яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Среда, 07.12.2016, 15:27
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків
яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків
ДинаДата: Понедельник, 11.03.2013, 12:34 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підкажіть будь-ласка в звязку з перейменуванням установи було знищено старі печатки установи з повним найменуванням та виготовлено нові. Як списати старі печатки які обліковуються на 113 субрахунку і оприбуткувати нові якщо вони придбані за власні кошти. Дякую!
 
animone7419Дата: Понедельник, 11.03.2013, 15:01 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Порядок списана необоротных активов регламентирован Постановой КМУ від 08.11.2007 № 1314
 
mulberryДата: Понедельник, 11.03.2013, 15:22 | Сообщение # 3
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
Старі печатки можна знищити самостійно  комісією, стровреною накакзом керівника шляхом складання протоколу ( акту) знищення печаток. На його підставі списуєте із субрахунку 113.  Другий варіант-віддати фірмі, яка виготовляла такі печатки і вона за окрему плату здійснить знищення, а ви на підставі її документу проведете списання. Але в умовах бюджетного безгрошів"я перший варіант мені більш подобається. Докладно про знищення тут  і  тут   . Нові печатки, що придбані за готівку, добре було б провести за всіма правилами, тобто із поверненням коштів підзвітній особі, яка купувала їх за свої кошти, адже ви однаково будете облікувати їх за ціною придбання, тобто за накладною.


Добавлено (11.03.2013, 13:22)
---------------------------------------------
Раніше таку процедуру можна було здійснити тільки за актом знищення міліції, зараз цю норму викинули із законодавства.


Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.

Сообщение отредактировал EVGENIY - Понедельник, 11.03.2013, 22:39
 
ДинаДата: Понедельник, 11.03.2013, 18:43 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую за корисну інформацію. Знищили печатку створивши комісію та по акту знищення. А от з оприбуткуванням проблематично. Шляхом повернення коштів підзвітній особі (за накладною)  не можемо, адже поки йде процедура зміни назви в казначействі платежі не проводимо. Пізніше не зможемо зареєструвати, так як пройшло більше 7 робочих днів з дня виготовлення печатки за накладною. Цей варіант не підійде. Як краще зробити? Дякую!
 
mulberryДата: Понедельник, 11.03.2013, 18:50 | Сообщение # 5
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
Ну тоді тупо дт 113- кт401 на суму вартості печаток і одночасно дт 401-кт132 на суму 50-відсоткового зносу.Завжди краще провести в обліку , ніж мати необліковану печатку. Плюс заводите по формі журнал обліку печаток і штампів за видами печаток та відповідальними особами.

Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.
 
ДинаДата: Понедельник, 11.03.2013, 19:12 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Згодна, краще облікована печатка. А в даному випадку не потрібно робити інвентаризаційний опис та оприбутковувати дану печатку як виявлені лишки, адже виходить що це вже нова установа. Дані операції потрібно відобразити в 13 меморіальному ордері? 
Дуже дякую!
 
mulberryДата: Вторник, 12.03.2013, 01:40 | Сообщение # 7
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 515
Награды: 12
Репутация: 42
Статус: Offline
я думаю, краще було б у
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 9
Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів
Форма N 438 (бюджет)


Самый хороший учитель в жизни - опыт. Берет, правда, дорого, но объясняет доходчиво.
 
vegsДата: Пятница, 09.01.2015, 11:10 | Сообщение # 8
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
я так розумію знищувати штампи самостійно можна? а який має бути акт на знищення і що саме в ньому зазначати.

Сообщение отредактировал vegs - Пятница, 09.01.2015, 11:13
 
Радистка_КэтДата: Пятница, 09.01.2015, 17:35 | Сообщение # 9
Генерал-полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 1087
Награды: 16
Репутация: 25
Статус: Offline
http://www.protorg.com/uk/node/2442
 
buhgalter123Дата: Пятница, 13.03.2015, 14:23 | Сообщение # 10
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 29
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
подскажите, пожалуйста, мы заказали новую печать гербовую, так как старая печать износилась (одну сторону вообще не печатает), мы также создаем комиссию по уничтожению печати приказом поселкового головы и на основе акта списания ее снимаем с баланса? и проводить эти операции надо вв один день с получением новой печати либо можно через некоторое время?
 
Радистка_КэтДата: Вторник, 17.03.2015, 15:27 | Сообщение # 11
Генерал-полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 1087
Награды: 16
Репутация: 25
Статус: Offline
Я в таких случаях делала по-хитрому shades

Оформляла именно услугу - "замена оснастки". Казначейство смотрело на это подозрительно, но я настояла - пропустили). И списывала на расходы, ничего в учете не меняла.

Но если у вас нет оснастки - то да, списываете старую печать в день введения в эксплуатацию новой (иначе у вас де-факто будет 2 печати). В акте все это описываете.
 
buhgalter123Дата: Пятница, 20.03.2015, 10:12 | Сообщение # 12
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 29
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Спасибо большое. Значит будем списывать, так как мы меняли именно оснастку
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |