Середа, 08.05.2024, 01:43
Сайт 
Головна | Допоможіть вирішити проблемку. - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Natty  
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Допоможіть вирішити проблемку.
Допоможіть вирішити проблемку.
San4oДата: П`ятниця, 05.10.2012, 13:38 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Суть проблеми наступна, стоїть у нас в установі для ведення обліку матеріалів "допотопна" програмка, (УМЦ називається, може хто знає). і от під час занесення даних в цю програмку виникають труднощі з нецілими числами, як з копійками так наприклад і з металом, який вимір у тонах, програмка дозволяє вводити лише 2 знаки після коми. а бувають ситуації що необхідно і більше 2. відповідно не получається точна сума занесеного з накладними. Буває не вистачає копійок, буває лишні(. Підкажіть як можна їх додатково може обліковувати чи як з цим бути? Адже недай Бог КРУ то вони ж потім питатимуть чому не так?
Дуже дякую за відповідь.
 
userДата: П`ятниця, 05.10.2012, 18:51 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





В мене в 2000 роках була схожа програма(Fox Pro).ЇЇ можна доробити так щоб списанні останнього залишку списувалася ота копійка що не ділиться. Програмісти роблять це хвилин за 30. А ДФІ копійки не цікавлять зовсім, у них план в тисячах bb2
 
ТуманскийДата: Неділя, 07.10.2012, 19:39 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





поделитесь програмкой
 
San4oДата: Понеділок, 08.10.2012, 09:13 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Туманский я б із задоволенням, але установочного файлу не маю, недавно працюю тому де взялась і звідки устанавлювалась програмка незнаю(, так пробував октемо від баз її запустити , не працює(, пошукаю ще може знайду.
 
плотинаДата: Четвер, 21.02.2013, 13:10 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Допоможіть, будь ласка, згідно якого нормативного документа в сільській раді устанавлюють  кількість штатних одиниць бухгалтерів, якщо у нас 2 дошкільних навчальних закладів, 3 клуби,сільська рада.Скільки повино бути бухгалтерів.?
 
nechivanДата: Четвер, 21.02.2013, 13:28 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





плотина, http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1349-97-п
 
плотинаДата: Четвер, 21.02.2013, 17:41 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Спасибо!
 
ЭляДата: П`ятниця, 01.03.2013, 12:54 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Підскажіть на основі якого документа і як розрахувати оплату за електроенергію при харчуванні в шкільних їдальнях учнів 5-11 класів , які харчуються за власні кошти.
 
Ксения0414Дата: П`ятниця, 01.03.2013, 14:02 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





Підскажіть як протарифікувати зарплату лікарю загальної практики сімейної медицини (саме надбавку за дільничність) якщо він працює в амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, що знаходиться в селищі міського типу.Селище міського типу - це місто чи село?
 
iren7771Дата: П`ятниця, 01.03.2013, 17:38 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Если можно, поделитесь приказом про кандидатуры работников которым дано право составлять и подписывать первичные документы по проведению хозяйственных операций
 
vladimirovnaДата: Понеділок, 04.03.2013, 23:53 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников, которые используются на работе (цветы, полочки, плакаты и т.д.)
 
userДата: Вівторок, 05.03.2013, 11:55 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





Цитата (vladimirovna)
Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников
Працівник пише заяву з проханням зберігати особисті речі на роботі, керівник накладає візу "дозволяю", оформляється договір з працівником на збереження цих речей, обліковуються вони на позабалансовому рахунку 02 і відповідно в балансі. Інвентаризація в загальному порядку. Десь були зразки в бюджетній бухгалтерії років 2-3 назад.
 
nechivanДата: Вівторок, 05.03.2013, 12:38 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





vladimirovna, пользуйтесь поиском на форуме, многие вещи уже обсуждались. ваша проблема - ветка: Бухгалтерський облік » Позабалансовi рахунки » Хранение личных вещей на работе.
 
Венера1Дата: Неділя, 16.06.2013, 12:50 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Добрый день. Работаю в мед.учреждении недавно бухгалтером по финансовому учету. Меня обязали вести договора с поставщикам, хотя до моего прихода занимался этим главный бухгалтер, подскажите пожалуйста  кто должен заниматься договорами? wacko
 
NattyДата: Неділя, 16.06.2013, 16:45 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





Вас ознакомили с Посадовой Инструкцией при приеме на работу? Там должно быть все расписано, что Вы должны делать.
 
Венера1Дата: Неділя, 16.06.2013, 22:37 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





Спасибо Вам большое.
 
anetkaДата: Середа, 19.06.2013, 23:39 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





бухгалтерські проводки про передачу
фельдшерсько-акушерських пунктів з балансу
сільської ради у головній книзі на 01.01.2011
р.,вибачте знаю що це давно було, але дуже
треба.[l]
 
Lora68Дата: Середа, 28.08.2013, 11:03 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





anetka
401-10
131-401
401-11
132-401
431-233

Добавлено (28.08.2013, 10:03)
---------------------------------------------
Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?

 
ЭляДата: Середа, 28.08.2013, 12:20 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





підскажіть, будь ласка, де можна  знайти бланки паспорту бюджетної програми місцевих бюджетів?
 
ЖанннаДата: Середа, 02.10.2013, 19:59 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





Підкажіть будь-ласка, така проблема: Ми відділ культури, начальниця постійно користується службовим автомобілем їздить в іншу область і шофер так і оформляє путівки. Як дійшла справа до списання бензину, вона відмовляється підписувати путівки. Я вважаю що таких путівок я приймати не повинна, оскільки людина їздила не по справах установи?
 
katinoДата: Четвер, 03.10.2013, 12:26 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Жаннна, списывать бензин вы имеете право при использовании авто только по служебной необходимости, а то потом КРУшники как нецелевку пришьют
 
LichikДата: П`ятниця, 04.10.2013, 12:06 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в 
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?
 
NADIJAДата: Четвер, 10.10.2013, 18:36 | Повідомлення # 23
Група: Видалені





Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ
 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Допоможіть вирішити проблемку.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: