Допоможіть вирішити проблемку.
|
|
San4o | Дата: П`ятниця, 05.10.2012, 13:38 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Суть проблеми наступна, стоїть у нас в установі для ведення обліку матеріалів "допотопна" програмка, (УМЦ називається, може хто знає). і от під час занесення даних в цю програмку виникають труднощі з нецілими числами, як з копійками так наприклад і з металом, який вимір у тонах, програмка дозволяє вводити лише 2 знаки після коми. а бувають ситуації що необхідно і більше 2. відповідно не получається точна сума занесеного з накладними. Буває не вистачає копійок, буває лишні(. Підкажіть як можна їх додатково може обліковувати чи як з цим бути? Адже недай Бог КРУ то вони ж потім питатимуть чому не так? Дуже дякую за відповідь.
|
|
| |
user | Дата: П`ятниця, 05.10.2012, 18:51 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| В мене в 2000 роках була схожа програма(Fox Pro).ЇЇ можна доробити так щоб списанні останнього залишку списувалася ота копійка що не ділиться. Програмісти роблять це хвилин за 30. А ДФІ копійки не цікавлять зовсім, у них план в тисячах
|
|
| |
Туманский | Дата: Неділя, 07.10.2012, 19:39 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| поделитесь програмкой
|
|
| |
San4o | Дата: Понеділок, 08.10.2012, 09:13 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| Туманский я б із задоволенням, але установочного файлу не маю, недавно працюю тому де взялась і звідки устанавлювалась програмка незнаю(, так пробував октемо від баз її запустити , не працює(, пошукаю ще може знайду.
|
|
| |
плотина | Дата: Четвер, 21.02.2013, 13:10 | Повідомлення # 5 |
Група: Видалені
| Допоможіть, будь ласка, згідно якого нормативного документа в сільській раді устанавлюють кількість штатних одиниць бухгалтерів, якщо у нас 2 дошкільних навчальних закладів, 3 клуби,сільська рада.Скільки повино бути бухгалтерів.?
|
|
| |
nechivan | Дата: Четвер, 21.02.2013, 13:28 | Повідомлення # 6 |
Група: Видалені
| плотина, http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1349-97-п
|
|
| |
плотина | Дата: Четвер, 21.02.2013, 17:41 | Повідомлення # 7 |
Група: Видалені
| Спасибо!
|
|
| |
Эля | Дата: П`ятниця, 01.03.2013, 12:54 | Повідомлення # 8 |
Група: Видалені
| Підскажіть на основі якого документа і як розрахувати оплату за електроенергію при харчуванні в шкільних їдальнях учнів 5-11 класів , які харчуються за власні кошти.
|
|
| |
Ксения0414 | Дата: П`ятниця, 01.03.2013, 14:02 | Повідомлення # 9 |
Група: Видалені
| Підскажіть як протарифікувати зарплату лікарю загальної практики сімейної медицини (саме надбавку за дільничність) якщо він працює в амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, що знаходиться в селищі міського типу.Селище міського типу - це місто чи село?
|
|
| |
iren7771 | Дата: П`ятниця, 01.03.2013, 17:38 | Повідомлення # 10 |
Група: Видалені
| Если можно, поделитесь приказом про кандидатуры работников которым дано право составлять и подписывать первичные документы по проведению хозяйственных операций
|
|
| |
vladimirovna | Дата: Понеділок, 04.03.2013, 23:53 | Повідомлення # 11 |
Група: Видалені
| Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников, которые используются на работе (цветы, полочки, плакаты и т.д.)
|
|
| |
user | Дата: Вівторок, 05.03.2013, 11:55 | Повідомлення # 12 |
Група: Видалені
| Цитата (vladimirovna) Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников Працівник пише заяву з проханням зберігати особисті речі на роботі, керівник накладає візу "дозволяю", оформляється договір з працівником на збереження цих речей, обліковуються вони на позабалансовому рахунку 02 і відповідно в балансі. Інвентаризація в загальному порядку. Десь були зразки в бюджетній бухгалтерії років 2-3 назад.
|
|
| |
nechivan | Дата: Вівторок, 05.03.2013, 12:38 | Повідомлення # 13 |
Група: Видалені
| vladimirovna, пользуйтесь поиском на форуме, многие вещи уже обсуждались. ваша проблема - ветка: Бухгалтерський облік » Позабалансовi рахунки » Хранение личных вещей на работе.
|
|
| |
Венера1 | Дата: Неділя, 16.06.2013, 12:50 | Повідомлення # 14 |
Група: Видалені
| Добрый день. Работаю в мед.учреждении недавно бухгалтером по финансовому учету. Меня обязали вести договора с поставщикам, хотя до моего прихода занимался этим главный бухгалтер, подскажите пожалуйста кто должен заниматься договорами?
|
|
| |
Natty | Дата: Неділя, 16.06.2013, 16:45 | Повідомлення # 15 |
Група: Видалені
| Вас ознакомили с Посадовой Инструкцией при приеме на работу? Там должно быть все расписано, что Вы должны делать.
|
|
| |
Венера1 | Дата: Неділя, 16.06.2013, 22:37 | Повідомлення # 16 |
Група: Видалені
| Спасибо Вам большое.
|
|
| |
anetka | Дата: Середа, 19.06.2013, 23:39 | Повідомлення # 17 |
Група: Видалені
| бухгалтерські проводки про передачу фельдшерсько-акушерських пунктів з балансу сільської ради у головній книзі на 01.01.2011 р.,вибачте знаю що це давно було, але дуже треба.[l]
|
|
| |
Lora68 | Дата: Середа, 28.08.2013, 11:03 | Повідомлення # 18 |
Група: Видалені
| anetka 401-10 131-401 401-11 132-401 431-233Добавлено (28.08.2013, 10:03) --------------------------------------------- Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?
|
|
| |
Эля | Дата: Середа, 28.08.2013, 12:20 | Повідомлення # 19 |
Група: Видалені
| підскажіть, будь ласка, де можна знайти бланки паспорту бюджетної програми місцевих бюджетів?
|
|
| |
Жаннна | Дата: Середа, 02.10.2013, 19:59 | Повідомлення # 20 |
Група: Видалені
| Підкажіть будь-ласка, така проблема: Ми відділ культури, начальниця постійно користується службовим автомобілем їздить в іншу область і шофер так і оформляє путівки. Як дійшла справа до списання бензину, вона відмовляється підписувати путівки. Я вважаю що таких путівок я приймати не повинна, оскільки людина їздила не по справах установи?
|
|
| |
katino | Дата: Четвер, 03.10.2013, 12:26 | Повідомлення # 21 |
Група: Видалені
| Жаннна, списывать бензин вы имеете право при использовании авто только по служебной необходимости, а то потом КРУшники как нецелевку пришьют
|
|
| |
Lichik | Дата: П`ятниця, 04.10.2013, 12:06 | Повідомлення # 22 |
Група: Видалені
| Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які мають бути проводки?
|
|
| |
NADIJA | Дата: Четвер, 10.10.2013, 18:36 | Повідомлення # 23 |
Група: Видалені
| Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ
|
|
| |