Наказ на відповідальне зберігання печатки - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Воскресенье, 04.12.2016, 00:50
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: Natty 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Наказ на відповідальне зберігання печатки
Наказ на відповідальне зберігання печатки
San4oДата: Пятница, 09.11.2012, 13:02 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 61
Награды: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть, Наказ на відповідальне зберігання печатки у закладі має бути чи ні?
 
yaolegДата: Пятница, 09.11.2012, 15:23 | Сообщение # 2
Генерал-полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 948
Награды: 29
Репутация: 37
Статус: Offline
Так, обов'язково!

Кто хочет - ищет способ, кто не хочет - ищет причину. Сократ.
 
nechivanДата: Пятница, 09.11.2012, 21:33 | Сообщение # 3
Генерал-полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 430
Награды: 8
Репутация: 12
Статус: Offline
San4o, із наказу МВС України від 11.01.99 N17:
"3.4.1. Відповідальність і контроль за дотриманням порядку зберігання печаток і штампів, а також законністю користування ними покладається на керівників підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів господарської діяльності.
Контроль за виготовленням, зберіганням та використанням печаток і штампів покладається на канцелярії та осіб, відповідальних за діловодство (у разі наявності таких).
При зміні керівника печатки і штампи передаються новопризначеному керівнику за актом.
Керівники підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємницької діяльності, інших організаційних форм підприємництва, діяльність яких передбачена чинним законодавством України, у разі потреби можуть своїм наказом покласти відповідальність за зберігання і користування печатками і
штампами на одного з безпосередньо підлеглих їм працівників.
Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням організацій. Порядок обліку, зберігання і використання інших видів печаток, штампів визначається
відповідними відомчими інструкціями.
Облік печаток і штампів ведеться в журналі обліку та видачі печаток і штампів (додаток 12). Журнал обліку печаток і штампів включається до номенклатури справ, його аркуші нумеруються, прошиваються і опечатуються.
Печатки і штампи повинні зберігатися в сейфах або металевих шафах.
Перевірка наявності печаток і штампів здійснюється щорічно комісією, призначеною наказом керівника організації. Про перевірки наявності печаток і штампів робляться відмітки в журналі обліку та видачі печаток і штампів після останнього запису. У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів комісія проводить службове розслідування, результати якого оформлюються актом довільної форми та доводяться до відома керівника організації".

По ссылке (http://ua-info.biz/legal/basent/ua-smwbxr.htm) можно ознакомиться с изменениями к этому Наказу, да и сам Додаток 12 - "Журнал обліку печаток і штампів" - там же.


Сообщение отредактировал nechivan - Пятница, 09.11.2012, 21:38
 
myzschoolДата: Среда, 14.05.2014, 16:04 | Сообщение # 4
Лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 78
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Сьогодні була на семінарі і в мене виникло запитання: керівник казначейської служби, що вів лекцію зауважив, що якщо у установі немає діловода, то печатка та штампи обов'язково повинні зберігатися в бухгалтерії. Де можна ще прочитати про печатки????
 
Форум » Бухгалтерський облік » Разное (Пишите сюда, если не знаете, где создать тему) » Наказ на відповідальне зберігання печатки
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |