поточний ремонт приміщення - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Пятница, 02.12.2016, 23:02
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Позабалансовi рахунки » поточний ремонт приміщення (примiщення орендоване бюджетною органiзацiею)
поточний ремонт приміщення
verbalДата: Среда, 11.04.2012, 13:24 | Сообщение # 1
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 137
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Бюджетна організація орендує приміщення - чи можна проводити поточний ремонт цього приміщення?
 
nechivanДата: Среда, 11.04.2012, 13:38 | Сообщение # 2
Генерал-полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 430
Награды: 8
Репутация: 12
Статус: Offline
verbal, если у Вас в договоре про оренду помещения написано про ремонт оного, то обязаны.
 
verbalДата: Среда, 11.04.2012, 16:15 | Сообщение # 3
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 137
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
в договоре аренды не написано,а обязательно должно быть написано?
 
nechivanДата: Среда, 11.04.2012, 17:13 | Сообщение # 4
Генерал-полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 430
Награды: 8
Репутация: 12
Статус: Offline
verbal,
"Поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Якщо орендодавець або інший балансоутримувач майна, переданого в оренду, не здійснив капітального ремонту майна і це перешкоджає його використанню відповідно до призначення та умов
договору, орендар має право:
відремонтувати майно, зарахувавши вартість ремонту в рахунок орендної плати, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.
"
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ, Н А К А З від 14.11.2011 N 1028/016-11.
Считаю что это касается всех бюджетников.
 
GalinaTДата: Среда, 11.04.2012, 21:23 | Сообщение # 5
Полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 172
Награды: 5
Репутация: 22
Статус: Offline
verbal, Якщо бюджетна організація має кошти на проведення такого ремонту - то чому ні ? Напишіть лист орендодавцю з проханням дозволити проведення такого ремонту - отримайте позитивну відповідь - і ремонтуйте
 
Инна1990Дата: Пятница, 19.04.2013, 14:15 | Сообщение # 6
Лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 69
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день wink поділіться хто-небудь кошторисом витрат на поточний ремонт приміщення. З чого потрібно починати при докум. оформленні. Бюдж.організація закупила буд. матеріали для проведення покраски зовнішнього фасаду приміщення - ВЛАСНИМИ СИЛАМИ!!! wacko Які ще потрібно складати документи?
 
userДата: Пятница, 19.04.2013, 21:25 | Сообщение # 7
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 331
Награды: 8
Репутация: 9
Статус: Offline
ДФІ каже що в цьому випадку кошторис не потрібен. Потрібен дефектний акт і акт на списання фарби довільної форми. В актах необхідно вказати площу фарбування, кількість шарів фарби(2 на приміщення і 2 в себе вдома=4  biggrin ) і дотриматися норми витрати фарби на 1 метр кв.
 
IkarДата: Воскресенье, 21.04.2013, 11:15 | Сообщение # 8
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 92
Награды: 2
Репутация: 21
Статус: Offline
Так если не ошибаюсь дефектный акт надаётся только при капитальном ремонте и реконструкции
 
Инна1990Дата: Вторник, 23.04.2013, 14:54 | Сообщение # 9
Лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 69
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую, шановні колеги wink
 
HNAДата: Вторник, 28.05.2013, 17:55 | Сообщение # 10
Сержант
Группа: Друзья
Сообщений: 29
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
 
economist102Дата: Вторник, 28.05.2013, 19:43 | Сообщение # 11
Подполковник
Группа: Друзья
Сообщений: 83
Награды: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата (HNA)
Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
943 Постанова забороняє проводити ремонт кабінетів. У вас два варіанти: або довести, що кабінети перебувають у аварійному стані, або чекати до 1 січня 2014 року, доки цей пункт постанови перестане діяти. Хоча на другий варіант не варто надіятись, оскільки Кабмін швидше за все продовжить термін даного мораторію. Є ще третій варіант, а саме провести ремонт власними силами, закупивши тільки матеріали для ремонту. Проте для цього потрібно мати в установі власну господарську службу (або хоча б одного працівника, в посадових обов'язках якого записані дані види робіт) wink
 
orifДата: Вторник, 28.05.2013, 21:01 | Сообщение # 12
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 384
Награды: 0
Репутация: 7
Статус: Offline
economist102, а если деньги есть только на работы, а на материалы - нет?
 
economist102Дата: Вторник, 28.05.2013, 22:18 | Сообщение # 13
Подполковник
Группа: Друзья
Сообщений: 83
Награды: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
orif, Тоді потрібно вносити зміни до плану використання бюджетних коштів. Причому з розрахунків до кошторису обов'язково забрати поточний ремонт приміщень, бо це вже само по собі є порушенням законодавства і причиною для Фінінспекції "покарати винного".
 
ЛенаДата: Четверг, 18.09.2014, 15:32 | Сообщение # 14
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день,у нас проводиться поточний ремонт приміщення, згідно постави Кабміна від 23.04.2014 р. №117 ми зробили попередню оплату на матеріали 30% від загальної суми договору, таке питання нам потрібно напротязі одного місяця закрити актом виконаних робіт на всю суму договору чи лише
на суму авансу?
 
lenchik2812Дата: Четверг, 18.09.2014, 18:39 | Сообщение # 15
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 52
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Лена, актами закривають лише суму авансу, і до тих пір поки ви не закриєте аванс, оплату згідно наступних актів здійснити неможливо.
 
contact8383Дата: Пятница, 27.03.2015, 10:38 | Сообщение # 16
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться?
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Позабалансовi рахунки » поточний ремонт приміщення (примiщення орендоване бюджетною органiзацiею)
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |