Четвер, 25.04.2024, 09:34
Сайт 
Головна | Облік та списання матеріальних цінностей - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Облік та списання матеріальних цінностей
Облік та списання матеріальних цінностей
userДата: Вівторок, 11.09.2012, 11:08 | Повідомлення # 31
Група: Видалені





Типова форма З-2 http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/file/ZD000278.DOC
 
mirosaДата: Вівторок, 11.09.2012, 11:37 | Повідомлення # 32
Група: Видалені





Спасибо
 
Инна1990Дата: Четвер, 25.10.2012, 12:40 | Повідомлення # 33
Група: Видалені





Добрий день! Мене цікавить синтетичний та аналітичний облік велосипедів(950 грн), стендів(185 грн), табличка-розклад роботи(90,00грн), інформаційні стедни (594,00) На якому рах. їх обліковувати?
 
EVGENIYДата: Четвер, 25.10.2012, 22:59 | Повідомлення # 34
Група: Видалені





Инна1990, обліковуєм на 113 рахунку
группу выбирайте сами (мне кажется это всё к 7 группе):
6) господарський інвентар вартістю до 1000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - предмети конторського та господарського облаштування, конторське обладнання, переносні бар'єри, вішалки, гардероби, шафи різні, дивани, столи, крісла, шафи та ящики вогнетривкі, друкарські машини, гектографи, шапірографи та інші ручні розмножувальні та нумерувальні апарати, переносні юрти, палатки (крім кисневих), ліжка (крім ліжок із спеціальним обладнанням), килими, портьєри, столовий, кухонний та інший господарський інвентар, а також предмети протипожежного значення - гідропульти, стендери, драбини ручні та ін.;

7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 1000 гривень включно без податку на додану вартість, - телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники та ін.
 
ДжулианнаДата: Понеділок, 10.12.2012, 22:55 | Повідомлення # 35
Група: Видалені





Хто має оботні відомістю по списаню продуктів харчування. Скиньте. Як правильно розрахувати батьківську плату за дитячий садок?
 
MiДата: Середа, 12.12.2012, 14:51 | Повідомлення # 36
Група: Видалені





В бюджетном учереждении многие годы не начисляется износ на вычислительную технику (ее много).В чем смысл и каковы последствия?
 
mulberryДата: Середа, 12.12.2012, 18:53 | Повідомлення # 37
Група: Видалені





Прийде внутрішній аудит і напише довідку, що дані бухобліку не відповідаютьдостовірним фінансовим даним, що призвело до перекручення фін.звітності. Заставить нарахувати за всі роки. Те саме і КРУ, при умові, що помітять таке форменне неподобство vinsent Не думаю, що за це когось колись штрафували. Але поки ніхто цього не помітив, тихенько зробіть перерахунок та включіть суми в М.о.№ 17 за грудень а також в річний звіт biggrin та буде вам щастя.
 
bugrinДата: Вівторок, 18.12.2012, 17:49 | Повідомлення # 38
Група: Видалені





Підкажіть хто може. На балансі стоїть вуличне освітлення (фонарі) кількість штук. Після реконструкції старі фонарі зняли, а повісили нові і звичайно більше, як відобразить в обліку
 
NikitaДата: Понеділок, 18.02.2013, 17:15 | Повідомлення # 39
Група: Видалені





Помогите, пожалуста в следующем вопросе. На балансе в пользовании деректора есть мобильный телефон. Куплен лет 5-6 назад. Подскажите, как его можно списать? Какие документы должны быть в наличии?
 
ДмитроДата: Понеділок, 11.03.2013, 15:21 | Повідомлення # 40
Група: Видалені





підкажіть, купили металопластикові вікна по КЕКВу 1131 поставили самостійно. виписала із складу на завгоспа, від завгоспа при встановленні списуються чи ні. І якій термін експлуатації
 
SVhoyДата: Понеділок, 11.03.2013, 17:56 | Повідомлення # 41
Група: Видалені





Добрый день. такая проблема: наша организация передала другой (вновь созданной путём выхода с нашей) системный блок, (монитор, стол, пенил, калькулятор... - до 1000,00грн.). Как это всё оформить? на системный блок я сделала акт передачи, потому как Кт 104, а на всё остальное - не делала, т.к. -  малоценка - передала по накладной просто. Правильно ли я поступила. ПЛИЗ помогите - я совсем не материалист, а вот атк сложилось, что надо вникать.
 
mulberryДата: Понеділок, 11.03.2013, 18:38 | Повідомлення # 42
Група: Видалені





SVhoy, ось витяг із наказу N 64 від 17.07.2000 Держказначейства:

Типова форма ОЗ-1 ( z0612-97 ) (бюджет) "Акт
прийняття-передачі основних засобів" застосовується для оформлення
приймання-передавання необоротних активів і складається на кожний
окремий об'єкт, який надходить шляхом придбання або безоплатної
передачі від інших організацій. На об'єкт, що був в експлуатації,
робиться запис на суму зносу. Для прийняття об'єктів наказом керівника установи створюється
комісія, яка складає акт у двох примірниках: один - для установи,
яка здає, другий - для установи, яка приймає. Акт затверджується
керівником установи. Після оформлення у термін, встановлений графіком
документообігу бюджетних установ, акт разом з технічною
документацією, що стосується даного активу, передається в
бухгалтерію (централізовану бухгалтерію). Для оформлення приймання декількох об'єктів однотипних
необоротних активів, які мають однакову вартість (господарський
інвентар, інструменти, обладнання, білизна, постільні речі та
ін.), дозволяється складання загального акта приймання необоротних
активів.
Отож, можна було зробити один загальний акт. Але навіть якщо оформили накладною, великого порушення не буде, один нюанс, в малоцінці теж потрібно було вказати суму зносу (якщо нараховувалась).
 
SVhoyДата: Вівторок, 12.03.2013, 15:29 | Повідомлення # 43
Група: Видалені





ага....спасибо большое. НО! то что Вы написали, я конечно уже  и сама прочла...Хотелось бы практически как это выглядит..вот напрмиер малоценка - монитор, клавиатура, стол - как это всё впихнуть в один акт приёма-передачи? Я сделала на каждую единицу - свой акт sad , иначе как перечислить позиции под разными номерами? по очереди? номер и название? (практических советов хотелось бы...если можно)
 
mulberryДата: Вівторок, 12.03.2013, 15:56 | Повідомлення # 44
Група: Видалені





SVhoy, якраз у форму ОЗ-1 можна все це гарненько впихнути однією табличкою:і знос, і інвентарні номери, і вартість і всю іншу всячину. А як на практиці? Наша структура робила акт прийому-передачі майже довільної форми і наш главк це погодив. Акт складався із описової частини ( згідно якого нормативного документу, від кого і кому, хто представники організації яка передає, та організації, що приймає, місце і дата складання, підписи комісії , що передавала, та комісії, що приймала,і суми із розшифруванням у додатках. Додатки ми складали по видах субрахунків, в межах субрахунків-за позиціями ( для заборгованості-за видами дебіторів-кредиторів, для матеріальних рахунків- по видах ОЗ (із зазначенням зносу на дату передачі), малоцінки та матеріалів).

Добавлено (12.03.2013, 13:56)
---------------------------------------------
Правда, у вас все буде простіш, бо ми повністю передавали все майно та розрахунки, а ви-лише окреме майно. Тому-то вам було б достатньо одного такого акту ну і наказу чи розпорядження ,згідно якого передаєте.

 
SVhoyДата: Середа, 13.03.2013, 00:36 | Повідомлення # 45
Група: Видалені





mulberry, Спасибо! сегодня под вечер мне как раз и принесли такой акт - самодельный с додатками, а я вот промучилась  и сделала всё по образцу - каждую позицию - отдельным актом sad . Н осама понимала, что это не совсем правильно.ведь если бы и мы передавали половину всего - это же сколько надо было бумаги перевести!!!!!!!!!!!! хорошо что у меня только 10 актов получилось - буду знать на будущее (если вдруг пригодится). Я так поняла - это не принципиально какие акты - стандартные или от руки написаны - главное - суть! А теперь может подскажете ответ на сл. вопрос: как номеруются акты? например по ОС и малоценке - по категориям? или это слишком морочно? - тогда порядковой нумерацией? у меня прост ополучилось акт на списание (делала не я ) № 1 и мои акты на перемещение - тоже с № 1..........в общем - 2 акта под одним номером, но назначение у них разное. И ещё - эти акты где то записываются? или и так много писанины? Буду благодарна. И ещё.может есть где пошаговая инструкция для бухгалтера-материаловеда?.блин так мне не хочется в это вникать, а надо...по тем инструкциям что есть - быстро не согу сложить картинку своей работы, а мне бы побыстрее вникнуть (а то меня на работе не было 2 месяца и никто эту работу не делал sad ). Вот теперь и не знаю за что хвататься в первую очередь....считать ОС, делать акты? или МО?.... sad
 
OvinslДата: Четвер, 21.03.2013, 01:35 | Повідомлення # 46
Група: Видалені





Доброй ночи! Помоги решить проблему!!!6 мес.работаю гл.бух. только сейчас обнаружила на сч.113 без названия и МОЛ суму в 200тис. грн. одной позицией. Не знаю что делать с "находкой"
 
mulberryДата: Четвер, 21.03.2013, 13:44 | Повідомлення # 47
Група: Видалені





Ovinsl, думаю, потрібно починати з інвентаризації, яку за правилами роблять всі установи перед річним звітом. А взагалі крім однієї позиції на 113 рах. мали бути інвентарні картки та опис, не кажучи вже про інвентарні списки. Все це за законом мало вестись на підприємстві. Пошукайте, можливо все це є в наявності і проблема відпаде  як така. biggrin

Добавлено (21.03.2013, 10:21)
---------------------------------------------
якщо вищепереліченого немає, можна спробувати віднайти по документації попередній інвентаризаційний опис на якусь певну дату, а тоді якось спробувати все ідентифікувати.

Добавлено (21.03.2013, 11:44)
---------------------------------------------
думаю, принаймні за три останні роки на фірмі документи по бухгалтерії не знищувались, знову ж -таки згідно законодавства. Отож , якщо інвентарних карток, описів інвентарних карток та інвентарних списків немає, то залишаються спроби віднайти останній інвентаризаційний опис, а тоді танцювати від нього: шукати оборотки , первинні документи і т. ін. Якщо й цього немає-тоді згідно наказу проводити інвентаризацію та оформляти все згідно законодавства.

 
lentyiДата: Середа, 27.03.2013, 18:50 | Повідомлення # 48
Група: Видалені





подскажите, зачем нужны инвентарные списки?.есть карточки, есть опыс карточек, есть журнал оборотов..зачем ещё и списки? и если можно, уточните - что в те списки? - 113 счёт? (много уже прочла - голова кругом - только всё запутывается в голове)
 
userДата: Середа, 27.03.2013, 21:09 | Повідомлення # 49
Група: Видалені





"Типова форма N ОЗ-11 (бюджет)Інвентарнийсписок основних засобів Застосовується в місцезнаходженнях (експлуатації) об'єктів основних засобів для пооб'єктного обліку за матеріально відповідальними особами. Дані пооб'єктного обліку основних засобів за їх місцезнаходженнями (експлуатації) повинні бути
тотожні записам в інвентарних картках обліку основних засобів, які ведуться в
бухгалтерії."

Що тут незрозуміло?
Днепродзержинский Мото Скутер клуб "VIA EST VITA"Запрошуємо на відкриття сезону 2013 - МотоПікнік "ПЛОТИНА", 20.04.2013) smile


Повідомлення відредагував user - Середа, 27.03.2013, 21:40
 
lentyiДата: Четвер, 28.03.2013, 11:02 | Повідомлення # 50
Група: Видалені





Цитата (user)
"Типова форма N ОЗ-11 (бюджет)Інвентарнийсписок основних засобів Застосовується в місцезнаходженнях (експлуатації) об'єктів основних засобів для пооб'єктного обліку за матеріально відповідальними особами. Дані пооб'єктного обліку основних засобів за їх місцезнаходженнями (експлуатації) повинні бутитотожні записам в інвентарних картках обліку основних засобів, які ведуться в
бухгалтерії."

Що тут незрозуміло?

непонятно то, что я нахожусь в бухгалтерии и у меня ведётся журнал оборота ОС для бухгалтерии - в котором всё и написано+ карточки, + у меня же есть журнал оборотов ОС тех, которые находятся в АУПе + карточки - зачем ещё и список?! wacko
 
userДата: Четвер, 28.03.2013, 13:09 | Повідомлення # 51
Група: Видалені





Цей список веде не бухгалтерія а МВО. Але ви маєте контролювати і звірятися.
 
SVhoyДата: Четвер, 28.03.2013, 18:21 | Повідомлення # 52
Група: Видалені





user
у нас это всё в одном лице - и МВО и я - бухгалтер-материалист.... sad . А поскольку я вообще человек"мимо проходящий", поэтому и возникают практические вопросы на каждом шагу

Добавлено (28.03.2013, 16:18)
---------------------------------------------
Вот например.решила посмотреть инвентаризационные карточки и сверить с ОС..но оказывается карточки - не все...перемещение толком нигде в карточке не отмечалось...что делать?

Добавлено (28.03.2013, 16:21)
---------------------------------------------
например: был ноутбук в АУПе - заведена карточка с номером инвентаризационным. потом  его отдали в бухгалтерию...по журналу-обороту он числмтся уже в бухгалтерии, а карточка лежит в документах АУПа...соответственно - в журнале-обороте ноут под новым инвент. номером, а в карточке только карандашиком отмечено - передан в ЦБ...номер не изменёт ни карточки ни на самом ноуте...вот как выйти с данной ситуации7 буду очень благодарна всем практическим советам...

 
NattyДата: Субота, 30.03.2013, 21:41 | Повідомлення # 53
Група: Видалені





1. Бухгалтер не может быть МВО, с ним даже договор о полной мат.ответственности подписывается только в том случае, если он кассир.
2. Вычислить перемещение и отметить.
3. Перемещение отмечается  в карточке ОЗ-6 на обороте, а инвентарный номер объекту присваивается навсегда и не меняется из-за перемещения.
 
SVhoyДата: Вівторок, 02.04.2013, 10:01 | Повідомлення # 54
Група: Видалені





Цитата (Natty)
3. Перемещение отмечается в карточке ОЗ-6 на обороте, а инвентарный номер объекту присваивается навсегда и не меняется из-за перемещения.
если запрещаеться менять номера, то у меня в бухгалтерии будет числиться 2 шт. ОЗ по одному номеру? потому что было перемещение с АУПа в бухгалтерию....эт о допускается? и ещё, если нет инвентарной корты (ну не знаю куда её дел мой предшественник) её надо завести с записями задним числом? спасибо за ответы...
 
Культура-zvДата: П`ятниця, 05.04.2013, 12:19 | Повідомлення # 55
Група: Видалені





допоможіть розібратися.  бюджетній організації безкоштовно по акту передачі передали господарські матеріали. який повинні зробити бухгалтерський запис, та чи потрібно їх проводити як дарунок через казначейство?
 
SVhoyДата: П`ятниця, 12.04.2013, 16:23 | Повідомлення # 56
Група: Видалені





Помогите разобратсья.передала ОЗ по акту передачи.оказалось их надо было передавать только с разрешения коммайна....как теперь отразить их возврат...главбух говоорт бух. справкой и МО 16.....мне бы поконкретнее.потому как МО 16 - разного вида вижела  и как составить бух. справку?
 
LMYДата: Понеділок, 15.04.2013, 14:24 | Повідомлення # 57
Група: Видалені





Хотим купить штору размером 8х4,5м по цене 3700,00 грн. для задника сцены актового зала школы. На какой субсчет мы должны оприходовать - 106 или 109?
 
AnaskoДата: Вівторок, 16.04.2013, 12:20 | Повідомлення # 58
Група: Видалені





Підскажіть, будь ласка, можливо хтось був у такій ситуації!!!!   Занесли в казначейство документи на проплату принтерів ціною 900,00 грн по КЕКВ 2210, отримали відмову і вимогу реєструвати по КЕКВ 3110. Ссилаються усно  на  наказ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ12.03.2013р.
Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо
застосування класифікації кредитування бюджету
Оприбутковувати будемо на 113 рахунку так і раніше робили і проплачували по 1131 до 1000,00грн. Хто правий в цій ситуації?
 
tinamarДата: Вівторок, 16.04.2013, 14:17 | Повідомлення # 59
Група: Видалені





Anasko, на тій неділі придбали принтер вартістю 980 грн. по КЕКВ 2110, проблем не було...
 
ALISA-12Дата: Вівторок, 23.04.2013, 18:16 | Повідомлення # 60
Група: Видалені





можно ли впмсать столы и стулья как "полностью непригодные для дальнейшего использования" и уничтожить, или надо обязательно их разбирать на запчасти?
и как правильно показать износ - в акте ОЗ-3 или до списания?
и какие сделать проводки?


Повідомлення відредагував ALISA-12 - Вівторок, 23.04.2013, 18:18
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Облік та списання матеріальних цінностей
Пошук: