П`ятниця, 29.03.2024, 18:08
Сайт 
Головна | Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Туманский, Natty  
Форум » Бухгалтерський облік » Документи, бланки, форми » Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення (Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення)
Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення
EVGENIYДата: Четвер, 12.01.2012, 20:50 | Повідомлення # 31
Група: Видалені





Quote (Антонія)
Внесено зміни в графу затверджено у редакції
Каким наказом? Где вы видели змины в 57 наказе?
 
poohДата: Неділя, 15.01.2012, 14:20 | Повідомлення # 32
Група: Видалені





smile Дякую!
Ви врятували!
 
miaДата: Неділя, 22.01.2012, 00:46 | Повідомлення # 33
Група: Видалені





Бланки кошторису дуже допомогли.Дякую)))

Повідомлення відредагував mia - Неділя, 22.01.2012, 11:53
 
AVFДата: Неділя, 22.01.2012, 19:44 | Повідомлення # 34
Група: Видалені





Доброго вечора
Скажіть будь-ласка де на сайті можна скачати автоматизовані бланки кошториса для місц.бюджетів?
Дякую
 
EVGENIYДата: Неділя, 22.01.2012, 20:07 | Повідомлення # 35
Група: Видалені





AVF, в розделе бланки бухобліка КОШТОРИС ТА ПЛАНЬ АСИГНУВАНЬ,ЗВЕДЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ПО СПЕЦФОНДУ
 
OkcanaДата: Четвер, 09.02.2012, 12:32 | Повідомлення # 36
Група: Видалені





Скажите, а что что-то изменилось в Довідке про зміни до річного розпису бюджету(кошторису), в прошлом года они были не такие и сейчас я хотела воспользоваться Вашими бланками а они отличаются
 
NatachaДата: Четвер, 09.02.2012, 12:47 | Повідомлення # 37
Група: Видалені





Наше казначейство вимагає до постійних кошторисів додавати реєстри змін по спецфонду. Я вважаю, це неправильно, потрібно додавати зведення показників по спецфлнду.
 
Инна1990Дата: Четвер, 09.02.2012, 14:07 | Повідомлення # 38
Група: Видалені





Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, де можна почитати найновішу інструкцію чи ін.документ про правила заповнення юридичних і фінансових зобов'язань? Я із Чернігівської області і нам в казначействі говорять, що підставою для реєстрації юридич.зоб. є договір,але діє він лише протягом семи днів з дня укладання!!! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили! Що це за маразм? І чи є ще в кого які вимоги казначейства?

ЯК МЕНІ ЗАПОВНЯТЬ? ЧИМ КЕРУВАТИСЬ? ДУЖЕ, ДУЖЕ ЧЕКАЮ ваших відповідей!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wacko
можна на електронку: innysik@email.ua wacko wacko
 
EVGENIYДата: Четвер, 09.02.2012, 23:06 | Повідомлення # 39
Група: Видалені





Natacha, ну тут нужно глубже копать, к примеру вы подали кошторис по 010116 постоянный в котором вобще не было спецфонда, а потом подумали что типа сдадите металолом и решила добавить спец фонд то вам уже нужны Довидки про змины по 010116! Может опишите ситуацию точнее?
 
EVGENIYДата: Четвер, 09.02.2012, 23:16 | Повідомлення # 40
Група: Видалені





Инна1990, На даний час діе Порядок обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України Наказ ДКУ №136 від 9 серпня 2004 року (остання зміна 17.12.2010р.), ви його знайдите в розділі нормативні документи на сайті!

Теперь по существу, Договор может действовать хоть год но согласно этого порядка вы должны его зарегестрировать в органах казначейства на протяжении семи дней с дня укладання, договора заключаются только если у вас есть кошторис и в пределах него!

Quote (Инна1990)
! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили!
Что значит собственные расчёты? Что имеете ввиду? И про что речь когда спрашиваете КАК ЗАПОЛНЯТЬ?
 
Инна1990Дата: П`ятниця, 10.02.2012, 12:04 | Повідомлення # 41
Група: Видалені





В питанні "як заповнять зобов'язання?", я маю на увазі вимоги до заповнення юр.і фін. зобов., Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання! - але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)
 
GalinaTДата: П`ятниця, 10.02.2012, 21:52 | Повідомлення # 42
Група: Видалені





Инна1990,
Quote (Инна1990)
Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання!
- це не прихоть вашого казначейства - так повинно бути згідно нормативних документів.Цитата з Наказу ДКУ (вище написав EVGENIY,
якого) :Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття бюджетного
зобов'язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення
подають до відповідного органу Державного казначейства України
Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів
.
Quote (Инна1990)
але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
Зустрічне запитання: а для чого вам їх заключати кожного разу нові ???? Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
Quote (Инна1990)
А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
Так треба - так і ставте.
Quote (Инна1990)
До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)

Заявку на готівку заповнюєте при кожній виплаті готівки ( або перерахунку на карткові рахунки)
 
Инна1990Дата: Понеділок, 13.02.2012, 11:20 | Повідомлення # 43
Група: Видалені





Quote (GalinaT)
Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
А яку суму реєструвати в юр.зоб. разом з договором? якшо сума у договорі не вказана? (наприклад за телекомунікаційні послуги )
І ще таке: В моєму випадку договір з РЕС-ом від 2006року.Додаткову угоду не дають! Як мені реєструвать???
 
IRENEДата: Понеділок, 13.02.2012, 17:19 | Повідомлення # 44
Група: Видалені





Ще з 2011 року до довгострокових договорів (звязок, постачання ел.енергії, водопостач., газопост., тепло і т.п.) бюджетники почали укладати доп.угоди із зазначенням суми договору. Сума договору = сума кошторисних призначень (але бувають винятки). Тому вимагайте у постачальників укладати додаткові угоди на поточний рік.
В даному випдаку дії УДКСУ повністю правомірні, адже однією з істотних умов договору є сума.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 13.02.2012, 22:19 | Повідомлення # 45
Група: Видалені





Инна1990, вот из 136 Наказа
За бюджетними зобов'язаннями за окремими напрямами видатків (наприклад, заробітна плата, стипендії, нарахування на заробітну плату, різні види допомоги, витрати на службові відрядження), у тому числі за бюджетними зобов'язаннями, у яких не зазначаються суми, у Реєстрі суми проставляються розпорядниками бюджетних коштів розрахунково, але в межах річних планових показників.
 
АннушкаДата: Понеділок, 20.02.2012, 13:21 | Повідомлення # 46
Група: Видалені





А кто нибудь делает кошторис в Мереже? Отзовитесь! АУУУУ.........
 
EVGENIYДата: Понеділок, 20.02.2012, 22:09 | Повідомлення # 47
Група: Видалені





Аннушка, Я пробывал всё получается и даже файл в казну подтягивается, что у вас не выходит?
 
АннушкаДата: Вівторок, 21.02.2012, 13:51 | Повідомлення # 48
Група: Видалені





Начну с того что платежки и т.д. печатаются нормально.... когда захожу в кошториси - появляется окошко "Cannot open file D:\meregam\Zzdbf.Dbf." внизу спрашивает ОК?, закрываю это окно, появляется окно для работы делаю новый документ, выбираю фонд, функцию и т.д., а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть .... и теперь или лыжи хорошие или я красивая - ничего не пойму... Помогите чем смогите?! cry

Повідомлення відредагував Аннушка - Вівторок, 21.02.2012, 14:49
 
EVGENIYДата: Вівторок, 21.02.2012, 22:26 | Повідомлення # 49
Група: Видалені





Аннушка, Zzdbf.Dbf этот файл лежит в последнем обновлении перезакачайте архив pm.rar! Про довидник мережи я писал в соседней теме вот тут http://kazna.ucoz.ua/forum/3-69-1
 
SnemanДата: Вівторок, 21.02.2012, 22:31 | Повідомлення # 50
Група: Видалені





Quote (Аннушка)
...а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть ...


Кпол для реестров юр и фин обязательств берется из справочника бюджетов. А для работы с кошторисами Кпол из файла мережи fpo.dbf.

А где взять fpo.dbf - смотрите тут

ЗЫ: пока набирал - не видел, что ответ уже дали smile


Повідомлення відредагував Sneman - Вівторок, 21.02.2012, 22:33
 
АннушкаДата: Середа, 22.02.2012, 18:10 | Повідомлення # 51
Група: Видалені





Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?, а у нас в казне обновления для нашего района сказал программист нет....... вот........, так что мне ждать пока прийдется, буду делать в екселе...
ЕЩЕ РАЗ БОЛЬШОЕ СПБ!!!! smile smile smile
 
SnemanДата: Середа, 22.02.2012, 21:50 | Повідомлення # 52
Група: Видалені





Quote (Аннушка)
Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?


Вы эту качали? Настройки по умолчанию в ней для госбюджета, но легко меняются на местный. Так что она и для районных и для сельських подходит. Распакуйте, зайдите в папку NDI. Там есть файлы SOINASTR_MB.DBF, KMIN_MB.DBF, KLVID_MB.DBF. Переименуйте их так, чтобы убрать из названий "_MB". Только нужно будет справочник бюджетов BUDGET.DBF откорректирповать, чтобы по своему работать.
 
EVGENIYДата: Четвер, 23.02.2012, 15:42 | Повідомлення # 53
Група: Видалені





Аннушка, а вы какой бюджет? Sneman, прав, мережа абсолютно для всех и для районных и для сельских бюджетов! Если вы взяли файл из единого реестра можете выслать мне я вам сделаю мережу и файл ФПО.ДБФ ваш дам!
 
АннушкаДата: П`ятниця, 24.02.2012, 13:31 | Повідомлення # 54
Група: Видалені





Я местный бюджет сельского совета..... И Я ВАМ БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА, переживаю очень.... скоро на должность гл.бух-ра хочу чтоб было все правильно.... Заранее спасибо за помощь yahoo yahoo love love

Добавлено (24.02.2012, 11:31)
---------------------------------------------
А "файл из единого реестра", уточните пожалуйста, в казне нужно брать?

 
EVGENIYДата: П`ятниця, 24.02.2012, 20:39 | Повідомлення # 55
Група: Видалені





Аннушка, Да в казначействе!
 
gen_sokolДата: Четвер, 06.12.2012, 22:12 | Повідомлення # 56
Група: Видалені





Добрый вечер. Не знаю к какой теме отнести свой вопрос. Может кто-нибудь знает бесплатную программку для регистрации договоров?
 
tinamarДата: Субота, 08.12.2012, 00:54 | Повідомлення # 57
Група: Видалені





EVGENIY, будь-ласка, якщо буде у Вас можливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57, а то вони на вигляд як бланк кошторису, а в нас казначейство повернуло мені весь пакет змін на заміну, тому, що бланки не відповідають формі sad , а перенабирати у Word дуже багато граф заповнювати вручну. І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 10.12.2012, 00:49 | Повідомлення # 58
Група: Видалені





tinamar,
Quote (tinamar)
ожливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57
они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??

Quote (tinamar)
І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.
это можно smile
 
tinamarДата: Понеділок, 10.12.2012, 03:33 | Повідомлення # 59
Група: Видалені





Quote (EVGENIY)
они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??

З наказу 57 у довідці про зміни до кошторису такі графи:
Найменування показників Сума змін (+, -)
загальний фонд спеціальний фонд разом
2 3 4 5
НАДХОДЖЕННЯ - усього
у тому числі:
доходи (розписати за кодами класифікації доходів)
фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування за типом боргового зобов'язання)
повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування, класифікації кредитування)

ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього
у тому числі:
видатки (розписати за кодами економічної класифікації видатків)
надання кредитів з бюджету (розписати за кодами класифікації кредитування)
EVGENIY, а у Вас як бланк кошторису, тільки назва довідки співпадає. Дякую наперед.


Повідомлення відредагував tinamar - Понеділок, 10.12.2012, 03:34
 
HELENAДата: Четвер, 13.12.2012, 10:58 | Повідомлення # 60
Група: Видалені





Здравствуйте, помогите пожалуйста.Может у кого-нибудь есть зведення показників(дод.12 до Порядку №1223) и реєстр змін (дод.22 до Порядку №1223) в Excel или Word.
 
Форум » Бухгалтерський облік » Документи, бланки, форми » Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення (Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення)
  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук: