівники підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємницької діяльності, інших організаційних форм підприємництва, діяльність яких передбачена чинним законодавством України, у разі потреби можуть своїм наказом покласти відповідальність за зберігання і користування печатками і
штампами на одного з безпосередньо підлеглих їм працівників.
Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням організацій. Порядок обліку, зберігання і використання інших видів печаток, штампів визначається
відповідними відомчими інструкціями.
Облік печаток і штампів ведеться в журналі обліку та видачі печаток і штампів (додаток 12). Журнал обліку печаток і штампів включається до номенклатури справ, його аркуші нумеруються, прошиваються і опечатуються.
Печатки і штампи повинні зберігатися в сейфах або металевих шафах.
Перевірка наявності печаток і штампів здійснюється щорічно комісією, призначеною наказом керівника організації. Про перевірки наявності печаток і штампів робляться відмітки в журналі обліку та видачі печаток і штампів після останнього запису. У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів комісія проводить службове розслідування, результати якого оформлюються актом довільної форми та доводяться до відома керівника організації".

По ссылке (http://ua-info.biz/legal/basent/ua-smwbxr.htm) можно ознакомиться с изменениями к этому Наказу, да и сам Додаток 12 - "Журнал обліку печаток і штампів" - там же.


Повідомлення відредагував nechivan - П`ятниця, 09.11.2012, 21:38
 
myzschoolДата: Середа, 14.05.2014, 16:04 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Сьогодні була на семінарі і в мене виникло запитання: керівник казначейської служби, що вів лекцію зауважив, що якщо у установі немає діловода, то печатка та штампи обов'язково повинні зберігатися в бухгалтерії. Де можна ще прочитати про печатки????
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: