Субота, 20.04.2024, 12:44
Сайт 
Головна | Бухгалтерська служба бюджетних установ - Сторінка 3 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Казначейське обслуговування » Бухгалтерська служба » Бухгалтерська служба бюджетних установ
Бухгалтерська служба бюджетних установ
EVGENIYДата: Вівторок, 27.12.2011, 01:55 | Повідомлення # 61
Група: Видалені





чтоб форум был красивей нужно большие тексты скрывать под спойлер wink
Ещё ната вы модератор и можете прикреплять файлы wink
 
на_таДата: Вівторок, 27.12.2011, 11:42 | Повідомлення # 62
Група: Видалені





Gorg1310, спасибо, виновата,исправлюсь ))))))))))))) у меня просто, что-то не получалось со спойлером....

Повідомлення відредагував на_та - Вівторок, 27.12.2011, 11:50
 
АннушкаДата: Вівторок, 14.02.2012, 17:49 | Повідомлення # 63
Група: Видалені





Помогите пожалуйста разобраться в ситуации:Я работаю специалистом 2 категории в сельском совете, в конце февраля главный бухгалтер уходит на пенсию.... я стою в резерве... казна мою кандидатуру не подписывает т.к. нет стажа на руководящей должности... я временно буду и.о., можно брать на мою должность другого бухгалтера? как мне нужно будет насчитывать зарплату-как разницу в окладах, или нет??? или можно стать на ставку главного бухгалтера??? вобщем как сделать по закону и чтоб себя не обидеть? ПОМОГИТЕ!!!!!
 
alla-drejkoДата: Вівторок, 14.02.2012, 21:44 | Повідомлення # 64
Група: Видалені





Ну раз гол.бух звільняється,автоматично з"являється вакантна посада,а отже Вас можна призначити тимчасово (наприклад з 01.03.2012 до 28.02.2013)в.о.гол.бух .(з/пл відповідно займаній посаді).Рекомендую позачергово проатестуватись на вищу категорію.(це щоб претезій менше було,а то раптом ще й категорія не сподобається)
 
masyaДата: Середа, 15.02.2012, 11:54 | Повідомлення # 65
Група: Видалені





Помню сколько шума было из-за наказа про обликову политику, нашла разъяснение крушников вот читайте:
Чи потрібно видавати наказ про облікову політику бюджетним установам?



Перш за все зазначимо, що нормативних документів, які б суворо регламентували зміст або форму наказу про облікову політику чи містили вимоги про обов’язкове складання бюджетними установами такого наказу, немає. Так у ст. 8 Закону від 16.07.99 р. № 996-ХІV „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” визначено, що відповідно до законодавства та установчих документів до компетенції власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) належать питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві, серед яких і встановлення облікової політики.

У зв’язку з цим, якщо керівник прийняв рішення не видавати такий наказ, своє рішення він може обґрунтувати тим, що нормативними документами передбачено облік усіх здійснюваних установою операцій, тому готувати документ, що дублює законодавчо затверджені норми, не потрібно. У цьому випадку установа може обмежитися графіком документообігу або навіть обійтися без нього, якщо між підрозділами курсує незначна кількість ділових паперів, видавши окреме розпорядження або прописавши відповідні вимоги в посадових інструкціях спеціалістів, які займаються складанням та поданням документів.

Водночас керівник, виходячи знову ж таки з норми про самостійність прийняття рішення щодо організації бухгалтерського обліку, може визнати за необхідне видання нормативно-розпорядчого документа про облікову політику. Така необхідність виникає тоді, коли в наказі про облікову політику слід відобразити методи оцінки, обліку і процедури, щодо яких нормативно-методологічна база передбачає більше одного варіанта.

Провідний контролер-ревізор КРВ в Дергачівському районі Т.І.Капусник

источник :http://www.dobrivisti.org.ua/KRU_Dergahi.htm
 
АннушкаДата: П`ятниця, 24.02.2012, 18:24 | Повідомлення # 66
Група: Видалені





Спасибо за ответ!!!

Добавлено (24.02.2012, 16:24)
---------------------------------------------

Quote (alla-drejko)
Вас можна призначити тимчасово (наприклад з 01.03.2012 до 28.02.2013)в.о.гол.бух
ЗАМКНУТЫЙ КРУГ!!!

Помогите мы же местный бюджет, вообщем ДКСУ мою должность "не погоджуе", я остаюсь "тимчасово виконуюча", они говорят на мою должность не кого взять нельзя т.е. остаюсь я и ещё один бухгалтер тоже спец.2 кат. работы куча....., и если приходит гл.бух.со всеми квалификационными требованиями ДКСУ мы обязаны будем его взять, а я остаюсь без работы... cry , ещё одно но.... даже если я 28 тысяч лет проработаю исполняющим обязанности главного, стажа работы на руководящей должности у меня все равно не будет!!!!(говорит ДКСУ) Я В ШОКЕ! и вопрос к голове моему от любого проверяющего - почему так долго нет главного а толь и.о. В ОБЩЕМ ЗАВАЛ!!!!!!!![size=9]
 
EVGENIYДата: П`ятниця, 24.02.2012, 19:23 | Повідомлення # 67
Група: Видалені





Аннушка, не переживайте Минфин об этом знает и во всех письмах пишет что скоро будут изменения в этот порядок! А почему ДКСУ не берёт это вопрос если ВО то значит стаж руководящий идёт! Нужно на них надаваить как нибудь! У нас лично берут в таких ситуациях!
 
АннушкаДата: П`ятниця, 24.02.2012, 20:35 | Повідомлення # 68
Група: Видалені





Спасибо, за поддержку! Мы решили пока идти на пролом, делаем свое типовое положение и утверждаем его на сессии, далее визируем головою мою должность я пока на и.о., и подаем в казну "на погодження", они если и овергают мою должность то по крайней мере напишут обоснование писменно, а с бумажкой уже легче идти дальше.....(писать в мин.фин. или ещё чего....) ВСЕМ СПАСИБО ЗА ПОДДЕРЖКУ!!!

Повідомлення відредагував Аннушка - П`ятниця, 24.02.2012, 20:36
 
GalinaTДата: П`ятниця, 24.02.2012, 23:17 | Повідомлення # 69
Група: Видалені





EVGENIY, так не може ДКСУ брати в.о я к керівну посаду - тому що в.о. не прописується в трудовій - людина по трудовій залишається спеціалістом 2 категорії - а в.о.лише по наказу.Це на разі проблема....Чекаємо також на внесення змін до Постанови.....
 
EVGENIYДата: П`ятниця, 24.02.2012, 23:25 | Повідомлення # 70
Група: Видалені





GalinaT, це по трудовій але ж фактично виконує роботу главбуха зі всіма наслідками і зі всією відповідальністю, на це можно зважити і погодити в казначействі wink
 
GalinaTДата: П`ятниця, 24.02.2012, 23:29 | Повідомлення # 71
Група: Видалені





EVGENIY, я б обома руками "ЗА" - wink
 
EVGENIYДата: П`ятниця, 24.02.2012, 23:36 | Повідомлення # 72
Група: Видалені





Аннушка, Я тільки побачив що ви з Луганської області, скажіть в якому казначействі обслуговуваєтесь?
 
АннушкаДата: Неділя, 26.02.2012, 15:53 | Повідомлення # 73
Група: Видалені





Обслуживаемся в Станично-Луганском казначействе, так же звонили в областное казначейство в отдел кадров, услышали тоже самое, а зав.голов гос.служб сказал, что и.о. может быть только на время отпуска или болезни вообщем с казной никто не согласен!!!

Повідомлення відредагував Аннушка - Неділя, 26.02.2012, 15:54
 
alla-drejkoДата: Неділя, 26.02.2012, 17:24 | Повідомлення # 74
Група: Видалені





Quote (Аннушка)
и.о. может быть только на время отпуска или болезни

А якщо вакансія, то відповідно її заповнення і без в.о. Або якщо немає ні відпустки, ні хвороби, а людина розрахувалась, то як з позиції казни називається така посада? Аннушка, як я Вас розумію в категорії доведення чогось для казни. tomato
 
EVGENIYДата: Неділя, 26.02.2012, 19:59 | Повідомлення # 75
Група: Видалені





Аннушка, Передавайте привет от меня Наталье Григорьевне smile Мы с ней ездили когда то на курсы в Тернополь! И главный бухгалтер меня знает! И Голубцовой пламенный привет от меня! Скажите что вы от меня и чтоб они вас не обижали wink
 
5555Дата: Понеділок, 27.02.2012, 12:26 | Повідомлення # 76
Група: Видалені





Для Аннушки. Добрий день. Я працюю в казначействі. Ви думаєте, що проблема погодження на посаду гол. бухгалтера нас не касається? Та це ж не прихоть казначейства! Читайте уважно постанову Кабінету Міністрів України № 59 та наказ МФУ № 214! А для казначейства це лишня головна біль. А як з 2013 р. ще й атестація гол. бух. впаде на голову казначейства - то це взагалі дурдом.
А при наявності вакансії в.о. призначати не можна.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 27.02.2012, 23:52 | Повідомлення # 77
Група: Видалені





5555, знаете каждого из нас когда то брали на работу без опыта роботы хотя требования были СТАЖ РАБОТЫ! Без обид но постанову уж слишком перемудрили, для сельской месности могли бы дать исключения, это может в городах и крупных населённых пунктах легко найти по всем требованиям, есть сёла в которых ни один человек не имеет высшего образования в радиусе 10 км wink а работать кто то должен, и казначейству не стоит быть таким категоричным и исполнительным!!! Ведь нас самих когда то взяли с нарушениями wink
П.С. А то что головная боль полностью согласен! wacko
 
5555Дата: Вівторок, 28.02.2012, 11:55 | Повідомлення # 78
Група: Видалені





Добрий день. А я повністю згідна з вами з тим, що постановою перемудрили. І не тільки в сільській місцевості. Я працюю в районному центрі. Проблема з головними бухгалтерами у нашому місті є і не мала. Вже не говорючи за село. З усіх сільських рад нашого району тільки три гол. бух. мають вищу освіту хоч і стаж роботи гол. бухгалтером по 15-25 років. А в місті з вищою освітою є багато молоді, але де взяти стаж? А є така молодь, що працювала б гол. бух. краще, ніж хтось з великим стажем. Я просто говорю, що це не прихоть казначейства, а вимоги КМ.
 
beleckayaДата: Вівторок, 27.03.2012, 22:58 | Повідомлення # 79
Група: Видалені





Шановні колеги, підкажіть , будь-ласка, вже не знаємо до кого звернутись. Я працюю головним бухгалтером в сільській раді, зараз пішла у відпустку в звязку з вагітністю та пологами на 126 календарних днів,але на час моєї відсутності потрібно , щоб хтось виконував роботу головного бухгалтера.... Але ж зараз на посаду головного бухгалтера потрібно знайти людину з 3 роками стажу на керівній посаді та з вищою освітою, а таких "бажаючих" просто немає в нашому районі. Нам порекомендували покласти обовязки головного бухгалтера на секретаря сільської ради з правом надання їй другого підпису,але виникає питання чи це не є корупція??? Може хтось знає вихід з такої ситуації, підкажіть, будь - ласка. На форумі кадровиків написали, що це корупція , а що робити ... В шаті в нас голова, секретар , головний бухгалтер та прибиральниця. На кого покласти обовязки Бог його знає. В Казначействі теж нічого "путнього" не кажуть тільки людину з 3 роками стажу на керівній посаді та з вищою освітою вперлисьі все ... cry я вже дублююсь на всіх форумах, але на жаль конкретної відповіді немає.
 
найкДата: Середа, 28.03.2012, 17:00 | Повідомлення # 80
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста, я сегодня заплатила за услуги через банк и хочу вернуть деньги согласно авансового отчета,но не хочу на конец месяца вешать кредиторку, могу ли я зарегестрировать в апреле авансовый с расходами за март
 
АннушкаДата: Четвер, 29.03.2012, 19:45 | Повідомлення # 81
Група: Видалені





найк, у нас в казне не пропустили бы такие документы в следующем месяце...., лучше наверно уж кредиторка, или без возмещения останитесь, у меня в феврале висело 3 авансовых на конец, и ничего.....
 
demДата: Субота, 12.05.2012, 17:48 | Повідомлення # 82
Група: Видалені





Підскажіть, чи є які зміни до Положення про бухгалтерську службу щодо вимог до головного бухгалтера при погодженні на посаду? Може хтось щось чув?
Я працювала в одній сільсій раді на час декретної відпустки головного бухгалтера на цій посаді - зараз по результатам стажування, одержала постійне місце в іншій сільській раді. Маю стаж, але немає вищої освіти - казначейство не погоджує. Дратує становище невизначеності- прийнята на роботу чи ні. Поки що працюю по цивільно-правовій угоді. Чи це вірно, чи ні - ніхто не говорить.


Повідомлення відредагував dem - Субота, 12.05.2012, 19:41
 
EVGENIYДата: Неділя, 13.05.2012, 23:25 | Повідомлення # 83
Група: Видалені





dem, могу точно сказать что изменений никаких нет, как только будут я опубликую на сайте smile
 
камаДата: Понеділок, 02.07.2012, 21:25 | Повідомлення # 84
Група: Видалені





Добрий вечiр пiдскажiть будь- ласка, на сьогоднiшнiй день перiод дикретноi выдпустки зараховуэться в стаж роботи на посадi (адже в трудовiй не вказуэться, що перебуваэш в декретнiй вiдпустцi)
 
GalinaTДата: Середа, 04.07.2012, 23:58 | Повідомлення # 85
Група: Видалені





кама, Звичайно зараховується,а для чого якийсь запис в трудовій.Ви ж на час декретної відпустки рахуєтесь на роботі,за вами залишається ваше робоче місце і посада
 
vitalina5Дата: Понеділок, 17.09.2012, 13:55 | Повідомлення # 86
Група: Видалені





Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно створювати Положення про бухгалтерську службу в бюджетній установі, коли в штаті затверджена тільки 1 посада - головний бухгалтер, який виконує всі завдання. Дякую.
 
nechivanДата: Понеділок, 17.09.2012, 15:24 | Повідомлення # 87
Група: Видалені





vitalina5, прочитайте:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/59-2011-п

"2. Бухгалтерська служба утворюється як самостійний
структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від
обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, -
департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі
вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання
обов'язків бухгалтерської служби.
"

По-моему двух мнений быть не может.


Повідомлення відредагував nechivan - Понеділок, 17.09.2012, 15:27
 
vitalina5Дата: Вівторок, 18.09.2012, 00:33 | Повідомлення # 88
Група: Видалені





nechivan, дякую wink
 
gor506Дата: Вівторок, 23.10.2012, 17:10 | Повідомлення # 89
Група: Видалені





Здравствуйте, форумчане!
Прочитала в журнале "Баланс-бюджет" за 08.10.12 статью об оценке казначейством главных бухгалтеров. Там написано, что перечень вопросов для оценки выложен на сайте казначейства. Здесь я не нашла. Может подскажете где искать?
 
nechivanДата: Вівторок, 23.10.2012, 19:53 | Повідомлення # 90
Група: Видалені





gor506, очень интересный перечень, особенно пункт [i]ІV. Дотримання інших вимог бюджетного законодавства при казначейському обслуговуванні[/i].
Прикріплення: Dodatok1.doc (39.0 Kb)
 
Форум » Казначейське обслуговування » Бухгалтерська служба » Бухгалтерська служба бюджетних установ
Пошук: