Вівторок, 23.04.2024, 19:09
Сайт 
Головна | Подскажите ! - Сторінка 3 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Подскажите !
Подскажите !
Lida7Дата: П`ятниця, 01.02.2013, 16:53 | Повідомлення # 61
Група: Видалені





Підкажіть чи переглядає хтось виписки з казни через інтернет?
Якщо так, то скажіть як ви це зробили!
 
Valentina_Дата: П`ятниця, 01.02.2013, 17:23 | Повідомлення # 62
Група: Видалені





в мене теж було це питання)))) Необхідно придбати модем (не інтернет) внутрійшній або зовнішній. Перший коштує 90 грн, другий 300грн(приблизно). Казначейство дає програмку, яка ніюи додзвонюється до "казни" і відкриває вашу пошту. Щось таке. Принаймні так пояснили в казначействі.
 
Lida7Дата: П`ятниця, 01.02.2013, 17:29 | Повідомлення # 63
Група: Видалені





Дякую!
А мені сказали що заповнюєш лише якусь заявку і несеш до казни!
Але нічого більш детального ні де її брати ні яка вона!
 
ЕвгенийДата: П`ятниця, 01.02.2013, 18:57 | Повідомлення # 64
Група: Видалені





Мы писали заявку на имя начальника казначейства АРК и видели свои доходы и расходы,но с 22.01.13 на сайт попасть не можем .
 
IrinaGorДата: П`ятниця, 01.02.2013, 23:58 | Повідомлення # 65
Група: Видалені





Valentina_, код 25020200 - це 03 фонд
 
Valentina_Дата: Понеділок, 04.02.2013, 10:09 | Повідомлення # 66
Група: Видалені





дуже вдячна)))))))))))))))))))) і на майбутнє, чи м це визначається?? smile
 
EVGENIYДата: Понеділок, 04.02.2013, 23:11 | Повідомлення # 67
Група: Видалені





Valentina_, 02 фонд это ваша форма 4.1 в отчётности, 03 фонд это 4.2, 07 фонд это 4.3!! А вид доходов определён наказом 11 минфина " Про бюджетну класификацию"
Это вот из неё
25000000 
Власні надходження бюджетних установ  
25010000 
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 
25010100 
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 
25010200 
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності 
25010300 
Плата за оренду майна бюджетних установ  
25010400 
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 
25020000 
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  
25020100 
Благодійні внески, гранти та дарунки 
25020200
Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб
25020300 
Кошти, що отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право
 
Valentina_Дата: Вівторок, 05.02.2013, 12:20 | Повідомлення # 68
Група: Видалені





дякую biggrin
 
Ellena333Дата: Субота, 16.02.2013, 02:39 | Повідомлення # 69
Група: Видалені





Підскажіть будьласка: бюджетна установа на рахунок за доручнням (спеціальний фонд), відкритий у казначействі, отримує гроші від батьків та використовує їх на оплату послуг (прання). Як буде вірно  обліковувати такі кошти, які меморіальні ордери використовувати та за якими субрахунками проводити. Як списати ці кошти за якими меморіальними ордерами оприбутковувати та списувати. Будьласка по повніше із роз'ясненям. Дякую
 
EVGENIYДата: Субота, 16.02.2013, 02:41 | Повідомлення # 70
Група: Видалені





Ellena333, вот здесь ответы очень полные smile
http://kazna.ucoz.ua/ZAKON/Nakaz_61.rar

http://kazna.ucoz.ua/ZAKON/Nakaz_68.rar
http://kazna.ucoz.ua/ZAKON/Plan_rahunkiv.rar
 
Ellena333Дата: Неділя, 17.02.2013, 00:13 | Повідомлення # 71
Група: Видалені





EVGENIY, большое спасибо!:)

Добавлено (16.02.2013, 22:13)
---------------------------------------------
EVGENIY Вы не скажите правильно я сделала у чет выше сказаного,
мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
                              К  - 712           Д -   364
следующий (оприходывание)-
Мемор. ордер № 4 :    -           ;    к  -   364
                                                   Д  -   ? (я думаю 812)  (оплакомуата согласно договору услуги "стирка детской одежды")  

  
по какому ордеру списывать эту услугу  не знаю. Подскажите пожалуйста. 

 
ssvetДата: Понеділок, 18.02.2013, 19:42 | Повідомлення # 72
Група: Видалені






Цитата
мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
К  - 712           Д -   364
 Ellena333, дебетоваться и кредитоваться один счет не может!!!
Если деньги поступают на счет в казначействе:
Дт 364 Кт 712 - на суму начисленной платы (МО № 4)
Дт 324 Кт 364 - сумма поступления на счет ( МО № 3,4)
Дт 812 Кт 675(или 673) - получен счет за услуги стирки (МО № 6)
Дт 675(673) Кт 324 - оплачены услуги по стирке (МО № 3,6)


Повідомлення відредагував ssvet - Понеділок, 18.02.2013, 19:44
 
Ellena333Дата: Вівторок, 19.02.2013, 23:54 | Повідомлення # 73
Група: Видалені





Спасибо за помощь!
 
плотинаДата: Середа, 20.02.2013, 14:20 | Повідомлення # 74
Група: Видалені





Пожалуйста, подскажите сколько штатных едниц в бухгалтертерии сельского совета должно работать если у нас 2 я/сада из них 1 постоянный,1 сезонный, 3 клуба,1 сельский совет а население у нас 2100чел.У нас в бухгалтерии при сельском совете 1 гл.бухгалтер и 2 специлиста з бух.учета и отчетности.
 
klimkseniaДата: Середа, 20.02.2013, 19:43 | Повідомлення # 75
Група: Видалені





Підкажіть чи можна опис інвентарних карток по обліку основних засобів вести у електронному вигляді чи потрібно у паперовому вручну? Якщо в електронному, то за якою формою?
 
AleksoДата: Четвер, 21.02.2013, 21:37 | Повідомлення # 76
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста. В структурном подразделении бюджетного учреждения предоставляются платные услуги с использованием РРО (регистратор расчетных операций). Кассы в структурном подразделении нет, кассовая книга не ведется. Все вырученные от платных услуг деньги поступают в кассу основного предприятия с последующей сдачей на специальные регистрационные счета. Необходимо ли устанавливать лимит касы для структурного подразделения?
Можно ли сдавать деньги в кассу основного предприятия два раза месяц, а не каждый день, так как ежедневная выручка очень мала?
 
EVGENIYДата: Четвер, 21.02.2013, 22:52 | Повідомлення # 77
Група: Видалені





Alekso, Каждое предприятие, имеющее кассу, должно вести одну кассовую книгу. В случае наличия у такого предприятия обособленных подразделений и осуществления этими подразделениями операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров (прием выручки, выплата заработной платы, выдача денежных средств на хозяйственные нужды и пр.) такие подразделения также обязаны вести кассовую книгу (п. 4.2 Положения № 637).

2.8. Підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки.

Якщо підприємство в окремі дні
 
rozkvitДата: П`ятниця, 22.02.2013, 08:50 | Повідомлення # 78
Група: Видалені





На какой счет отнести посуду (кастрюли,сковородки)?
 
userДата: П`ятниця, 22.02.2013, 13:10 | Повідомлення # 79
Група: Видалені





113 - 6 група столовий, "кухонний та інший господарський інвентар", а якщо термін служби менше року 221.
 
NaduaДата: Неділя, 24.02.2013, 04:29 | Повідомлення # 80
Група: Видалені





Підскажіть, будь ласка, якими законодавчими актами потрібно скористатись, щоб відповісти на наступні питання конкурсу на державну службу (все стосується бюджетних установ)? Чи відмінностей немає і можна скоритатись звичайними П(с)БО і т.д.? Наперед вдячна smile

1.      Звітність(періоди та види) неприбуткової установи до податкового органу.
2.      Основні
функції  бухгалтерського обліку.
3.      Розрахунок
допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю.   
Оподаткування
4.      Які обов’язкові
реквізити повинні мати первинні документи?
-          Валюта
бухгалтерського  обліку та фінансової звітності.
-          Які
є види та розміри утримань із заробітної плати?
               
5.  Нарахування та
перерахування  податків до державного бюджету та інших   
    платежів.
6.  Складові заробітної плати.
7.  Види матеріального стимулювання.
Премії.
8. Види утримання із заробітної плати
працівника. Які розміри мінімальної заробітної плати
9. Порядок ведення внутрішнього обліку
і подання звітності в рамках своїх функціональних обов'язків. Новітні
інформаційні та програмні засоби в бухгалтерському обліку.
10.  Яке основне завдання
інвентаризації?
11. Облік цінностей, які  не належать
установі, але знаходяться в її розпорядженні.
12. Який порядок виплати відрядних витрат
працівника ? Що таке авансовий звіт ?
13. Джерела фінансування.
14. Дебіторська і кредиторська заборгованість.
15. Періодичність нарахування зносу основних
засобів в бюджетних установах.
16.  Порядок нарахування заробітної
плати, відпускних.
17.  Порядок нарахування відшкодування
по листках непрацездатності.
18. Головна книга. Порядок заповненняголовної книги
19. Штатний розпис.
20. Кошторис витрат
21. Розрахунки з дебіторами і кредиторами та
їх облік в бюджетних установах.  
22. Підготовка бюджетної пропозиції на
наступний рік.
23. З яких основних моментів складається
баланс бюджетної установи?
24. План рахунків бухгалтерського обліку
бюджетних установ.
25.Порядок і строки складання бухгалтерської
звітності.
26.Облік малоцінних і швидкозношуваних
предметів.
27.Облік основних засобів в бюджетних
установах.
28. Види фінансової та статистичної
звітності.
29.Облік та проведення інвентаризації
грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і
платіжних зобов’язань, списання  дебіторської та  кредиторської
заборгованості.
30.Які обов’язкові реквізити повинні мати
первинні документи ?
 
AleksoДата: Неділя, 24.02.2013, 20:46 | Повідомлення # 81
Група: Видалені





EVGENIY. Дело в том, что структурное подразделение (библиотека) обслуживается централизованной бухгалтерией. В штате библиотеки нет кассира, не производятся операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров. При этих условиях может быть касса в библиотеке и устанавливаться лимит кассы?

 
ssvetДата: Понеділок, 25.02.2013, 11:17 | Повідомлення # 82
Група: Видалені





Nadua, облік в бюджетних установах не регулюється П(С)БО. Але в переліку Ваших питань багато чого стосується бухгалтерського обліку в цілому, тому лише одними нормативними документами (інструкціями) тут не обійтися. 
Цікаво, на яку посаду Ви претендуєте? (Питання наче на державному іспиті в університеті)
 
ЛарэнаДата: Понеділок, 25.02.2013, 17:22 | Повідомлення # 83
Група: Видалені





Підскажіть,будь ласка як правильно перевести( чи звільнити) секретаря керівника, ту що пройшла конкурс на посаду спеціаліста 1 категорії( в одній установі), як буде звучати в наказі перевести чи звільнити. Чи залишиться фіксована індексація з липня 2013 року( базовий лютий 2008р). Звісно зар. плата не збільшується( мінімальна 1147), Як поступити з відпусткою, компенсація чи надання відпустки за графіком? Буду вдячна за допомогу
 
EVGENIYДата: Понеділок, 25.02.2013, 23:21 | Повідомлення # 84
Група: Видалені





Ларэна, конечно лучше будет перевести, индексацию обговорить в приказе по переводу (так как оклад не меняется то базовым считать февраль 2008), зачем компенсацию?? Пусть по графику своему идёт!
 
NaduaДата: Вівторок, 26.02.2013, 02:07 | Повідомлення # 85
Група: Видалені





ssvet, так, питання дійсно "вражають" wacko ! Але що є то є. З бюджетними установами справи не мала, тому й не знаю, що саме вони тут хочуть і чим користуватись. А іспит на посаду гол. спеціаліста бухг. відділу   taunt
 
EVGENIYДата: Вівторок, 26.02.2013, 02:10 | Повідомлення # 86
Група: Видалені





Nadua, специально для вас раздел Нормативный документы добавил документами по зарплате! И законом про БУхучёт!
 
NaduaДата: Вівторок, 26.02.2013, 03:00 | Повідомлення # 87
Група: Видалені





спасибо большое))
 
Чудо4011Дата: Понеділок, 11.03.2013, 16:06 | Повідомлення # 88
Група: Видалені





Добрый день. Хотела бы узнать: можно ли где то достать годовую отчетность бюджетного учреждения (для её использования при написании дипломной работы)? 
Очень необходимо для примера.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 11.03.2013, 22:49 | Повідомлення # 89
Група: Видалені





Чудо4011, в любой бюджетной установе есть годовой отчёт, возьмите в той по которой пишите диплом!!! В других темах ваши посты поудалял! На сайте никто свой отчёт не вылаживает! Разве что если вы попросите и вам вышлют на емейл, но думаю врятли кто то это сделает!
 
ПопДата: Понеділок, 11.03.2013, 23:21 | Повідомлення # 90
Група: Видалені





Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, кто знает. Ситуация такая. У  работника бюджетного учреждения оклад  1449 грн. Последнее повышение февраль 2008 года. В июле 2012 года фиксированную сумму индексации не  высчитывали ( т.к. больше минимальной) индексировалась в размере минимальной. В феврале оклад  увеличился до 1467 грн. Как индексировать зарплату?
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Подскажите !
Пошук: