ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 12.04.2012 р. N 17-10/925-5184 (Витяг) - 4 Мая 2012 - Сайт для бюджетных учреждений Украины

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Воскресенье, 04.12.2016, 00:52
|
RSS
Меню сайта
Мини-чат
Главная » 2012 » Май » 4 » ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 12.04.2012 р. N 17-10/925-5184 (Витяг)
01:01
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 12.04.2012 р. N 17-10/925-5184 (Витяг)

ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.04.2012 р. N 17-10/925-5184

(Витяг)

<...>

1. Щодо оплати відсотків річних, нарахованих при оплаті за електроенергію

Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Державного казначейства України від 25.11.2008 р. N 495, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27.01.2009 р. за N 79/16095 (далі - Інструкція), визначено, що оплата донарахованих платежів (окрім штрафів і пені), визначених контрольними органами відповідно до законодавства, та відсотків річних від простроченої суми договору проводиться за тим кодом, за яким має проводитися основний платіж (п. 4).

Отже, оплата відсотків річних, нарахованих при оплаті за електроенергію, здійснюється за КЕКВ 1163 "Оплата електроенергії".

2. Щодо перевірки технічного стану транспортного засобу

Відповідно до Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 р. N 137, перевірка технічного стану транспортного засобу - процес визначення відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам.

Інструкцією визначено, що проведення експертної оцінки транспортних засобів, технічного огляду транспортного засобу, здійснюється за КЕКВ 1134 "Оплата послуг (крім комунальних") (1.3.4.е).

Таким чином, якщо вартість вінілового утримувача входить до вартості наданих послуг з перевірки технічного стану транспортного засобу, видатки необхідно здійснювати за згаданим кодом.

3. Щодо визначення поняття технічного обслуговування систем газопостачання та технічного обслуговування обладнання

Згідно з наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 1 жовтня 1997 року N 254 "Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання України", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.05.98 р. за N 318/2758, система газопостачання - газопроводи і споруди на них (включаючи міжселищні). Газове обладнання житлових і громадських будинків, промислових і сільськогосподарських підприємств, підприємств комунально-побутового обслуговування населення виробничого характеру, ГНС, ГНП, ПСБ, АГЗС, резервуарних, геотермальних групових та індивідуальних установок ЗВГ.

Технічне обслуговування - системи обходів (оглядів), ремонтів, які дають змогу утримувати обладнання в справному стані. При технічному обслуговуванні здійснюють контроль технічного стану, перевірку на загазованість, виявлення виходу газу, очищення, змащування, регулювання та інші операції з утримання працездатності і справності газопроводів, ГРП, електрохімзахисту, сигналізації, обладнання ГРП, ГНС, ГНП і АЗГС, газовикористовувальних установок і газових приладів.

Інструкцією зазначено, що видатки на технічне обслуговування та утримання в належному стані (крім ремонту) систем вуличного освітлення, внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, газопостачання та водовідведення тощо проводяться за КЕКВ 1165 "Оплата інших комунальних послуг" (1.6.5-б).

4. Щодо орендної плати

Якщо на балансі розпорядника бюджетних коштів знаходиться будівля, приміщення якої орендує інша бюджетна установа, орендодавець укладає з орендарем договір оренди відповідно до Типового договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності (далі - договір оренди), затвердженого наказом Фонду державного майна України від 23.08.2000 N 1774, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.12.2000 за N 931/5152 (далі - наказ).

Відповідно до пункту 5.13 договору оренди орендар зобов'язаний здійснювати витрати, пов'язані з утриманням орендованого майна. А якщо приміщеннями користуються і орендар, і балансоутримувач (як це здебільшого й буває), то орендар бере участь в утриманні відповідних приміщень (у відповідній пропорції). Між орендарем і балансоутримувачем укладається договір згідно з Примірним договором про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю, затвердженим наказом.

Згідно з договором оренди орендодавець має право доручити орендарю сплачувати вартість послуг, пов'язаних з утриманням орендованого майна, безпосередньо комунальним або житлово-комунальним підприємствам.

Орендодавець розподіляє між орендарями витрати на утримання приміщень залежно від наявності, кількості, потужності, часу роботи електроприладів, системи тепло- і водопостачання, каналізації за спеціальними рахунками, а в неподільній частині - пропорційно до розміру орендованої організаціями площі. Орендодавець надає орендарям рахунки для оплати орендної плати, послуг охорони приміщення, комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання, електроенергія, інші комунальні послуги - вивезення сміття, обслуговування ліфтів) та інших послуг, пов'язаних з утриманням приміщень, орендарі оплачують їх відповідно до економічної суті платежу.

Застосування кодів економічної класифікації видатків залежить від економічної суті платежу та умов укладених договорів.

Якщо орендодавець має право на надання комунальних та експлуатаційних послуг, то плата за ці послуги має зараховуватися як власні надходження - плата за послуги, що надаються бюджетною установою, на рахунки, які призначені для зарахування до спеціального фонду державного бюджету власних надходжень розпорядників бюджетних коштів. При цьому надання таких послуг має передбачатися законодавством (абз. 3 ч. 4 статті 13 Бюджетного кодексу України).

Власні надходження бюджетних установ за рахунок надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, використовуються на покриття витрат, пов'язаних з організацією та наданням послуг, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (абз. 15 ч. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України).

Якщо орендодавець не має права на надання зазначених вище послуг, то орендар може відшкодувати лише витрати на утримання приміщень, зазнані орендодавцем.

У разі відшкодування витрат орендарем кошти надходять на реєстраційні рахунки орендодавця за КЕКВ 0000. За операціями поточного року кошти зараховуються як відшкодування здійснених витрат та відносяться на відновлення касових видатків. Залежно від проведених операцій коригуються фактичні видатки.

Відповідно до бюджетного законодавства право бюджетних установ на витрачання бюджетних асигнувань, передбачених у кошторисах поточного року, припиняється 31 грудня поточного року. У разі надходження коштів на реєстраційний рахунок по загальному фонду за КЕКВ 0000 по операціях, проведених у минулих бюджетних періодах, отримані кошти спрямовуються в доход державного бюджету.

<...>

 

Перший заступник Голови

О. Даневич

Просмотров: 5190 | Добавил: EVGENIY | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Курс валют
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Поиск по сайту
Copyright MyCorp © 2016 | |