любитель | Дата: Вівторок, 15.10.2013, 00:06 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Шановні колеги, може хтось може відповісти на наступні питання. Установа комунальної власності передає установі , що фінансується з держбюджету адмінбудівлю у держвласність. Для підготовки пакету документів по передачі є потреба у комунального підприємства скласти ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ баланс. Питання - чи є офіційно затверджений бланк такого балансу, на яку дату його треба складати ( до рішення уповноваженого органу про передачу майна чи після, до факту реальної передачі майна чи на дату складання акту передачі?) . Логічно , ніби то такий баланс неохідно робити до процедури передачі, але як визначитись з датою. Хто його повинен підписати, тільки керівник і гол.бухгалтер, чи повинен бути підпис членів комісіі з передачі майна (або інвент.комісії самого КП), чи потрібно його затверджувати підписом та печаткою власника майна (крім балансоутримувача)
|
|
| |