Субота, 20.04.2024, 12:44
Сайт 
Головна | Бухгалтерська служба бюджетних установ - Сторінка 3 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Казначейське обслуговування » Бухгалтерська служба » Бухгалтерська служба бюджетних установ
Бухгалтерська служба бюджетних установ
EVGENIYДата: Вівторок, 27.12.2011, 01:55 | Повідомлення # 61
Група: Видалені





чтоб форум был красивей нужно большие тексты скрывать под спойлер wink
Ещё ната вы модератор и можете прикреплять файлы wink
 
на_таДата: Вівторок, 27.12.2011, 11:42 | Повідомлення # 62
Група: Видалені





Gorg1310, спасибо, виновата,исправлюсь ))))))))))))) у меня просто, что-то не получалось со спойлером....

Повідомлення відредагував на_та - Вівторок, 27.12.2011, 11:50
 
АннушкаДата: Вівторок, 14.02.2012, 17:49 | Повідомлення # 63
Група: Видалені





Помогите пожалуйста разобраться в ситуации:Я работаю специалистом 2 категории в сельском совете, в конце февраля главный бухгалтер уходит на пенсию.... я стою в резерве... казна мою кандидатуру не подписывает т.к. нет стажа на руководящей должности... я временно буду и.о., можно брать на мою должность другого бухгалтера? как мне нужно будет насчитывать зарплату-как разницу в окладах, или нет??? или можно стать на ставку главного бухгалтера??? вобщем как сделать по закону и чтоб себя не обидеть? ПОМОГИТЕ!!!!!
 
alla-drejkoДата: Вівторок, 14.02.2012, 21:44 | Повідомлення # 64
Група: Видалені





Ну раз гол.бух звільняється,автоматично з"являється вакантна посада,а отже Вас можна призначити тимчасово (наприклад з 01.03.2012 до 28.02.2013)в.о.гол.бух .(з/пл відповідно займаній посаді).Рекомендую позачергово проатестуватись на вищу категорію.(це щоб претезій менше було,а то раптом ще й категорія не сподобається)
 
masyaДата: Середа, 15.02.2012, 11:54 | Повідомлення # 65
Група: Видалені





Помню сколько шума было из-за наказа про обликову политику, нашла разъяснение крушников вот читайте: