Четвер, 25.04.2024, 23:54
Сайт 
Головна | Подскажите ! - Сторінка 9 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Подскажите !
Подскажите !
katinoДата: Середа, 23.10.2013, 16:10 | Повідомлення # 241
Група: Видалені





olga19730823,  в смысле, в чем вопрос????? вносите на счет и платежкой восстанавливайте
 
Lud@Дата: Вівторок, 29.10.2013, 13:00 | Повідомлення # 242
Група: Видалені





Цитата EVGENIY ()
а почему не 010116?? А договор у вас есть? Рахунок без договора не выставляют! Ну и по идее они должны АКТ УСЛУГ!
Не по 010116 потому, что  КРУ когда-то мне обьяснило, что по этому КТКВ отображаются расходы, которые касаются только апарата районной рады, а все что касается деятельности депутатов, отображается по КТКВ 250404. Да договор мы заключили и они предоставили нам Акт услуг. Я просто сомневалась имеем ли мы право им плать так, как они находятся в нашей комунальной собственности и мы являемся основателями газеты. Но я уже выяснила есть ЗУ " Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації"
    Спасибо огромное за Ваши отзывы и ответы. 
 
наташа8971Дата: Вівторок, 29.10.2013, 13:17 | Повідомлення # 243
Група: Видалені





Допоможіть будь-ласка у вирішенні питання.                                                                                                                                                                             У нашій селищній раді на балансі рахується приміщення яке повністю займають орендарі, до орендарів відносяться і бюджетні і госпрозрахункові організації орендарі платять за оренду майна та відшкодування за електроенергію. Приміщення опалюється твердим паливом (дровами) орендарі самі його закуповують, але опалювати приміщення нікому.                                                                                                                                                                                           Питання: В штатному селищної ради додаткової ставки опалювача не передбачено чи може селищна рада заключити з фізичною особою цивільно-правовий договір на опалювальний період за умови що орендарями повністю буде відшкодовуватись оплата праці опалювача?
 
КаринаДата: Вівторок, 29.10.2013, 21:59 | Повідомлення # 244
Група: Видалені





Добрий вечір !!! Умене таке питання не дуже звичайне?? бухгалтер бюджетної установи має право працювати за контрактом??? Відповідно до п.3ст.21 КЗпП України написано що бухгалтера не повинні працювати за контрактом, вказано перелік посад які повинні працювати за контрактом... Дуже прошу вашої підказки та допомоги!!!
 
ALISA-12Дата: Середа, 30.10.2013, 02:21 | Повідомлення # 245
Група: Видалені





А еще вопрос - бухгалтер бюджетного комунального учереждения, не госслужащий, может работать еще где-то по совместительству? И можно ли работать по совместительству, в то время когда по основному месту работы находишься в декретном отпуске?
 
eMelyaДата: Середа, 30.10.2013, 11:32 | Повідомлення # 246
Група: Видалені





ALISA-12, если имеется ввиду отпуск по уходу за ребенком, то можно работать по совместительству неполный рабочий день, тогда пособие сохраняется. И если не госслужащий и не руководящая должность можно работать по совместительству.
 
verbalДата: Четвер, 31.10.2013, 18:09 | Повідомлення # 247
Група: Видалені





Под какой мемориальный ордер подшивать финансовые обязательства?
 
EVGENIYДата: Четвер, 31.10.2013, 18:13 | Повідомлення # 248
Група: Видалені





verbal, я подшиваю в 6 вместе с накладными, актами и т.д.
 
katinoДата: Четвер, 31.10.2013, 18:26 | Повідомлення # 249
Група: Видалені





verbal, мы подшиваем в отдельной папке т. к. фин обязательсва вы берете по  всем КЕКВ и они касаются не только м/о №6 но и 5 и 8 и т.д

Повідомлення відредагував katino - Четвер, 31.10.2013, 18:28
 
verbalДата: Четвер, 31.10.2013, 18:28 | Повідомлення # 250
Група: Видалені





спасибо
 
irishkaДата: Субота, 02.11.2013, 01:03 | Повідомлення # 251
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста, при покупке наличкой,  в казначейство предоставляют авансовый отчет и так называемый акт придбання матеріальних цінностей, а если это услуги, то что?
 
Радистка_КэтДата: Субота, 02.11.2013, 11:28 | Повідомлення # 252
Група: Видалені





//
verbal, мы подшиваем в отдельной папке т. к. фин обязательсва вы берете по всем КЕКВ и они касаются не только м/о №6 но и 5 и 8 и т.д// а
я в м/о №2
 
ALISA-12Дата: Субота, 02.11.2013, 20:42 | Повідомлення # 253
Група: Видалені





Цитата eMelya ()
ALISA-12, если имеется ввиду отпуск по уходу за ребенком, то можно работать по совместительству неполный рабочий день, тогда пособие сохраняется. И если не госслужащий и не руководящая должность можно работать по совместительству.
Главный бухгалтер садика может работать по совместительству, находясь в отпуске по уходу за ребенком до 3 лет? или это руководящая должность?
 
judlДата: Середа, 06.11.2013, 18:54 | Повідомлення # 254
Група: Видалені





Підкажіть !!! На який рахунок необхідно віднести авторський нагляд і технагляд при реконструкції та реставрації приміщення? Буду дуже вдячна!
 
Радистка_КэтДата: Середа, 06.11.2013, 20:08 | Повідомлення # 255
Група: Видалені





Так это ж на расходы списывается
 
OlyaДата: Четвер, 07.11.2013, 00:24 | Повідомлення # 256
Група: Видалені





З 01.10.13 казначейство вирішило, що непроплачені аванси (30%) підрядникам на виконання робіт по капітальним ремонтам не вважаються кредиторською заборгованістю. Тобто по формі №7 в колонці 9 не показуються, а відображаються  лише в колоці 13. Раніше такі неоплачені аванси я відображала так:
Д 813 К 675 - кредиторська по неоплаті авансу
Д 675 К 813 - коли аванс проплачувався та відповідно відображала дебіторку
Д 631/1 К 326 - оплачено аванс підрядникам (30%) та виникнення дебіторської заборгованості
 Підкажіть проводки у кого є такі ситуації. Дякую...
 
красаваДата: Четвер, 07.11.2013, 15:57 | Повідомлення # 257
Група: Видалені





Подскажите, пожалуйста, как оприходовать бухгалтерскую программу Парус? И еще при отделении от больницы центра первичной медпомощи  как оприходовать перешедшее имущество и материалы? Извините за элементарные вопросы, но был перерыв в работе, увы. И еще бесплатно получены в подарок монитор, принтер, системный блок и ноутбук. как быть с ними?

Повідомлення відредагував красава - Четвер, 07.11.2013, 16:14
 
katinoДата: Четвер, 07.11.2013, 18:53 | Повідомлення # 258
Група: Видалені





красава, бесплатно полученное как благотворительность через ф.4-2 актом комиссией принимаете и оцениваете если нужно, а парус на расходы списываете
 
OlyaДата: Четвер, 07.11.2013, 19:24 | Повідомлення # 259
Група: Видалені





красава, безкоштовно отримані ТМЦ оформляються поданням на казначейстово "ДОВІДКА ПРО НАДХОДЖЕННЯ У НАТУРАЛЬНІЙ ФОРМІ", де проставляється вартість кожного об'єкта. Зверніться до казначеїв вони Вам підкажуть, як правильно її оформити.

Добавлено (07.11.2013, 17:24)
---------------------------------------------
красава, ті ТМЦ що отимані як подарунок оформляються через довідку

 
Радистка_КэтДата: Четвер, 07.11.2013, 19:44 | Повідомлення # 260
Група: Видалені





Подождите, о какой передаче идет речь?
 
Это вам просто кто-то отдал, или оно перешло вам по акту приема-передачи в результате реорганизации?
 
красаваДата: П`ятниця, 08.11.2013, 11:13 | Повідомлення # 261
Група: Видалені





В результате раздела перешло имущество на основании актов. А вот орг технику получили в подарок
 
ssvetДата: П`ятниця, 08.11.2013, 16:12 | Повідомлення # 262
Група: Видалені





Olya, Інструкція з кореспонденції рахунків, п.3.9
Перерахування сум постачальникам згідно з пред'явленими рахунками за матеріальні цінності та отримані послуги, за електричну енергію та комунальні послуги, за замовлення транспорту на доставку матеріалів і продуктів харчування тощо:
шляхом попередньої оплати у випадках, передбачених законодавством
Дт 364  Кт 326
Коли отримаєте акт виконаних робіт - поставите на витрати:
Дт 813  Кт 675  і закриєте дебіторку:
Дт 675 Кт 364 на суму авансу
Витрати по кредиту не можна. Лише в кінці року витрати списуються на фінансовий результат
Тобто, по суті аванс - це дебіторка.


Повідомлення відредагував ssvet - П`ятниця, 08.11.2013, 16:17
 
Радистка_КэтДата: Субота, 09.11.2013, 01:43 | Повідомлення # 263
Група: Видалені





//В результате раздела перешло имущество на основании актов. А вот орг технику получили в подарок // Если подарок - то через 4*2, как выше описано. А то, что делилось - просто приходуется на основании акта приема-передачи. Там уменьшилось - у вас появилось. Это не подарок, проводить через спецфонд это имущество не нужно.
 
Anna0623Дата: Понеділок, 11.11.2013, 23:27 | Повідомлення # 264
Група: Видалені





Добрый вечер!!! Подскажите, если сотрудник проходит стажировку  - неделю, зарплату платим как обычно?
 
OlyaДата: Понеділок, 11.11.2013, 23:50 | Повідомлення # 265
Група: Видалені





ssvet, Дякую за підказку   smile
 
Marina0993Дата: Вівторок, 12.11.2013, 15:26 | Повідомлення # 266
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста, согласно Договору позичкі была передана во временное пользование комната для размещения рабочего места помощника народного депутата.Как и на основании чего расчитывается возмещение по коммунальным услугам?как подается в Верховную раду Украины?
 
НТПДата: Вівторок, 12.11.2013, 17:14 | Повідомлення # 267
Група: Видалені





Marina0993, а чому Договір позички, а не Договір орени ? На надання комунальних послуг укладається окремий договір. Відшкодування витрат за газ розраховується пропорційно займаній площі, світло - згідно акту обстеження наявних електроприладів (лампочки, комп'ютери, сканер, обігрівач...) та розрахунку використаної електроенергії, вода - пропорційно кількості працюючих.
 
judoДата: Середа, 13.11.2013, 17:38 | Повідомлення # 268
Група: Видалені





оооочень прошу подскажите!!!!нам родители подарили Туи,поставили их на 108 спец.фонда(як гранты и подарки)...из них 5 украли,мы их списали,как бы они не принялись...вопрос,имели мы право их списать без сессии и решения миськвыконкома!?и какие может законы или ссылки подтверрждающие это..спасибооооо
 
ДжониДата: Четвер, 14.11.2013, 17:36 | Повідомлення # 269
Група: Видалені





Подскажите,пожалуйста.Купили на озеленение деревья на  суму 1500 грн одно дерево 2 грн.На каой счёт поставить и как присваивать инвентарный номер и возможно ли их сразу списать актом?Спасибо.
 
НТПДата: Четвер, 14.11.2013, 18:10 | Повідомлення # 270
Група: Видалені





judo, списання об’єктів державної власності здійснюється відповідно до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1314, на підставі прийнятого суб’єктом управління рішення про надання згоди на його списання.
пункт 5: ".Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію). { Абзац п'ятий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1201 ( 1201-2009-п ) від 07.10.2009; в редакції Постанови КМ N 1199 ( 1199-2012-п ) від 26.12.2012 } "
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Подскажите !
Пошук: