Програми 1С:Підприємство для обліку бюджетних установ - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Воскресенье, 04.12.2016, 11:08
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: Natty, Туманский, QWERTY 
Форум » Автоматизацiя облiку бюджетних установ » Платные программы » Програми 1С:Підприємство для обліку бюджетних установ (1С:Підприємство - встановлення, підтримка, навчання)
Програми 1С:Підприємство для обліку бюджетних установ
TatyanaGДата: Вторник, 17.06.2014, 14:38 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline


Для обліку бюджетних установ України існують наступні програми 1С:


1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України
1С:Підприємство 8. Зарплата і кадри для бюджетних установ України
1С:Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для підвідомчих організацій України
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для місцевих рад України

Кожна з цих програм має свої функціональні можливості, які будуть описані нижче, по кожному продукту окремо.

Яка ціна на ці програми?

Фірма 1С веде фіксовану цінову політику, тому ціна на всі програми у офіційних партнерів фірми 1С однакова. Це означає, що купити дешевше у офіційного партнера фірми 1С неможливо. Тоді яка різниця де купувати? Різниця велика. Якщо Ви придбаєте у компанії, яка не має кваліфікованих співробітників і не має досвіду роботи, то можете стикнутися з купою проблем по обслуговуванню, консультуванню та навчанню.

Хотіли б Ви придбати програму у надійної компанії, яка
  • має 10-літній досвід роботи з програмами 1С
  • входить в 10 кращих компаній серед 500 по Україні (за рейтингом фірми 1С)
  • має досвідчених фахівців в різних галузях, в тому числі і бюджетній (наші фахівці мають більш ніж 300 сертифікатів 1С, які підтверджують їх знання)
  • має власний навчальний центр та Спеціалізовану лінію консультацій
  • тоді дзвоніть  (0472) 45-41-89, 32-41-81


Як вибрати програму?

1. Спочатку треба визначити, який облік Ви хочете автоматизувати.
2. Потім ознайомитися з можливостями програмних продуктів для бюджетних установ,
або звернутися до менеджера компанії, де будуте купувати програму.
3. Ви зможете БЕЗКОШТОВНО подивитись любу програму в ДЕМО-ДОСТУПІ, для цього дзвоніть (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 12:36)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України

Програмний продукт "1С:Підприємство 8 . Бухгалтерія для бюджетних установ України " призначений для автоматизації бухгалтерського обліку бюджетних установ, що фінансуються за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів та здійснюючих облік за Планом рахунків бюджетного обліку.

Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників коштів бюджету, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

"1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України " - це готове до роботи рішення, в якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи установ різної відомчої приналежності .

Програма вирішує наступні завдання:
  • облік затверджених кошторисних показників по загальному та спеціальному фондах ;
  • облік взятих зобов'язань і фінансових зобов'язань;
  • облік операцій з готівкою і безготівковими коштами ;
  • ведення взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями ;
  • ведення взаєморозрахунків з підзвітними особами;
  • облік ПДВ ;
  • облік необоротних активів , запасів і бланків суворої звітності;
  • облік валютних операцій;
  • формування меморіальних ордерів і головної книги ;
  • формування регламентованих звітних форм .


Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 12:42)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Зарплата і кадри для бюджетних установ України

Програмний продукт "1С:Підприємство 8. Зарплата і кадри для бюджетних установ України" - це програма для автоматизації розрахунку заробітної плати і ведення кадрового обліку в установах, що фінансуються за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів. Вона призначена для застосування в кадрових службах і бухгалтеріях.

Завдяки можливості обліку діяльності декількох установ в єдиній інформаційній базі, програма "1С: Зарплата і кадри 8 для бюджетних установ України" може використовуватися як в невеликих установах, так і у великих управліннях та адміністраціях.

Конфігурація "Зарплата і кадри для бюджетних установ України " - це готове до роботи рішення, в якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи установ різної відомчої приналежності.

Програма вирішує наступні завдання:

  • розрахунок заробітної плати ;
  • розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб ;
  • розрахунок грошового утримання службовців на державній службі;
  • числення регламентованих законодавством податків з співробітників і внесків з фонду оплати праці;
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи;
  • управління грошовими розрахунками з працівниками , включаючи депонування ;
  • облік кадрів і аналіз кадрового складу;
  • автоматизація кадрового діловодства .


Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 12:47)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України

Конфігурація "Комплексний облік для бюджетних установ України" забезпечує автоматизацію бухгалтерського та кадрового обліків, розрахунок заробітної плати державних бюджетних установ, що фінансуються з державного або місцевого бюджетів та здійснюючих облік за Планом рахунків бюджетних установ.

Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників коштів бюджету, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

Функціональність комплексного програмного продукту включає всі можливості конфігурацій "Бухгалтерія для бюджетних установ" та "Зарплата і кадри для бюджетних установ України".

Програма вирішує наступні завдання:
  • облік затверджених кошторисних показників по загальному та спеціальному фондах ;
  • облік взятих зобов'язань і фінансових зобов'язань;
  • облік операцій з готівкою і безготівковими коштами ;
  • ведення взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями ;
  • ведення взаєморозрахунків з підзвітними особами;
  • облік ПДВ ;
  • облік необоротних активів , запасів і бланків суворої звітності;
  • облік валютних операцій;
  • формування меморіальних ордерів і головної книги ;
  • формування регламентованих звітних форм .


  • розрахунок заробітної плати ;
  • розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб ;
  • розрахунок грошового утримання службовців на державній службі;
  • числення регламентованих законодавством податків з співробітників і внесків з фонду оплати праці;
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи;
  • управління грошовими розрахунками з працівниками , включаючи депонування ;
  • облік кадрів і аналіз кадрового складу;
  • автоматизація кадрового діловодства .


Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 12:54)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України

Конфігурація призначена для автоматизації обліку планування і розподілу фінансування бюджетними коштами в рамках відомства з консолідацією даних в єдиній інформаційній базі.

Конфігурація "Розпорядник бюджетного фінансування для України" дозволяє:
  • вести облік планованих доходів і витрат за різними джерелами фінансування, в тому числі у вигляді зведених даних;
  • формувати ліміти для підвідомчих організацій;
  • формувати і вести облік затверджених показників, у тому числі у вигляді зведених даних;
  • аналізувати і вносити зміни в затверджені показники, в тому числі у вигляді зведених даних;
  • аналізувати потреби у фінансуванні підвідомчих організацій;
  • формувати дані розподілу з урахуванням запланованих показників та отриманих асигнувань.


До складу конфігурації входять три підсистеми: попереднього планування, кошторисного обліку, фінансового розподілу.

Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 13:51)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для підвідомчих організацій України

Програмний продукт "1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для підвідомчих організацій України" призначений для використання бюджетними організаціями, які є кінцевими одержувачами бюджетних коштів і містить тільки той функціонал, який необхідний для такого роду організацій. Зокрема, в даному рішенні відсутня можливість формуванні зведених даних, обліку даних інших організацій, які реалізовані в конфігурації "Розпорядник бюджетного фінансування для України".

Конфігурація "Розпорядник бюджетного фінансування для підвідомчих організацій України" використовується як самостійний продукт, який забезпечує вирішення завдань організацій - отримувачів бюджетного фінансування:

  • облік планованих доходів і витрат за різними джерелами фінансування;
  • облік і аналіз лімітів асигнувань ;
  • облік затверджених показників ;
  • врахування потреб у зміні затверджених показників ;
  • облік внесених змін до затверджених показники ;
  • формування даних про потреби у фінансуванні з урахуванням запланованих показників та отриманих асигнувань ;
  • облік отриманих асигнувань.


Дана конфігурація дозволяє не тільки вести облік даних організації - одержувача, а й здійснювати обмін цими даними з вищестоящим розпорядником, і може використовуватися в якості складової облікового комплексу, що охоплює завдання як розпорядника коштів, так і їх отримувачів. У цьому випадку " Розпорядник бюджетного фінансування для підвідомчих організацій України " дозволяє організувати електронний документообіг з вищестоящим розпорядником і використовуваної ним системою " Розпорядник бюджетного фінансування для України".

Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (24.01.2014, 14:06)
---------------------------------------------
1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для місцевих рад України. Базова версія

Рішення "1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для місцевих рад України. Базова версія" призначено для автоматизації обліку планування і розподілу фінансування бюджетними коштами в рамках місцевої ради. Дана конфігурація в цілому володіє тими ж можливостями, що і програмний продукт "1С : Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України", однак має наступні обмеження :
  • Відсутня можливість роботи в режимі розподілених інформаційних баз, що не дозволяє приймати в електронному вигляді документи від нижчестоящих організацій;
  • Одночасно з системою може працювати тільки один користувач ; якщо в системі зареєстровано кілька користувачів з різними ролями і правами , працювати з конфігурацією вони повинні по черзі.


Конфігурація "1С: Розпорядник бюджетного фінансування для місцевих рад України . Базова версія" дозволяє:
  • Вести облік планованих доходів і витрат за різними джерелами фінансування , в тому числі у вигляді зведених даних
  • Формувати ліміти для підвідомчих організацій
  • Формувати і вести облік затверджених показників, у тому числі у вигляді зведених даних
  • Аналізувати і вносити зміни в затверджені показники , в тому числі у вигляді зведених даних
  • Аналізувати потреби у фінансуванні підвідомчих організацій
  • Формувати дані розподілу з урахуванням запланованих показників та отриманих асигнувань.


Детальніше про можливості програми

БЕЗКОШТОВНИЙ демо-доступ для ознайомлення (0472) 45-41-89, 32-41-81

Добавлено (17.06.2014, 13:38)
---------------------------------------------
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:

- Ми є ВКонтакте https://vk.com/pp_inagro
- Ми на Фейсбуці https://www.facebook.com/groups/inagro/
- Ми в Однокласниках http://www.odnoklassniki.ru/group/51918982021252


Сообщение отредактировал TatyanaG - Вторник, 17.06.2014, 14:39
 
Форум » Автоматизацiя облiку бюджетних установ » Платные программы » Програми 1С:Підприємство для обліку бюджетних установ (1С:Підприємство - встановлення, підтримка, навчання)
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |