яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків
|
|
Дина | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 12:34 | Повідомлення # 1 |
Група: Видалені
| Підкажіть будь-ласка в звязку з перейменуванням установи було знищено старі печатки установи з повним найменуванням та виготовлено нові. Як списати старі печатки які обліковуються на 113 субрахунку і оприбуткувати нові якщо вони придбані за власні кошти. Дякую!
|
|
| |
animone7419 | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 15:01 | Повідомлення # 2 |
Група: Видалені
| Порядок списана необоротных активов регламентирован Постановой КМУ від 08.11.2007 № 1314
|
|
| |
mulberry | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 15:22 | Повідомлення # 3 |
Група: Видалені
| Старі печатки можна знищити самостійно комісією, стровреною накакзом керівника шляхом складання протоколу ( акту) знищення печаток. На його підставі списуєте із субрахунку 113. Другий варіант-віддати фірмі, яка виготовляла такі печатки і вона за окрему плату здійснить знищення, а ви на підставі її документу проведете списання. Але в умовах бюджетного безгрошів"я перший варіант мені більш подобається. Докладно про знищення тут і тут . Нові печатки, що придбані за готівку, добре було б провести за всіма правилами, тобто із поверненням коштів підзвітній особі, яка купувала їх за свої кошти, адже ви однаково будете облікувати їх за ціною придбання, тобто за накладною.
Добавлено (11.03.2013, 13:22) --------------------------------------------- Раніше таку процедуру можна було здійснити тільки за актом знищення міліції, зараз цю норму викинули із законодавства.
Повідомлення відредагував EVGENIY - Понеділок, 11.03.2013, 22:39 |
|
| |
Дина | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 18:43 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| Дякую за корисну інформацію. Знищили печатку створивши комісію та по акту знищення. А от з оприбуткуванням проблематично. Шляхом повернення коштів підзвітній особі (за накладною) не можемо, адже поки йде процедура зміни назви в казначействі платежі не проводимо. Пізніше не зможемо зареєструвати, так як пройшло більше 7 робочих днів з дня виготовлення печатки за накладною. Цей варіант не підійде. Як краще зробити? Дякую!
|
|
| |
mulberry | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 18:50 | Повідомлення # 5 |
Група: Видалені
| Ну тоді тупо дт 113- кт401 на суму вартості печаток і одночасно дт 401-кт132 на суму 50-відсоткового зносу.Завжди краще провести в обліку , ніж мати необліковану печатку. Плюс заводите по формі журнал обліку печаток і штампів за видами печаток та відповідальними особами.
|
|
| |
Дина | Дата: Понеділок, 11.03.2013, 19:12 | Повідомлення # 6 |
Група: Видалені
| Згодна, краще облікована печатка. А в даному випадку не потрібно робити інвентаризаційний опис та оприбутковувати дану печатку як виявлені лишки, адже виходить що це вже нова установа. Дані операції потрібно відобразити в 13 меморіальному ордері? Дуже дякую!
|
|
| |
mulberry | Дата: Вівторок, 12.03.2013, 01:40 | Повідомлення # 7 |
Група: Видалені
| я думаю, краще було б у МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 9 Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів Форма N 438 (бюджет)
|
|
| |
vegs | Дата: П`ятниця, 09.01.2015, 11:10 | Повідомлення # 8 |
Група: Видалені
| я так розумію знищувати штампи самостійно можна? а який має бути акт на знищення і що саме в ньому зазначати.
Повідомлення відредагував vegs - П`ятниця, 09.01.2015, 11:13 |
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: П`ятниця, 09.01.2015, 17:35 | Повідомлення # 9 |
Група: Видалені
| http://www.protorg.com/uk/node/2442
|
|
| |
buhgalter123 | Дата: П`ятниця, 13.03.2015, 14:23 | Повідомлення # 10 |
Група: Видалені
| подскажите, пожалуйста, мы заказали новую печать гербовую, так как старая печать износилась (одну сторону вообще не печатает), мы также создаем комиссию по уничтожению печати приказом поселкового головы и на основе акта списания ее снимаем с баланса? и проводить эти операции надо вв один день с получением новой печати либо можно через некоторое время?
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Вівторок, 17.03.2015, 15:27 | Повідомлення # 11 |
Група: Видалені
| Я в таких случаях делала по-хитрому
Оформляла именно услугу - "замена оснастки". Казначейство смотрело на это подозрительно, но я настояла - пропустили). И списывала на расходы, ничего в учете не меняла.
Но если у вас нет оснастки - то да, списываете старую печать в день введения в эксплуатацию новой (иначе у вас де-факто будет 2 печати). В акте все это описываете.
|
|
| |
buhgalter123 | Дата: П`ятниця, 20.03.2015, 10:12 | Повідомлення # 12 |
Група: Видалені
| Спасибо большое. Значит будем списывать, так как мы меняли именно оснастку
|
|
| |