Четвер, 18.04.2024, 10:03
Сайт 
Головна | поточний ремонт приміщення - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Позабалансовi рахунки » поточний ремонт приміщення (примiщення орендоване бюджетною органiзацiею)
поточний ремонт приміщення
verbalДата: Середа, 11.04.2012, 13:24 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Бюджетна організація орендує приміщення - чи можна проводити поточний ремонт цього приміщення?
 
nechivanДата: Середа, 11.04.2012, 13:38 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





verbal, если у Вас в договоре про оренду помещения написано про ремонт оного, то обязаны.
 
verbalДата: Середа, 11.04.2012, 16:15 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





в договоре аренды не написано,а обязательно должно быть написано?
 
nechivanДата: Середа, 11.04.2012, 17:13 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





verbal,
"Поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Якщо орендодавець або інший балансоутримувач майна, переданого в оренду, не здійснив капітального ремонту майна і це перешкоджає його використанню відповідно до призначення та умов
договору, орендар має право:
відремонтувати майно, зарахувавши вартість ремонту в рахунок орендної плати, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.
"
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ, Н А К А З від 14.11.2011 N 1028/016-11.
Считаю что это касается всех бюджетников.
 
GalinaTДата: Середа, 11.04.2012, 21:23 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





verbal, Якщо бюджетна організація має кошти на проведення такого ремонту - то чому ні ? Напишіть лист орендодавцю з проханням дозволити проведення такого ремонту - отримайте позитивну відповідь - і ремонтуйте
 
Инна1990Дата: П`ятниця, 19.04.2013, 14:15 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Добрий день wink поділіться хто-небудь кошторисом витрат на поточний ремонт приміщення. З чого потрібно починати при докум. оформленні. Бюдж.організація закупила буд. матеріали для проведення покраски зовнішнього фасаду приміщення - ВЛАСНИМИ СИЛАМИ!!! wacko Які ще потрібно складати документи?
 
userДата: П`ятниця, 19.04.2013, 21:25 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





ДФІ каже що в цьому випадку кошторис не потрібен. Потрібен дефектний акт і акт на списання фарби довільної форми. В актах необхідно вказати площу фарбування, кількість шарів фарби(2 на приміщення і 2 в себе вдома=4  biggrin ) і дотриматися норми витрати фарби на 1 метр кв.
 
IkarДата: Неділя, 21.04.2013, 11:15 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Так если не ошибаюсь дефектный акт надаётся только при капитальном ремонте и реконструкции
 
Инна1990Дата: Вівторок, 23.04.2013, 14:54 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





Дякую, шановні колеги wink
 
HNAДата: Вівторок, 28.05.2013, 17:55 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
 
economist102Дата: Вівторок, 28.05.2013, 19:43 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Цитата (HNA)
Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
943 Постанова забороняє проводити ремонт кабінетів. У вас два варіанти: або довести, що кабінети перебувають у аварійному стані, або чекати до 1 січня 2014 року, доки цей пункт постанови перестане діяти. Хоча на другий варіант не варто надіятись, оскільки Кабмін швидше за все продовжить термін даного мораторію. Є ще третій варіант, а саме провести ремонт власними силами, закупивши тільки матеріали для ремонту. Проте для цього потрібно мати в установі власну господарську службу (або хоча б одного працівника, в посадових обов'язках якого записані дані види робіт) wink
 
orifДата: Вівторок, 28.05.2013, 21:01 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





economist102, а если деньги есть только на работы, а на материалы - нет?
 
economist102Дата: Вівторок, 28.05.2013, 22:18 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





orif, Тоді потрібно вносити зміни до плану використання бюджетних коштів. Причому з розрахунків до кошторису обов'язково забрати поточний ремонт приміщень, бо це вже само по собі є порушенням законодавства і причиною для Фінінспекції "покарати винного".
 
ЛенаДата: Четвер, 18.09.2014, 15:32 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Добрий день,у нас проводиться поточний ремонт приміщення, згідно постави Кабміна від 23.04.2014 р. №117 ми зробили попередню оплату на матеріали 30% від загальної суми договору, таке питання нам потрібно напротязі одного місяця закрити актом виконаних робіт на всю суму договору чи лише
на суму авансу?
 
lenchik2812Дата: Четвер, 18.09.2014, 18:39 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





Лена, актами закривають лише суму авансу, і до тих пір поки ви не закриєте аванс, оплату згідно наступних актів здійснити неможливо.
 
contact8383Дата: П`ятниця, 27.03.2015, 10:38 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться?
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Позабалансовi рахунки » поточний ремонт приміщення (примiщення орендоване бюджетною органiзацiею)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: