Особливості списання у сільській раді - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Суббота, 03.12.2016, 03:20
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб » Місцеве самоврядування » Особливості списання у сільській раді (Комісія по списанню...)
Особливості списання у сільській раді
Pittrice13Дата: Среда, 24.07.2013, 10:58 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 49
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня,
підкажіть , які особливості   списання матеріалів у сільській раді. "Звичайний" порядок- начебто тут не "катить" ( затвердження комісії по списанню, складання акту на списання, підписаного комісією.. ) . Дивлюся як робив попередник- Акт на списання " Комісія в складі депутата, секретаря с-ради, обліковця ( всього 3 особи) .. склали даний акт про те, що в такому то періоді на потреби було використано скільки то паперу на таку то суму . Акт підписали.. ". Голова ЗАТВЕРДЖУЮ підписав. По суті- все. Розпоряджень про призначення "комісії" - немає . Та нічого більше немає. Так і треба чи ні ... Дякую
 
NadiaДата: Среда, 24.07.2013, 14:53 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата (Pittrice13)
Доброго дня, підкажіть , які особливості   списання матеріалів у сільській раді. "Звичайний" порядок- начебто тут не "катить" ( затвердження комісії по списанню, складання акту на списання, підписаного комісією.. ) . Дивлюся як робив попередник- Акт на списання " Комісія в складі депутата, секретаря с-ради, обліковця ( всього 3 особи) .. склали даний акт про те, що в такому то періоді на потреби було використано скільки то паперу на таку то суму . Акт підписали.. ". Голова ЗАТВЕРДЖУЮ підписав. По суті- все. Розпоряджень про призначення "комісії" - немає . Та нічого більше немає. Так і треба чи ні ... Дякую
мы в начале года делаем распоряжение  "про призначення постійно діючої комісіїї" туда включаем  5 особ, председатель с/с, гл.бух, секретарь и ещё двоих из штата и этой комиссией списываем материалы, согласна акта (Типова форма № 3-2). Замечаний после проверки КРУ не было.


Сообщение отредактировал Nadia - Среда, 24.07.2013, 14:54
 
Pittrice13Дата: Четверг, 25.07.2013, 16:19 | Сообщение # 3
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 49
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
з приводу розпорядження- чи виноситься це на сесії, чи ні
 
NadiaДата: Среда, 31.07.2013, 16:41 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Нет, не выносится.
 
Pittrice13Дата: Четверг, 01.08.2013, 13:17 | Сообщение # 5
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 49
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую !
 
lorikДата: Пятница, 30.05.2014, 15:31 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день! На балансі сільської ради рахується екскаватор 1991р.випуску в не робчому стані вартість 3279,00, знос - 2624,00. Згідно звіту про оцінку майна вартість металобрухту  -5225,00. Як правильно оформити списання та чи можна продати металобрухт приватній особі?
 
Форум » Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб » Місцеве самоврядування » Особливості списання у сільській раді (Комісія по списанню...)
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |