Субота, 18.05.2024, 15:10
Сайт 
Головна | Списання матеріальних цінностей бюджетних установ - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Облік запасів » Списання матеріальних цінностей бюджетних установ
Списання матеріальних цінностей бюджетних установ
Sergiy81Дата: П`ятниця, 07.12.2012, 12:10 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Чим регулюється порядок списання мат. цінностей бюджетних установ з 20.11.2011 року? Ну, дуже потрібно.
 
NattyДата: П`ятниця, 07.12.2012, 22:21 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Поищите сами.
 
YashaДата: Четвер, 14.03.2013, 17:38 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в
учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для
хозяйственных нужд,  имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?


Повідомлення відредагував Yasha - Четвер, 14.03.2013, 17:39
 
berezkaДата: П`ятниця, 10.05.2013, 17:41 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Работаю гл.бухгалтером в сельсовете. В понедельник будет семинар-єкзамен, проводимый финасовым управлением. Не могу ответить на вопрос "За якою вартістю здійснюється списання запасів". Помогите, пожалуйста.
 
yaolegДата: П`ятниця, 10.05.2013, 19:04 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Yasha, я б ці дрова продав, і кошти виручені на спецфонд. Тому, що безоплатна передача це - щось таке непевне... Якщо Ви хочети ті дрова передати інваліду - оцініть їх по-мінімуму (напівгнилі і т.д. і т.п) і хай заплатить символічну сумму.
Або ж інший варіант, нехай інвентаризаційна комісія складе акт про те що ці дрова не потрібні установі, а людина-інвалід нехай напише заяву в якій - непотрібні дрова йому безоплатно передати.

Цитата
Пунктом 21 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ встановлено, що безоплатна передача матеріальних цінностей дозволяється в такому порядку:
а) з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, - у межах одного центрального органу виконавчої влади (головного розпорядника бюджетних коштів);
б) з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, - у межах одного місцевого бюджету.
Безоплатна передача матеріальних цінностей від однієї установи до іншої, що належать до сфери управління одного і того самого центрального органу виконавчої влади або іншого головного розпорядника бюджетних коштів, здійснюється на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів.
Безоплатна передача матеріальних цінностей між центральними органами виконавчої влади або іншими головними розпорядниками бюджетних коштів здійснюється з дозволу Кабінету Міністрів України.
Безоплатна передача матеріальних цінностей, які є державною власністю із сфери управління міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, здійснюється згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".


berezka, у момент використання або іншого списання запасів їх оцінюють за одним із двох методів – ідентифікованої собівартості або середньозваженої собівартості.

P.S.  тільки я не розумію чому фінансове управління проводить екзамен бухгалтерів? Це ж функція казначейства. Чи як?


Повідомлення відредагував yaoleg - П`ятниця, 10.05.2013, 19:07
 
berezkaДата: Субота, 11.05.2013, 16:44 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Цитата (yaoleg)
P.S.  тільки я не розумію чому фінансове управління проводить екзамен бухгалтерів? Це ж функція казначейства. Чи як?
Спасибо за ответ. Этот экзамен не имеет отношения к ежегодному оцениванию бухгалтеров, просто нас проверяют на профпригодность.


Повідомлення відредагував berezka - Субота, 11.05.2013, 16:47
 
vika86Дата: Понеділок, 17.06.2013, 10:27 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Yasha, у меня такая же история с дровами. Как вы решили этот вопрос? По поводу продажи, после раскорчевки деревьев в актах выполненных работ зафиксированы цена дров и сумма возврата денег в бюджет, цена не ниже рыночной, поэтому никто не хочет покупать эти дрова по такой цене да еще иметь столько проблем с оформлением документов.
 
economist102Дата: П`ятниця, 05.07.2013, 18:59 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Цитата (yaoleg)
Пунктом 21 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ
Дана інструкція втратила чинність. Не користуйтесь нею

Добавлено (05.07.2013, 17:59)
---------------------------------------------
Допоможіть будь-ласка. Після перекриття даху на облік поставили черепицю б/у. Два роки нікому не була потрібна. Зараз знайшлася установа, яка просить безоплатно передати цю черепицю їй. Чи маємо ми право це робити (Черепиця на 234 рахунку, обидві установи підпорядковані одному головному розпоряднику).

 
RADANEGДата: Субота, 06.07.2013, 00:39 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





Підкажіть будь-ласка, як ви списуєте бензин, коли платіжне доручення з рахунком та накладною на бензин пролежало в казначействі 1 місяць, а коли було проплачено і фактично отримано пальне - 1 літр подешевшав і за видатковою накладною одержаного бензину стало на 5 літрів більше. Коли ставить на облік пальне, адже зразу його не видають, або видають частково?

Добавлено (05.07.2013, 23:39)
---------------------------------------------
Підкажіть будь-ласка, як ви списуєте бензин, коли платіжне доручення з рахунком та накладною на бензин пролежало в казначействі 1 місяць, а коли було проплачено і фактично отримано пальне - 1 літр подешевшав і за видатковою накладною одержаного бензину стало на 5 літрів більше. Коли ставить на облік пальне, адже зразу його не видають, або видають частково?

 
economist102Дата: Середа, 10.07.2013, 14:24 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Цитата (RADANEG)
опоможіть будь-ласка. Після перекриття даху на облік поставили черепицю б/у. Два роки нікому не була потрібна. Зараз знайшлася установа, яка просить безоплатно передати цю черепицю їй. Чи маємо ми право це робити (Черепиця на 234 рахунку, обидві установи підпорядковані одному головному розпоряднику).
Для тих, хто хотів допомогти, але не зміг, а також для всіх, кому цікаво знати відповідь, почитайте постанову КМУ №1482 від 21.09.1998р.
 
ALISA-12Дата: Неділя, 14.07.2013, 23:53 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Подскажите, если мы купили трубы , краны и т.д. для ремонта водопровода на кухне и у нас есть рабочий, способный выполнить этот ремонт, достаточно просто выдать эти материалы ему и списать или нужны еще какие-то документы (например, акт сстановки или признание негодной старой трубы(? И нужно ли приходовать старые трубы для сдачи в металлолом?
 
Радистка_КэтДата: Понеділок, 15.07.2013, 20:38 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





Да, акт установки нужен.
 
В данном случае я бы не стала заморачиваться с металлоломом, поскольку это не актив в вашем случае (на балансе же не стоит?). Но, вообще, лишним не будет, типа, наполнение бюджета smile
 
ALISA-12Дата: Понеділок, 15.07.2013, 23:01 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





Спасибо! а как этот акт пишется - в произвольной форме? может есть какой-то пример?
 
оля27Дата: Четвер, 19.09.2013, 20:04 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





якою інструкцією користуватися зараз по списанню  матеріальних цінностей в бюджетній установі
 
КацоДата: Четвер, 24.10.2013, 12:11 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





Добрий день. Скажіть, як списати з рах. 221 покриття на підлогу. Який термін експлуатації такого покриття (кавроліну)
 
shkolДата: Четвер, 24.10.2013, 13:32 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





Цитата Кацо ()
Добрий день. Скажіть, як списати з рах. 221 покриття на підлогу. Який термін експлуатації такого покриття (кавроліну)
Синтетические покрытия изготавливают из следующих волокон:
- нейлон или полиамид (два названия одного и того же волокна: нейлон принято в США, полиамид - в Европе). Покрытия из нейлона по своим качествам лучше остальных синтетических материалов: они мягкие, хорошо держат ворс, и на них почти не видно вмятин от ножек столов или стульев, они легко чистятся и не выцветают. Срок службы - от10 до15 лет;
- акрил и полиэстер. Они дешевле нейлона, менее долговечные (служат 5-8 лет), жесткие на ощупь, обладают характерным синтетическим блеском;
 
KlavaДата: Четвер, 24.10.2013, 15:33 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





Кацо, скажіть, покриття на підлогу придбано для того чтоб використати під час ремонту? І взагалі, з яких підстав воно було зараховано на рах. 221?
 
2013Дата: Середа, 30.10.2013, 15:10 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





Подскажите  пожайлуста какой срок эксплуатации постельного белья в Территориальном центре соц.обслуживания пенсионеров,и если можно какой нормативный документ
 
Радистка_КэтДата: Субота, 02.11.2013, 23:43 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





А вот интересно, на практике, сдавал ли кто-то вторсырье из принтера или монитора, или той же мебели?

Ни одна фирма не заинтересована в том, чтобы принимать те граммы, да еще и перечислять по безналу, скажем, 8 гривень.

Это совершенно нереальное требование.
 
ParadeigmaДата: Середа, 06.11.2013, 17:27 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





Цитата 2013 ()
какой срок эксплуатации постельного белья в Территориальном центре соц.обслуживания пенсионеров


Если такие нормы существуют, то они утверждены локальным приказом. Ищите их в Территориальном центре.
 
FishкаДата: Четвер, 05.12.2013, 17:08 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Подскажите, какая норма расхода цемента и песка на 1 м2 кладки в бюджетных учреждениях
 
ParadeigmaДата: Четвер, 05.12.2013, 17:13 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





Загляните в ДБН. Нормы зависят от марки цемента. А исходный продукт (раствор/бетон) исчисляется в м3.
 
МарушкаДата: П`ятниця, 27.12.2013, 13:19 | Повідомлення # 23
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста, а обычную лампочку на 200Вт еще можно просто списать или ее тоже надо сдавать в спецутиль?
 
Радистка_КэтДата: П`ятниця, 27.12.2013, 18:37 | Повідомлення # 24
Група: Видалені





Лампы дневного освещения нужно сдавать в специализированные фирмы, потому, что там есть ядовитые вещества.
 
ЯгодаДата: П`ятниця, 11.04.2014, 00:40 | Повідомлення # 25
Група: Видалені





Дорого часу доби! Дуже хотілося б дізнатися,  чи має право гол. бухгалтер не дозволити списати битий посуд з балансу школи тільки тому що багато списуємо (за квартал 30 - 50 тарілок)?
 
AnimoneДата: П`ятниця, 11.04.2014, 10:54 | Повідомлення # 26
Група: Видалені





Цитата Ягода ()
чи має право гол. бухгалтер не дозволити списати битий посуд з балансу школи тільки тому що багато списуємо (за квартал 30 - 50 тарілок)?

А что запрет списания битой посуды может изменить ситуацию? 

Еще старой инструкцией № 125 от 08.12.2000 г. п.70 было определено, что при списании битой посуды используются данные Журнала регистрации битой посуды, а на постоянно действующую комиссию возлагалась обязанность контроля за правильным ведением журнала и ежеквартально (или ежемесячно) составление актов на списание. Положением № 947 порядок намного упразднился, но сути-то не меняет. Бой остается боем и его нужно списывать.

12. При списанні битого посуду щокварталу (або щомісяця) складається акт на списання битого посуду, який затверджується керівником установи.
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Облік запасів » Списання матеріальних цінностей бюджетних установ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: