Подскажите !
|
|
judo | Дата: Вівторок, 19.11.2013, 16:09 | Повідомлення # 271 |
Група: Видалені
| очень нужно!!!!!!!!!!!!!подскажите пожалуйста, нам родители подарили Туи,поставили их на 108 спец.фонда(як гранты и подарки)...из них 5 не прижились(пропали)мы их списали...вопрос,имели мы право их списать без сессии и решения миськвыконкома!?и чем это можно подкрепить.спасибо Добавлено (19.11.2013, 14:09) --------------------------------------------- НТП, СПАСИБОЧКИ!!!!!! очень выручили!!!!!
|
|
| |
GREENSKY | Дата: Вівторок, 19.11.2013, 17:28 | Повідомлення # 272 |
Група: Видалені
| подскажите, как правильно вести мемориальный ордер 5 (ф.405), и еще, больничные надо вести в мемор.ордере № 2 вместе с основными записями, или как-то отдельно.Спасибо!
|
|
| |
mulberry | Дата: Вівторок, 19.11.2013, 18:23 | Повідомлення # 273 |
Група: Видалені
| GREENSKY, м.о. №2 ведеться на кожен реєстраційний рахунок окремо. Як ви разом мух з котлетами помішаєте, тобто бюджетні та позабюджетні кошти? І ще. Що ви маєте конкретно на увазі під поняттям "як правильно вести меморіальний ордер 5" ? Розповісти вам всю теорію обліку зарплати, стипендій та відрахувань із них ? Задавайте більш конкретні питання. Будем відповідати.
|
|
| |
IRENE | Дата: Середа, 20.11.2013, 11:25 | Повідомлення # 274 |
Група: Видалені
| GREENSKY, по больничным мы ведем м/о 3 , а не м/о 2 по м/о 5 Вам уже ответили
|
|
| |
mulberry | Дата: Середа, 20.11.2013, 15:28 | Повідомлення # 275 |
Група: Видалені
| IRENE, чи м.о.2, чи м.о.3-не принципово, бо 2-й-для загального фонду. а 3-й -для спеціального, а рахунок для лікарняних-це позабюджетні кошти. Якщо бути точним, то я в себе веду м.о.3-1 по лікарняних, але я не хотіла навантажувати молодого главбуха цими нюансами
|
|
| |
judo | Дата: Середа, 20.11.2013, 16:24 | Повідомлення # 276 |
Група: Видалені
| добрый день!не могу найти приказ или инструкцию о списании основных средств,а точнее деревьев!подскажите какую-нибудь базу!благодарна!
|
|
| |
Мышонок | Дата: Четвер, 21.11.2013, 14:06 | Повідомлення # 277 |
Група: Видалені
| Доброго дня! До нас надійшла благодійна допомога у вигляді різних матеріалів(канцтоварів, будівельних , господарські, та молоцінні матеріали),яким документом потрібно оприбутковувати,і де його можна знайти!Наперед,Вдячна
|
|
| |
orif | Дата: Четвер, 21.11.2013, 14:43 | Повідомлення # 278 |
Група: Видалені
| Мышонок, тут почитайте, и еще на форуме есть поиск
Повідомлення відредагував orif - Четвер, 21.11.2013, 14:44 |
|
| |
judo | Дата: Четвер, 21.11.2013, 14:55 | Повідомлення # 279 |
Група: Видалені
| orif, не подскажите, приказ или инструкцию о списании основных средств,а точнее по деревьям ...спасибо
|
|
| |
ssvet | Дата: Четвер, 21.11.2013, 16:12 | Повідомлення # 280 |
Група: Видалені
| judo, ми списуємо дерева так: беремо Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню. Акт складає комісія, призначена міськвиконкомом. Печатка на акті -Управління житлово-комунального господарства міськради. На підставі Акту - пишемо наказ на списання
|
|
| |
тайми | Дата: Вівторок, 26.11.2013, 17:19 | Повідомлення # 281 |
Група: Видалені
| В сільській раді є одна посадова особа яка веде бухгалтерській облік, за штатним розписом головний бухгалтер, згідно пол. про бухг службу потрібностворити підрозділ бухгалтерської служби, щоб залишити посаду головного бухгалтера. Допоможіть знайти вихід для сільської ради у якої один бухгалтер але підпорядковані ще інші установи...
|
|
| |
Венера2470 | Дата: Середа, 27.11.2013, 22:41 | Повідомлення # 282 |
Група: Видалені
| Добрий вечір! Підкажіть будь-ласка з якого КЕКВ треба платити за понаднормове споживання електроенергії, коли спожили на 61 кВт більше як укладено в угоді з РЕМ.
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Середа, 27.11.2013, 23:08 | Повідомлення # 283 |
Група: Видалені
| КЕКВ 2273
|
|
| |
Ole444ka | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 00:13 | Повідомлення # 284 |
Група: Видалені
| Для Венера2470: Цілком підтримую відповідь Радистка_Кэт - платити треба тільки по КЕКВ 2273, в іншому випадку буде нецільове використання коштів. А іще я б переглянула угоду з РЕМ. А ліміти у Вас затверджені вищестоящею організацією?
|
|
| |
ALISA-12 | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 00:17 | Повідомлення # 285 |
Група: Видалені
| Венера2470, А у вас была проверка счетчика? если не было, нужно было брать счет согласно лимита, а 61 кВт оставить на следующий месяц
|
|
| |
Ole444ka | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 00:22 | Повідомлення # 286 |
Група: Видалені
| Для тайми: Згадане Вами положення є типовим. Воно носить рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування. Вводьте посаду головного бухгалтера і працюйте собі на здоров"я.
|
|
| |
тайми | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 10:39 | Повідомлення # 287 |
Група: Видалені
| Дякую!!!
|
|
| |
SVETAnet | Дата: Понеділок, 02.12.2013, 13:43 | Повідомлення # 288 |
Група: Видалені
| Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, вирахувати суми орендної плати, якщо в розрахунку орендної плати вказано, що базовий місяць для розрахнку березень 2013 року, договір заключено 16 вересня 2013 року. Яка буде вартість орендної плати з урахуванням індексу інфляції за вересень, жовтень і листопад? Дякую..!
|
|
| |
астра | Дата: Неділя, 08.12.2013, 14:28 | Повідомлення # 289 |
Група: Видалені
| Підкажіть, будь-ласка, новачку, чи правильно я обліковую витрати по 81 рахунку: 811 - витрати за рахунок коштів по 02 фонду як плата послуги, 812 - за рахунок коштів отриманихвід інших організацій, наприклад, від центру зайнятості за громадські роботи, допомога від ФСС по тичас непрацездатності, а на 813 - витрати за рахунок бюджету розвитку (єдиний податок). Буду дуже вдячна за підказку !!!
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Неділя, 08.12.2013, 15:08 | Повідомлення # 290 |
Група: Видалені
| Местный бюджет? 811- правильно, 813 - что значит (едининый налог)?
А вот 812 - неправильно. Этот счет для 03 фонда - благотворительные взносы, суммы по поручениям //центру зайнятості за громадські роботи, допомога від ФСС по тичас непрацездатності/// - это внебюджетные средства, идут через 674 счет (Розрахунки за спеціальними видами платежів)
|
|
| |
астра | Дата: Неділя, 08.12.2013, 16:08 | Повідомлення # 291 |
Група: Видалені
| Так, місцевий бюджет. На 813 обліковую витрати за рахунок коштів 07 фонду 18050300 та 18050400 (єдиний податок з юридичних і фізичних осіб). Це правильно??? А субвенція на ремонт доріг яка йде по спец фонду Дт 326 Кт 713 Платимо за ремонт по акту вик робіт Дт 813 Кт326 ???????????????
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Неділя, 08.12.2013, 16:36 | Повідомлення # 292 |
Група: Видалені
| Да, правильно Добавлено (08.12.2013, 14:30) --------------------------------------------- Только в проводках вы пропускаете звено - м/о № 6 или 4 Добавлено (08.12.2013, 14:35) --------------------------------------------- НАСЧИТАНЫ ДОХОДЫ - дт 326 кт 713, Выполнены работы (подписан акт) -дт 813 кт 675 Оплачено- дт 675 кт 326 Добавлено (08.12.2013, 14:36) --------------------------------------------- http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1214-13/print1361301480086173 ТИПОВА КОРЕСПОНДЕНЦІЯ субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями бюджетних установ
|
|
| |
астра | Дата: Понеділок, 09.12.2013, 18:59 | Повідомлення # 293 |
Група: Видалені
| Може хто з відвідувачів сайту відповість чи правильно я міркую, щоб придбати за рахунок 07 фонду мені потрібно з котлового рахунку 07 спец фонду кидати кошти на рахунок установи, наприклад, бібліотеки:
Дт 326/біб-ка Кт 702 Дт 803 Кт 326/котловий кидаю кошти розпорядженням
Дт 10 Кт 675 Дт 813 Кт 401 Дт 675 Кт 326/біб-ка Аналогічно буде по 01 загальному фонду, а вже по 02 і 03 фонду перші дві проводки не потрібно?1 Дякую усім за підказки!!!!!!
|
|
| |
Радистка_Кэт | Дата: Понеділок, 09.12.2013, 22:58 | Повідомлення # 294 |
Група: Видалені
| м/о № 3-1 Дт 326/ос Кт 713 Кт 326/ос Дт 326/реестр м/о № 3-2 Кт 326/реест Дт 675 М/о № 6 Кт 675 Дт 10 другий запис Дт 813 Кт 401
|
|
| |
астра | Дата: Вівторок, 10.12.2013, 20:21 | Повідомлення # 295 |
Група: Видалені
| Дякую!
|
|
| |
klimksenia | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 13:00 | Повідомлення # 296 |
Група: Видалені
| Добрий день. Підкажіть по КЕКВ потрібно сплачувати: 1) друк рекламного плакату (2 шт. по 171,00 грн.; 2) розміщення реклами на рекламних носіях (диначний постер). Це в одному акті. Реклама буде розміщуватися ззовні приміщення
Повідомлення відредагував klimksenia - Вівторок, 24.12.2013, 13:04 |
|
| |
Paradeigma | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 14:50 | Повідомлення # 297 |
Група: Видалені
| 2240 "Оплата услуг (кроме комунальных)"
|
|
| |
ketymal | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 14:58 | Повідомлення # 298 |
Група: Видалені
| Добрый день! Подскажите пожалуйста, сумма выделенная ФСС з ТВП на оплату больничного - в каких формах годового отчета отражается? Спасибо!
|
|
| |
EVGENIY | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 22:39 | Повідомлення # 299 |
Група: Видалені
| ketymal, вам вот сюда http://ukrbudget.ru/forum/37-11-1
|
|
| |
ketymal | Дата: Вівторок, 24.12.2013, 22:53 | Повідомлення # 300 |
Група: Видалені
| Спасибо - огромное ! Я это читала, но там все касательного того, если деньги остались на счету и не выплаченные больничные. А где отображать просто движение по больничным ? Я все выплатила и никакой задолженности.
|
|
| |