Вівторок, 16.04.2024, 13:43
Сайт 
Головна | ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ (В этой теме обсуждаем все, связанное с инвентаризацией)
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
katinoДата: Четвер, 07.11.2013, 12:38 | Повідомлення # 31
Група: Видалені





zkid, да нужно
 
NovichokДата: Понеділок, 11.11.2013, 12:02 | Повідомлення # 32
Група: Видалені





Дуже важливо ознайомитись .Дякую!

Добавлено (11.11.2013, 10:02)
---------------------------------------------
Добрий день. Бажано бланки інвентаризації в ЕКСЕЛь.Дякую .

 
EVGENIYДата: Понеділок, 11.11.2013, 12:05 | Повідомлення # 33
Група: Видалені





Novichok
они уже давно лежат в разделе бланки!!!!!!
 
NovichokДата: Понеділок, 11.11.2013, 18:59 | Повідомлення # 34
Група: Видалені





Дуже потрібна інформація
 
EVGENIYДата: Понеділок, 11.11.2013, 19:32 | Повідомлення # 35
Група: Видалені





Novichok, какая????
 
victoriaДата: Вівторок, 12.11.2013, 12:30 | Повідомлення # 36
Група: Видалені





Подскажите, может ли материально-ответственное лицо быть членом инвентаризационной комиссии?
 
myzschoolДата: Вівторок, 12.11.2013, 21:01 | Повідомлення # 37
Група: Видалені





Чм може головою комісії бути одна особа два роки підряд??? Чи на бюджет це не рохповсюджується??? Тому, що в 90 інструкції про це немає нічого... Про склад комісії зовсім нічого немає...
 
Радистка_КэтДата: Вівторок, 12.11.2013, 21:41 | Повідомлення # 38
Група: Видалені





А почему бы и нет? Конечно, может
 
EVGENIYДата: Середа, 13.11.2013, 00:27 | Повідомлення # 39
Група: Видалені





myzschoolvictoria,1.11. Для проведення інвентаризації наказомкерівника установи створюється комісія з числа працівників установи за
обов'язкової участі головного (старшого) бухгалтера. Інвентаризаційну комісію
очолює керівник установи чи його заступник.

Наказом установлюється також терміни початку тазакінчення робіт з проведення інвентаризації та порядок відображення її
результатів у обліку.

1.12. В установах, у яких унаслідок великогообсягу робіт проведення інвентаризації не може бути забезпечене однією
комісією, утворюються також місцеві комісії, очолювані керівниками відповідних
структурних підрозділів, на які покладається проведення інвентаризації в
структурних підрозділах цих установ. Забороняється призначати головою  місцевоїінвентаризаційної комісії в одній і тій самій установі одного й того самого
працівника два роки підряд. До складу місцевої комісії включається працівникбухгалтерії. Робота місцевих комісій організовується та контролюється
центральною комісією.

(Наказ|Інструкція, Головне управлінняДержавного казначейства України, від 30.10.1998, № 90 "Про затвердження
Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ")

7.4. Переоцінка необоротних активів установпроводиться постійно діючою комісією (далі - комісія), яка призначається
наказом керівника установи щорічно і діє протягом року у складі:

керівника або заступника (голови комісії);головного бухгалтера або його заступника (вустановах, у яких бухгалтерська служба не утворюється, спеціаліста, на якого
покладено виконання обов'язків бухгалтерської служби), працівника
централізованої бухгалтерії (в установах, які обслуговуються централізованими
бухгалтеріями);

особи, на яку покладено відповідальність зазбереження необоротних активів;

інших посадових осіб (на розсуд керівникаустанови).

(Наказ|План|Положення, Мінфін, від26.06.2013, № 611 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з
бухгалтерського обліку бюджетних установ")
 
Радистка_КэтДата: Середа, 13.11.2013, 11:39 | Повідомлення # 40
Група: Видалені





http://test.parus.ua/_advice....8e0daee Порядок проведення
інвентаризації

Підготовчий етап. Для проведення інвентаризаційної роботи на підприємстві за розпорядчим документом його керівника створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія, яку очолює керівник підприємства або його заступник. До її складу включаються керівники структурних підрозділів, а також головний бухгалтер.
Якщо інвентаризація через великий обсяг робіт не може проводитись постійно діючою інвентаризаційною комісією, то для безпосереднього її проведення у місцях збереження та виробництва розпорядчим документом керівника підприємства створюються робочі інвентаризаційні комісії у складі інженера, технолога, механіка, виконавця робіт, товарознавця, економіста, бухгалтера та інших досвідчених працівників, які добре знають об'єкт інвентаризації, ціни та первинний облік. Робочі інвентаризаційні комісії очолюються представником керівника підприємства, який призначив інвентаризацію. Забороняється призначати головою робочої інвентаризаційної комісії у тих самих матеріально відповідальних осіб одного й того самого працівника два роки підряд. Одразу застережемо, що матеріально відповідальна особа до складу інвентаризаційної комісії не включається, оскільки вона є особою, яка перевіряється.

Это фразы из инструкции № 69
 
В инструкции № 90 такого нет. Но я все равно не включаю матответственного в инвентаризационную комиссию.
 
SVhoyДата: Вівторок, 19.11.2013, 12:47 | Повідомлення # 41
Група: Видалені





добрый день... где то читала про учёт личных вещей. сейчас всё перерыла и ничего не могу найти (и вспомнить где об этом читала sad )...подскажите где об этом посмотреть или подскажите как оформить личные вещи (у нас до этого человек просто писал заявление - типа прошу принять личные вещи для личного пользования на рабочем месте). в наказе № 90 ничего об этом не увидела.... теперь вот ломаю голову - мож что спутала? мож никакого учёта не надо?
 
mulberryДата: Вівторок, 19.11.2013, 13:22 | Повідомлення # 42
Група: Видалені





SVhoy, тут на форумі вже була про це дискусія. Потрібно оформити на кожну людиину, яка користується власними речами на роботі, договір відповідального зберігання ( договір про зберігання та використання індивідуально визначених речей). Також , якщо це визначено в договорі, на відповідальне зберігання речі приймають за актом приймання-передавання, так само , за актом, (якщо потреба в використанні речей минула) повертають речі власнику. В інвентаризації на такі речі складається окремий інвентарний опис за позабалансовим рахунком 02 "Активи на відповідальному зберіганні"

Добавлено (19.11.2013, 11:22)
---------------------------------------------
Договори відповідно реєструються, а сума по договорах переноситься на позабалансовий рахунок 02 (дебет)

 
verbalДата: Вівторок, 19.11.2013, 13:31 | Повідомлення # 43
Група: Видалені





Матеріальна особа звільнилась, нова не назначена - що робити? як проводити річну інвентаризацію?
 
SVhoyДата: Середа, 20.11.2013, 11:44 | Повідомлення # 44
Група: Видалені





mulberry,  я ж говорю - читала, но теперь не смогла найти где здесь об этом писалось...

Добавлено (20.11.2013, 09:44)
---------------------------------------------
mulberry, о Боже!  да в нашей конторе такого отродясь не было! просто каждый написал заявление - типа прошу  разрешить пользоваться личными вещами: 2
чайные ложки, 2 картины, 1 холодильник,  1 удлинитель и т.д..... И что ж мне теперь с каждым заключить этот договор? я и так там - враг №1.. если ещё такое сделаю... мне не дадут доработать до конца года... wacko

 
mulberryДата: Середа, 20.11.2013, 15:04 | Повідомлення # 45
Група: Видалені





SVhoy, аби я не була голослівною, пошукаю Вам номер Балансу-бюджету. Там в двох номерах дуже  розлого та докладно про це писалось. Власне, після цього і ми в себе трішки навели порядок rtfm . Зараз відпишусь.

Добавлено (20.11.2013, 12:53)
---------------------------------------------
SVhoy, для таких випадків, як у вас, є залізний аргумент: як не хочете , щоб все  оформити документально, чекайте на  інвентаризацію перевіряючих органів, аж поки вони не виявлять це як лишки та не дооблікують як ТМЦ установи. Це спрацьовує, перевірено

Добавлено (20.11.2013, 13:04)
---------------------------------------------
SVhoy, знайшла, ось:
Баланс-бюджет № 48 за 2010 рік, стор. 12, а також Баланс-бюджет № 11 за 2012 рік, стор. 12. Там, до речі і про лишки мат. цінностей при інвентаризації є.

 
yaolegДата: Середа, 20.11.2013, 16:01 | Повідомлення # 46
Група: Видалені





verbal, Заднім числом зробити наказ і в якому попередня матеріально-відповідальна особа передає новій метеріально-відповідальній особі матеріальні цінності. На момент передачі проводиться позачергова інвентаризація!!! smile
 
novi4okДата: Середа, 20.11.2013, 16:39 | Повідомлення # 47
Група: Видалені





SVhoymulberry, погоджуюся з тим, що власні речі треба оформити документально. Але ж договір підписується в тому випадку коли власними речами користуються для виконання своїх посадових обов’язків (комп’ютер чи принтер наприклад). В договорі зазаначається сума відшкодування (за фізичне та моральне зношення предмету чи засобу). А коли користуються мікрохвильовкою чи електочайником, як тоді?...
Я вважаю достатньо заяви на ім’я керівника з проханням надати дозвіл на використання особистих речей для забезпечення комфортних умов на робочому місті.
 
mulberryДата: Середа, 20.11.2013, 16:58 | Повідомлення # 48
Група: Видалені





novi4ok, договір на відповідальне зберігання не передбачає будь-якого відшкодування за використання речей. Він якраз і стосується мікрохвильовок, електрочайників та іншої всячини. Зрештою, заява з візою керівництва завжди краще, ніж нічого. Але ж як тоді бути із обліком на забалансі? А в договорі працівник сам обумовлює вартість своїх речей , за якою їх і облікують на 02 рахунку.
 
novi4okДата: Четвер, 21.11.2013, 12:43 | Повідомлення # 49
Група: Видалені





Корисну інформацію щодо договору про зберігання та використання індивідуально визначених речей та акту приймання-передачі індивідуально визначених речей знайшла тут http://obljust.te.ua/?page=consult&consultid=3870&sub=

Повідомлення відредагував novi4ok - Четвер, 21.11.2013, 18:06
 
myzschoolДата: П`ятниця, 22.11.2013, 17:36 | Повідомлення # 50
Група: Видалені





У серпні зареєстрували по спец. рахунку придбання комп'ютерів, документи лежать в казні по цей день. Завгосп. не хоче підписувати інвентаризацію, аргументуючи свої тим, що без наявності не буде підпису..... Активи без проплати не видають, чи проплотять в цьому році не знгаємо...  Підскажать, будь-ласка, що робити в такій ситуації.....
 
mulberryДата: П`ятниця, 22.11.2013, 17:51 | Повідомлення # 51
Група: Видалені





myzschool, можете зробити акт повернення ТМЦ. За ним знімете кредиторку і питання відпаде само собою. В іншому випадку на неотримані ТМЦ (малоцінку чи ОЗ) ще й знос потрібно нараховувати shok (крім заоблікування та  наявності в інвентаризаційному описі)
 
AnikoДата: Понеділок, 25.11.2013, 13:51 | Повідомлення # 52
Група: Видалені





Если работник поломал стол в чужом кабинете и не хочет ремонтировать, как его заставить его сделать?Организация у нас бюджетная и стол был новым.
 
yaolegДата: Понеділок, 25.11.2013, 15:38 | Повідомлення # 53
Група: Видалені





Aniko, наказом створіть комісію із працівників і висновки роботи комісії викладуить у акті згідно якого керівник і прийме рішення. wink
 
ParadeigmaДата: Понеділок, 25.11.2013, 16:42 | Повідомлення # 54
Група: Видалені





Цитата Aniko ()
работник поломал стол в чужом кабинете и НЕ хочет ремонтировать

Откройте Главу IX КЗоТ и обязательно найдете решение в сложившейся ситуации. Необязательно нужно быть МОТ, для того, что бы возложить на него обязанность возмещения предприятию нанесенных им убытков, ибо как сказано в ч.2 ст.131 КЗоТ

Цитата
Работники ОБЯЗАНЫ бережно относиться к имуществу предприятия и принимать меры к предотвращению ущерба.
 
AnikoДата: Четвер, 28.11.2013, 15:20 | Повідомлення # 55
Група: Видалені





Спасибо!
 
Nataly77Дата: Четвер, 28.11.2013, 23:20 | Повідомлення # 56
Група: Видалені





Подскажите, пожалуйста, на 104 счете инвентарные номера присваиваются на каждый объект отдельно или можно один номер, например, на два идентичных объекта по одной цене (как на 113 счете)?
 
EVGENIYДата: Четвер, 28.11.2013, 23:21 | Повідомлення # 57
Група: Видалені





Nataly77
Цитата Nataly77 ()
на каждый объект отдельно
 
Nataly77Дата: Четвер, 28.11.2013, 23:23 | Повідомлення # 58
Група: Видалені





Спасибо.
 
Ирина-11Дата: Четвер, 28.11.2013, 23:31 | Повідомлення # 59
Група: Видалені





що стосуєтьається 104 рахунку, инвентарний номер на кожну придбану одиницю окремо за групами, якщо уважно прочитати інструкцію стосовно необоротних активів то тільки рахунок 113 группового обліку,де один інвентарний номер дається одній группі товарів за однією ціною. на 104 рахунку можливо тільки придбання компьютерів в сборі(процесор,монітор,миш,клавіатура) і тоді ставимо 104...... один номер,але у накладної має бути написано ПК  в сборі, при списанні такі ПК якщо руйнується монітор або процесор, треба зробити розукомплектацію, а потім списувати

Добавлено (28.11.2013, 21:31)
---------------------------------------------
Nataly77, прочитайте відповідь на форумі, має допомогти

 
Радистка_КэтДата: Середа, 04.12.2013, 10:34 | Повідомлення # 60
Група: Видалені





Давно мучает вопрос: Почему инвентаризация проводится именно на первое ноября? Откуда идет такая дата?
 
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ (В этой теме обсуждаем все, связанное с инвентаризацией)
Пошук: